Návrat démonů /3/ Síla vějíře, "rozjezd"
Návrat démonů
Síla vějíře, "rozjezd"
V předchozím díle: „ Zavolali jsme Vás, protože očekáváme příchod jisté osoby… další informace se dozvíte po zkouškách; pokud je dokončíte s úspěchem.“
Jakmile dořekla, celou třídou se pronesl šum. Hokage však s dalším nádechem pokračovala: „Do doby, než se této návštěvy dočkáme, bude tato vesnice, něco jako vaším domovem. Budou vám vybrány čelenky z vašich vesnic a další průkazy totožnosti a přiděleny nové se znakem naší vesnice. Budete rozděleni do týmů, dle vašich schopností. V těchto týmech pak do příchodu naší návštěvy budete plnit mise a budete se podrobovat tréninkům.“
Znovu se po všech podívala. „A teď k testu!“
Když se Hokage zmínila o testu , začaly se, v přeplněné třídě ,z lavic, směrem k té vysoké světlovlasé spíše starší dámě, šířit hanlivé věty a pobouřené šeptání. Hokage napjala všechny svaly v těle a bouchla rukama do stolu. Všichni se překvapivě rychle uklidnili a poslouchali další hlasitou přednášku.
„Napíšete si ho zítra!“
Všem se ulevilo a jejich tváře se zklidnily.
„Bude rozdělen na tři části. První část, které se zúčastníte zítra, je tedy písemný test. Další informace se dozvíte až zítra na tomto místě, přesně v 5:00“
Tentokrát už si nikdo nedovolil odporovat.
„Kdo přijde pozdě, neprošel.“ dokončila svou přednášku Hokage a s posledním slovem, praštila paží do černé tabule, která stála za ní, a všechny si prohlédla ledovým pohledem.
Tatsu se zamračila a pohlédla na Isu, která seděla vedle ní a sledovala dav, jen se pomalu zklidňoval.
„Rozchod!“ zavelela Hokage a odešla malými dveřmi vedle tabule. Když za sebou zavřela dveře, všichni, jako jeden, vstali a odcházeli.
„To je blbý. Na ten test jsem se tak těšila a teď z toho nic nebude…ach, jo.“ posmutněla Isa, ale usmála se, a když procházeli hlavními dveřmi, otočila se na Tatsu.
„No jo…já se taky hrozně těšim.“ reagoval na vše Yuske, uculil se a když ho nikdo nevnímal, tak se kysele usmál. Isa jen pozvedla obočí a usmála se na tu hnědovlasou dívku. Tatsu si prohrábla růžovou ofinu a chtěla něco namítnout, ale z rozhovoru je vyrušila menší partička dívek stojících opodál.
„Koukej na ty její vlasy, a ta růžová…jak může mít někdo tak růžovou ofinu?!“ zahihňala se jedna z těch tří.
„Jo…“ rozesmála se ta druhá, zatočila si pramen blonďatých vlasů okolo prstu a ukázala na Isu.
„A koukej na ten divnej culík.“
Zamrkala a pustila svůj pramínek, který se zvlnil a dopadl na její rameno.
Tatsu se hnula ze svého místa, zamračila se a sáhla si za rameno, odkud chtěla vytáhnout svůj dlouhý Kusanagi. Byla však zadržena Isou. Ta přistoupila k trojici dívek-přitom se prstem dotýkala svého vějíře.
V jednu chvíli stály dívky na svém místě. V druhou chvíli o pár metrů dál a prohlíželi si své tělo, které bylo odvrženo silou větru, vrženou velikým bílým vějířem, jenž měla,složený, na zádech.
Znovu ho sklapla a nandala si ho na záda.
Malá blondýnka si mnula koleno a po chvíli se rozbrečela. Druhá z nich , vysoká s černými krátkými vlasy a krátkými hnědými šaty (jejichž rukávy byly asi stejně dlouhé jako ty, které měla Tatsu, že nebyly vidět ruce) se sklonila k malé dívce a podala jí svou bledou ruku, která nepatrně vykoukla a uchopila polekanou blondýnku. Ta si otřela slzy a koukla na Isu.
„Tak to bylo hustý…“ vzkřikl Yuske směrem k Ise.
Ta se usmála a popoběhla zase spět k Yuskemu a Tatsu, ale po chvíli jen zase povytáhla obočí, protože Yuske si přiložil ruce na krk, protáhl se a zkonstatoval: „Samozřejmě nic proti mým technikám.“
„Chuděrky“ ironicky pronesla Tatsu a zamířila k jedné z ubytoven, jen několik metrů od jejich místa.
Byly to asi tři spojené nepříliš vysoké budovy, ale docela dlouhé. Byly celé ze dřeva a z nich vycházelo spoustu dveří se schody. Okna bez skel, ale s bambusovými žaluziemi byla nanejvýš dva metry od sebe.
Vešla do jednoho z vchodů.
Ocitla se v drobném obloženém pokoji, na jejímž rohu byla rohož s tatami. Uprostřed sídlil nízký dřevěný stůl se spoustou talířků v barevných vzorech a misek s různě barevnou rýží a také kořením. Uprostřed stolu stála větší miska s Koroke (Dva plněné karbanátky, jeden naplněný bramborovou kaší s cibulkou, druhý s krabím mase).
Tatsu otevřela pusu dokořán. Do rukou sevřela dřevěné hůlky s vyřezávaným vzorem a pomalu si vychutnávala první karbanátek.
Mé oblíbené jídlo, pomyslela si a každé sousto hrozně dlouho převalovala v ústech.
„Nejlepší co jsem kdy jedla.“ Vydechla nahlas a s posledním soustem odložila hůlky a jako omámená ulehla na bambusové tatami.
Kdosi jí probudil ze snu.
Na okno někdo zabušil. Ihned otevřela obě oči a naslouchala okolní tmě. Do tmy se znovu ozvalo hlasité bum, bum. Pomalu vstala a z postranního pouzdra vytáhla kunai. Ihned vyhledala dveře, i když byla tma prakticky neprohlédnutelná a tichými kroky se k nim vydala. Stále pevněji a pevněji tiskla kunai ve své dlani, až svými nehty vyryla do hřbetu dlaně malé čárky.
Přistupovala k dveřím stále blíž a blíž a s každým bouchnutím jí napadal nový a nový plán, jak překvapit protivníka.
Rozhodla se ho dostat zezadu.
Rukou se dotkla kluzké kliky a připravila se na útok.
Mise H: Pomaličku to horor začíná připomínat, jen by to chtělo už nějakou krev a pořádného démona, aby tu povídku obohatil. Snad se mé přání splní a já si vychutnám pořádný masakr, jak se sluší a patří. Tak zatím je to hodně zajímavě řešená povídka, kterou nám tady servíruje naše autorka. Jen tak dál.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
joo, začíná to bejt napínavý
..už se těšim na další díl...
Feed Me!Adopted from Valenth
Feed Me!Adopted from Valenth