manga_preview
Boruto TBV 07

**Nový pohled na svět 2**

Sotva jsme vešli, začlo zvonit. Všichni si sedli na svá místa ale já jsem zůstal stát. Učitel vešel do třídy a hned mě zavolal před tabuli.
,,Tak, tohle je Sasuke Uchiha, který k nám přestoupil z jiné střední školy.“ pronesl vážným hlasem a postrčil si brýle blíž ke kořeni nosu.
,,Štěstí že ne z vejšky...“ zasmál se Naruto a mrkl na mě.
,,Zase perlíte, co Uzumaki? Abych taky nezaperlil a nevyzkoušel vás. Tak Sasuke, řekněte nám o sobě něco, prosím.“ vyzval mě učitel.
,,Jmenuju se Uchiha Sasuke, je mi 18, měřím 180 cm, vážím 65 kg, míry 90-60-90 sice nemam, ale to nevadí, číslo boty...“ začal jsem.
,,No dobře, to stačí. Jste taky pěkný vtipálek, že? Jako by nestačilo, že máme ve třídě už jednoho...“ zavrtěl učitel hlavou.
,,Tak vám najdeme místo...“ zamyslel se. Rozhlédl jsem se po třídě, většina míst už bylo obsazených.
,,Třeba u Saie je volno, sedni si tam.“ řekl učitel po chvíli a ukázal mi na volné místo vedle kluka s bledou tváří a černými vlasy, který se usmíval. Kývl jsem a šel si sednout.
,,Ahoj.“ pozdravil mě.
,,Čau.“ odpověděl jsem mu.
,,Tak pověz, jak velký je tvůj penis?“ zeptal se a pozorně si mě prohlédl.
,,Eh...Cože?“ zeptal jsem se překvapeně, jeho otázka mě zaskočila.
,,Nech ho Saii...“ strčil do něj Naruto, který seděl za námi.
,,Tak, přejděme k výuce, prosím.“ poklepal učitel na stůl. Otočil jsem se dopředu a předstíral, že učitele poslouchám, myšlenkami jsem byl pořád u ní. Maiya...dřív jsem neveřil, že existují andělé ale teď, když jsem jednoho na vlastní oči viděl, nemůžu tvrdit že prostě nejsou...
Zazvonilo. Hodina mi uběhla hrozně rychle.
,,Z jaký třídy ona vlastně je?“ zeptal jsem se Naruta, když jsme se přesouvali do jiné třídy.
,,Kdo?“ nepobíral Naruto.
,,Maiya...“ přímo jsem umíral touhou dozvědět se o ní něco víc.
,,Ona je z béčka...I když technicky vzato rozhodně béčko nebude.“ zasmál se a k jeho smíchu se přidal i Shikamaru.
,,Hele, kde je vůbec Chouji?“ zeptal se Naruto najednou.
,,Ale, je mu špatně, zase se včera přecpal...“ mávl rukou Shikamaru.
,,Proč mě to ani nepřekvapuje...“ usmál se další kluk, kterého jsem neznal. ,,Jsem Kiba.“ představil se mi v rychlosti.
Během dalších čtyř hodin mi bylo představeno dost dalších lidí. Shino, který měl obličej schovaný za bundou a slunečními brýlemi, dva bratři, Kankurou a Gaara a jejich sestra Temari, po které Shikamaru dost nápadně pokukoval. Sakura, dívka s růžovými vlasy se mi přišla představit i se svou černovlasou kamarádkou Hinatou. Pořád jsem doufal, že se mi představí i ta dívka, kterou jsem hledal, po celé dopolední vyučování jsem ji ale neviděl. Dozvěděl jsem se i spoustu věcí o učitelích. Třeba šedivý učitel tělocviku a biologie, Jiraiya-sensei známý svým okukováním holek každého věku, Kakashi-sensei, učitel chemie a fyziky, který nikdy nesundaval roušku z obličeje. Pak tu byl i klidný učitel dějepisu, Iruka-sensei, přísná učitelka angličtiny a češtiny Mitarashi Anko, Ebisu, učitel matematiky.
Cestou do jídelny jsem uviděl vysokou blondýnu. Naruto jí zůstal očima viset v jejím obřím výstřihu, ona si ho ovšem všimla a profackovala ho tak důkladně, že měl po zbytek dne růžové tváře.
,,To je taky nějaká studentka?“ zeptal jsem se překvapeně.
,,Ne, to je ředitelka Tsunade.“ začal se smát Kiba.
,,Ředitelka???Vždyť vypadá sotva na dvacet...“ podivil jsem se.
,,Jo, nikdo neví,jak to dělá...“ pokrčila rameny Temari.
,,Tak polezte lidi...“ řekl Naruto, nacpal se dopředu a stále si mnul tváře.
V jídelně bylo rušno, většina stolů byla obsazena. zadoufal jsem, že alespoň tady bych jí mohl potkat. Hned na to se otevřely dveře. Dovnitř vešly Sakura s Hinatou, nějaký kluk se širokým obočím a divně ulízanými vlasy a vedl se za ruku s nějakou dívkou s hnědými vlasy, která se tvářila nanejvýš otráveně.
,,To je kapitán fotbalového družstva Rock Lee a TenTen.“ pošeptal mi Shikamaru, když zjistil kam se dívám.
Ani jeden z příchozích se nerozhlédl a šli si sednout rovnou ke stolu pro šest lidí u okna. Vypadalo to, jako by se ostatní neodvážili si na to místo sednout. Šli jsme si stoupnout do řady k okénku, kde bylo vydáváno jídlo, když se dveře opět otevřely. Nejdřív vešel vysoký kluk s dlouhými vlasy a za ruku se vedl s ní...s Maiyou. Cítil jsem, jako bych měl v žaludku kostku ledu. Věděl jsem jistě jednu věc:nikdy jsem ještě k nikomu necítil takovou nenávist, aniž bych ho znal nebo alespoň nevěděl, jak se jmenuje.

Poznámky: 

Další díl....vděčnost za každý komentář,lidi... Laughing out loud

4.86076
Průměr: 4.9 (79 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Čt, 2017-11-23 20:52 | Ninja už: 2313 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Ten kluk s timi dlhimi vlasi je neji?!

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-07-07 11:13 | Ninja už: 4888 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Ten Sai, to vážne zabil. Laughing out loud Naruto dostal len to čo si zaslúžil a Tsunade mu dala teda svoje. Laughing out loud Príbeh sa mi začína páčiť čoraz viac. Som zvedavá kto je ten dotyčný, ktorý jej z jeho láskou Maiyou. Asi to bude niekto so straších ročníkov. A ako bude Sasuke postupovať aby sa s ňou aspoň pre začiatok zoznámil.

Obrázek uživatele Felixík
Vložil Felixík, Út, 2016-12-27 12:03 | Ninja už: 3261 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mise N:
Moc pěkný pokračování Smiling Sem rád že si do toho zahrnula celou bandu Konožáků, i jejich vlastnosti a komentáře jsou věrohodné xD viz. Sai nebo Shikamaru
Těšim se jak to bude dál Smiling

V.x V.

Obrázek uživatele Veja2225
Vložil Veja2225, Po, 2016-07-11 19:38 | Ninja už: 3270 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise L: Ten Sai :DD čekala jsem že se zeptá na něco takového xD Byla by sranda kdyby se snažil Sasukemu vymyslet přezdívku :DD
Přemýšlím nad tím kdo by mohl být ten kluk na konci Laughing out loud Myslím že to bude Neji nebo Deidara a doufám že ne Orochimaru xD

Obrázek uživatele Yuki Uchiha
Vložil Yuki Uchiha, Po, 2014-12-01 15:48 | Ninja už: 3458 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Pěstitel rýže

Super!!! Len tak ďalej! Smiling

*Yuki*

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Čt, 2012-12-20 19:27 | Ninja už: 4108 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Mas talent Laughing out loud Uplne ti ho zavidim, fakt skvelej pribeh.


Obrázek uživatele Kisame111
Vložil Kisame111, Ne, 2012-07-22 17:07 | Ninja už: 4258 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

[img][/img]

&fontsize=30">

Prostě mazec

Obrázek uživatele Moongirl
Vložil Moongirl, Čt, 2011-05-26 17:19 | Ninja už: 4889 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

no... je pravda, že tohle bych asi nevymyslela... geniální Kakashi YES

Lidstvo nemůže získat nic bez toho, aniž by se předtím něčeho vzdalo... až na Chucka Norrise (samozřejmě)

95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli Justina Biebera chystajícího se skočit z vrcholu mrakodrapu. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš k těm zbylým 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by: SKOČ, SKOČ!!!

SASUKE JE MOC COOL NA TO, ABY BYL EMO...

Redbull dává kříííídla(tohle není reklama)

Moje oblíbená hra- http://www.herni.cz/hra-super_smashflash

Obrázek uživatele NaruT0
Vložil NaruT0, Út, 2011-05-17 18:52 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

twl to je spíš super komedije nej je tohle ,,Zase perlíte, co Uzumaki? Abych taky nezaperlil a nevyzkoušel vás. Laughing out loud a nebo tohle : ,,Tak pověz, jak velký je tvůj penis?“ Laughing out loud twl to mě dostalo Laughing out loud

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Čt, 2010-10-21 18:37 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Sai sa nezaprel :D

Obrázek uživatele Nairobi
Vložil Nairobi, Pá, 2010-05-28 17:48 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Prostý občan

Ach ten Sai Laughing out loud.

..Cause it’s love, it’s love, it’s love, it’s love, it’s loving, yeah Z lásky

Obrázek uživatele Hidetora Kurkawa
Vložil Hidetora Kurkawa, Pá, 2010-04-02 14:28 | Ninja už: 5505 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

líbí se mi ale pochybuju že 18 letý kluk který měří 180 má jen 65 kg ... To by byl celkem lehký ... Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto0001
Vložil naruto0001, Čt, 2010-01-07 16:21 | Ninja už: 5222 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

tak to je nářez XD moc povedeny Naruto

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, Po, 2009-12-21 21:32 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

To je božíí! XD Tu dívku, si představuješ sebe, že? XD A proč zrovna Neji????? XD Líbí se ti?

Obrázek uživatele Suze
Vložil Suze, Pá, 2009-12-11 17:34 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Dokonaly, jdu zhltnout dalsi dilek Smiling

,,Ona je z béčka...I když technicky vzato rozhodně béčko nebude.“ Laughing out loud

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Pá, 2009-10-09 21:49 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

ja bych napsal to samejako k prvnimu dilu davam 5 hvezdicek

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele -S.a.k.u.r.a-
Vložil -S.a.k.u.r.a-, Út, 2009-08-25 11:21 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Sem zvědavá na další díl mno ,ale tento díl byl fakt dobrej xD a ta Saiova otázka na Sasukeho s tím pe*i*em (však vy víte co myslim) mě fakticky dojala =D

Obrázek uživatele Gondzi
Vložil Gondzi, Čt, 2009-08-06 07:23 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

kapitan futbaloveho druzstva rock lee xD to ma dostalo

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Po, 2009-07-20 16:32 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

tak toto bolo fakt dobré!!!!!!!! tan sai Laughing out loud lol.
Mám otázku: Ked sasuke videl Tsunade tak nevedel, že je to riaditelka? Ved v 1. dieli išiel hned za nou...

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, Po, 2009-07-20 11:41 | Ninja už: 5417 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Super !

Obrázek uživatele Hiroshi-senpai
Vložil Hiroshi-senpai, Čt, 2009-05-28 12:31 | Ninja už: 5411 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Prostý občan

uch to bylo dobry

Obrázek uživatele elis23
Vložil elis23, Ne, 2009-05-17 18:38 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

dost povedený dílek, mě třeba překvapilo to, že se to odehrává v ČR Smiling
jinak se mi dost líbí zakomponování postav!

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Pá, 2009-04-24 21:37 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Nemá chybu ale kdo je ta Maiya byla v anime nebo filmu ?


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Út, 2009-04-14 18:39 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

já...blbec,co to dřív přehlídl Laughing out loud no,bezvadný,Tsunade jako vždy: co krok,to facky Laughing out loud

Obrázek uživatele Shinay
Vložil Shinay, Čt, 2009-04-09 12:31 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Recepční v lázních

no nebo by to mohl bejt Neji ... Laughing out loud už se těšim na další Kakashi YES

Obrázek uživatele wewunka
Vložil wewunka, Út, 2009-04-07 18:33 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Krááásný!!!!!Moc hezky napsané a zpracované.!

Obrázek uživatele Sayu_Shiro_Chaan
Vložil Sayu_Shiro_Chaan, Po, 2009-04-06 21:33 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 162 | Autor je: Prostý občan

Jo to by me taky zajimalo kdo to je??? Zhe by prece jen Deidy??? Sem napnuta jak ksandy na dalsi dilek....

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Po, 2009-04-06 21:26 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Pěknej dílek, Lee jako kapitán fotbalovýho mužstva Laughing out loud to byl nápad a ještě ho dát dohromady s TenTen (chudák holka) Smiling a dotaz kdo je ten dlouhovlasej kluk ??? snad ne Deidara Laughing out loud