Skřivan a válka 3. část
Pták v kleci
Převeleli mě zpátky k Andělům. Ninjové se vraceli domů, ale medici měli ještě dost práce. Pod mejma rukama prošla spousta známejch tváří. Spousta lidí, který jsem znala. A většina z nich už se nevrátila. Minata jsem od toho dne, dne kdy jsme si zajistili vítězství, už neviděla. Přežil? Nevěděla jsem. Mohla jsem se ptát, ale nepřišlo mi to důležitý. Já jsem nebyla jedna z těch slepic, co šly na lajnu jenom kvůli nějakýmu blbýmu Minatovi. Já tam šla pomoct a taky jsem pomohla. Nikdo nemoh tvrdit, že ne. Ať už si Minato myslel cokoliv. Když jsem mířila do Konohy, už nikdo mi neříkal Andílko… pro všechny jsem byla jenom Hibari. A pak jsem dorazila domů.
Konoha byla oděná v černý. Pořád tu byl cejtit slabej zápach Smrti, ale už to nebylo tak silný. Pak mi to došlo. Došlo mi, že i když já jsem válku viděla… byli takový, který ne. Hloupý ženy těch pitomců z rady nebo jiný vysoce postavený papaláši. A ty teď měli pozdvižení. Někdo, a většinou ne jeden, jim totiž v boji umřel. A oni pořád nepochopili, že to nebyl jen ten jejich bratranec, ale taky manželka jejich souseda. A další lidi. Byla válka a ve válce se umíralo. Jenže jim to ne a ne docvaknut. Přišla jsem domů… můj svět byl tak trochu prázdnej. Ztratila jsem duši… někde tam, v zákopu, kdy na mě pršela ta voda plná Smrti. Lehla jsem si do měkký postele a zírala do stropu. Kolik lidí muselo umřít, aby se vyjednal mír? Ti nahoře to vědí. Ale nikdo z nich si to nikdy neuvědomí. Museli by to vidět. A to by pro ně byla moc špinavá práce. Lajna je něco, čemu ti nahoře nerozumí.
Druhej den ráno jsem se dostavila před přestupkovou komisi. Když mi dali čtyřicet hodin veřejně prospěšnejch prací pochopila jsem, že musím, ať už chci nebo ne. Každá druhá jednotka měla svojí Andílku. Takovejch Andílek muselo bejt hodně… a nejmíň polovina z nich už není. Při tomhle zjištění jsem se cejtila strašně, ale nic to nebylo, vážně. Nic proti tomu, co přišlo… Uviděla jsem Minata. Šel na druhý straně ulice. A to bylo krásný. Šla jsem za ním a pak si mě všimnul.
„Andílko!“ bylo krásný to slovo zase slyšet. Zvlášť od něj. Objala jsem ho. Našli jsme se. Jako přátelé.
„Minato, tak ráda tě vidim!“
„Já tebe taky,“ odpověděl a pustil mě. Lidi na ulici se na nás dávali. Byli jsme jako ostrůvek štěstí uprostřed pustiny.
„Takže jsi mi neumřela.“
„Ne, na mě válka nemá!“
„Tak tím jsem si jistý. Kdy ses vrátila?“
„Včera. Jako poslední z posledních.“
„Já už před měsícem.“
„Uteklo to… jako voda.“
„To ano. Jak se máš?“ zeptal se.
„Právě jsem byla před přestupkovou komisí.“
„Musel jsem tě nahlásit.“
„Já vím. Ale čtyřicet hodin prací? To má být osud horší než smrt?“
„Cože?“
„Špatně jsem si zapamatovala pravidla. Podle mojí verze, je tam: Osud horší než smrt.“
„Tak to je určitě poetičtější než: předstoupení před přestupkovou komisi. Osud… já na osud nevěřím.“ Zmateně se na mě podíval.
„Já nevím… mám pocit, že slovo Hyuuga je přímo synonymum pro víru v osud. Vtloukají mi to do hlavy už od dětství. Klec je tvůj osud,“ řekla jsem. Máma měla pravdu, ale to mi došlo až pozdějc.
„Klec?“
„To nemá cenu řešit.“ Povídali jsme si dlouho. Mluvili jsme o spoustě různých věcí. Smáli jsme se. Vážně… takovej ostrůvek štěstí. Bavili jsme se dlouho do noci. Nakonec jsem si sedla v parku na trávu a on hned vedle mě.
„Páni, ty hvězdy sou krásný!“ vykřikla jsem nadšeně. Poprvý za dlouhou dobu jsem si zase připadala jako dítě.
„Jo, to jsou. Vidíš tu nejzářivější?“
„Co? Ne! Kde?“
„Skoro uprostřed.“
„Jo, už jí vidim.“
„Je to Sírius.“
„Docela nic moc, co?“ prostě to ze mě vypadlo. Kdyby ta hvězda spadla, měla jsem připravený přání. Bylo pošetilý, jako celej tenhle den. Ale já už dlouho žádný přání neměla a tak jsem si uvědomila jeho krásu.
„Víš, že se vlastně díváš do minulosti,“ řekla jsem, abych prolomila ticho.
„Jo. Než se k nám připlazí to světlo, tak jsou to milióny let.“
„Ještě žádná z těch hvězd neviděla naší válku.“
„Jsou to ale šťastný hvězdy. Vzpomínáš…“ přitiskla mu prst na rty a zarazila ho.
„Pššš,“ zasyčela jsem, „Já nechci vzpomínat.“
Možná mě chápal, možná ne. Vlastně nevím. Vstal. Jako bych ho prostě najednou přestala bavit. Toho válečnýho sarkasmu se asi nikdy nezbavim. Tehdy mi to ale ještě nedošlo.
„Budu muset jít,“ řek a já mu to neměla za zlý. Vždyť už bylo kolem půlnoci. Byl to fajn den. Takovej… jakoby nebyla válka.
„Někdo na tebe čeká?“ popichovala jsem ho.
„Vlastně jo, jsem zasnoubenej. S Uzumaki Kushinou.“
„Aha,“ už v tom momentu jsem tu ženskou neměla ráda. Neexisuje žádná, která by si ho zasloužila. Ale udržela jsem si chladnou hlavu.
„Tak zdrhej, ať nedojde k špatnejm závěrům,“ řekla jsem „Ahoj.“
„Nashle, Andílko.“
Když jsem se vrátila domů, máma mě přivítala, jak se patří. Už spala. A táta? Nezmínila jsem se? Táta umřel. Na chodbě k našemu skromnýmu příbytku jsem potkala vůdce klanu. Teď už Hiashi. Jeho otec byl mrtvej, brácha taky. Bylo to na něm. Obešla jsem ho. Ani si mě nevšim. A pochopila jsem, že válka nás všechny změnila. Už jsem nechtěla tu svou blbou svobodu… ne, protože pak bych byla úplně sama. Nejenom, že by se na mě nepřátelé dívali tak, jak se dívali. Ale díval by se na mě tak i Minato, Kim, Sakko, Maya, Kakashi a všichni ostatní. Byla bych jako jedno zrnko obilí mezi dvěma mlýnskejma kamenama. A nic by jim nebránilo mě rozdrtit. Jo, uvědomila jsem si, že svoboda jako taková, je pitomost.
A tak jsem žila svůj normální život. Existovaly dva normály. Normál před a po… jo, zase mluvím o válce. Byla jako počasí. Dalo se o ní mluvit pořád… a taky se mluvilo. Až na ty, co chtěj zapomenout. V nemocnici jsme měli pořád dost rušno – a nikdo se nemoh ulejvat. A mejch čtyřicet hodin? Byly z nich služby navíc. Spánkovej režim jsem měla pořád rozhozenej. A tak plynuly dny, tejdny a nakonec i měsíce. V nemocnici se objevil jeden závažnější pacient… měl nějakou vrozenou srdeční vadu. Měla jsem asistovat u operace. Nic novýho… jen jsem musela zajít do knihovny a podívat se na správnej postup.
Došla jsem k Hokagemu, kniha, kterou jsem potřebovala, byla v takovým tom zakázaným oddělení. Vyslal se mnou jednu konoichi… Byla starší než já a pořád se vesele křenila. Našla jsem tu knihu. Byla v nejvyšší polici. Já, jakožto osoba malého vzrůstu, jsem tam nedosáhla.
„Hele, mohla bys mi tu knihu podat?“ zeptala jsem se.
„Jasně,“ řekla a konečky prstů se dotkla hřbetu knihy. Zřejmě tam byla zaklíněná, nešla vyndat. Strhla s ní i další dva svazky, které jí elegantně spadly na hlavu. Zasmála jsem se.
„Jsi v pohodě?“ další z mých otázek.
„Jo, nic mi není… blbý knihy. Jestli se jim něco stalo, tak mě Třetí přetrhne. A na co ji potřebuješ?“
„No, jsem medik…“
„Vážně?“ nenechala mě domluvit; připomnělo mi to Mayu… Zase jsem se dostala do tý divný poválečný nálady. „To musim říct svýmu miláčkovi. Víš, on je na mediky vysazenej… Přežilo vás strašně málo.“
„Aha… je pravda, že v nemocnici je nás míň, ale nemyslela jsem, že až o tolik.“
„On říká, že jich umřelo hodně, protože je velitelé posílali na lajnu. On je vážně úžasnej.“ Vzala jsem jí z ruky tu knihu a sedla si s ní k jednomu stolu. Ta holka se mi zdála fakt v pohodě. Možná až na to, že moc mluví. Minatovi by se líbila.
„Hele a jak se vlastně menuješ?“ zajímala se za chvíli. Nevim, proč mě to tehdy napadlo, ale řekla jsem to. Možná jako upomínku na starý časy.
„Říkají mi Andílko.“
„Jůů, vážně? To by se mu líbilo.“
„Nedala jsem si jméno sama. Je od velitele naší jednotky. Byl to super chlap,“ řekla jsem. Ona se na mě tak zvláštně podívala… se soucitným úklonem hlavy, jakoby mě litovala. Nechápala jsem, proč.
„Aha, no… mě přijde, že k tobě sedí.“ Znovu jsem se zadívala ho knihy. A ona pořád brebentila o tom svym úžasnym snoubenci. Nechápala jsem, jak o něm mohla vydržet mluvit tak dlouho. Až o několik stránek dál mi došlo, že jsem se jí nezeptala na jméno. Dokázala bych si představit, že spolu deme na kafe. Mohly bychom být kamarádky. Dvě divný povahy v tomhle beztak už špinavým světě.
„A jak se vlastně menuješ?“
„Jsem Uzumaki Kushina,“ představila se a mě to najednou došlo. Ona je TA Uzumaki Kushina… Minatova Kushina. A tak jsem pochopila, proč je schopná o něm mluvit tak dlouho… Protože je to Minato. Nejlepší člověk, jakýho jsem kdy poznala. Možná jsem čekala, že se dostaví závist nebo smutek nebo… já už nevim. Ale můj postoj k ní se nijak nezměnil. Byla milá, veselá a milovala ho. Byla to jediná ženská, která si ho doopravdy zaslouží. Doufám.
Rozloučily jsme se. A každá jsme vyrazila svou vlastní cestou. Moje kroky mířily k bytu, kterej jsem obývala. Vešla jsem dovnitř a zabouchla dveře. Kushinu jsem už nepotkala. A čas už zase plynul tou svou normální uloudanou rychlostí.
Často jsem lezla na střechu nemocnice. Jako třeba teď. Holky sem chodily kouřit. Ale já tomu nikdy nepřišla na chuť. Zalezla jsem si do svýho rohu a dívala se přes zábradlí. Špitál je dost vysokej, abyste viděli dost z tý naší pochmurný Konohy. Měla sny, byla živá. Ale teď už o sny přišla a je plná smrti. Zdála se ponuřejší. Ale možná to bylo jen mrakama nad náma. Tady u lesů dost prší, hodně svítí slunce, ale hlavně prší. A teď začalo taky. Stejně jako v ten den. Novináři ho nazvali "Klid za dešťovejch kapek."
Větší kýč jsem dlouho neslyšela. Bylo to tak plný naděje a snů, že jsem si ten článek fakt nedokázala přečíst. Sny… jsou takový, za který je proč bojovat. Kdy musíš vytrvat až do konce. Stejně jako já v tomhle dešti. Ale moje sny takový nejsou. Ta voda smyla špínu a smrt z většiny lidí. Ze mě ne. Ale něco mi došlo.
Nevim, kdy se to stalo, nebo proč. Ale zamilovala jsem se do Minata. A bylo mi jedno, že je určitě o hodně starší než já, nebo že jsem zapoměla jeho příjmení, jakmile jsem ho slyšela. Asi se to stalo, když jsem ho poprvý viděla. Možná, když jsem si uvědomila, že kolem něj není smrt. Možná, když jsem ho uviděla v zákopech, nebo když mi poprvý řek Andílko. Nevim jak. Ale byla jsem do něj bláznivě zamilovaná. Ale nebyla jsem ten typ holky, která by někomu přetáhla manžela. Ať už jsem milovala, jak moc jsem chtěla… ne, tohle bych neudělala. A tak jsem si sama kolem sebe postavila klec. Víte… moje jméno znamená skřivan. Vlezla jsem do svý vlastní pasti a uhnízdila se v ní na zbytek života.
Ale mě to bylo jedno. Já jsem byla pták v kleci, skřivan, a tohle… tohle byl můj boj, moje válka. A já ji prohrála.
Bylo to dlouhé. Nejvíc mě na tom ale udivuje, že jsem to napsala prakticky za den. Pomohlo tomu strašně moc věcí a lidí a já jim poděkuju:
Tak a teď je to na vás… Jak to vidíte vy?
Poslední "velká věc" tady na Konoze, o které vím a kterou jsem dlouho odkládala.
A teď jsem dočetla...
Nevzpomínám si, jestli se mi to už někdy stalo; určitě někdy jo, bylo by divný, kdybych pokaždý měla nějaký to pohotový slovo na jazyku... Ale protože si nevzpomínám kdy, řeknu, že je to poprvý. Poprvý, co nemám co říct. Asi to na mě zapůsobilo víc, než bych si jindy přiznala.
...
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Vďaka za Tenny a jej komentár pri mojom topicu, lebo som sa konečne dokopala k tvojej poviedke
A že som sa teda mala k čomu.
Úžasné dielo, Nef. Ešte to vo mne doznieva a ťažko sa mi hľadajú slová. Rozhodne je to jedno z tých najlepších diel, ktoré sú tu. A určite tvoje najlepšie, čo som doteraz čítala.
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Nové FF:
Tsumeato 3: Bílá chryzantéma Rozhodnutí Sladké sny Sluneční paprsky a kytky po dešti
Jak už tu bylo řečeno, jedna z nej povídek na Konoze... Je to nádherný, smutný a já jsem z toho v depce, ale přesto jsem nějak hodně šťastná... Moc díky že jsi něco takového napsala, protože už jsem dlouho nevydržela očima přišpendlenýma na monitoru... Nejhezčí je to přítelství Andílky *:-)* a Minata, která přeroste v lásku... A víš co je na tom nejhezčí? Ten konec, to jak to skončí, takový smutný Happy End.
Tak. A je konec. Vytušila jsem, že se do Minata zamilovala. Kdy? Nevím, heh, vždyť to neví ani ona sama . Ale to, jak ta povídka byla napsaná v první osobě, mě to spíš nutilo upoutávat svou pozornost na Andílku, ne na Minata, Kushinu, lásku, smrt, apod. Ale na to děvče. Byl to její příběh a ona mi ho dovyprávěla. Pak se pousmála a zvedla se od toho stolu, kde jsme spolu seděly. A ve mně její příběh zanechal stopu. Za tu stopu ti moc děkuju, Nef .
Chvála, chvála,... to ti doufám došlo, že jsem z té povídky nadšena a dle mého názoru byla nepřekonatelně úžasná ale mám ještě poznatek ke Kushině: Takhle ji vidíš, nebo se ti tam tak hodila? Ona je zrovna Kushina postava tvárná, jelikož o ní víme strašně málo (snad jen to, že musela být jako člověk báječná, milá a charakterní, jinak by nebyla s oním dokonalým Minatem:) ), ale stejně... Přišlo mi zvláštní o ní číst v tvém ztvárnění. Mě by ani nepřišla moc ukecaná, spíš taková rázná, přímá dívka, co když už něco řekne, má to hlavu a patu a nebude jen básnit o svém miláškovi. Ale "ta tvoje" je taky fajn .
Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.
FF
KakaSasu - Sen - Úplně 1. FF. Neřešit. Romantika až za hrob, shonen-ai a ty nejvíc začátečnické chyby. No nečtěte to xD
Kde leží pravda - Klan Uchiha a tři pohledy na jejich osud...
Zpověď věřícího - Jako pravý Jashinista chci nastínit pravý život jednoho z nás...
Parodie, co se zvrtla - Znáte "Byl jeden domeček, v tom domečku stoleček..."? A znáte už taky "Byla jedna vesnice...?" xD
Záchranná mise - Když se dva blázni spojí proti Kishimu i osudu a jdou zachránit mrtvé... Spoluautorská s Xin .
Deník maturanta - Série, aneb, co takhle se mrknout do čtvrťáku plného známých shinobi očima jednoho z nich?
V zákulisí - I herci mají svůj život. Kombinace několika anime (Naruta, FMA, Jigoku Shoujo, DN).
Jak se žije "tam" - FF, o posmrtném životě, ani omylem vážné, ale ani ne vtipné. That's me.
Soud - Zamyslel se někdy někdo nad tím, že jsou to jen obyčejní vrazi?
Oči - 94% lidí by ze všech smyslů nejvíce nechtěli přijít o zrak. A co když se tak stane... Překonáte to? Věnováno Rice.
Obhajoba - Nechte ho žít. Vždyť je to strašně smutná, sexy, černovlasá postava. xD
FA
Kakashi - Začátky... portrét.
Akira-sama - Radost - Další věnování pro další z DnK ^^
I love you... Believe it! - Manga kazí lidi... Aneb, JÁ nakreslila Hinatu xD.
Karin - simple.
Chvíle klidu - Itachi si vychutnává chvilku svého osobního míru.
Itachi: Bang! - Hm, áno, opět Itachi. Aneb nehrajte si s pistolkami. Prý typ Glock.
Víš, když jsi kdysi na skypu chtěla, abychom si přečetli tvou podle tebe nejlepší povídku, řekla jsem, že si to někdy přečtu. Popravdě, už tehdy jsem tak nějak věděla, že chuť do toho budu sbírat dlouho. Prostě nemám ráda, když mi někdo něco doporučuje... já si ráda povídky vybírám sama. Tedy, pokud si neřeknu o doporučení, že. A propos od autora... to mi pak zní jako povinná četba. Pak mám pocit, že se ode mě něco očekává, nevím, dobrý komentář, nebo prostě aspoň to, že si to přečteš.
No, je fakt, že mi to skutečně trvalo dlouho.
Ale přečetla jsem to.
Takže. První díl.
Když jsem četla ty komentáře, měla jsem pocit, že jsem to přečetla nějak špatně. Popravdě řečeno, ten díl byl kvalitní, to jo. Ale moc mě to nezaujalo. Jako třeba Pán prstenů - lidé ho milují, kvalitu určitě má, ale mě stejně nikdy nebavil.
Druhý díl.
Přečetla jsem si znovu tu část tohoto komentáře, která mluví o prvním díle, pokrčila rameny a začala číst třetí kapitolu.
Třetí díl.
Víš, já tě moc neznám, nef. Ale stejně, když jsem četla o ní, přišlo mi, žes to psala o sobě. Ona byla téměř přesně taková, jakou vidím tebe.
Autor by měl psát tak, abys jeho dílo okamžitě poznala od jiných. Tahle povídka to má. Je jiná než ostatní tady, způsobem jak je to napsaný, samozřejmě dějem a tak... vůbec. Je výjimečná. Má duši.
JE to tvá nejlepší práce.
Tenhle příběh je... hodně zvláštní. Nevím, jak to popsat, ale určitě každý, kdo ho četl, bude souhlasit. Mně se vždycky moc líbily příběhy o válce, vím, že to zní blbě, ale je to tak. Byly to příběhy lidí, kteří něco zažili. A Hibari právě to něco zažila.
Souhlasím s tebou... je to tvá nejlepší práce. Četla jsem toho od tebe už hodně a tohle zatím všechno překonalo. Píšeš, žes to napsala prakticky za den... Já nevím, jak to popsat, ale z té povídky je cítit takové zoufalství a smíření...
Víš, moc se mi líbilo. Ta Válka tam byla cítit. Válka s velkým V... A naše Hibari, naše Andílka ji cítila ža moc dobře, až moc dobře ji chápala. Ale na konci ji podle sebe stejně prohrála...
Abych pravdu přiznala, nemám moc ráda první osobu. Špatně se v ní píše, ale tys to zvládla moc dobře. Ve třetí by to asi nevyznělo tak jako v té první.
Všimla jsem si, že tam máš překlepy ve slově kunoichi. A někde jsem si myslím všimla pár čárek, ale to už je nepodstatný.
Víš, Nef, tahle povídka je jedna z nejlepších na Konoze. Vážně. Já jich přečetla za tu dobu co jsem tu už hodně a tahle se řadí k těm velkým. Řadí se k nim svou... duší.
Nevím jak vypadal ten předešlý konec, o kterém mluvila Yamata, ale tenhle byl takový... předvídatelný. Málokdo se dokáže vyrovnt s něčím takovým, jako je válka, to všechno co viděl, prožil, cítil...
Já slyšela o válce mluvit několik svých starších příbuzných... No, nechci na to vzpomínat.
Postava Hibari mi byla vcelku sympatická, bylo jí nějakým patnáct šestnáct, ale už nebyla tak naivní. Potom už ne...
Co víc psát... asi jsem jen napsala můj další nepodstatný komentář, ale doufám, že ty si z něho něco vybereš. Já ti ho slíbila a nepřipadalo mi fér u takovéhle povídky nic neříct. Tak snad...
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
. .Aku začíná chápat a dřímat...
...„Ale proč chtějí všechny OC pomáhat s výběrem šatů zrovna Hinatě?“ (Kakari)
. .„Žádný Hatake není veselý...“ (Sayoko)
.
. .Hrdá členka a se Sayoko spoluzakladatelka Spolku Žroutů knih! Naši závislost na knihách nelze ovládnout. Založeno 12. 3. 2009; Kdo fandí knihám, ať se přidá. Žrouti všech žroutů, spojte se! A hlavně rádi čtěte ^^
Členové: Sayoko, Akumakirei, K.Iwi, Leiko, Dantuška, nettiex, sajo-nara, Minata, Memphisto, hAnko, Ayame-sama, kushina-hime, Mirek93, Rein, Yamata no Orochi, Adam Švorc z Nemanic, TsuchiKim, ni.kola, Kameko-sama, výtlems.kissa, -_-Aya-_-, Kitsumo, elficek, himiTsume, Buuublinka, DeiDei girl-uchiha, lacca, nellynuska, Yuki Kaze-san, Kaia-chan, Faith, zrůda-SaNaSu, Namika, l.i.ch., Oneran, Juubi, Conner Uzumaki, Anegiri, Joanne, Miky-chan, sannin Naruto, Otaku-chan, narutorolo321, Killer_Bee, Hinata-Hyuuga-chibi, Adel-san, Gloria Uzumaki, Nightmare moon, Yamako, Hyuuga_Shikamaru
Pro přihlášené: Nemusíte si kopírovat seznam členů, mění se, a proto aktuální najdete vždycky u mě. A do podpisu si nic dávat nemusíte, nebo si můžete vymyslet jinou (originálnější) poznámku než tu nahoře, je to jen na vás :)
_____________...
Členka Klubu gazdovské parenice: Klub je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPŠIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI! NECH ŽIJE PARENICA A POMELO! Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů. Zaplétáme se do nelegálních obchodů, aneb postupně ovládáme podsvětí..., rovněž je podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce (aneb bez nich bychom neměli co opěvovat); a KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.
Taky jsem doteď zastávala názor, že tvoje nejlepší práce je Podruhé. Měním ho a souhlasím s tebou. Tohle je teprve něco. Podruhé mělo taky svoje kouzlo, taky mě při něm běhal mráz po zádech a ten konec mi vyrazil dech, ale tohle...tohle má prostě něco víc. Mám nutkání číst znovu a znovu, abych tam objevila něco skrytýho, co po prvním přečtení nenajdeš...
Zvláštní je, že tohle nutkání jsem měla zatím jen u dvou povídek. Jsi třetí. Proto tohle opravdu řadím ke svým nejoblíbenějším. Tohle bude povídka, co si přečtu i stokrát a stále mě to neomrzí. Vím to
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Tall: no, co ti na mám říct? Však mi víme.
Matsuura: děkuju, o něco takového jsem se snažila.
ajima: jedna z nejlepších povídek na konoze? No, když myslíte. Jsem ráda, že se ti to líbilo.
taira: Jsou věci, o kterých se ví. Ví se o nich, ale stejně se o nich nemluví... nepíše. Je tu spousta čtení o lásce. Velké to téma. Ale existují témata, podle mě, ještě zásadnější a ty jsou tady, na konožských FF, dost opomíjena. Jako třeba chyby, to je téma nade vše. Potom taky povídky o změně charakteru, o kterou jsem se tady pokoušela. Takových je podle mě málo.. a takové chci psát, protože mi přijdou zajímavější. Děkuju.
Tenny: Vrchol geniality, asi jsi si mě s někým spletla. Já mám ráda, když jsou příběhy skutečný. Mám ráda postavy s více záporama než kladama. Tohleto mínění je asi největší rozdíl, kterym se lišel moje starý povídky od těch novejch. Prostě děkuju.
Snad dopíšu - 17 237
Takže... Abych nevypadala jako idiot, přečetla jsem to celý. A musím říct, že je to vážně skvělý. Není to takový, co si člověk většinou představí pod slovem vlastní postava. A je to úžasný... Jako by z toho přímo dýchala inspirace. Svět Naruta takový, jaký doopravdy byl, bez pozlátka, hloupých řečí a fanservisu, jako to bývá v jiných povídkách. Jsi vážně dobrá...
A co dál? Souhlasím s Tallem (mimochodem, závidím ti takovýh bratra, můj anime nenávidí a mě taky), s Yamatou i všemi ostatními komenty. Je to vážně Konožský klenot. Ať se jdou povídky o akatsuki vycpat, přichází Nefrites! xD Ty by jsi dokázala udělat skvost snad i z toho, jak Naruto potkal jednorožce... A proč vlastně chválím tebe a ne povídku? Došla mi slova. Když jsem to dočetla, jen jsem tiše zírala. Netušila jsem, že jsi to bude takové...
A jsem vážně vděčná, že jsem tě mohla inspirovat.
P.S. - pokud o mě Tall tvrdí, že jsem geniální, o čem si dovoluji silně pochybovat, ty jsi vrchol geniality!
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Komentáře k FF píšu zpravidla ve spontánním rozpoložení, ale nad tímhle jsem hodně přemýšlela. Výsledek - ? Ano, mohla bych psát superlativy a opěvovat, jak se taky může psát FF z Narutova světa... jenže to by bylo zaplácávání místa na netu a navíc to všechno určitě víc než dobře víš. Ta povídka prostě JE skvělá a nejlepší, co jsem tady na Konoze četla. Přesto se mi na závěru něco nezdálo. Četla jsem ho asi třikrát, než mi správně zacvakl - dost mi připomenul situaci z Na západní frontě klid, kde se hrdina objeví na chvíli doma a zjišťuje, že je úplně jinde... a nebyla jsem si jistá některými věcmi. Jenže ve chvíli, kdy to zacvaklo, ten konec prostě sedí. Zvláštní pocit. Stejný, jako jsem měla několikrát při čtení mangy, když se skrz obrázky a text najednou objevila realita toho univerza - ale tohle nebylo nahlédnutí; šlo o hezky důkladné protažení a vyválení v některých věcech, které člověk při čtení či dívání se na anime (záměrně?) nevidí a radši se jim vyhne i při psaní.
No, v každém případě jsem si našla novou oblíbenou autorku.
úžasná povídka,sice se furt opakuju,bohužel můj mozek očividně svedl jen čtení a vnímání atmosféry v této povídce.jedna z nejlepších sérií! prostě fámózní!!!!
Nádherná povídka. Když jsem jí četl, tak mě napadlo něco jako "podívej se realitě do tváře". Doopravdy výborně napsané.
Je to jedna z tvých nejlepších prácí. A je to jedna z nejlepších povídek na Konoze. Je to skvělé dílko, které by si povinně měli přečíst všichni, kteří se snaží psát. Protože takhle to má vypadat. Postavy, příběh, zpracování - všechno do sebe zapadá jako dobře složené puzzle.
U povídky "Mezi oblaky" jsem ti napsala něco o plamenu. A na tom trvám. Někdo kdysi řekl, že úspěch je 1% talentu a 99 % píle. U tebe ta procenta vidím tak padesát na padesát, takže pilně dál pracuj a piš, protože talent máš, tak ho rozvíjej ke svému prospěchu a naší spkojenosti.
Jediný problém je u tebe pravopis a občas zvláštní slovosled. S pravopisem pomůžu (když to stihnu před vydáním nebo i potom) a slovosled měním jen tam, kde lépe vyzní tvůj záměr. Snad se nezlobíš.
Ha, jsem hrdou členkou Spolku Žroutů knih! Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární. Přesto se nemusíte obávat, že jste o nás ještě neslyšeli... Spolek založen 12.3.2009 Kdo fandí knížkám, ať se přidá! Aktuální seznam členů a přihlášky u naší předsedkyně Akumakirei :)
Ono nápad původního závěru jsem vymyslela jako samostatný příběh a prostě jsem ho tam chtěla dát. Ale mě osobně se to moc nelíbilo. A brácha mě pak naviklal úplně (to víš, dala jsem mu to přečíst, prakticky jako beta-readrovi, ale on si na pravopis taky moc nepotrpí), takže jsem to přepsala. Za gramatiku velice děkuju. Já se s ní docela potýkám i ve škole. Každopádně myslím, že i u ní jsem se zlepšila za tu dobu, co píšu. (nejvíc asi u čárek ve větách)
Mám zvláštní slovosled? Ano, všimla jsem si. Tohle jsem psala tak, jak bych to normálně řekla, takže to tu vylezlo na povrch ještě o něco víc. Například moje milované "A" na začátku věty. Nebo podobně.
Ale děkuju za tvůj komentář. Moc mě potěšilo, že bys to dávala příkladem těm, kteří chtějí psát. Pravidla jsem vzorně četla po každé rekonstrukci (i když osobně netuším, co je na dodržování základních typografických pravidel tak těžkého, ale koukala jsem, že někteří prostě nedají přímou řeč na další řádek ani, kdybys jim za to snad platila;)).
Prostě děkuju.
Snad dopíšu - 17 237
*kašle, kašle, fakt hodně kašle* Děkuješ mě? Božínku, vždyť já to vůbec nečetla! xD Tedy, Balón ano, ten se mi moc líbil... A asi si přečetu i tohle. xD Dej mi čas...
Ani nevíš, jak velký záchvat kašle jsem dostala i u tvého podpisu, ale jednu věc - fakt díky. Jsem vděčná, že to bereš takhle. *jde se zakopat, jak je nejnovější díl hrozný*
Ehm... xD
Skromný seznam fanfikcí
Můj blog aneb zápisky jedné slečny
Moje sestra ví co is o tom myslím tak řeknu jediné. Je to jedna z nejlepších povídek na Konoze.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.