manga_preview
Boruto TBV 08

Real World- 2

„Tak dobře, tahle hodina končí. Jděte do sprch!“ zavelel muž v zeleném.
„Uf .Řeknu vám, že tohle jsem nečekala,“ otřela si čelo ručníkem Hinata.
„To víš, náš Gai-sensei. Veleznámý sportovec,“ ušklíbla se Sakura.
Myia a Chika se k výrazu přidaly. Všechny holky byly právě v šatně a chystaly se dát si studenou, osvěžující sprchu. Hinata si právě zandávala věci do skříňky, když k ní přiběhly dvě světoznámé princezny.
„Tak ty jsi příbuzná Nejiho, jo?“ zeptala se Karin.
„Sestřenice, viď?“ přidala se k ní Ino.
„Ehm, já,“ Hinata nevěděla co jim odpovědět.
Mezitím si jejich rozhovoru všimla Chika a vrazila loktem do Miyi.
„Co je?“ sykla překvapená černovláska.
„Koukni se, jak jí vyslýchají,“ odpověděla Chika.
Miya nic neodpověděla, jen zakroutila hlavou. Hin jí bylo upřímně líto. Dvě největší drbny ze školy.
„Co si ta Ino myslí?“ bouchla najednou pěstí do skříňky Sakura, div se nerozpadla.
Nesnášela tu přitroublou blondýnu jak jen nejvíc mohla. Vždyť taky jela po Sasukem!
„Klid,“ popadla jí za rameno Chika, než Sakura stačila rozmlátit zbytek šatny.

…..mezitím u kluků….

„Nepochlubil ses, že máš tak hezkou sestřenici,“ zavolal někdo na Nejiho.
Ten tyhle dotazy ignoroval. Byla pravda, že o Hinatě nemluvil, ale co by měl taky říkat? Moc se neznali, jen párkrát se pozdravili na rodinných sešlostech, to bylo všechno. Z ničeho nic ho z přemýšlení vyrušil obrovský rámus…
„Au, au, au,“ zaúpěl někdo.
„Co se stalo?“ zeptal se Neji Sasukeho.
„Ten blbec Naruto uklouznul na podlaze,“ řekl znuděně Sasuke a pohledy obou kluků spočinuly na v bolestech svíjejícím se blonďáčkovi.
„Jo, je to blbec,“ dodal ještě Neji, vzal si ručník a vyrazil do sprchy.

….asi po půl hodině před školou….

„Kde vlastně bydlíš, Hin?“ zeptala se Miya.
„Tamtím směrem,“ ukázala Hinata na dlouhou ulici.
„Super, to jdeme stejně,“ pověsila se oběma holkám na ramena Chika.
Pak hvízdla a z dveří školy vyběhla udýchaná Sakura.
„No jo, pořád. Za to nemůžu, že neumím běhat tak rychle jako ty nebo Miya,“ protočila svoje zelené oči.
Zbytek holek se jen zasmál a vyrazily na cestu. I když to byl první den školy, vyučovalo se úplně normálně. Ředitelka Tsunade nestrpěla žádné úlevy.
„Sakura-chan, počkej na mě!!“ ozvalo se hlasité řvaní za holčičími zády.
Miya, Chika, dokonce i Sakura pokračovaly v cestě, jen Hinata zůstala stát. Jakmile to Sakura, zpozorovala, chňapla jí za ruku a táhla za sebou.
„Hej, to ani nepočkáme?“ udivila se Hin.
„Ne. Je to Naruto, na toho týpka fakt nemám náladu,“ prohodila zlostně růžovláska.
Hinata se s údivem koukla na Miyu a Chiku. Ty jí to jen oplatily pohledem „my-ti-to-říkaly“. Najednou je Naruto doběhl.
„Ty jsi mě neslyšela, Sakura-chan?“ otázal se.
„Slyšela, ale pospíchám,“ procedila dívka mezi zuby.
„Aha, aha,“ upravil si Naruto batoh na zádech.
Mezitím je dohonili i Narutovi kamarádi- Shikamaru, Sasuke, Sai a Neji. Holkám to už ani nepřipadalo divné, chodit s nimi domů, vlastně to bylo na denním pořádku. Kde byla Sakura, tam byly většinou i Chika s Miyou, a taky se tam snažil procpat Naruto. A nakonec kde byl Naruto, byli jeho kámoši. Ale když to však zaregistrovala Hinata, byla trošku nervózní. Rozhodně nebyla zvyklá, že s ní chodili domů třídní oblíbenci.

„Vidíš to?!! Už zase s nimi jdou,“ sykla Ino.
„Jsou to vypočítavý mrchy,“ přidala se k jejímu nadávání Karin.
Obě dvě sledovaly celou událost z bezpečné vzdálenosti.
„Tsss… ale já se nebojím. Sakura by nikdy nemohla získat Sasukeho pozornost,“ hodila vlasy Ino a trochu se napřímila.
„To se teda neboj,“ přikývla její společnice.

„Naruto, tady odbočujeme,“ proťal Sasuke napjatou atmosféru.
„Tak ahoj,“ ozývalo se ze všech stran.
Když byly holky samy, Sakura si sedla na zídku jednoho domu a spustila hlavu do dlaní.
„Tohle je každý den. Jediný důvod proč Naruta rovnou neodeženu je, že s ním jde Sasuke,“ povzdechla si.
Chika a Miya si přisedly k ní.
„Ale vždyť Naruto není zas tak špatný,“ řekla Hinata, která jako jediná zůstala stát.
Sakura se na ní podívala s povytaženým obočím.
„Má pravdu,“ souhlasila s Hin Chika.
Sakura se koukla na Hinatu a Chiku zároveň. Pak upřela zrak na Miyu. Ta lehkým kývnutím hlavy, potvrdila názor holek.
„Jak myslíte. Není zas tak hrozný, ale Sasuke…“ zakroutila hlavou.
„…je Sasuke,“ dopověděla za ní větu Chika a všechny holky se pousmály.
„Měly by jsme vyrazit,“ koukla se Hinata na hodinky.
Ostatní napodobily její pohyb a se souhlasem přikývly.
„Ale domů se mi ještě nechce, co kdybychom šly na zmrzku?“ zeptala se Miya s nadšením.
„Super nápad, jde se,“ řekla Chika.

„Že tě baví, za Sakurou pořád dolejzat,“ pronesl Shikamaru znuděně.
„Baví, ona to ještě neví, ale má mě opravdu ráda,“ poznamenal Naruto.
„A neměla by se to už náhodou dozvědět?“ řekl Sai a všichni kromě Naruta a Sasukeho se začali nehorázně smát.
Naruto se nesmál, protože mu to opravdu vtipný nepřipadalo a Sasuke ten byl jako vždycky klidný.
„Kluci, nechcete jít dneska někam do města?“ zeptal se Neji.
„To bude otrava,“ zívnul Shika.
„Ale prosím tě. Dát na tebe a tvoje řeči co bude otrava, tak se nedostaneme nikam,“ zasmál se Naruto.

„Jdou do města,“ řekla významně Karin a vytáhla zrcátko z modré tašky.
Ino přikývla a udělala to samé. Rozhodně neuškodí, když tam kluky „náhodou“ potkají.

Poznámky: 

Takže 2. dílek by me Laughing out loud Ten přechozí byl od Hinaty-sempai.Tak snad se vám bude líbit... další je zas na ní a jak jí znám, bude to skvělý Smiling

4.923075
Průměr: 4.9 (78 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, So, 2009-07-11 21:11 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Je to pěkný. ^^ Moc hezky píšeš... sice s pár chybama ae neni to tak hrozný. x)
Vyvíjí se to dobře... Ino mě s**e, Naruto dolejzá... šecko je v poho. xD
Sem zvědavá co nakonec vy dvě stvoříte... x)

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, St, 2009-02-25 22:21 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super díl! Moc hezky napsanej!

Obrázek uživatele 4ever-kisame
Vložil 4ever-kisame, So, 2009-02-14 16:27 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Utírač Udonova nosu

je to nice

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2009-02-14 16:16 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Krása! Na tohle téma by se dalo vymyslet strašně moc věcí, tak doufám, že jich využijete co nejvíc!

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, So, 2009-02-14 17:00 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

dík moc a budeme se snažit Smiling

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele norwodranger
Vložil norwodranger, Čt, 2009-02-12 17:44 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

úpě užasný.. jako vždy =) no sem takový nedočkavec takže pls dalsí díly.........=)

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2009-02-11 01:28 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Taky si je zasloužíš, Miyo!! Eye-wink Budu se snažit u třetího dílu! Laughing out loud

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, Út, 2009-02-10 22:21 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

děkuju moc za pochvaly Smiling

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Út, 2009-02-10 22:18 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Tak na tenhle díl jsem se opravdu moc těšila!! Je moc dobrej, tak rychle co nejdřív další Kakashi YES

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Leenoha
Vložil Leenoha, Út, 2009-02-10 17:39 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

jujujuj to je superne len t nema taki ten naruto smrnc inac je to fakt 2.best

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, Út, 2009-02-10 08:46 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

je uplne jedno ktera to z vas dvou pise obe dve pisete famozne Laughing out loud inak cista prace :-Dfakt skvely

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2009-02-09 21:46 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Suprovy,perfetkni,jen tak dal. Uz se tesim na dalsi dil od Hinaty-sempai

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Po, 2009-02-09 20:26 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Super! Už aby tu byl další dílek Smiling

Obrázek uživatele Johnatan44
Vložil Johnatan44, Po, 2009-02-09 20:15 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Pěstitel rýže

Jaj.. moooc super... jen tak dál.. Eye-wink už aby byly i další díly Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2009-02-09 20:04 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to úžasný Miyo ... ale to už víš!! xD