manga_preview
Boruto TBV 07

Real Word - 3

Holky se procházeli po pasáži, už skoro přes dvě hodiny. Každá, kromě Chiky, která měla pouhé dvě tašky, jich nesla asi deset.
„Už nemůžu!“ povzdechla si Sakura a opřela se o zeď. Hinata si stoupla vedle ní a postavila své tašky na zem. Blaženě se protáhla.
„Co kdybychom zapadli do nějaké kavárny?“ navrhla Hinata. Miya a Sakura se na ní nadšeně usmály.
„Skvělý nápad, Hin!“ pochválila ji Sakura a začala se kolem sebe rozhlížet. Chika si jen povzdechla, ale raději nic neříkala. Co by to byla za kamarádku, no ne?
„Ah! Tamhle je jedna pěkná!“ ukázala na opačnou stranu obchodu Chika. Jejich pohledy se obrátili stejným směrem. Spatřili malou a útulnou kavárnu, hned na rohu. Sakura, Miya a Hinata na nic nečekali a svižným krokem zamířili rovnou ke kavárně. Chice nezbylo nic jiného než je následovat. Se sklopenou hlavou se proplétala mezi lidmi. Bohužel ale nedávala dostatečný pozor a do někoho vrazila. Mírně ji to odhodilo na zem, až se bouchla do hlavy.Tašky ji vypadli z ruky.
„Au!“ vykřikla a chytla se za temeno. Sedla si a bolestivě si třela bolavé místo.
„Promiň, neviděl jsem tě.“ omluvil se jí povědomí hlas a Chika překvapeně vzhlédla. Nad sebou uviděla stát Sasukeho, jak ji podává pomocnou ruku. Za ním stály jeho kamarádi.
„Jé! Ahoj kluci.“ pozdravila je všechny a s naprostou ignorací Sasukeho nabízené ruky se zvedla. Oprášila si černé kalhoty s mikinou a zvedla tašky. Sasuke překvapeně zamrkal a stáhl ruku zpět.
„Úplně mě ignorovala!“ pomyslel si užasle. Na takové chování nebyl zvyklí. Ještě žádná holka ho nikdy neodmítla, tak jako ona. Sasuke ucítil jak se v něm cosi pohnulo. Potřásl hlavou a obrátil se na kluky. Ti se na něj zkoumavě dívali.
„Co je?“ pronesl podrážděně Sasuke, protože se mu jejich pohled vůbec nelíbil.
„To nic! Jen jsme … jen jsme nad něčím přemýšleli.“ zamluvil to Neji rychle a ostatní rychle přikývli. Chika nahnula hlavu trochu na bok a zvědavě se na ně dívala. Naprosto nechápala, co s nimi je.
„No jo, kluci. Co bys chtěla Chiko!“ napomenula se a zakroutila ironicky hlavou.
„Chiko!“ z poza ní se ozvalo volání na její adresu. Znaveně si povzdechla a otočila se. Uviděla, jak k ní rychle míří Sakura, Hinata a jako první Miya.
„Chiko, si v pořádku?“ začala se hned ujišťovat, když byla metr od ní.
„Jo, jsem. Proč bych neměla?“ nechápala. Miya si jen povzdechla.
„Lhostejná jako vždy, co? No to je jedno. Jsem ráda, že se ti nic nestalo. Měla jsem strach, když jsi se nám tak najednou ztratila.“ vysvětlila Miya a Holky za ní horečně přikyvovali.
„Omlouvám se.“ usmála se na ně,“Ale omylem jsem vrazila tady do Sasukeho.“
Konečně teď si mohly děvčata všimnout, že tam nestojí Chika sama. Překvapeně se podívali na kluky.
„Co tu děláte?“ zeptala se překvapeně Sakura.
„Nakupujeme stejně jako vy.“ pokrčil rameny Neji. Kluci kolem něj pozvedli tašky jako důkaz. Sakura se zamyslela.
„A nechtěli by jste s námi jít do kina? Dostali jsem několik volných lístků navíc. A sami by jsme je nevyužili.“ navrhla jim Sakura. Kluci ihned souhlasily. Hinata a Chika se na sebe podívali a bezvýsledně zakroutili hlavami.
„Ta už se nezmění.“ konstatovala Chika a společně s Hinatou doběhli jejich skupinku přátel.

Když si konečně vybrali film na který půjdou, zamířili do sálu a usadili se na svá místa. Seděli úplně vzadu. Chika úplně na kraji, Sasuke vedle ní, byl z toho celkem nervózní. Vedle něj si sedla nadšená Sakura a k ní ještě nadšenější Naruto, čímž Sakuře nálada trochu poklesla. Červenající se Hinata seděla vedle Uzumakiho. Neji a Miya si sedli vedle sebe. Lehce po sobě pokukovali a nevěděli, co si říct. Shikamaru jen zakroutil hlavou nad touto scenérií a hned jak usedl na konec řady, pohodlně se opřel a usnul.

O pět minut později, co vešli do sálu, skončili reklamy. Sál potemněl a film se rozběhl. Chika otráveně sledovala přeslazené scény. Naprosto nechápala děj. Nikdy na takové filmy nebyla, protože věděla, že tohle se ve skutečnosti nemůže stát. Byla snílek, ale taky realista. Sasuke vedle ní na ni občas pokukoval. Naprosto nechápal, čím ho může přitahovat. Možná to byla její lhostejnost vůči němu, která byla pro něj něco úplně nového. Opravdu nevěděl, ale jedním si byl jistý. Nikdy ještě necítil nic podobného k žádné dívce. Vlastně jednou ano. Když byl malý a umřeli mu rodiče, často si hrával s malou holčičkou ze sousedství. S ní se cítil pokaždé tak příjemně, že dokázal zapomenout na smutek. Ale jednou se odstěhovala a on už ji nikdy neviděl.
Dlouze se na Chiku zadíval. „To musí být ona.“

Sakura film vnímala jen jako kulisu a nenápadně pozorovala Sasukeho. Nakonec se od něj smutně odvrátila a zbytek filmu přemýšlela. Naruto vedle ní zaujatě sledoval film. Naprosto nevnímal okolí a ani Sakuru. Hinata byla stále červená a doslova vysela na filmu a na Narutovi zároveň.
Za to Miya a Neji se nemohli soustředit ani na film. Byli z blízkosti toho druhého tak nervózní, že celou dobu sledovali temnou podlahu kino sálu. Ani jeden se však k ničemu neodhodlal.

Když po dvou hodinách film skončil, naše skupinka vyšla ze dveří sálu. Shikamaru se mírně usmíval a byl skvěle odpočatý. Rozhlédl se po ostatních a jen protočil očima. Hned mu bylo jasné, že z Nejiho a Miye vznikne brzy zamilovaný pár a ostatní se k tomu pomalu taky dostávají. Pohled mu padl na Sasukeho.
„Ten idiot. Nebude to mít lehký.“ usmál se v duchu, když zjistil jak pokukuje po Chice a naprosto ignoruje, co mu Naruto říká. Chika stála u jednoho plakátu s akčním filmem a zaujatě si četla o čem zhruba je.
„Hmm ... to bude skvělej film! Určitě lepší jak ten slaďák před chvílí! Ještě teď mi je špatně.” přemítala v duchu Chika.
„Tak jak se ti líbil film?” Chika se s leknutím otočila. Za ní stála Miya. Chika si povzdechla.
„Tohle už mi nedělej, jo?!” požádala ji Chika a prohrábla si vlasy, pak se ale usmála.
„Byl úžasný!” řekla ironicky a ještě víc se usmála.
„Že?” Miya se upřímně zasmála.
„Ještě nikdy v životě, mi nebylo tak špatně jako během těch dvou hodin!!” zanadávala a její obličej nabral trochu zelené barvy.
„Aspoň jednou si to vydržela!” poznamenala pochvalně Miya.
Chika se na ni ublíženě podívala. „Jednou a naposledy!“
„Hej holky!” zakřičel na ně někdo. Miya a Chika se otočili a spatřili jak ostatní míří k východu. Naposledy se na sebe podívali a pak se se smíchem rozběhli za nimi.

Poznámky: 

tak je tu konečně třetí díl!! Eye-wink Snad se bude líbit ... i tobě Miyo!! Smiling

4.875
Průměr: 4.9 (72 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Teddy-chan
Vložil Teddy-chan, Pá, 2015-02-06 21:28 | Ninja už: 3364 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Pěstitel rýže

Povídka je úžasná jen... Promiň ale Chiku si pořád představuju jako tlustou holku... To víš Choujiho se nezbavíš Eye-wink :3

Ninja čeká, až přijde jeho chvíle,
když nepřítel spí a není při síle.
Když jsou jeho zbraně ponechány temnotě noci,
právě tehdy se ninja chopí moci.

Není to tak, že 'ten kdo se stane Hokage' se stane uznávaným,
ale tak, že 'ten kdo se stane uznávaným' se stane Hokage. Uchiha Itachi

NaruHina 4ever!!!

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, So, 2009-04-04 15:21 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

chcipam smichy xD



Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-07 23:09 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Suprový ... ale chudák Hinatka xD

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, St, 2009-02-25 21:30 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Moc pěknej díl!!

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Pá, 2009-02-20 21:34 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Proc neco psat,vsichni pprede mnou uz rekli vsechno co jsem mel na srdci Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Kada-sensei
Vložil Kada-sensei, St, 2009-02-18 18:27 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

*potlest srovnatelný s tím jenž proběhne po premiéry Vltavy....*

Obrázek uživatele jabadabadu
Vložil jabadabadu, St, 2009-02-18 18:00 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

preco nie som prekvapeny?ze ako vzdy je to vynikajuce,dokonale neuveritelne

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, St, 2009-02-18 18:00 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Povedený jako vždycky Kakashi YES
Těším se na pokračování!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, Po, 2009-02-16 20:45 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

nevim proc tu vlastne koment pisu kdys to zadny nepotrebuje .... je to úžasný! Laughing out loud

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, Po, 2009-02-16 19:49 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

konečně je to schválený *skáká nadšená po pokoji* Laughing out loud je to skvělá část a navazovat na takovýhle dílo bude těžký, ale slibuju snahu Smiling

Odpověď na poznámku → věř mi, mě se líbí úplně nejvíc Laughing out loud

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Po, 2009-02-16 19:16 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Páni...je to strašně super! Ostatně jako vždycky Eye-wink