FF by hinata-sempai
POVÍDKY BY HINATA-SEMPAI
Protože z nějakého nevysvětlitelného důvodu se vám líbí moje povdíky, a protože mi jich čím dál tím víc přibývalo, udělala jsem si vlastníseznam, aby se vám lépe hledali. Předem varuji! Píšu vyloženě o páru NaruHina. Žádné NaruSaku, HinaKiba a jíné bláznivé kombinace! Prostě ne! Takže NaruHina 4ever.
Ale nebude to jenom tenhle pár. Budou i další, aby se povídky zalíbili i těm, co nemají v lásce Naruta a Hinatu. Takže např. Minato a Kushina, Gaara s někým xD, Sasuke, Itachi ... prostě různě!
FAN-CLUB
Děkuju moc za ten to návrh. Byla jsem moc překvapená, že i já mám vlastní FC! xD Opravdu by mě to nikdy nenapadlo.
Stránka mého FC tady na Konoze!
Vděčím za něj Tomannovi! Arigato!
NOVINKY
Bez minulosti - 7
Bez minulosti - 8
Bez minulosti - 9
NEW
SERIE
DOKONČENO
V Konoze se objevuje záhadná dívka a žádá Tsunade, o přijetí do vesnice. Hokage nakonec svolí a přiřadí ji k týmu 7, který ji okamžitě přijme. Společnou misi měli dostat sice až za měsíc, ale protože nebyl žádný jiný tým v dosahu, Tsunade jim přidělila misi v písečné. Na vesnici se chystá Akatsuki. Naruto a jeho tým neváhají a okamžitě se do Suny vydávají. Při boji dojde k zvratu, který by nikdo nečekal.
1.kapitola
2.kapitola
3.kapitola
4.kapitola
5.kapitola
6.kapitola
7.kapitola
8.kapitola
9.kapitola
10.kapitola
11.kapitola
12.kapitola
13.kapitola KONEC
ROZEPSANÉ
Uplynulo několik let a Rin se přestěhovala ke Gaarovi. Všichni už se vzali naděje, že se jim podaří Naruta zachránit. Ale někdo přece jenom stále doufal, snil a hledal jaký koliv způsob. Byla to ta, která ho milovala víc jak svůj život, ta která se díky němu změnila. Stále hledala možnost Narutovi záchrany. Ale existuje ještě nějaká?
1.kapitola - Pod rouškou noci...
2.kapitola - Stále věřím ...
3.kapitola - Jdu do toho ...
4.kapitola - Nová naděje ... NOVINKA
ROZEPSANÉ
Sabaku no Gaara. Všichni se ho stranili, báli a nenáviděli. Postupem času si zvykl a přijal krutou realitu, ale co když se jednou objeví dívka, která tohle všechno rozvrátí? Je milá, nebojí se ho a pociťuje náklonnost. A někdo takový ho změnil, ale na jak dlouho? Nakonec je od sebe oddělili a donutili je zapomenout. Neměli se nikdy setkat, ale po 9 letech se znovu potkali a jejich vzpomínky a city se pomalu vynořili na světlo.
1.kapitola
2.kapitola
3.kapitola
4.kapitola
5.kapitola
6.kapitola
7.kapitola
8.kapitola
9.kapitola
NEW
NOVINKA
Takže tohle měla být původně jednorázovka, ale z přemnožení nápadů jsem se rozhodla, že ji trochu prodloužím! Takže bude mít kolem 3 dílů. Snad se bude líbit hlavně milovníkům NaruxHina! Je to příběh o jejich společné misi a začátku jejich vztahu! ;)
1. kapitola - Nečekaná mise a nově objevené city
2. kapitola - Endou Ryuusuke & Endou Yuuka
NEW
Uzumaki Kushina, mladá a krásná kunoichi, která se právě přestěhovala do Konohy. Je poslední ze svého klanu. Seznamuje se záhadným klukem, který je velmi hezký. Ještě než skončí den uvědomí si, že se zamilovala. Její láska na první pohled je Namikaze Minato, její týmový partner. Pokouší se mu odolávat, ale po jejich společné misi, kdy mají jít do písečné, aby vyzvedli tajemné svitky, jsou na cestě zpět napadeni. Kushina je otrávená a upadá do bezvědomí. Minato spěchá do vesnice, kde se dozvídá, že ji jed zabíjí a oni s tím nemohou nic dělat. Jediná možnost jak ji zachránit je přinést vzácnou květinu, která roste jen na jednom místě na světě. Minato se ji vydává hledat, vytížen časem, který Kushině zbývá.
1.kapitola
2.kapitola
3.kapitola
4.kapitola
5.kapitola
6.kapitola
Konoha high school. Známá a populární škola. Jedno dne sem přestoupí mladá dívka jménem Hyuuga Hinata. Je velmi nervózní, ale hned první den získá plno přátel a začne zjišťovat zdejší poměry. K tomu všemu se zamiluje do Uzumaki Naruta, který patří k nejhezčím na škole. Společně s kamarádkami odolávají školním drbnám a manekýnkám Karin a Ino.
Tuto FF píšu s autorkou Miyou Hatake! Byl to vlastně můj nápad, ale Miya tomu dodala šťávu!! :)
1.kapitola - Já
2.kapitola - Miya
3.kapitola - Já
4.kapitola - Miya
5.kapitola - Já
6.kapitola - Miya
7.kapitola - Já
8.kapitola - Miya
9.kapitola - Já
10.kapitola - Miya
11.kapitola - Já
12.kapitola - Miya
13.kapitola - Já
Naruto umírá a Hinata je naprosto bezmocná. Ještě na smrtelné posteli se ji Naruto vyzná a donutí ji slíbit, že se nesmí připravit o život. Pod velkým nátlakem Hinata kývne a Naruto naposledy vydechne. Hinata ale zjišťuje, že takhle dál žít nemůže. Požádala Tsunade, aby mohla přejít k ANBU. Souhlasila. Hinata je zařazena do týmu, se kterým se spřátelí. Doprovodí ji nakonec i na pohřeb Naruta. Ale zde nastává zvrat. Večer byl Narutův hrob vykraden, nezmámím cizincem.
1.kapitola
2.kapitola
3.kapitola
4.kapitola
5.kapitola
6.kapitola
7.kapitola
8.kapitola
9.kapitola
10.kapitola
11.kapitola
12.kapitola
13.kapitola NOVINKA
Naruto se vrací do vesnice. V jeho stínu, před všemi zraky je ukrytý Uchiha Itachi. Oba jsou spojenci, co vyhlazují Akatsuki. Teď však Naruto dostal misi, aby do vesnice přinesl dva tajné svitky a jeho pomocníkem se stává mladá ANBU. Kdo je záhadná ANBU? Co je to za svitky? A proč po nich jde i Akatsuki?
1.kapitola - Děsivá událost ...
2.kapitola - Naruto a Itachi spojenci
3.kapitola - ANBU a mise...
4.kapitola - Nový cíl ...
5.kapitola - Závod s časem ...
6.kapitola - Konečně u cíle aneb projevené city ...
7.kapitola - Nemilosrdná až na smrt ...
8.kapitola - Na pokraji smrti, a setkání s rodinou
9.kapitola - Konec týmu ...
10.kapitola - Zase přátelé aneb poslední minuty života?
11.kapitola - Setkání - slzy - mimo nebezpečí
12.kapitola - Čekala jsem ...
13.kapitola - Děsivá skutečnost alias stálá hrozba!
14.kapitola - Odešli a válka započala!
15.kapitola - Akatsuki v pohybu aneb první boj na západě!
16.kapitola - Mě neporazíš rovná se strhující bitva
17.kapitola - Měsíční kámen a stará legenda
DOKONČENÁ
Po čtyřech letech se vrátil. Silnější než kdy předtím. Okamžitě dostává misi se svými přáteli. A to se Sakura, Neji, TenTen, Hinata a Gaarou, který se mezitím stal Kazekage. Vydávají se do Země Vírů, kde mají nají a přivést posledního potomka klanu Tamaki. A to dřív než Akatsuki, nebo Orochimaru. Proč je tak důležitý? Koho na své cestě potkají? A podaří se jim uspět?
1.kapitola - Shledání
2.kapitola - Neprozraď mě
3.kapitola - Šokující odhalení
4.kapitola - Náhlá pomoc
5.kapitola - Klan Tamaki
6.kapitola - Souboj
7.kapitola - Bouřka
8.kapitola - Naruto trénuje!
9.kapitola - Slzy šťestí
10.kapitola - Minulost ...
11.kapitola - Nové jutsu!
12.kapitola - Sasuke je zpět!
13.kapitola - Zpět v Konoze!
14.kapitola - Sushi a lasička
15.kapitola - Akatsuki vs. Konoha Shinobi
16.kapitola - Mangekyou Sharingan!
17.kapitola - Odcházím! - KONEC
DOKONČENÁ
Naruto a jeho rodina, která se za tu dobu rozrostla o dva členy se vrátila zpět do Konohy! Znovu se setkávají se starými známými a Hinata hned na to předvádí svou sílu, která za tu chvíli výrazně vzrostla! Avšak není čas oslavovat! Akastuki a Orochimaru se jen tak nevzdávají a chystají se na rozhodující bitvu, která rozhodne o osude světa shinobi.
Tato serie navazuje na předchozí povídku a to PO ČTYŘECH LETECH ZPĚT!MISE!
1.kapitola - A znovu zpět!
2.kapitola - Odhodlání ...
3.kapitola - Zkoušky a zápas!
4.kapitola - Znovu se setkáváme ...
5.kapitola - Úžasná síla!
6.kapitola - Zkoušky
7.kapitola - Klan Namikaze NOVINKA
NOVÉ SERIE - zatím však nepřibudou!
Recenze
Naruto se vrací zpět do vesnice ale né sám! Jeho společnice je dívka, kterou později představí jako svou přítelkyni! Ani si neuvědomí, že tím někomu zlomil srdce! Jak se s tím ostatní vyrovnají? A má ten to vztah vůbec nějakou budoucnost?
Recenze
Naruto jednoho dne prostě zmizel z vesnice! Byly mu asi tři roky, když ho členové tajné organizace Akatsuki odnesli. Všichni na něj zapomněli. Mezitím u Akastuki Naruto vyrůstá a dozvídá se vše. Ani netušil, že vůdce Akatsuki, Pein je jeho příbuzný! Jak bude tohle vše pokračovat? A jakou spojitost s tím vším bude mít nová zločinecká organizace Gintsuki?
Recenze
Naruto je vůdce ANBU, nikdo to však neví, ani samotná Tsunade. Každý kdo ho znal si myslí, že zemřel a Naruto to nehodlal změnit. Byl spokojený se svým životem tak jak ho doted vedl. Ale vše se jednou musí změnit! ...
Recenze
Sakura se vydává pryč z vesnice, aby přivedla Sasukeho zpět! Stále je přesvědčená, že ho miluje a je rozhodnutá ho přivést i v provazech. Jenže když na něj a jeho tým konečně narazí, její plány ji z překazila Karin, která ji otrávila. Sakura upadá do bezvědomí.
Když se znovu probudí nachází se v neznámé místnosti. Postupem času zjistí, že je v sídle Akastuki, a že ten kdo ji tam odnesl, byl ...
Recenze
Věříte? Věříte v Anděli nebo to máte pouze za prostoduché báchorky? Pokud ano tak jste na velkém omylu. Andělé existují a já vám to budu vyprávět! A víte proč? Protože já sama jím jsem!
JEDNORÁZOVKY
K nám už nepatříš!
Navždy spolu ...
To co jsem hledala ...
Milovat bolí!
Nezklamu vás!
Láska je totiž věčná!
Ahoj jakto že už nepíšeš?? já už mám všechno přečtený a nemůžu se dočkat pokračování
Ino Yamanaka-Inobaki
dekujem za novy dil doufam ze budes pokracovat
to uz se jako ze nepise
NEJ
trosku moc toho mas xD
^^HALA MADRID!!
Proč zrovna spojení těhle dvou? možna proto že si jsou neskutečně podobní nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších
OKO za OKO a svět bude slepý.
Ach jaj, tak skoro uz asi nebude nova poviedka, fakt skoda.
http://s10.gladiatus.sk/game/c.php?uid=15769
tvé příběhy jsou nejlepší
Opravdu strašně se moc omlouvám za svou ... snad roční absenci! Ale úplně jsem musela psaní vypustit. Dokonce jsem i zapomněla jak mě to bavilo ... ale po vašich komentářích jsem opravdu moc ráda! *happy* Rozhodně se pokusím najít zase čas abych dopsala povídky a pokud možno začala další. Bohužel to ale nebude hned. Ale vydržte... ještě chvilku. Doufám, že až se naplno vrátím budete pořád rádi číst moje povídky !! *hope*
doufám že jsi nepřestala psát to by mě mrzelo píšeš totiž skvěle a byla by to škoda, tak doufám že se ozveš
Ahoj ^^ nevíš kdy napíšeš novou Osudovou lásku ? Je to uplně kawaii ^^
Děkujůů
hoj ,,, pises sem este na konohu ci uz ani nie? zisiel by sa od teba nejaky blog na ktorom si aktivna
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
máš nádherné povídky a i když pár NaruHina nesnášim, musím říct, že píšeš skvěle, mám od tebe dokonce přečteny všechny série
ale... ráda bych věděla kdy začneš psát první tři povídky, na které máš rezenci, jelikož mi přijdou hodně zajímavé a hlavně tá druhá
jinak se radši zdržím komentáře, protože už nemám slov
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
mě ta druhá taky přijde zajímavá a těšim se na ní
Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.
Ty černý čáry,prosím, ignorujte.
Nový rok
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje
mám otázku ^^ kdy bude new Osudová láska? děkujůů =))
souhlasim... Kdy bude?? Prosíím začneš ji zase psát?? moc děkujiii =)
hoj len chcem oznamit ze si super autorka tesim sa na nove serie ale aj na tie rozpisane hlavne na novy zivot 2 a chcem ti oznamit ze si moja uplne najoblubenejsia autorka a j ked pred tebou je jobek ale ten je autor
Členové
Psycho-chan = prezident
Sorafay = víceprezident a tvůrce loga (arigatou)
Lineral = asistent prezidenta
Memphisto = člen, zakladatel a tvůrce myšlenky
Bubliflus = recepčná
Rika = hlavní vykonavatel kastračních a jiných mučících procesů
Charie = špeciálna agentka z mravnostnej policie vyšetrújuca zloničiny tohoto sexuálneho devianta
DeLeTe = sociálny pracovník poverený zbieraním detí urobených týmto sexuálnym deviantom
KUßßY = hlavný nosič vody pre ostatných členov a držiak na nástroje pri kastrácii
MattesSemik = člen
Karlos-sama = člen
K.Iwi = člen
Yumiko gohyaku rokujuu nana = člen
Michiko = člen
Hinatin démon = člen
loooe = člen
DakuHonoo = člen
Sasuke... kdo to je ? co to je ? jeho život (odborná studie Sasukeho života, vytvořeno Memphistem)
Sasuke je název pro jednu nezvyklou, ale masově rozšířenou davovou hysterii, jejíž účinky nebyly ještě plně zmapovány... Přesto však byly zjištěny jisté typové podobnosti obětí této anomálie... často se dotýká mládých jedinců ženského pohlaví druhu Homo sapiens sapiens, dále malířů druhu Homo sapiens sapiens bez rozdílu pohlaví a také jedinců neznámého druhu, mužského pohlaví, kteří z nepochopitelných důvodů uctívají nápoj, po jehož požití se vám dle studií musí zaručeně vzepřít obsah žaludku a utvořit tak pozoruhodný, přírodou vytvořený výtah... pro smůlu majitele jezdí jenom nahoru... Oběti dále trpí utkvělou představu o této anomálii, jako o neuvěřitelně "cool" a neprávem nenáviděné tzv. anime postavě... dle výzkumu je tento jev způsobován začínající pubertou v prvním, paranojou ve druhém a pitím Pardubického patoku Pernštejn ve třetím případě...
Tato anomálie je nesmírně zákeřná, to, co se nám nepostiženým jeví jako zlé a nesprávné chování, snaží se oběti této hysterie zetvrzele hájit na základě přesvědčení, že jejich modla je relativní chudák, který byl jako malé cvelfátko téměř zabit, znásilněn a sněden svým "true" a "evil" bráškou Itachim, kterému jeho hlad a chtíč po bratrovi totálně zatemnily mysl a obarvily jeho nebesky černé oči do ruda. Toto tvrzení nemůžeme vyvrátit, ani potvrdit... víme pouze, že Sasuke po útoku získal přesvědčení, že zabitím svého bratra, jeho snědením a znásilněním (v libovolném pořadí), získá stejně "kawai", "true" a "evil" oči, jako má jeho bratr... Začal po této věci tak lačně toužit, že z hecu a v agonii vyvraždil všechny své rodinné příslušníky a také samotného Žlutého bleska z listové, nejrychlejšího a nejspolehlivějšího pošťáka, který kdy spatřil světlo světa. Tento čin mu nebyl nikdy zapomenut, proto byl dán do týmu se snad nejblbějším a nejpomalejším pošťákem Konohy, Narutem von Kopytem, který je paradoxně dle výzkumů údajným synem Žlutého bleska, jež je v matrice zapsán jako "von Kopyto"
Po společném Sasukeho a Narutově projektu, založení továrny na levná pitiva, z níž se postupem času stala výrobna na Pardubický patok Pernštejn, se Sasuke rozhodl k završení svého plánu mít tak krásné, nebesky černé/rudé oči. Dal se do učení k notoricky známému ožralovi Kakashimu de la Páskapřesoko. Jeho učení spočívalo v nachytání tisíce ptáků a jejich koncentrování do jediného bodu... Bohužel při ptáčku č. 996 Sasukemu klec praskla a on musel všechny ptáčky chytat znovu... Po opětovném odchycení a zavření do tentokrát větší klícky se Sasukemu podařilo tento bod tisícě ptáků uchopit a s neskutečným rachotem strachy zpívajících ptáčků se vrhnout na protivníka... Bohužel protivník neutrpěl žádná zranění, klícku chytil a všechny ptáčky pustil, proto musel Sasuke nějakou dobu lovit dalších tisíc ptáčků... Poté sasuke opustil konohu, po horečných výkladech nové hokage, že si Sasukeho zatluče na zahradě jako "cool" v plotě, byl zapsán do nově vydaného "Atlasu hub pro náročné", jakožto sběrateli velmi ceněný druh, za jehož hlavičku se nabízí bohatá odměna (prý dokonale zvedá žaludek a pro větší účinek se doporučuje zapíjet Pardubickým patokem Pernštejn)...
Naruto von Kopyto, po sasukeho útěku vydattebayovall, že toho zástupce čeledi houbovitých přivede zpět do konohy... Od té doby šíleně poletuje a stal se z něj skoro stejně dobrý pošťák, jako býval jeho otec...
Sasuke poháňen chtíčem se dobrovolně přihlásil do služeb známého devianta a prznitele hadů, Orochimara Jacksona... Pod jeho velením byl týrán a sexuálně zneužíván. Po těchto zkušenostech má mírný sklon k agresi a sebepoškozování, proto s sebou také nosí dvě extra velké žiletky značky Chakrasaber, přesněji model "I´m an avenger"... Po zabití devianta Orouše se vydal hledat svého bratra... našel ho... po dlouhém boji se mu oči zbarvily do ruda, a tak sasuke dostal takovou radost, že zabil, vykuchal, znásilnil, snědl a vykoupal se v krvi svého bratra, kterou nakonec vypil... Po tomto incidentu byl ještě namyšlenější než obvykle, takže jeho chování a pýcha kvůli svým očím byly téměř nesnesitelné... proto ho opustili hadi, proto ho opustila žena, proto se začal řezat ještě víc...proto se zaručil zničit Konohu a všechny lidi, kvůli své nevýslovné demenci a nechápavosti, ano, svět je krutý a sasuke není jedinný chudák... tak proč se kurńa nezastáváte i těch dalších ?!... protože to jsou přesně účinky davové hysterie zvané Sasuke...
Komentář autora (Memphista)
Juj, byla nuda... ^^ a hlavně si to nikdo neberte osobně je tam pár narážek na některé největší Sasuke-fily na Konoze a jeden se tam určitě našel že ? RanDaale ale nemyslím to zle krom toho sasukeho, na toho to myslim zle !!!
Pro přihlášku do klubu kontaktujte prezidentku, víceprezidentku, nebo asistentku prezidentky... požadované vlastnosti... nenávist k Sasukemu !!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
tákže, jak se tak znám, tak jsem tady asi ještě nic nepsala Tvoje povídky jsou jedny z nejlepších z Konohy, nebo aspoň když se to myslí jak je to napsaný. Já osobně, jak už asi víš, nemám ráda NaruHino, a většinou ani povídky jaké máš ve stylu psát Ale i tak musím uznat, že píšeš skvěle
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
hezký
Jen tak mimochodem, které fanfikce jsou nejlepší na Konoze? Naprosto jednoznačně ty od Minaty!
Ohayoo, Hin-chan! Dlouho jsem tě neviděla! Jak se máš?? no, ale to je teď vedlejší, chápu, že toho máš moc, ale moje zvídavá polovička si nedá pokoj, Co pouštní růže??
himiTsume: Beru tě za slovo! Takže kdybych potřebovala pomoct, moje zpráva je u tebe jako na koni!
PRO VŠECHNY:
Mám pro vás dobrou zprávu ... a špatnou zprávu. Ta dobrá je, že se pomalu vracím zase do formy a mám pomalu zase chuť psát! *Jásá - jásejte* Ale nechci to zakřiknout, takže to půjde ztuha a další díly nebudou přibývat jen tak od sebe!!! Takže prosím netlačte! Jinak můj comeback oslavuje 4 díl povídky Milovat může každý II :D *cítí to nadšení*
Tak a ted ta zlá! Řekněme to takhle ... jsem na střední a jsem v háji! Pokud je to pro některé procházka růžovím sadem tak to závidím, ale pro mě určitě ne! Skoro celý týden vstávám na 7 ... takže ve 4 hodiny ráno! Normálně o 5! Domů chodím kolem 3 a jsem úplně vyřízená! Takže není divu, když nebude nic moc přibývat. (Další důvod) Takže buďte prosím ohleduplní na mé psychické a fyzické vytížení! :) Děkuji!!
Já se na oplátku budu taky snažit, aby moje povídky byly pokud možno lepší a bez pravopisných chyb!!! =) To je ted jediné, co pro vás můžu udělat! =)
Proboha já se snad zblázním radostí . Tak to je nej. zpráva za poslední měsíc. Aaah já už se tak moc těším. Samozřejmě že chápu tvé vytížení, 1 starší ségra praxe XXD. Chjo Hin-sempai, já se už nemůžu dočkat, hlavně na ty sériovky které zatím nemáš rozepsané(nebo máš ). Tak já se odebírám cestám reiki, bye bye
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje
ja te taky chapu akorat si za chvili zvyknes me to trvalo dve mesice nez sem propojil stredni z realnym zivotem a jinak mam to samy co ty akorat nevstavam ve 4
Tak to se už moc těšim hini-sempai!!! ^^
No jo, střední... *vzdych* Já bych taky nejrači zpátky k prvňáčkům. xD A s tim vstávánim si můžeme podat ruce, my taky musíme vstávat ve čtyři abychom ještě před školou stačili natrénovat volejbal na turnaj... xP *normálně vstává v sedm xS*
Každopádně tě všeci chápem (teda aspoň doufám že všeci, já určo jo! x)), hlavně se zbytečně nestresuj a piš s chutí! ^^ Tak přeju hodně štěstí jak v psaní tak ve škole!!! x)
Nové FF:
Tsumeato 3: Bílá chryzantéma Rozhodnutí Sladké sny Sluneční paprsky a kytky po dešti
Nuže... co ti ještě říct? x) Už vim...
Holka, ten pravopis... ten už sme si vyjasnily takže myslim že neni nutný to zas opakovat. xD Ae lepšíš se! ^^
Rozhodně píšeš úžasný povídky na pár Naruto x Hinata... Kdykoliv mě totiž přepadne pochybnost tvoje příběhy mi dycky připomenou že ti dva k sobě prostě patří a basta! x) A taky umíš nádherný, ačkoliv někdy trochu kýčovitý happy endy. xD Chtělo by to ubrat na tom pohádkovym stylu a řídit se krapet realitou ju? ^^
Nicméně... zopakuju co sem ti psala v tý zprávě - vymýšlíš grandiózní povídky ae od dokonalosti tě brzdí jenom ten pravopis... Ae snažíš se zlepšit a v těch posledních povídkách to je vidět! x) Jestli budeš s něčim potřebovat pomoct klíďo se na mě obrať. ^^
Moje nejoblíbenější povídky od tebe budou asi... Po čtyřech letech zpět! Mise!, Bitva mezi dobrem a zlem, Navždy spolu..., Milovat bolí! a Nezklamu vás! x)
A dál ti chci jen říct že se těšim až začneš povídky Vše je propojeno!, Uchiho... Miluješ mě? a Věříš?! x)
Tak hezky dál pokračuj ve psaní a zdokonaluj se, já budu trpělivě čekat až zase něco přidáš! ^^
Nové FF:
Tsumeato 3: Bílá chryzantéma Rozhodnutí Sladké sny Sluneční paprsky a kytky po dešti
ja fakt nevim co rict nez sem si precetla tvoje povidky mela sem zato ze si rebricek nej autoru neudelam protoze se nerozhodnu kdo by mel byt prvni ted uz ho neudelam protoze nevim kdo bude druhy
ty si jednicka pises nadherne a jako fanda NaruHina si to tu uzivam jen tak dal a uz se tesim na tve dalsi FF
hodne stesti
Ráda bych ale momentálně to nejde! Tak s lítostí musím oznámit, že psaní na chvíli pozastavuju ... no popravdě to už jsem udělala dávno ale ted je to oficiální! Bude to až do odvolání ale aby jste mi nepsali, kdy zhruba ... tak počítám na konci roku nebo tak! Do té doby je když budu mýt čas! Samozřejmě Elite Six napíšu, co nejdřív stejně jako Real Word, který má u mě velkéééé zpoždění! Gome! Budu se snažit, co nejdřív to napravit!
NEE já už to nevydržím!!! Já chcu další
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje
Páni! Až do konce roku? Jaká škoda, ale nedá se nic dělat! Budu čekat!
....Ale on někdo žárlí!-Sériovka o Páru HinaKiba a pak NaruHina!(DOKONČENO)
http://147.32.8.168/?q=node/61058
no ja viem ze skoda ale mna tiez nepotesilo ze si uz ukoncila "on nekdo zarli"