manga_preview
Boruto TBV 09

"Kniha Džungle" u Akatsuki: lekcia č.1 - S nových zvieraťom prichádza aj nová zodpovednosť.

Bolo okolo desiatej pred poludním a sídlom Akatsuki sa ozývali hrdelné výkriky.
„Mňa nedostaneš!“
„Haháá, to si myslíš!“
„Tak sa ukáž! No?!“
Sasori s Deidarou sedeli na gauči, hrajúc prstovo-palcovú vojnu. Očividne tým boli veľmi zaujatí, sedeli tam už peknú pol hodinu...
„Juhú!“ víťazoslávne vyskočil Deidara. „Vyhral som! Štyri: tri pre „umenie je odpal!“ Nehovoril som vám to Sasori-senpai?“ zvolal s úškrnom.
Sasori sa zamračil. „Nie! Ako to rátaš prosím ťa? Ty podvádzaš! Teraz je skóre vyrovnané!“
„Čože?! Ani náhodou! Dobre viem, že sme hrali dokopy sedem krát!“ odporoval Deidara.
„To určite nie! Hrali sme osem krát! Ty podvádzaš!“ išiel vyskočiť z kože Sasori.
„Ha?! To vy len nechcete uznať že umenie je odpal! Vyhral som!“
„Hovorím ti, skóre je vyrovnané! Tie tvoje trápne výbuchy ma nezaujímajú! Každý vie, že umenie je večné!“ zastrájal sa Sasori.
„Ani náhodou! Umenie je veľkolepé a trvá len niekoľko sekúnd!“
„Večné!“
„Odpal!“
„Vrrr...“
„KATSU!“

Domom sa prehnal ohromný výbuch... Kvôli vrstve prachu, ktorá sa výbuchom zvírila chvíľu nebolo vidieť nič. Až po niekoľkých sekundách, zočili čo sa stalo.
„Ty...ty....čo si to urobil?!“ zakvílil Sasori.
„Ja?! Všetko je kvôli vám!“ nedal sa Deidara. Obidvaja vyvaľovali oči na dokonale obhorený gauč. Alebo vlastne skôr to, čo z neho zostalo... Dalo by sa povedať, že sa teraz nachádzal po celej miestnosti.
„Ako to vysvetlíme Peinovi?! Predsa vieš, ako je na takéto veci háklivý!“ bedákal Deidara.
„Ako to vysvetlíme?! Skôr ako to vysvetlíš! Ja s tým nemám nič spoločné!“ prepaľoval ho pohľadom Sasori.
„Ale máte! Keby ste ma...“ Deidarove výčitky prerušilo buchnutie dverí. Pein prišiel...
Obidvaja horúčkovito premýšľali, ako sa s toho dostať.
Keď Pein vkročil do miestnosti, zdal sa akýsi duchom neprítomný. Deidara so Sasorim naňho pozreli psími očami.
„No vieš Pein...to my nie... to...ON!“ vyhŕkol Sasori a bezočivo ukázal prstom na Deidaru.
Ten od toľkého pohoršenia vykríkol. „Ako sa opovažuješ! Ty...ty jeden Pinochio!“
Pein na nich chvíľu hľadel. Potom sa bez slova pobral do svojej pracovne a s buchnutím zavrel dvere. To Deidaru so Sasorim prekvapilo natoľko, že dokonca zabudli aj na svoju začínajúcu hádku. Prekvapene hľadeli za svojim vodcom...
„Bože, videl si to! To nie je možné!“ zašepkal Sasori.
Deidara vytiahol obočie. „Pýtaš sa Boha alebo mňa?“
Sasori ho spražil pohľadom. „Hádaj.“
„Dobre dobre...videl som to. A naozaj to nechápem...myslím, že toto bola posledná kvapka. Peinovi očividne preskočilo.“ Povedal Deidara.
Možno mal aj pravdu...Pein sa v posledných dňoch správal naozaj zvláštne. Nedával im misie, moc sa s nimi nerozprával. Dokonca ani s Konan...väčšinu času totiž trávil vo svojej pracovni. Niekedy sa odtiaľ ozývali čudné zvuky...
„Je na čase zistiť, čo sa s Peinom deje.“ Povedal odhodlane Sasori a vykročil smerom k dverám od peinovej pracovne. Deidara chvíľu váhal ale potom ho nasledoval.
Keď zastali pred dverami, hneď im do očí udrel známy nápis: Nevstupovať! Kto neposlúchne, čaká ho trest smrti!
Deidara so Sasorim pomaly pritisli ucho na dvere.
„Ó nie...už zase!“ zatiahol Deidara. Sasori nepovedal nič, iba sa tváril veľmi zdesene.
Z Peinovej pracovne zase išli veľmi zvláštne zvuky. Akési šuchotanie a...spievanie.
Očividne sa tam pokúšal o akýsi operný spev.
„Preboha...on tam jódluje?“ zvolal Sasori.
Obidvaja sa už vážne začínal obávať o zdravie ich šéfa, keď v tom...
„No moja! Zaspievaj pre mňa...“ ozval sa Peinov hlas.
Dvaja Akatsuki až nadskočili od úľaku...
„To snáď nie! On...“ začal Sasori.
„On tam má babu! Hahaha!“ zrúkol Deidara.
Zrazu sa niekto ozval spoza ich chrbtov.
„Hej vy dvaja! Čo to tam robíte?“ stála za nimi Konan, s rukami založenými vbok.
„No, my...vieš...“ snažil sa nájsť dôveryhodnú výhovorku červenovlasý ninja.
„Nechcem ti nič hovoriť Konan ale...“ naoko súcitne začal Deidara. „Pein si našiel novú babu! Má tam frajerku!!“ vyprskol škodoradostne.
Konan len ovisla čeľusť, v prvej chvíli sa nezmohla ani na slovo. Potom tie ústa zase zavrela, ale v očiach sa jaj objavil bojový plamienok...Vyrútila sa k nim.
„Eh Konan...nemyslím, že je to do...“ snažil sa ju zastaviť Sasori. Nestihol.
Konan ako bohyňa pomsty vtrhla k Peinovy do pracovne, samozrejme nezabudla pri tom afektovane rozraziť dvere. Za ňou sa hnali Deidara so Sasorim... Modrovláska si už v hlave premietala čo všetko s Peinom spraví...
Ale zmýlila sa. Keď vošli do pracovne, zostali v šoku. Toto by sa im nesnívalo ani v tom najodvážnejšom sne...
Pein stál na konci miestnosti, pri obrovskej železnej klietke v ktorej trónil...Papagáj. Velikánsky, farebný papagáj, ktorý práve žul polku figy čo mu Pein podával cez mreže.
Všetci zostali stáť ako prikovaný, len na seba šokovane pozerali. Nakoniec ticho prerušil Deidara, ktorý sa neskutočne začal smiať.
„Haha...to je fakt sila! Konan vyšupne z hry nijaká blbá andulka! To chce fotku!“
Sasorimu, ktorý stál vedľa neho tiež mykalo kútikmi.
Konan by ho počastovala nenávistným pohľadom, ale nemohla odtrhnúť oči od Peina a... toho operenca. „Pein...čo má toto znamenať?“ vyhŕkla.
Pein sa vystrel a odkašlal si. „No, to je...Amália.“ začal celý nesvoj, „Kúpil som si ju už dávnejšie. A nie je to andulka, ale papagáj!“ vrhol naštvaný pohľad po Deidarovi.
„Amália?!“ zamračila sa Konan. „ Ty si tej zrúde dal aj meno?! Pein! Nezakázal si to práve ty zvieratá, keď si chcel Itachi kúpiť psa?“ zakričala Konan pohoršene.
Pein sklopil oči k podlahe. Táto situácia mu bola veľmi trápna... Ale predsa, on je tu vodca! Bude si robiť čo chce!
„A vy ste nerešpektovali moj zákaz na dverách!“ zvolal triumfálne.
„Eh?“ nechápavo zvolala Konan. „O to tu vôbec nejde! Tá potvora pôjde preč! Okamžite!“
„Nie! Ja...ja ju mám rád!“ zašomral Pein a láskyplne pozrel na papagája.
Konan rozhodila rukami, neschopná nič povedať.
„No dobre! Takže od dnešného dňa, povoľujem kúpu zvierat!“ kapituloval Pein.
„Yees! Idem to hneď oznámiť ostatným!“ skríkol Deidara a so Sasorim vybehol s pracovne.
„Prosím?! Ja som asi zle počula!“ hromžila Konan. „Ja tu žiadnu háveď nechcem!“ kričala a jej trpezlivosť bola na hranici. Pein len vzdychol, už jej nevenujúc ani pohľad.
„Konan, skončil som. A ak dovolíš, rád by som s Amáliou precvičil opakovanie slov.“ povedal bezvýrazne. Konan len zafučala od zlosti a vyletela z izby. Toto snáď nie je možné!

„... a potom Pein povedal, že povoľuje kúpenie si zvieraťa!“ vykladal Deidara celý natešený. Okolo neho postávali Itachi, Kakuzu a Kisame.
„Skvelé! Vždy som túžil mať psa...ale otec mi ho nechce dovoliť. Vraj by sme sa moc podobali Inuzuka klanu...“ povedal ľútostivo Itachi.
„Haaaaa! Rybičky, rybičky, rybičky! Možno by som mohol zavolať nejakým príbuzným!“ tešil sa Kisame.
„Zviera...hm...znie to zaujímavo.“ Dumal Kakuzu.
„Že? Takže ja si už zajtra kúpim...“ začal Deidara, ale prerušila ho Konan ktorá sa rútila oproti nim. Prišla až úplne k nemu, takže sa skoro dotýkali tvárami.
„Ak sem privedieš nijaké zviera, prisahám ti že neprežije viac ako hodinu.“ Zasyčala zlovestne, až s toho išiel mráz po chrbte.
Itachi na ňu zhrozene pozrel. „To by si neurobila!“
Konan nepovedala nič, iba mu venovala významný pohľad. Potom išla do svojej izby.
Stihla ale ešte zachytiť ako rozprával Deidara:
„Ona žiarli viete...teraz Pein trávi viac času s Amáliou.“ Nato sa ozval spoločný smiech.

Správa o zvieratách sa u Akatsuki rozšírila veľmi rýchlo. Konan sa síce niektorý báli, ale neverili že by toho bola schopná... Preto si to Itachi aj s Deidarom už večer štrádlovali k zverimexu. Keď vošli do vnútra, hneď uvideli za pultom predavačku, ktorá niečo písala.
„Dobrý deň. Máte tu nijaké zvieratá?“ spýtal sa Deidara.
„Nie, ten nápis ZVERIMEX tu visí náhodou,“ odsekla predavačka ironicky, ani naňho nepozrela. Po chvíli, už trochu vľúdnejšie dodala: „Aké by ste chceli? Kôň, morča, papagáj, had...“
„Eh...morča?“
„Nemáme.“
„Tak toho papagája?“
„Nemáme.“
„Alebo rybičky?!!“ začínal prepadať zúfalstvu Deidara.
„Nie.“ Pokrútila hlavou predavačka. „Aaaah! Čo je toto za zverimex?!“ zrúkol Deidara a odišiel sa ukľudniť do rohu miestnosti. Itachi ostal pred pultom sám.
„Ale...Psa máte, či nie?“ spýtal sa s nádejou.
„Bože vy ste ale otravný...“ zaúpela predavačka a zdvihla sa. „No ale tých máme. Poďte za mnou.“ Zavelila, kráčajúc k zadným dverám miestnosti. Itachi ju horlivo nasledoval.
Keď vstúpili do ďalšej miestnosti, Itachi hneď uvidel asi zo desať kotercov vedľa seba. Ale skoro všetky boli prázdne...
„Toto sú všetky, ktoré máme. Dokopy sú štyria,“ povedala predavačka ľadovým hlasom.
Itachi si ich postupne začal prezerať...
V prvej klietke bol malý, hnedý pes, ktorému nebolo vidno do očí pretože mal cez ne chlpy. Vyzeral vlastne ako malá metla...
„Možno by to bolo praktické a Konan by bola rada, že nemusí zametať, ale to nie...“ zamrmlal Itachi a pokračoval k druhému kotercu. Tam tiež dobre nepochodil. Pes bol príliš veľký... vyzeral ako taký menší medveď. Keď sa priblížil k tretej klietke, vybehol naňho akýsi agresívny kokeršpaniel. To bolo jediné plemeno, ktoré Itachi fakt neznášal. Mali strašne veľké oči.... Neveril ničomu, čo malo také oči. Ešte by sa uňho prebudil sharingan...
Itachi preglgol a pristúpil k poslednej klietke. Neveril, že tam nájde psa vhodného pre neho...Ale predsa. Keď uvidel to stvorenie, úplne sa mu rozžiarili oči...
„Toho chcem!“ vyhŕkol nadšene. Predavačka si ho pochybovačne premerala... „Myslíte to vážne, pane?“
„Áno! Áno! Toto je môj vysnený pes!“ skríkol, nespúšťajúc oči z...
Maličkej, utešenej čivavy, ktorá sedela uprostred klietky a robila naňho psie oči. Ale čo bolo najzvláštnejšie, prečo si ju vlastne aj Itachi vybral... Bolo to, že pod očami mala rovnaké čiarky ako on. Presne také isté... Itachi bol z toho celý dojatý.
„Pane, chcem vás upozorniť, že tá čivava je dosť vychca...ehm, prefíkaná. Možno sa vám bude zdať, že by nikomu neublížila ale skutočnosť je iná.“ Varovala ho predavačka.
Itachi sa na ňu veľmi, veľmi škaredo pozrel. „Prosím vás! Ako by mohla niekoho pohrýzť?“ zvolal pohoršene. Predavačka len pokrčila plecami, vybrala čivavu s klietky a podala ju Itachimu. „Mimochodom pane, je to on.“ Povedala ešte predavačka.
Itachi neprítomne prikývol. „Takže...bude sa voláááť...Trhač!“

Keď už zaplatil, vošiel dovnútra za Deidarom. Blonďáčik si najprv psa v rukách Itachiho nevšimol, ale keď ho uvidel jeho reakcia nebola zrovna taká, akú Itachi očakával.
„Ty v**e!! Presne takého má Paris Hilton!“ zrúkol Deidík ohromene.
Itachi sa naňho zamračil a ďalej hladkal „Trhača“ po hlave.
„No a čo ty, vybral si si niečo?“ spýtal sa Itachi napokon.
„Vlastne...vlastne áno.“ Odvetil a ukázal na akvárko, ktorá ležalo na pulte. Vnútri sa veselo premávala asi dvadsať centimetrová korytnačka.
„Však je nádherná?“ hneď k priskočil Deidara. „Volá sa Doris!“ oznamoval v euforii.
„Eh...Deidara si si istý že už neporastie?“ uisťoval sa Itachi.
„Samozrejme! Tá predavačka mi to predsa povedala!“ zvolal bezstarostne.
Itachi iba pokrčil plecami a myslel si svoje. Nuž ale, obidvaja nakúpili tak sa pobrali z obchodu.
Nevšimli si ako sa za nimi tá predavačka škodoradostne usmievala. Veď oni len zistia, čo kúpili, pomyslela si.

Poznámky: 

Noooo xD Toto by som chcela zaradiť do "Sviatky u Akatsuki." Lenže tie sviatky sa niak míňajú...tak prečo si to trochu neupraviť nie?xD No veď ja nad tým ešte porozmýšľam...Mala to byť jednorázovka, le asi to bude trošku dlhšie...takže dvojrázovka xD
No dúfam že sa bude aspoň trošku páčiť a komentíky poprosím!xD

4.85
Průměr: 4.9 (60 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Saora
Vložil Saora, Po, 2016-07-25 21:50 | Ninja už: 2857 dní, Příspěvků: 100 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Mise L: Tak název povídky mě zaujal hned na první pohled Laughing out loud Nápad je to super a provedení ještě lepší. Hned se vrhnu na další Laughing out loud a u „Ty v**e!! Presne takého má Paris Hilton!“ jsem málem pošla Laughing out loud

Mé obrázky mimo FA: https://www.instagram.com/svetla155/ Smiling Hope that you like it!

Obrázek uživatele Tanashi-chan
Vložil Tanashi-chan, Ne, 2014-08-10 19:30 | Ninja už: 3548 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

Fakt super, moc sem se nasmála Laughing out loud

IQ Test zdarma - IQTestZdarma.cz

Obrázek uživatele Yuki_chan
Vložil Yuki_chan, Út, 2013-11-19 15:24 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Nádherne:)

Obrázek uživatele Orochimi
Vložil Orochimi, Čt, 2012-08-16 20:18 | Ninja už: 4373 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Skvělá povídka, hodně mně bavila Eye-wink Přečtu si i další od tebe. Dávám pět hvězd.

Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Čt, 2012-08-16 08:19 | Ninja už: 4300 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Ty jo tak to je něco, hmm na tak dobrou povídku člověk nenarazí každý den. Krásná a velmi vtipná FF. Nej jsou tyhle hlášky: „Preboha...on tam jódluje?“ zvolal Sasori.
„On tam má babu! Hahaha!“ zrúkol Deidara
„Ona žiarli viete...teraz Pein trávi viac času s Amáliou.“
„Ty v**e!! Presne takého má Paris Hilton!“
Z těhlech hlášek jsem málem umřela smíchy jep Laughing out loud. Ty jo kéž bych mohla dát víc hvězdiček, hmm 100 z 5* Smiling.


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Po, 2012-04-02 21:19 | Ninja už: 4478 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

no ty voe bomba povídka to takovýho má paris hilton !!! Bože on tam jodluje Laughing out loud
„Ona žiarli viete...teraz Pein trávi viac času s Amáliou.“ taky dobrý Laughing out loud další hlášky fakt skvělá povídka jsem se nasmála hm.. chtělo by to víc hlasů, kdybych měla odkazovat lidi na povídky tvoje odkazuju hned mělo by to přečíst stovka lidí je fakt dobrá...

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Ne, 2012-06-24 19:19 | Ninja už: 4344 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

presne tyhle hlasky jsou z toho nejlepsii
Laughing out loud xD

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele Makoto Uchiha
Vložil Makoto Uchiha, Čt, 2012-01-05 15:16 | Ninja už: 4788 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

„Preboha...on tam jódluje?“ to ma dalo xDDDDDDDDDD --OMJ!proste SUPER Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Kotake in the Sand
Vložil Kotake in the Sand, Pá, 2011-08-05 21:45 | Ninja už: 5040 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Bomba pecka parada proste budem este dnes pokracovat v dalsom _:D

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, So, 2011-02-05 19:22 | Ninja už: 4859 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Sasori.pinocchio xD ... mám dosť Laughing out loud

Obrázek uživatele Jokerchard
Vložil Jokerchard, Pá, 2010-12-31 13:21 | Ninja už: 4876 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

OMG perfekt

Obrázek uživatele littlesasa
Vložil littlesasa, So, 2010-09-25 22:34 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

najväcsia nadavka pre sasoriho - pinochio! xD Laughing out loud lol Laughing out loud to nemalo chybu Laughing out loud a potom ta itachoho chiwava (ci ako sa to pise) tak to ma uz vazne dorazilo Laughing out loud

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Ne, 2010-07-25 20:07 | Ninja už: 5072 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

Ty v**e!! Presne takého má Paris Hilton!tak toto ma dostalo hahahahahahahahahah xD len pokračuj ale ja zachvilu umrem jak sa smejem jezis ja nemožem ale inak fakt super,vtipna poviedka super

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Hinatka Hyuuga
Vložil Hinatka Hyuuga, Út, 2010-06-15 18:43 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

LoL xD Parádka

Jaká jsem,taková jsem ..mě už nikdo nezmění !

Obrázek uživatele CzechCtRl
Vložil CzechCtRl, Po, 2010-03-22 19:40 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

super Laughing out loud

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Ne, 2010-03-14 17:32 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

LOL paráda

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Po, 2009-11-30 08:44 | Ninja už: 5316 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

LOL no to ne Laughing out loud to je moc Laughing out loud hned až přijdu domu ze školy přečtu si další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele klaudiiiik
Vložil klaudiiiik, Út, 2009-11-03 21:06 | Ninja už: 5355 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

loloooool tak toto nemalo chybuu! to je uzasne xD napr. konan vysachovala daka andulka to chce fotku xD abo ta civava xD abo kisame ze uz vola znamim to nema chybu XD

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2009-09-20 17:26 | Ninja už: 5480 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Hey, tak toto bolo fakt dobré xD Už len ten nadpis znie super Sticking out tongue Źe Ita má čivavu LOL XD... a Dei korytnačku... ja z toho nemôžem xD ...Joj, keby som ja mala čas, tak hneď letím na ďalšie diely, ale bohužial nemám, tááák až zajtra! Si piš x)

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Pá, 2009-09-18 23:45 | Ninja už: 5332 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

tak to bolo super ale vobec som necakala ze itachy bude mat civavu XD


Obrázek uživatele Firmar
Vložil Firmar, Út, 2009-08-18 18:46 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo fakt skvělý Laughing out loud takhle dlouho sem se dobře nepobavil "Neveril ničomu, čo malo také oči. Ešte by sa uňho prebudil sharingan..." Ten Sharingan mě jako fakt dostal Laughing out loud a ty čivava ještě víc ! Fakt super.

Obrázek uživatele starguard
Vložil starguard, Út, 2009-03-03 12:34 | Ninja už: 5532 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Tak to je další dobře povedený článek Smiling hlavně kokršpaněl se sharinganem :DKdyby podobných článků bylo víc neodtrhl bych se od PC Laughing out loud

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-04-22 07:50 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

„No vieš Pein...to my nie... to...ON!“...potvora Sasori Laughing out loud...a Kisame nema rybičky Sad fnuk fnuk...a Trhač Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2009-01-25 12:28 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Arigato všetkým!xD *napísala by som to jednotlivo, ale práve som vstala a som neskutočne lenivá xD*
Som rada že sa vám páčilo! Moc moc moc!xD No sériovka určite nebude, to vám možem zaručiť xD Keby som sa niak extra rozpísala tak možno trojrázovka, ale to tiež pochybujem Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2009-01-24 15:03 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

souhlasím se Styron... Udělej z toho sériovku a bude o legraci vystaráno xD

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Pá, 2009-01-23 20:05 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

kks to bolo bezvadne toto.....ja sa uz neviem dockat dalsieho dielu Smiling

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Pá, 2009-01-23 19:40 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Ty v**e Laughing out loudLaughing out loud tak toto ma zabilo velmi velmi Laughing out loud perfektne! Laughing out loud dalsi diel! Laughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Pá, 2009-01-23 16:22 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Super XDDD Veľmi sa mi to páčilo, už aby bol ďalší diel xD

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-22 22:47 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

A nebo budou nápady a uděláš sérii Laughing out loud Bomba povídka Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-01-22 20:19 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Bylo velmi poučné sledovat, co se dělo u a s Akatsuki, když si Deidi koupil pudla. Itachiho čivava... to bude určitě zajímavé Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!