manga_preview
Boruto TBV 07

Válka o Konohu část 7.

,,Amateratsu!“ Zakřičel Uchiha Madara tak, že ho slyšeli oba týmy.Černý temný ohen se nepředstavitelně šířil všude a všemi směry až k oběma týmům.
,,Ten ohen nás uvěznil, musíme se odtud dostat!“Zakřičel Kapitán prvního teamu.
,,Rychle!“ Naléhavě ho doplnil Iruka.
,,Suiton:Suiryuudan no Jutsu.“ Zpečetil ruční techniky jeden z ninjů v jeho teamu a z vodní nádrže se višvihl drak který zaůtočil na ohen.
Neuspěl.
,,Stáhněte se k akademii ten ohen je divný, rychle než nás obklíčí!“ Zařval Iruka a utíkal ihned pryč dál od toho ohně.Když se vrátil na místo srazu, zjistil že nikdy kromě něho z těch dvou týmů nepřežil.
,,Sasuke ty si vem toho nalevo vzadu, otče ty si vem toho napravo a ty Kakashi-sensei toho úplně vzadu.“ Pronesl jim Naruto jednoduchou bojovou taktiku.Rozdělit a zničit.
,,A co zbylí dva?“ Zeptal se ho Sasuke a otočili se na něj všichni tři.
,,Ty si vemu já.“Konstantoval jednoduše avšak sebevědomě Naruto.Měl Rinnengan a to mu zvedlo náladu.
,,Dobře, ale pomůžu ti.“ Přitakal Minato když viděl sebevědomí v jeho tváři.
,,Budu opatrný to zvládnu sám radši otče bud jako záloha kdyby někdo z nás tři potřeboval pomoc.“ Vážně mu odpověděl Naruto.
,,Tak a tedka je rozdělte!“ Zakřičel Naruto a rozběhl se na své soupeře.
,,Katon:Goukakyuu no Jutsu(Technika velkolepého fireballu)!“
,,Katon:Housenka no Jutsu(Technika ohnivých koulí)!“
,,Katon:Karyuu-Endan(Dračí střela)!“ Zakřičel Sasuke v rychlém sledu tři ohnivé techniky již se zapnutým Sharinganem.Na Peina letěla ohnivá koule, malé ohnivé koule a obří dračí střela. Šlo jen o to rozptýlit soupeře.Zezadu se rozběhl se svým mečem Kusangi aby zasáhl soupeře jedinou, avšak smrtící ranou.
,,Ted chcípneš!“ Zakřičel při nápřahu a udeřil.
Netrefil se.
Soupeř se nečekaně ohnul a nesmírně tvrdě ho kopnul do břicha až vyletěl o 4 metry dál. Ihned poznal Taijutsu typ, byl vysoký a hubený jako Rock Lee. Tohle bude hodně jednoduché pomyslel si.
,,Kakashi zaútočil jak to měl ve zvyku. Objevil se hned za soupeřem.
,,Raikiri!“ Zakřičel a zasáhl soupeře zezadu.
,,Tohle na me nepusobi.“ Usmal se na něj mohutný muž středního věku a schválně se nechal zasáhnout a Raikiri zabsorboval.
,,Ted sem na řadě já.“ usmál se a zaútočil rychle jako smrtící levhart zcela sebejistý vítězstvím.
,,Katon, Endan(Živel ohně, ohnivá bomba)!“
,,Doton,Doryuudan(Živel země,střely draka země)!“ Zařval Naruto své kombo vyvolal klony a s Oodama Rasenganem a 3 klonama za zády na rozptýlení soupeře.
,,Sežer si to!“ Zakřičel a na jednu ránu zabil Peina který se vyhýbal klonům a ohnivo-zemních střel a naplno ho zasáhl.
Druhý Pein byl plný překvapení že Naruto má Rinnengan a ze šoku mrtvého společníka.
,,Kuchiyose no Jutsu(Technika přivolání)!“ Zakřičel celý rozzuřený a také překvapený.Před ním se objevila ta strašná zrůda co přežila jeho neuvěřitelný útok v Kyuubiho formě.
Samotný Sojob.
,,Znič to tady celý a tohodle Hajzla zajmi!“ přikázal Pein neohlížející se na následky.
,,Za vše cos způsobil tě zabiju!“ zakřičel Naruto rozzuřeně a na jeho těle se začala tvořit Kyuubiho naoranžověla chakra.
Soupeř na něj zaútočil nečekanou silou a rychlostí. Naštěstí má Sharingan pomyslel si Sasuke. Když se k němu soupeř přiblížil použil levý kop do hlavy a pak pravý do nohy. Sasuke uhnul ale soupeř se objevil za ním.
,,Chidori Nagashi!“ Ze Sasukeho meče vysršely blesky které zasáhly plnou silou soupeře. Už nevstal. Sasuke si myslel že Pein je obávaný soupeř a proto čekal nějakou léčku. Pomaličku se přibližoval když už byl sotva metr od Sasukeho. Nejspíš omráčený.
,,Ted zemřeš!“ Řekl Sasuke a napřáhl se svojí katanou na smrtící ránu.
Pein náhle vyskočil objevil se za Sasukem zvedl ho nahoru.
,,To ty umřeš usmál se děsivým úsměvem.“
,,Hachimon(Osm bran)!“Zakřičel urputně.
,,Kaimon!“

https://konoha.cz/?q=taijutsu/hachimon - informace o Hachimonu abyste se měli na co těšit všechny ostatní jutsu jsou v sekci ninjutsu.

Poznámky: 

Po dlouhe dobe se opet vracim:) omlouvam se za velke spozdeni ale svatky jsou svatky a jeste ty problemy pres cely tyden... No nic omlouvam se uzijte si dil:)

http://147.32.8.168/?q=node/47731
pokdu se nduite a nemuzete se dockat pisu i jine FF:)

4.69231
Průměr: 4.7 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele xaint
Vložil xaint, Ne, 2011-04-10 13:13 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

Pravopis nic moc, sloh taky pokulhava. Pozor na uvozovky (ktere se mimochodem nedelaji dvema carkami na zacatku radku).
Nicneme na novacka to ujde.
Tri hvezdicky. Dobry, ale porad je co vylepsit.

Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.

-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...

--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.

Obrázek uživatele Saintka
Vložil Saintka, Út, 2009-03-03 20:33 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

Chci se vsem kdo ctou moje FF omluvit za to ze dily vaznou:D zrovna neni nejvic casu.Omlovuam se vsem:)

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Út, 2009-01-13 17:50 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

moc pekny Smiling

Obrázek uživatele Marcuss
Vložil Marcuss, Út, 2009-01-13 12:00 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

hustě ty! Smiling se musí nechat dobre dílek Smiling