manga_preview
Boruto TBV 09

Čakanie

Kráčala po malom zarastenom chodníku. Robila to bezmyšlienkovite, veď koľkokrát už po tejto ceste išla. Nespočetnekrát... každý deň. Celé tri roky...
Zabočila na lesnú cestičku a ocitla sa na malej lúke v údolí. Jej malom mieste... Sadla si do trávy a pozerala pred seba. Na nekonečný výhľad, ktorý mala pred sebou. Ako rada by sa rozbehla preč... Od všetkého čo ju trápilo. Toto miesto bolo plné spomienok, ale zároveň sem chodila rada. Vždy večer, keď sa pobrala z domu, mala v srdci aspoň malú iskričku nádeje. Že dodrží svoj sľub...
„Vrátim sa Ino... Sľubujem.“
Áno, tak to vtedy povedal. Ale boli to len prázdne slová... Slová, ktoré sa nikdy nesplnia. Alebo možno, možno raz. Vedela, že je to ako čakať na zázrak. Ale neodradilo ju to, stále tu bola malá nádej, že sa vráti, dodrží svoj sľub. Aj keď... prečo to neurobil už skôr? Boli to už skoro tri roky. Povedal to snáď iba preto, aby sa jej zbavil? Aby mu dala pokoj? Tomu nemohla uveriť, predsa ho ľúbila. Ale jeho viac zaujímala jeho pomsta, túžba po moci. Nedal jej šancu ísť s ňou. Namiesto toho jej podstrčil iba falošnú nádej. Čakať. Čakať na neho. Preto sem každý večer chodila. Keby náhodou. Čo keby prišiel a ona by tu nebola? Myslel by si, že naňho zabudla. Ale nie. Myslela naňho každý deň. Ako spolu trávili dlhé večery, prechádzali sa po tomto mieste.
Zdvihla hlavu a pozrela na jasné nebo nad sebou. Bola už tma, takže vidieť hviezdy nebol problém. Mohla zrátať hádam aj všetky súhvezdia. Pamätala si, keď ich ešte rátali spolu. Ležali v tráve a pozerali na padajúce hviezdy.

„Krásne však?“ povedal.
Nemo prikývla a užasnuto hľadela hore. Niečo také už dlho nevidela... Vlastne na hviezdy sa ešte nikdy nedívala. Až teraz...
„Aha! Padá hviezda!“ vyhŕkla nadšene a ukázala niekam na nebo.
Usmial sa.
„Praj si niečo. Splní sa to...“
Neisto naňho pozrela. O ničom takom ešte nepočula...
„No rýchlo, musíš to povedať hneď!“ posmeľoval ju, zatiaľ čo sa hral s prameňom jej vlasov.
„Eh... takže prajem si...“ začala.
Rýchlo k nej priskočil a položil prst na ústa.
„Pssst! Nesmieš to povedať. Potom sa stane pravý opak...“ poučil ju.
Pozrela na neho a šibalsky sa usmiala.
„Nepotrebujem si nič priať. Mám všetko čo chcem.“ Odvetila a pritisla sa mu na ústa.

Ako pozerala na milióny hviezd, žiariacich a striebristých... Cítila sa taká malá. Čo sme vlastne my ľudia? Nič v porovnani s vesmírom sme taký malý. Malý a bezvýznamný, ako naše činy a slová. Ale predsa sa v tomto svete nájde tá osoba. Niekto, koho keď cítime vedľa seba, cítime sa neporaziteľný. Akoby sa svet točil len okolo nás... ale nie je to pravda. Je to len ilúzia, ktorá po chvíli spľasne ako mydlová bublina...
Striasla sa, začínalo byť chladno. Dnes prišla akosi neskoro... Tipovala, že je tak desať hodín. Vedela, že keď sa ešte viac schladí, môže prechladnúť ale akosi to nevnímala... Nechcela ešte odísť. Zrazu niečo zašuchotalo v lístí... strhla sa. Snažila sa nájsť miesto, odkiaľ zvuk vyšiel.
Že by?! Možno... Z kríkov vybehla malá veverička. Chvíľu sa rozhliadala okolo seba, keď zmizla v lese. Ino si sklamane si vydýchla... Čo čakala? Že sa odtiaľ vynorí on, a povie jej ako ho to mrzí? Zasmiala sa nad vlastnou naivitou... Vždy bola taká. Verila ľudom a potom sa sklamala... Vzdychla a ľahla si do trávy. Skrehnuté ruky si strčila do vreciek, aby sa trochu zohriala. Bola už poriadna zima... začala drkotať zubami, nohy si už ani necítila... Ale nechcela odísť. Ísť znova preč a zajtra sa vrátiť... Vtom jej na líce dopadla voda. Začínalo pršať... ľadové kvapky dopadali na jej tvár a miesili sa s jej slzami. Doteraz si ani neuvedomila že plače... Akoby zhypnotizovane sedela a po lícach jej stekali slzy. Po chvíli bola už úplne premočená a zmrznutá na kosť. Chcela sa postaviť, ale nešlo to. V nohách už nemala cit... Bola slabá. Vlastne jej to ani nevadilo... Ležala na tráve a pozerala na nebo. Už tam neboli žiadne hviezdy. Zatiahlo sa, teraz už bola iba tma... Presne ako jej život. Z jagavého svetla hviezd sa zmenil na temnotu.
Bo dvoch hodinách tam ešte stále bola. Dážď už síce ustal, ale to nezmenilo nič na to, že bola celá mokrá. Akoby to oblečenie začalo na nej mrznúť... Z úst jej vychádzala para a čím ďalej tým viac sa jej chcelo spať. Najprv odolávala, potom to však vzdala... pomaly zavrela oči. Jej čakanie sa skončilo...

Nad ránom k nehybnému telu pristúpil osoba. Muž. Chvíľu na ňu bez slov hľadel, potom si k nej kľakol a vzal jej nehybné telo na ruky. Nežne jej prešiel prstom po studenej tvári a modrosivých perách. Dlho ju nevidel...skoro tri roky. Zmenila sa.
Teraz, keď tu bezvládne ležala v mokrých a zablatených šatách, akoby to ani nebola ona. Vždy si potrpela na vzhľad... Naposledy ju pobozkal a položil jej telo na zem. Postavil sa.
„Prepáč Ino, zradil som...“ zašepkal a tak potichu ako prišiel, aj odišiel. Ešte akoby sa za ním, zo šuchotu lístia vznieslo pár slov...
„Áno, zradil si Sasuke.“

Poznámky: 

Ehm ehm...Toto vzniklo keď som v meste čakala na kamarátku. Bol asi 1 stupeň a ja celá schrehnutá som pozerala nad seba na hviezdy. A napadlo ma toto...xD
Viem že je to dosť nezvičajný pár, ale Sakuru tak proste nechcem...a just xD
Tak dúfam že sa aspoň trošku páčilo a budem rada za koment.

Mimochodom!xD Pri písaní som počúvala túto NÁDHERNÚ pesničku: http://www.youtube.com/watch?v=B9OJDxXOq9I
Oplatí sa si ju vypočuť.

4.555555
Průměr: 4.6 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2009-01-21 17:03 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Smutný, krásný a dojemný. Tohle jsou pocity, které já cítím po nějaké té smutné povídce, ale pokud jsou ty povídky opravdu tak krásné, tak se mi moc a moc líbí...

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2008-11-30 22:04 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Juuj holčiny moc ďakujem!Smiling Ešte také pocvhalné komenty od vás dvoch...Arigato!Smiling

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-11-30 20:45 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Milé, smutné, ... Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!