Zemřít pro budoucnost 029-Poslední slova
„Proč jsi to udělala?‘‘ Špitl Sasuke a pohladil ji zakrvácenou rukou po tváři. Vykašlala trochu krve. Bolest byla nesnesitelná, oba ji cítili stejně. Avšak bolest v srdci byla silnější, než všechno to co teď cítili. Bolest v srdci je spalovala, teď musí nechat svou holčičku o samotě, teď když mohly být spolu. Jako rodina.
Sasuke se zhluboka nadechl, ale našlo to, bolest postupovala pomalu víš, sotva se mohl nadechnout. Jeho oblečení začalo nasávat krev a nejen jeho i Sakura krvácela, ale už se nějakou dobu nepohnula. Strnul, snad už není…
„Sakuro.‘‘ Řekl a pomalu zatřásl s ní. Ucítil hluboký nádech, pozvedla hlavu a pohlédla celá uplakaná do tváře. Slabě se pousmála.
„To je konec, co?‘‘ Zhluboka se nadechla a snažila se zadržet slzy. On ji usměv oplatil a pohladil ji po studené tváři.
„To je konec.‘‘ Řekl a setřel ji slzy s tváře. Celé je měla uplakané, teď i zamazané od jeho krve.
„Alespoň jsme spolu.‘‘ Šeptl a přiložil svoje rty k jejím. Ucítil jak chladne, ale i tak si její polibky užíval naplno. Naposledy. Cítil její slzy, jak mu stékají po obličeji stejně jako jeho. Naposledy ucítí její rty, naposledy si vychutnával její přítomnost naplno, naposledy spolu.
„Kde je máma?‘‘ Ptala se neustále malá Naruta, dokud ho nedonutila jít s ní před bránu. Věděla, že máma říkala, že při východu slunce odejde a slunce vyšlo před chvíli snad ji ještě stihnou. Vyrazili co nejrychleji k bráně, rozhlédli se, Sakuru nikde neviděli, ale za kopečkem slyšeli hlasy. Hádali se, pak jen tlumený dopad a ticho. Rozběhli se za zvukem, mezi stromy něco leželo. Naruto malou nechal raději dál od toho, aby to pro případ nebylo ještě živé a neutočilo to. Ale pravda byla jiná, jakmile je uviděl s hrůzou se zastavil. Zhluboka se nadechl. Malá na něj volala, chtěla vědět co tam je. Ale on nereagoval, pomalu se klekl k nim. Nevěděl jak jim má pomoct, jestli má z nich katanu vytáhnout. Uznal, že by to bylo nejlepší. Uchopil ji, ale něčí ruka ho zastavila.
„Nech toho, už je pozdě.‘‘ Řekl Sasuke a pustil jeho ruku. Naruto se vylekal a poklekl u jeho hlavy. Nemohl tomu uvěřit, oba teď umírali a on nevěděl jak jim pomoct, spíš ani nemohl už bylo pozdě. Slzy mu začali stékat po obličeji připadal si k ničemu, teď nechá své kamarády umírat.
„Ne, nemůžu to tak nechat.‘‘ Kroutil nevěřícně hlavou a posmrkl. Znovu pohlédl na meč zabodlí v jejích těle. Oba hrozně krváceli, proud sílil a neslábl. Pokusil se proud krve zastavit, kdyby z nich meč vydělal, zemřeli by na místě.
„Už je pozdě.‘‘ Špitla Sakura a vykašlala trochu krve. Snažila se ho přesvědčit ať toho nechá, sama věděla že je pozdě, sama věděla, že pomalu umírají. Naruto však stále kladl odpor, stál si za svým, chtěl je zachránit.
„Naruto, postarej se o Tsuki, prosím.‘‘ Vydechl slabě. Jen na malou chvíli mu prolítlo hlavou, kdo by to mohl být, ale pak si uvědomil o kom mluvila. Nechtěla snad odejít musí bojovat, musí přežít.
„Ne vy se o ni budeme starat, budete tu v Konoze a vychovávat ji.‘‘ Odporoval stále. Nemůžou to tak brzo vzdát musí se snažit. Krve ale přibývalo, sám už pomalu věřil jejích slovům, bylo už pro ně pozdě. Slzy jedna za druhou mu stékali po obličeji na jejích těla. Naposledy vydechli, už bylo pozdě. Jejich tělo ztratilo veškerou síly, veškerý život. Naruto propukl nezastavitelnému pláči, zhroutil se na jejích těla a těžce oddychoval.
„Ne tohle ne, to není možná!‘‘ Vykřikl v pláči a znovu jim pohlédl do tvářích.
„Splním co jste chtěli.‘‘ Špitl a zvedl od jejich těl, co nejdřív musí dostat malou od toho všeho.
„Co je tam?‘‘ Volala na něj z dálky, když přicházel z lesa. Neunikly ji jeho uplakané tváře.
Podivila se, co se tam mohlo tak strašného stát?
Rozběhla se za ním, povšimnula si jeho bledého obličeje. Vyděsilo ji to, přiběhla k mě mu a on ji vzal do náruče, bezmyšlenkovitě ji odnesl pryč, jen aby to neviděla.
„Co se tam stalo?‘‘ ptala se znovu, jeho obličej se znovu začal třpytit slzami stékající mu po obličeji. Nevěděl jak ji to má říct, aby to pochopila co nejlíp. Na její čtyři roky to bylo až až a smrt rodičů ještě větší.
„Neboj, bude to v pořádku.‘‘ Špitl a přitulil ji k sobě na těsno, aby zadržel pláč.
„Víš maminka a tatínek teď budou dlouho pryč, ale ne napořád víš, jednou budete spolu jako rodina ano.‘‘ Pokusil se jí to co nejlépe vysvětlit, ale ona tomu moc nerozuměla, stále si myslela, že jen odešla. To, že je mrtvá ji nechtěl říct, stačilo mu co to udělalo s ním a co by to udělalo teprve s ní na to ho nechtěl ani pomyslet.
Mise L2: Kdo by to byl řekl, že to bude takhle napínavé a smutné? Až mě tvůj popis dostal, dojal a mělém rozplakal, měla jsem slzy na krajíčku a k tomu mi hrála jedna dorama písnička, taky smutná a dojemná jako tvoje povídka. A Kakashi nic neví? Čekala bych, že bude v první linii, když se jedná o jeho jediné studenty. Ale je to tvoje dílo. Asi stačilo jak pomohl Narutovi s Tsuki. Ovšem ten to vzal kde? Z Icha Icha asi těžko...?
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
smrk...tak smutne a krasne aj ked to ako dopadlo uz nie je take krasne
no bezva osolila jsem si snídani a ani jsem nepodřebovala sůl
a jestlipak víš čím jsem si tu dobrou sladkou snídani osolila? Holka ten dílek byl tak krásnej až mi začali stékat slzy. to špatný je že mi stekly do snídaně
Team 7? Tak to mám jasnou představu. SasuNaru spolu a Sakur(v)a mrtvá! xD Muhehe. Gomen příznivcům, ale já jí prostě nemám ráda! Důkazem nechť mi je moje průkazka v ASK! Nějak se mi s**e mezi Saskeho a Naruta. Jenom si poslechněte to: ,,Sasuke-kuun" -_-' Nevim jak vy, ale mě ten tón vytáčí. Shonen-ai 4ever!!! SasuNaru 4ever!!!(Njn já jsem hrozný prase, ale když oni jsou spolu tááák kawaii. x3) Deidara 4ever!!!(MY lowe!) Akačci 4ever!!!...
díky
moc pekny ale i smutny porkacuj v dobrem psani