manga_preview
Boruto TBV 11

Byl to jen můj sen 6-Patříš k němu

Sasuke už dál nemohl jen tak bezmyšlenkovitě ležet, tím nic nevyřeší, raději se vrátil domů. Cestu zvolil tentokrát přes les i domů, jen aby ho nikdo neviděl. Potřeboval si vyčistit hlavu a zbavit se všech nepotřebných myšlenek. Zapomenout, navždy.
Domů se vrátil ještě za úsvitu, děti už byli dávno doma. Neměl však náladu nic jim vysvětlovat, bylo jim jen deset, bylo by to na ně moc složité. Raději je jen uspal, opravdu teď neměl náladu.
Naštěstí na to už zvyklé, že občas Sakura pracovala i přes noc, to že to bylo jinak to je nenapadlo.
Sám se odebral do kuchyně a ze svých železných zásob alkohol, co ještě zbyl ze včerejška. Otevřel je všechny flašky co našel naráz a uvelebil se na křesli. Už mu bylo vše jedno, jen chtěl zapomenout, doufal, že mu v tom alkohol pomůže, alespoň na chvíli zapomene.
Láhve přibývaly a přibývaly, Sasuke pomalu ztrácel vědomí nad tím co dělá. Ale rozhodně nepřestával v pití.

Sakura celá vystresováná zamířila domů, snad bude tam. Měl štěstí, Sasuke tam byl. Jakmile však obešla křeslo, kde právě seděl. Vylekala se. Celé křeslo bylo plné flašek, uvnitř se krčil Sasuke. Spal. Ani ho nebudila, nechala ho tam, vrátila se raději k Naruto. Je, aby mu řekla, jak na tom Sasuke a ať ho nehledá.
Když k němu dorazila, vypadalo to u něj podobně jako u Sasuke, ale flašek bylo proměrně míň, ale i přitom chrápal hlasitě.
Jen mu napsala vzkaz, budit ho rozhodně nechtěla, věděla jací jsou opilí lidé a ještě k tomu když je člověk probudí.
Teď už opravdu nevěděla kam má jít, oba byly opilý, rozhodně už nechtěla sdílet s jedním opilým mužem postel. Následky znala.
Tak tam má jít? K Saiovi jít nechtěla, už pro ni udělal dost. Ale neměla na výběr.
Cestu šla pomalu, celou dobu přemýšlela. Co teď bude? Zpraví se to? Snad ano!
Jak předtím Sai mě přivítal z otevřenou náručí. Už musel něco tušit a ona se potřebovala někomu svěřit.

„Aha tak to bylo.‘‘ Řekl Sai po jejím hodinové vyprávění, bylo jí potom lépe. Ale znovu neudržela příval slz. Znovu se mu zatulila do náruče, alespoň nebyla sama. Cítila se mnohem lépe, moc jí pomohl.
Celou noc nespala, bylo to pro zvláštní, když věděl ni nebyl Sasuke. I když vedle sebe každou noc, beze slova leželi, věděla, že je někdo vedle ni. Spánek byl však silnější zachvěli spokojeně oddychovala. Později přitulila k Saiovi, musela využit příležitosti, že spí někdo vedle ní. Ráno se probudila v posteli sama, tentokrát však hned nezmizela. Musela mu za to nějak poděkovat. Znovu se spokojeně zatulila do peřiny a zavřela oči.
„Ty ještě spíš?‘‘ Ozvala se kousek od ní. Slastně se protáhla a otočila se k Saiovi. Skláněl se nad ní s tácem plním jídla.
„Hm.. snídaně, už mi dlouho nikdo nedělal.‘‘ Zívla a vzala mu tác z ruky. Pousmál se a vrátil se do kuchyně.
„Díky.‘‘ Zavolala ještě za ním a pak se dala do jídla.
„Hm… je to výborné.‘‘ Pomyslela si a trochu posmutněla, při pomyšlení, že ten kdo jí udělala snídani není Sasuke ale Sai, litovala se.
„Možná to byla chyba, možná jsem na něj měla zapomenou. Byla jsem hloupá, v Sasukem jsem viděla někoho jiného, než byl on sám.‘‘ Pomyslela si, a odložila jídlo stranou. Ani ho nedojedla, už dál nemohla, to ona Sasukemu ublížila, tolik ho zranila.
„Copak se ti stalo?‘' Optal se ji Sai a posadil se vedle ni. Snažila se tvářit jako by nic, ale to nepomáhalo.
„Je to kvůli Sasukemu.‘‘ Ŕekl a přitulil se k ní blíž. Ona jen souhlasně kývla sklopila hlavu.
„To bude dobré věř mi,‘‘ dodal a jemně ji chytil za bradu. Trochu znejistila, přestala se ovládal, doslova po něm skočila. Další jeho slova umlčela polibkem, on jí je opětoval.
Bylo to krásné. Ale cítila se příšerně, nejprve Naruto teď i Sai, kdo to bude příště.
Ale co, Sasuke oni už nestojí, oni ano.
„Počkej.‘‘ Špitl Sai a odtáhl ji od sebe. Proč?
„Proč a co Sasuke.‘‘ Dodal a podíval se ji hluboko do očí. Uviděl z nich zoufalství, strach a nejistota. Litoval ji, celá byla zmatená nevěděla koho vlastně chce. Sklopila hlavu, nemohla sem mu podívat do očí.
„Ty patříš k Sasuke, ne ke mně.‘‘ Špitl a setřel ji slzu.
Možná má pravdu, možná patřím k Sasukem, určitě patří k němu. Raději odešla Sai ji šel vyprovodit, celou dobu si povídali. Měla sice Saie ráda, ale nemilovala ho. Miloval jen Sasukemu, jen jeho. Doufala, že on ji taky.

„Sakuro máš tu nějaký papír.‘‘ Řekla Shizune a vrazila ji ho do rukou.
„Další papír, co to bude zas za blbosti.‘‘ Pomyslela si a přečetla si nápis na něm:
Žádost o rozvod

4.795455
Průměr: 4.8 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hinata_Naruto
Vložil Hinata_Naruto, St, 2016-02-24 18:44 | Ninja už: 3065 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise V: No konečně! Já chci, aby byli Sakura a Sai spolu. Jinak moc povedené, ale pořád tam je ta interpunkce a přepisy slov. Ztěžuje to čtení. A ohledně té žádosti mám určitou domněnku, kdo to poslal, a Sasuke to není. Hned jde číst dál Eye-wink




Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, St, 2009-10-21 17:19 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

WOW je to fakt super !! du na další než se naštvu z toho že nečtu dál Laughing out loud

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Ne, 2009-10-18 21:01 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Ty jo hmm sakura se nám jaksi rozjela xD Mazec povídka

Jsem fanda:

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2009-09-28 20:32 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

sice mám sakuru ráda ale ona už fakt neví co dělá to tam má uplně zatemněné nebo co? jo vím je to jen ff ale jinak je to skvělé

Obrázek uživatele veve
Vložil veve, Po, 2009-03-16 00:14 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

tsss ...to je ale devka..

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-01-24 16:36 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

tak to byl dost ostry konecxDpanecku,ja uz v tom mam binec:tak chce Sasukeho nebo ne?Sakura nutne potrebuje psychiatraxD

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Po, 2008-11-17 20:37 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Áno! Sasuke nandaj jej to! fakt je to ku...ehm Laughing out loud

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2008-11-15 22:32 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Nikdo další už nebude!!

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, So, 2008-11-15 21:59 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to pěkná povídka. Koukám, že ze Sakury se stala pěkná běhna Smiling No uvidíme kdo bude další Laughing out loud

Obrázek uživatele ladovy kral
Vložil ladovy kral, Pá, 2008-11-14 22:22 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

lol

„Sakuru máš tu nějaký papír ,‘‘ řekla Shizune a vrazila ji ho do rukou.
„Další papír, co to bude zas za blbosti,‘‘ pomyslela si a přečetla si nápis na něm:
Žádost o rozvod

Laughing out loud haha sakura je riadna stetka Laughing out loud

Photobucket

hladam ludi do teamu:adminov,moderatorov,grafikov !!! - na web o narutovi
napiste mi ss alebo na icq alebo na skype:
skype:deidro90
icq:443104609

http://147.32.8.168/?q=node/64086
http://147.32.8.168/?q=node/67293
http://147.32.8.168/?q=node/77768