manga_preview
Boruto TBV 11

Osudová láska - 4

Pohled mu spadl na spící Kushinu a malinko se usmál.
"Je strašně krásná, když spí … a hlavně tak nevinná! Kdo by to byl řek!" pomyslel si se smíchem Minato a vylezl z postele. Protáhl se a ještě k tomu stihl zívnout. Nakonec zamířil do kuchyně, kde udělal několik rámenu. Jen čekal na Kushinu až jí ta vůně vzbudí jako minule.
Nemusel čekat dlouho a kushina se už šourala do kuchyně. Když uviděla svou "snídani" šťastně se usmála a hned se na ni vrhla.
"Taky ti přeji dobré ráno." řekl jakoby nic Minato a se smíchem se pustil do své porce.
"Dopfrá rómo!" *čti dobré ráno!* zahuhlala Kushina a Minato se div neudusil smíchem. Kushina ho probodla pohledem. Ale Minato na to nějak nereagoval a dál prožíval záchvat smíchu. Najednou však někdo zaklepal na dveře. Minato se zvedl a mě co dělat aby se udržel na nohou. Nakonec se ale přemohl a zamířil ke dveřím. U nich se už dostatečně uklidnil a otevřel. Když ale před sebou uviděl senseie dostal ještě větší výtlem než předtím a doslova se zhroutil na zem. Jiraiya se na něj díval pohledem "jsi idiot nebo co?" A raději mu podal obálku a odešel. Minato se po chvíli uklidnil.
"Kdo to byl?" zeptala se ho Kushina a dojídala zbytky ramenu.
"Jiraiya-sensei!" řekl Minato pouze a ukázal na obálku.
"Asi jsme dostali misi." vysvětlil Minato. Kushina se podivila.
"Jen my dva?!" zeptala se překvapeně. Minato kývl a rozdělal obálku.
"Máme zajít do Suny a donést tam nějaké svitky! A ještě dostaneme od Kazekageho jiné svitky pro Listovou! Prý v minulosti došlo k zemněně!" vysvětlil Minato to co si přečetl z listů.
"A kdy vyrážíme?!"
"Máme prý vyrazit před polednem! Svitku už jsou v obálce!" oznámil Minato a zamířil zpět do kuchyně aby se mohl najíst. Kushina si od něj vzala obálku a přečetla si celou misi.
"To bude brnkačka! Prý po nás možná půjdou nějací ninjové. No aspoň bude zábava!" řekla nadšeně Kushina. A Minato pouze kývl, protože měl pusu plnou nudlí.

Přesně v jedenáct Minato a Kushina opustili vesnici. Skákali z větve na větvi a přitom mluvili o všem možném. Smáli se a přitom se předháněli. Ani jeden si proto nevšiml, že je sleduje skupinka ninjů.
Celý den běželi bez přestávky. Když se začalo stmívat rozhodovali se jestli se mají utábořit ale nakonec to nechali být a běželi dál. Oba dva byli vytrvalí a protože celý den běželi celkem pomalým tempem mohli si celonoční běh dovolit.
"Dneska je úplněk!" řekl z nenadání Kushina a zahleděla se na oblohu. Minato se tam taky podíval a pak se stočil na Kushinu. Chtěl něco říct ale pak se zarazil. Všiml si jejího smutného pohledu.
"Kushino?" zeptal se opatrně.
"Co?"
"Proč jsi vlastně přišla do Konohy?!" zeptal se Minato a čekal co odpoví. Kushina se na chvíli odmlčela a přemýšlela co říct.
"No můj klan, byl nejznámější a nejtalentovaněji klan v Zemi Víru." vysvětlila dívka.
"Byl?" přerušil ji Minato. Kývla.
"Ano. Celý klan byl vyvražděn při občanské válce v Zemi! Jediná já jsem zbyla a po válce jsem byla nucena utéct do jiné země a vesnice! Rozhodla jsem se pro konohu!" vysvětlila celou situaci Kushina.
"To je mi líto!" řekl soucitně Minato. Kushina se usmál.
"Stále na ně myslím ale dá se říct, že jsem si tak trochu zvykla!" vysvětlila Kushina. Minato se usmál.
"Už se těším na Joninské zkoušky!" řekl nadšeně Minato. Kushina se zamyslela.
"Ale já jsem ještě ani nesložila Chunninskou zkoušku!" řekla překvapeně. Minato kývl.
"To sice ne, ale podle dnešní mise tě Sarutobi-sensei povýší na Chunnina a zkoušku budeš skládat s námi! Stejně je tam potřeba tříčlenného týmu!" vysvětlil Minato. Kushina chápavě kývla.
"Aha. No ale jsem moc ráda, že jsem se sem nastěhovala!" řekla nakonec.
"Proč?!" zeptal se Minato a mírně se usmál.
"Protože tu dělají skvělej rámen!" řekla se smíchem Kushina. Minato dostal tik do oka.
"Upřímně? Čekal jsem jinou odpověď!" řekl a hrál naštvaného. Kushina se zasmála.
"Gome Minato-chan! Ale ramen je pro mě stále na prvním místě! Ty na druhém!" řekla Kushina se smíchem!
"Budeš se muset hodně snažit, abys ho překonal!" ozvala se ještě Kushina a začala se ještě víc smát. V tom ale zpozorovala, že se na ni chce Minato vrhnout a na poslední chvíli uskočila. Rychle se rozeběhla do předu aby mu unikla a přitom se celou dobu smála. Minatovi to nedalo a taky dostal záchvat smíchu. Celý večer se na cestě do Písečné honili a blbli.

Poznámky: 

No tak je tu čtyřka! Omlouvám se, že to tak všechno trvá (a momentálně bude) ale fakt se snažím psát aby to za něco stálo (doufám, že stojí)!
Tak snad bude příští díl lepší! Smiling

PS: Gome, že je to tak krátký!

4.87931
Průměr: 4.9 (58 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Po, 2009-02-02 16:38 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Hin-chaaan já tě miluji ! Konečně díl a já ho oběvila až teď moc se stydíím . Už se těším na další díl . *Skače stěstím ,že je tady další díl Osudová láska* Hin , hin ARIGATOU !

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Oiroke no Jutsu
Vložil Oiroke no Jutsu, Út, 2009-01-13 20:19 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

tak tahle serie se povedla, Hinato-sempai máš nejlepší povídky, který sem tady četl Eye-wink

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, Út, 2008-12-30 16:54 | Ninja už: 5674 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

nejvci cool dil Eye-wink diky zesi najdes cas to pro nas psat je to fakt skvelýýýýýýýýý Laughing out loud

Obrázek uživatele marek5791
Vložil marek5791, Po, 2008-12-22 10:16 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

eeeeee....kedy chces napisat dalsi diel?

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2008-11-25 16:50 | Ninja už: 6127 dní, Příspěvků: 3266 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Takže na romantiku moc nie som ale toto sa mi vážne páči ten štýl humoru čo si tam dala je perfektný a užasne zapadá do deja. Takže sa už nemôžem dočkať pokračovania. Perfektné...

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Ne, 2008-11-16 02:03 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

baštim tu ramen a čtu si tvoji povídku- co víc si přát? tuhle sérii fakt miluju Smiling




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Shion-himesama
Vložil Shion-himesama, Út, 2008-11-11 17:52 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

souhlasím,fakt suprová

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2008-11-11 15:39 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Fákt hezký Smiling Jen škoda, že nestíháš... Je fakt povedená Laughing out loud

Obrázek uživatele martina ibiachi
Vložil martina ibiachi, Čt, 2008-11-06 18:45 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

je to faakt supeeeeer poviedka ..............dofam ze dalsi diel tu bude co najskor

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-11-01 23:16 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Skvělý Smiling
Ale to, že má Kushina radši ramen než Minata je vážně podlý Laughing out loud
Prostě super série


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, So, 2008-11-01 20:13 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

To byla tedy veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelmi dlouhá přestávka. Laughing out loud
Doufám, že další díl tu bude dřív... Protože tahle povídka je opravdu super!