manga_preview
Boruto TBV 11

Smrtící proroctví! - 2 - Seznámení

"Orochimaru!" prolétlo hlavou všem 7 kunoichi. Orochimaru se zašklebil, jako kdyby věděl na co myslí a pořádně si všechny prohlédl.
"Ani jsem nečekal, že dneska najdu tak skvělé exempláře!" řekl hnusně a rozesmál se. Dívka s krvavě červenými vlasy se na něj nenávistně podívala.
"Ty hajzle!" procedila mezi zuby a nikdo ani nestačil postřehnout, že se na Orochimara vrhla. Ten si z toho nic nedělal a ještě v rychlosti nařídil ninjům, co tu byli s ním, aby zajali ty zbylé. Ovšem zbylé dívky si z toho nic nedělali, a ani ne za pět minut bylo po boji. Když doslova rozmetali všechny ninji Nakashima a Okuma se vzpamatovali a otočili se na kunoichi.
"Kdo jste?!" zeptala se Okuma klidně. Dívky se na ně obrátili. Prohlédli se všechny navzájem.
"Vy jste z Konohy, že?" zeptala se stejně klidně dívka uprostřed, s dlouhými fialovými vlasy a černým panterem u nohou.
"Ano, Jsme ANBU! A máme misi, zjistit kdo jste a proč kunoichi třídy S míří ke Konoze!" řekla pro změnu Nakashima.
"Já jsem Yuzuko Mizunata a přicházím do Listové v míru!" řekla klidně, ale v očích se jí divně zablesklo.
"A co vy?!" zeptala se Okuma a společně s Nakashimou pohlédla na zbylé dívky.
"Mé jméno je Kurokawa Emi! A tohle je můj bratr Isamu." představila sebe i bílého vlka po jejím boku, černovláska napravo od Mizunaty. Pak promluvila blondýnka s bílím dráčkem na jejím rameni.
"Já se jmenuji Ynuku Kim!" řekla pouze a pokračovala další.
"Já jsem Koregai Hirameki." řekla ta s dlouhými vlasy.
"Jo tebe známe! Ty patříš do Konohy!" přikývla Okuma a Hirameki pouze kývla. Všechny se otočili na poslední z nich, která právě bojovala s Orochimaem opodál. Kolem ní proudila voda a s velkou lvicí utočila na Orochimara. Byl to dost vyrovnaný souboj, ale zdálo se, že dívka má přece jenom trochu navrch. Bylo vidět, že Orochimaru si toho je také vědom, a proto odskočil o několik metrů dozadu.
"Ještě se uvidíme!" řekl pouze a ještě stačil pohlédnout na ostatní a byl pryč. Dívka se stále nenávistně dívala na místo, kde stál a zatínala přitom ruce v pěst. Pak se, ale uklidnila a její tvář znovu nabrala chladnou podobu. Otočila se na malý hlouček a došla k nim.
"Já jsem Kieko a tohle je Kora." řekla klidně a ukázala na sebe a lvici. Nakashima a Okuma přikývli. Sice byli trochu naštvané, že si pořádně nezabojovali, ale rozkazy jsou rozkazy.
"Ok! Ted pojdte za námi! Zavedeme vás do vesnice!" řekla Nakashima a společně s Okumou zamířila směr konoha.
"Počkejte! Kdo jste vlastně vy?!" zeptala se ji Hirameki. Nakashima a Okuma zaváhali, ale nakonec se otočili zpět.
"Já jsem Nakashima Aki a tohle je Okuma Reiko!" řekla Aki stroze.
"A ted už pojdte!" vyzvala je Reiko a všechny naráz zmizeli.

Obrovskou rychlostí všechny utíkali lesem po stromech. Najednou Aki a Reiko pod nimi někoho zpozorovali. Trochu zpomalili a zpozorovali, že to je tým 7 a tým Gai co se právě vrací z mise. Někoho dokonce nesli na nosítkách a přitom běželi. Aki kývla na Reiko a zmizela.
"Děje se něco?!" zeptala se Mizunata Reiko.
"Ne v pohodě! Aki šla jenom něco zařídit!" řekla Reiko. Mizunata kývla a dál běželi. Za chvíli se Aki ztratili z dohledu.
"Kakashi!" zvolala Aki na Kakshiho a ten se překvapeně podíval vzhůru.
"Ahoj Aki! Co tu děláš?!" zeptal se poněkud strhaně, ale utíkal s týmem dál. Aki se k nim připojila.
"Právě jsem byla s Reiko na misi a potkali jsme Orochimara." řekla jakoby nic. Kakashi kývl a podíval se ze sebe.
"A co se stalo vám? S tím klukem to moc dobře nevypadá!" řekla Aki a podívala se na pěkně zakrváceného Naruta s velkou ránou v boku.
"Potkali jsme Akatsuki! A jako obvykle ho chtěli dostat! Naruto by je normálně zvládl, ale díky tomu, že ho zasáhli nějakým jedem co potlačuje chakru a oddělili se s ním od nás, dopadlo to takhle.
"Aha!" řekla pouze Aki. Odpojila se od Kakashiho a objevila se u Naruta. Stačilo ji jeden pohled a pochopila.
"Kakashi! Ten dlouho nevydrží! Vezmu ho do nemocnice já! Bude to rychlejší!" řekla klidně Aki. Kakashi se na ni chvíli díval.
"Ty mu chceš POMOCT?!" zeptal se po chvíli užasle.
"Jo!" řekla jakoby nic.
"Ale vždyť ty nikomu nepomáháš nebo tak!" řekl dost překvapený.
"No abych řekla pravdu tak tady tomu klukovi to dlužím!" vysvětlila. Kakashi se zase podivil, ale pomyslel si, že to radši nebude řešit.
"Ok! Můžeš ho tam donést!" přikývl Kakashi a ani se nenadál, byla Aki i s Narutem pryč.
"Kakashi-sensei! Proč ten ANBU odnesl Naruta?!" zeptala se naštvaně Sakura.
"Odnesla ho do nemocnice! Bude tam rychleji než my všichni dohromady!" řekl Kakashi klidně. Sakura byla ticho.

Reiko s ostatními čekala u brány.
"Už by tu měla být!" pomyslela si Reiko a opravdu ani né po chvíli se tam objevila Aki s nějakým tělem.
"To je Uzumaki?!" zeptala se ji Reiko. Aki kývla.
"Reiko zaveď je k Tsunade! Já se musím postarat ještě o něho!" řekla prostě Aki a znovu zmizela. Reiko se otočila na dívky.
"Ok tak ted zajdeme za Hokage!" řekla pouze a zamířili skrz bránu.

4.8
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, So, 2009-01-24 20:03 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

moc pekne

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2008-11-09 19:10 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Souhlasím s Tenny. Češtinaje různorodá, má mnoho slov, takže zapátrej ve své mysli, jaké výrazy po přímé řeči použiješ. Jinak děj je ok a těším se na další dílky...

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-11-02 17:17 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

OK Smiling

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-02 15:02 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

To samé co předtím, ještě zkus omezit slovíčko " řekl". Můžeš napsat třeba "prohlásil, odvětil, souhlasil, oznámil, vykřikl, zvolal, pochopil, vysvětlil atd." Vždyť čeština je různorodý jazyk, máme synonyma. Smiling
Ale příběh je určitě hezký.

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, So, 2008-11-01 14:54 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Zatím to vypadá věru zajímavě