Sbohem se nedává navždy 001-Nové začátky
Spoluautorství s anja-chan
Tma, chlad. Už několik let nic jiného necítí. Zavřený v tom vězení bez oken, jen v dveřmi, které se občas otevřou a někdo ho vyvede ven. Nic zajímavého ho nečeká, jen zničit určitou vesnici . Nemá žádné námitky, jen jde plnit to co si žádají. Na ničem mu nezáleží, pro všechny v Konoze je mrtví. Jediná Rain ví, že stále žije, zatajila, že ho ještě nezabili, nikomu nic neřekla přesně jak si žádal.
„Ještě počkej Naruto, něco důležité k misi.‘‘ Zavolal na něj ještě Pein.
„Zas další pokyny, to si nedá pokoj, to mu nestačí, že dělám vše jak si jen smyslí.‘‘ Bručel Naruto a mířil k němu.
„Co zas?‘‘ Vyštěkl na něj a čekal na další rozkazy. Pein se zamračil, nesnášel když na něj mluví tímto tónem. Už ho nebavilo starat se tu o něj, kdyby mohl tak by ho démona zbavil hned.
„Ještě něco potřebuji zjistit.‘‘ Pokračoval, Naruta už to začalo nudit, ty jeho překvápka.
„Vyžvejkni se.‘‘ Odsekl a čekal, Pein to vždycky rád protahoval.
„Chvíli budeš sledovat Itachiho, něco se s ním děje.‘‘ Poručil mu, ale Naruto neměl zájem ho sledovat, k čemu, ať si ho sleduje sám.
„No dobře.‘‘ Řekl a naštvaně odpochodoval k východu. Musel plnit co si smyslel byla to dohoda před lety. Občas si vzpomněl na Sakuru, ale jen tím strácel čas nikdy už j stejně neuvidí. Doufal, že Rain dodrží dohodu, jinak. Cestou kterou se vydal znal jako své boty, chodil ní často, tentokrát se vydal na sever, do malé vesničky.
Nikoho tam nešetřil ani ženy a děti, proč by? Stejně na něj jednou dojde tak co. Někteří prosili, ale jen se jim vysmál.
Dělal to jen, aby Sakura byla spokojená, teď měla obě dceru u sebe, o tom co bude sním se nezmínil ve svém slibu. Zničení vesnice proběhlo rychle i on sám se divil. Nu proč ne, nebyli tak žádní ninjové. A kdyby dostal by je. Pein si ho za tu dobu pěkně vycvičil, žádné city nebo snad emoce, žádné slitování. Cestou se rozhodl si ještě nikam zaskočit na drink, Pein ho hledat nebude, vždycky se vrátil a úkol splnil úkol.
„No tak stávat!‘‘ Zakřičela růžovovlasá žena do domu. Vracela z nákupu a jediné co chtěla, aby se už probudili, ale jako vždycky spaly dál. Rozzlobila se a jako hurikán vletěla do pokoje a stáhla z nich peřinu. Takové buzení bylo každé ráno, tentokrát, ale budila ona je. Daisa a Rain se líně vyvalily z postelí a vydali se směr koupelna.
„To byl zase budíček, co!‘‘ Poznamenala Daisa a pohledla na svoji sestru. Poslední dobou byla Rain posmutnělá, moc ani nejedla z nikým se moc nebavila, samozdřemě před Sakurou to kryla. Ví dobře jak by vyváděla.
„Hele mě to už to nebaví, vyžvejknise.‘‘ Pobídla ji už rozzlobená Daisa, ale ona jako by ji neslyšela a dál si česala své dlouhé vlasy.
Trápili ji vzpomínky na Itachiho, tak moc by se sním setkala, ale netušila, kde teď je. Cestu si nepamatovala, doprovázel ji totiž Deidara a své jílovém opeřencovi. Čas má prý vše zahojit, ale čím díl byla bez měj tím víc trpěla. Doufala, že i on na ni nezapomněl. Když skončila vydala se ven na vzduch ani nesnídala neměla hlad, tedy měla, ale jídlo se jí teď znechutilo. Sakura si toho všimla chtěla na ni ještě zavolat, ale zmizela v dáli.
„Co jí je.‘‘ Zeptala Daisy, která právě vcházela do kuchyně.
„Jen špatný den?‘‘ Kryla jí, nechtěla, aby ji přidělávala starosti. Potom co se vrátila a sdělila Sakuře o tom co se stalo Narutovi myslela, že to nikdy nepřekousne, ale to vše se spravilo. Teď už o něm nemluví nikdo jako by ani neexistoval.
„Tak co to bude?‘‘ Oslovil Naruta barman v jednom pro něj moc hezkou podniku.
„Saké.‘‘ Odpověděl znuděně a čekal kdy ji konečně dostane.Barman na nic nečekal a hned mu ji podal. Trochu se ho děsil, proč taky ne, tady jsou málo kdy viděni ninjové. Proto sem taky chodil, měl větší šanci, že ho nikdo nenajde. Po několika skleničkám se mu začali hlavou honit zajímavé nápady, a tak chňapl nejbližší slečnu, která si vedle něho přisedla a odkráčel s ní do neznáma.
Křik se ozýval velkým domem, nepřestával, ale sílil. Kromě něj se ještě domem ozýval děsivý smích. Sasuke zas dostal jednu ze svým psyho nálad a začal podřezávat krky, kde se dalo.
Poslední dobou se jeho choutky trochu rozšířily a začal si ze svými obětmi trošku užívat. Samozřejmě je jen tak nenechal na živu, pěkně všechny zlikvidovat. Jedna z nich už ho začal nudit tak jí podřezal. Poslední dobou nebyl moc spokojený, ale dostal nápad jak se uspokojit.
Další díl napíše anja- chan.
Kdy, to nevím?
Hmm dobrý xD Dem na další
Jsem fanda:
Fakt super ;)
*
*
*
*
*
*
https://konoha.cz/?q=node/64792
Waw, hezký. Moc se mi to líbí i ten vraždící Naruto. Jdu na další dílek
Díky všem
moc krásný jako vždy a vyřiď narutovi ať se probere z trancu když může v klidu utéc a chránit konohu vlastníma rukama !!!!!!!!!
Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.
Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.
Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!
WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!
jj...souhlas s jobkem! pokračuje to fakt dobře!už se těšim, co bude dál
lol není to špatný fakt ne dobře to pokračuje
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan