manga_preview
Boruto TBV 08

Dvojčata 11- Tentokrát splním svou přísahu

Naruto ve svém úkrytu vyčkával na pravou chvíli, tušil, že už ho hledají. Musí být extra opatrný.
Ale čím déle čekal, tím víc byl netrpělivý.
Po hodince se konečně odhodlal a vyrazil k domu, kde bydlela Sakura, doufal, že bude doma sama. Celou cestu byl opatrný, kdyby ho našly tak popraví ihned. Pomaličku vylezl na balkón a otevřenými dveřmi vešel dovnitř.
„Zase nejsou zavřené.‘‘ Vztekal se Naruto nad Sakuřinou nezodpovědností. Pomalu vešel dovnitř, pro jistotu za sebou zamknul. Dům se zdál být prázdný až na Sakuru která spokojeně spinkala.
Byla tak krásná, teď se ani nedivil proč jí Sasuke unesl.
Vzpomínka Sasuke zněm vzbudila jisté pocity. Vztek, strach o ni, nejistotu a zklamání. Už na něj nechtěl myslet, nechtěl si zbytečně zkazit poslední chvíli s ní.
Posadil se roh postele a políbil ji na tváři, zamžourala, ale nezbudila se. Naruto se zasmál políbil ji znovu na ústa, tentokrát mu polibek opětovala.
Miloval ji, teď si nedokázal představit, že už možná nikdy neuvidí. Když se od sebe oddělili Sakura ho zatáhla do postele trochu se podivil.
Měla na sobě krátkou, velmi krátkou noční košilky, která ji sotva zakrývala stehna. Neodolal a začal jí košilku vyhrnovat, neměla proti tomu žádné námitky.
Posadila na něj obkročmo a začala mu pomalu rozepínat kombinézu.
„Ty se ale nezdáš.‘‘ Řekl překvapeně a Sakura a zatvářila jako ďáblice.
Znovu ho políbala, začala mu pomalu sundávat kombinézu.
Její polibky začali směřovat k jejímu krku a níž a níž. Celého ho zavalil nádherný pocit, užíval si to, celý byl plný očekávání.
Rozhodl se, že se poslední chvilku s ní užije jako nikdy a začal ji sundávat košilku.
Šlo to rychle, Sakura mu s tím ochotně pomáhala.
Tahle pozice se mu vůbec nelíbilo, přetočil se. Sakura se ocitla pod ním, začala si užívat jeho dotyky po jejích stehnech a bocích. Tiše sténala. Chvíli se zastavil, litoval toho, že odešel mohly být spolu každý den. Sakura si jeho zasmutněle nálady povšimla a postarala se o jeho oblečení.
Doslova to z něho servala už to nemohla vydržet.
Chtěl se jí zeptat jestli to opravdu chce, ale nakonec si to rozmyslel. Sakura už začala sama.

Začalo svítat, Naruto se začal pomalu probouzet. Byl tromu unavený, oba to včera pořádně roztočili. Nikdy ho nenapadlo, že by ho mohla tak zřídit.
Rozhlédl se po pokoji, jejich oblečení se válelo všude kolem, panoval tam neskutečný chaos.
„To ale musela být divočina.‘‘ Zašklebil se.
Tížilo ho, že musí odejít, ale Sakura si z něho udělala polštář. Spokojeně spinkala na jeho hrudi a nenechala se ničím rušit.
Naruto ji to záviděl, celou přemýšlel, kam půjde, co bude dělat, přál si být klidný jako ona.
Protáhl se a pomalu ze sebe sundal Sakuru, té se to však nelíbilo a chytila se ho pevněji. Nechtěla ho nikam pustit.
Asi neuškodí když ještě chvíli zůstane. Přitáhl si Sakuru blíž k sobě jako by měl strach, že se mu rozplyne.
Znovu jí políbil, polibek mu opětovala, kdyby se nepotřebovali nadechnout, tak by se od se nikdy neoddělili.
Povzdychl si, teď už je to naposledy. Naposledy co je s ní.
Sakura vycítila, že je něco v nepořádku přitulila se k němu.
Měla pravdu Naruto byl celý bledý a koukal smutně se teď z okna. Zajímalo ji co tam vidí tak zajímavého, že si jí nevšímá.
„Jsi v pořádku?‘‘ Zeptala se ho, ale stále smutně hleděl z okna.
„Budeš mi chybět.‘‘ Vydal ze se těžce a sundal ji ze sebe. Sakuru to naštvalo, co mu ani udělala?
Začal se oblékat, moc mu to nešlo, zazoufal a posadil se zpět, dal si obličej do rukou.
Ona nepochopila proč se tak chová, vždyť jsou teď spolu, sice ji tížilo co stalo jejím dcerám, ale teď si to chtěla užit.
Všimla si jak mu z dlaní padají slzy na zem. Z lítosti mu dala ruku na ramena, aby ho uklidnila. Trochu to pomohlo Naruto pozvedl obličej z dlaní a pohlédl na ni.
Připadal si jako chudák, Sakura ho nikdy neviděla brečet, připadal si jako naprostý slaboch. Sakura to stále nechápala, proč brečí, vždyť jí sliboval, že jí najde, něco se musela stát když si ho Kakashi odvedl, něco co neví.
„Co se děje?‘‘ Zeptala se ho, už toho měla plné zuby, vždycky jí nic neřekli.
„Sakuru já, já utekl jsem.‘‘ Odpověděl ji a znovu se rozbrečel.
„Odkud?‘‘ Ptala se, nic jí teď nedávalo smysl, měla ve všem zmatek.
„Oni mě odsoudil, teď jsem utekl z vězení, oni mě chtějí popravit.‘‘ Řekl. Zastavilo se ji srdce, nebyla schopná dýchat. Nemohla to pochopit, to by přece Tsunade nikdy nemohla nedělat. Začala kroutit hlavou, to přece nemohli.
„Sakuru je mi to líto, musím zmizet.‘' Řekl, ale ona ho omítala kamkoli pustit.
„Slibuji, že Rain najdu.‘‘ Pokračoval a Sakura se rozplakala. Naruto se zvednul a vydal se k oknu. Sakura ho chytla a naposledy.
„Postarej se o Daisu.‘‘ Zašeptal a zmizel pryč.
Sakuru se zoufalství na něj ještě zavolala. Už ji neslyšel mizel v dálce.
„Já vím, že mi jí vrátíš.‘‘ Řekla si pro sebe a šla si ještě lehnou. Nemohla usnout, nedřív jakoby nic k ní přijde, stráví spolu noc, a pak si je tam zmizí. Měla na něj vztek, ale i strach.
Zabořila hlavu do polštáře a snažila se přijít na jiné myšlenky.

Poznámky: 

Omluvám se, že to tak dlouho trvalo, ale chtěla jsem, aby tio bylo super

4.972975
Průměr: 5 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Maydira
Vložil Maydira, Po, 2016-02-08 18:08 | Ninja už: 3660 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Misia V: Takové malé intimčo, ale zároveň velká divočina. Tohle bylo zabité a já byla ráda že ti dva jsou spolu. Jen je mi líto, že musel odejít. Je to vážně smutné, takže jsem soucítila se Sakurou a v jednu chvíli jsem chtěla jít do toho příběhu a změnit ho.

My fantasy is my life ^^ Imagine...
Never more! Just be bad...

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-20 18:18 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec. Normálně mě málem ukápla i slzička xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-08-23 09:38 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný dílek, jen by mě zajímalo: Kam na ty nápady chodíš?? Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Út, 2008-12-30 19:50 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Jééé...Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-10-03 20:31 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

čekám čekám na tebe mazej do té FF knizky

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-10-03 20:19 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

no teraz zas ja skacem po cellom dome(teda byte, este ze som teraz sama doma inac newem co by si o mne mysleli ale to je odveci)som fakt rada bo ze s tym suhlasis a samozrejme Ze viem kde mas FF knihu. idem tam.


Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-10-03 20:11 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

newiem ci si si citala komenty z minulej casti ale ak by si chcela a potrebovala to ja by som ti rada pomohla....teda samozrejme nechcem sa ti do toho vrtat. je to tvoja poviedka. ja len ked si zatial nikoho nenasla a keby si chcela tak ti rada pomozem.


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-10-03 20:15 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

tos mě udělala hrozně velkou radost(skáču po celém do domě), klidně mi do toho mužeš vrtat, když je spoluatorké tak není jen moje povídka, jen se vrtej!!!! Jo a bude lepší když si budeme psát v mé FF knižce( doufám, že víš kde to je)

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-10-03 19:42 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

to myslis vazne??? kkoooli mne? to si ma vazne dojala. vazim si to. jak som len rada....tesim sa...fakt....este som chcela co sa tyka toho spoluautorstva....uz si niekoho nasla?


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-10-03 20:09 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Ne, zatím ne

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-10-03 13:54 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

to newa...a tak sa tesim....mozno tam maju kompy tak sa tam mozno pozrem....uvidime


Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-10-03 17:46 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

no že si to ty tak to bude už dneska

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, Pá, 2008-10-03 08:06 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

No to nestihnu dnes piši novou serii

Obrázek uživatele anja-chan
Vložil anja-chan, Pá, 2008-10-03 07:45 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

to sa aj podarilo pretoze je to spicove!!! tak mi je luto chudacika naruta....ale uz sa tesim na pokracko s rain a itachim aj ked to asi stihnem az po tom ako sa vratim Sad . newa aj tak sa tesim...iba ak by to vyslo uz dnes....