manga_preview
Boruto TBV 10

Keď sa sny stácajú 01

Mala som sem. Chcela som byť skvelá kunoichi. A čo som teraz? Som len otrok. Celý svet ovládli Akatsuki. Všetci moji priatelia zomreli. Zabíjali ich pred mojimi očami. Ešte stále si pamätám Nejiho výraz, keď umieral. Desí ma! Vždy, keď zaspávam, myslím na nich. Radšej by som bola mŕtva.
Zrazu niekto vtrhol do miestnosti. Bol to muž strednej postavy s maskou.
,,Čo si tu tak vysedávaš? Už dve sekundy si mala byť u mňa!”povedal neznámy.
,,Prepáčte, len som sa zamyslela! Veľmi sa ospravedlňujem pane!” povedala Tenten.

Muž ju odviedol do laboratória, kde na nej testoval najnovšie lieky. Bola to jeho obľúbená činnosť. Tenten si to nikdy nepamätala, lebo jej tie lieky ničili krátkodobú pamäť. Vždy sa už len zobudila vo svojej cele.

Tenten otvorila oči. Bola znovu v cele. Pozrela sa na svoje ruky. Koža bola rozleptaná, niektoré prsty jej už pomaličky začali zrastať. Tentenine oči zaplavili slzy. Zrazu sa otvorili dvere a dnu vošiel jej mučiteľ.
,,Dnes máš šťastný deň! Uzrieš denné svetlo!” povedal a vytiahol ju z cely.
Tenten vedela, že to neznamená nič dobré. Vošli do hlavnej sály. Zbadala tam osobu, ktorá jej bola povedomá. Osobu, o ktorej si myslela, že je už dávno mŕtva.
Odkiaľ ju asi poznám? Je mi veľmi povedomá. Ale nie, to je blbosť, veď všetci moji známy sú mŕtvy. To jediné z mojej minulosti si pamätám.
,,Načo si ju sem dovliekol?” spýtal sa Pein.
,,Chcel som si s ňou dať video maratón. A kto je toto?” povedal muž v maske a ukázal na neznámu osobu.
,,Ja som Ayashi!” povedal chalan, pozrel sa na Tenten a spýtal sa: ,, Kto je to?"
,,To je náš zajatec! Ale to ťa nemusí zaujímať. Poď! Prevediem ťa po sídle,” povedal Pein.
Ayashi sa posledný krát pozrel na Tenten a odišiel.
Tenten vedela, že ho odniekiaľ pozná, ale nevedela si spomenúť. Muž v maske ju odviedol pred televízor a zapol jej nenávidenú kazetu. Keď jej ju pustil už desiatykrát, všimla si to. Jeden z jej priateľov na tej páske nezomrel.
Že by to bol on? Ak áno, tak prečo sa predstavil ako Ayashi? A ako to, že ho nezabili?
S takýmito myšlienkami ju zaviedli do cely.

Medzitým Pein ukázal Ayashimu celé sídlo. Dostal izbu po Sasorim. Po veľkom umelcovi a vrahovi, ako ho nazval Pein. Ayashiho stále trápilo, odkiaľ pozná tú babu.
Jediná možnosť, ako to zistiť, je ísť za ňou. Ona snáď bude vedieť, kto je a kto som ja. Pôjdem tam v noci!

Je noc. Tenten leží vo svojej cele a premýšľa. Nevie Ayashiho dostať z hlavy. Vie, že ho odniekiaľ pozná. Na tej kazete chýbal len jeden človek. Je možné, že to bol práve on?

Niekto sa potajomky zakráda po sídle Akatsuki. Nie je to nik iný ako Ayashi. Smeruje k Tenteninej cele. Stalo sa však ničo, čo nečakal. Celu niekto strážil.
,,Kto si a čo chceš?” spýtal sa Kakuzu a zasvietil baterkou priamo do Ayashiho očí.
,,Som Ayashi a hľadám nejakú zábavu, ak vieš, čo tým myslím!” povedal Ayashi a pousmial sa.
,,No dobre, ale nabudúce ťa sem nepustím. Tento zajatec je totiž osobným majetkom Pána Madaru! Ak ťa tu nachytá, tak je po tebe! To si zapamätaj!” povedal Kakuzu a otvoril celu.
Ayashimu mu slušne poďakoval a vošiel dnu.
Keď sa otvorili dvere Tenten nemala tušenie, kto za ňou v takúto hodinu ide. Teraz už pred ňou stál Ayashi.
Tenten sa na ňho pozrela neistým pohľadom. Bála sa, že aj on ju prišiel mučiť. Ayashi si všimol jej pohľad a upokojil ju, že prišil v mieri. Tenten si ho ešte raz premerala.
Veľmi sa na ňho podobá. Ale to je nemožné. Nikto sa pred nimi nezachránil. Asi to bude len náhoda.
,,Vieš aj rozprávať?” spýtal sa jej Ayashi.
Má dokonca aj podobný hlas ako on.
,,Ánno, viem!” povedala nahnevane Tenten.
Ten hlas mi je povedomý, ale neviem si spomenúť.
,,Tak to je dobré myslel som si, že si nemá! Ale to nie je dôvod, prečo som prišiel. Veľmi mi niekoho pripomínaš, ale neviem koho! Povedz mi kto si!” povedal Ayashi.
On si ma vážne nepamätá? Asi to je len náhoda.
,,Ja som Tenten!” odpovedala mu.
To meno mi niečo hovorí. Len, keby som si vedel spomenúť.
,,Ja viem, že to môže znieť čudne, ale nevieš kto som?” spýtal sa Ayashi.

Ako sa zachová Tenten? A kto je vlastne Ayashi? A ako prežil to vyvraždenie nijov? Toto všetko a ešte viac sa dozviete v ďalšom dieli.

Poznámky: 

Ták znovu som tu. Konečne sa mi po mesiaci a pol podarilo niečo napísať a hlavne vymyslieť novú sériu! Viem, že táto FF nie je super a mohla som sa vrátiť aj z niečim lepším, ale som šťastná, že som to vydržala napísať a nepovedala si v polke, že je to blbosť.

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2016-10-23 22:40 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise H: Koukám, že Madara u Akatsuki byl předpovídán už v roce 2008! Laughing out loud Název mě dost zaujal, pěkná vějička. Začalo to zajímavě, četla jsem, zvědavá, co bude dál. Smiling Ayashi je záhadný muž bez popisu... Umíš nalákat čtenáře. ^^"

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-09-29 18:39 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

taktéž jsem zvědavý kdo další přežil, pokračování to rozhodně chce

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-28 19:25 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ahaaa, takže toto je to mučenie? Chúďa Tenten...
Som celkom zvedavá, kto sa z Ayashiho vykľuje Smiling
A hoci je taký aký je, aj tak mám Madarinka rada Laughing out loud
A už sa teším na pokračovanie Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.