manga_preview
Boruto TBV 11

Jak jsme vyháněli Naruťáky - 9. kapitola - Průšvihy v Konoze… Může za to Izumo

Lenura v křoví

Slastně se protáhla. Chladný vítr jí cuchal vlasy. Zády narazila na několik trnů. Prudce se stáhla blíž k prostředku křoviska. Ovšem právě ten šramot přilákal pozornost.
Kdosi znenadání rozhrnul křoví. Taková ostuda! Co si jen počnu? Pomyslela si zoufalá dívka, schovat se už nestačila.
„Podívej, co to tu máme?“ Chlapík s jedním zakrytým okem se usmíval.
„Snad ani nechtějme vědět, co to děvče v noci vyvádělo,“ uchechtl se jeho parťák.
„Že by uprchlá kunoichi? Neměla bys touhle dobou už být na akademii?“
Lenura okamžitě poznala, že na ni právě hledí Izumo a Kotetsu. Co jim má říct?
„Tak jo, uděláme z tebe exemplární případ,“ zazubil se ten, který vypadal starší.
„Nebuď tak zlej! Ji chceš vystavit Irukovo hněvu?“
„Taky by ji mohl dostat Genma,“ mínil Kotetsu.
„Já… mně to na akademii zrovna moc nejde,“ vykrucovala se.
„Hm… to je možná pravda. Tak tě otestujeme sami,“ uchechtl se Izumo.

Dva vykukové Lenuru pečlivě zakryli a vedli někam blízko. „Až skončíme, tak nám to vrátíš,“ prohlásil jeden z nich a strčil jí do ruky uniformu. „Žádný holčičí oblečení tady totiž nemáme.“
„Proč to děláte?“ vyptávala se.
„Momentálně pro nás není žádná práce. Zkrátka se nudíme.“
„Ale mohla bys být ráda, že jsme tě nepodrobili výslechu, při kterém by zcela jistě padly otázky typu: Nebylas včera náhodou opilá? Takže budeme dva hodní strýčkové a nebudem se v tom vrtat, platí?“
Kývla hlavou.
„Tak nám řekni jméno,“ nařídil Kotetsu a oba muži se otočili, aby se oblékla.
„Lenura.“ Nebude zapírat, stejně ji tu nikdo nezná.
„A příjmení?“
„Není důležité.“
„Dostala nás, Izumo. Tak jdem na to, protože jsem si jistý tím, že Shizune už vymýšlí, jak nás zaměstnat.“

Hnědovláska kráčela hrdě za oběma Chuuniny. V jouninské uniformě si připadala dospělá. Naslouchala vtípkům těch dvou. Mohla si oddychnout. Pokud ji považují za záškolačku, nebude jim muset nic vysvětlovat.
Zatvářila se poněkud nejistě, když jí vložili do ruky shuriken a ukázali na nejbližší strom. Rozmáchla se, bylo jí jasné, že mine. Ani po několikátém pokusu to nevypadalo o moc nadějněji.
„Jak mohli vzít na ninjovskou akademii takové nemehlo? To tedy nepochopím,“ chytal se za hlavu Izumo. Lenura mlčela a jen se trochu uculovala.
„Co ještě zkusit, jestli ovládá aspoň ninjutsu?“ navrhl Kotetsu, to už ale zaslechli zvučný hlas slečny Shizune.
„Zmiz někam!“ houkl na děvče Izumo a vydal se rozčilené brunetce naproti. Lenura neváhala a pelášila pryč, na sobě stále uniformu, jak jí prozradil Kotetsu, byla to Genmova náhradní.
Zpomalila, nikdo se za ní nehnal. „Kampak?“ Byl to Hatake Kakashi. „Měl jsem za to, že všichni Jounini jsou mimo vesnici.“
„Jsem teprve ve výcviku,“ zakoktala se, když řekla první věc, která ji v tu chvíli napadla.
„Tak tedy hodně zdaru.“ Usmál se a kráčel zas dál. Lenura si otřela zpocené čelo. Tohle tedy bylo těsné.

Sorafay se ocitla v bytě Naruta Uzumakiho

Plížila se ztemnělým pokojem. Došla až ke kuchyni. Měla by otevřít okno a prchnout po římse? Váhala, je to příliš nebezpečné. Ale zůstat s Narutem o samotě se jí také vůbec nechtělo. Opřela se rukama o židli, očima zabloudila k ledničce. Musí přemýšlet, přijít na způsob, jak…
„Co tu děláš?“ zívl Uzumaki.
Otočila se k němu. „Ale nic. Jen jsem dostala v noci hlad.“
Naruto přikývl a otevřel lednici. „No nevím, jestli tady ještě něco zůstalo.“ Chvíli se v ní přehraboval a pak ukázal pár malinkatých misek, ještě plných, zřejmě jeho svačiny. Sorafay vzdychla a usedla ke stolu.
„Naruto… já ti musím něco říct.“ Blonďáček se na ni díval. On mne snad spaluje očima! Blesklo jí hlavou. „Jen… je to pro mě hrozně těžký, víš… nerada o tom mluvím.“ Přemýšlela, jak mu co nejšetrněji sdělit, že je vlastně mimozemšťan, člověk z jiného světa.
„Já ti rozumím,“ pokýval Naruto hlavou.
„Opravdu?“
„Jo. Nejspíš tohle zažívám poprvé… ale… je hrozně pozdě a ráno mám misi, měl bych spát.“ Zvedl se a nechal ji samotnou. Zavrtěla hlavou. Opravdu oba mluvili o tom samém?

Minata zasvěcuje Yondaimeho do života ve světě lidí

Čtvrtý Hokage Skryté Listové si velice rychle zvykl na přítomnost hnědovlásky se zelenýma očima, která sama sebe nazývala Minatou.
Večer usnul v křesle a ráno na něj čekala voňavá snídaně. Dívka se až divila, jak moc byl ten mladý muž zvědavý. Na vše se ptal, všechno ho zajímalo. Byla nadšená! Přesně tak si ho představovala. Byl milý, chápavý… a že je hrozně hezký, to věděla už strašně dávno. Přesto… stále nemohla uvěřit tomu, jaký zázrak se stal u ní doma.

Itachi křísí Lilithku

Uchiha se zadíval na děvče, které na něj tak zvláštním způsobem zíralo a rozhodl se udělat jedinou rozumnou věc… proplesknout ji. To ji probralo, obratně se mu vytrhla a překulila se na koberci. Zrychleně dýchala, rukou si ohmatala tvář.
„Ani krok ke mně,“ zasyčela nepřátelsky. Není to tedy sen, nebe nebo peklo. Právě se jí dotknul, tedy spíš jí dokázal, že zůstala v reálné přítomnosti.
Nedbá jejího varování. Oprášil si plášť a směřuje k ní. Co teď? Má začít ječet a utíkat pryč? Nevěděla. Snění je jedna věc, ale právě jí došlo, že v jejím pokoji je nebezpečný zločinec. A blíží se k ní! Nejspíš jí zdřevění nohy a nebude se moct pohnout. Ale ty dveře… nejsou přece od ní tak daleko. Měl by to aspoň zkusit…
V příští vteřině po ní skočil a přimáčkl ji k zemi. „Já… já to vysvětlím,“ vykoktala ze sebe.
„A můžeš to vůbec vysvětlit?“ zeptal se, v jeho hlase zřetelně zaznělo pohrdání.
„No… vlastně ne,“ kapitulovala. Co by na to taky mohla jiného odpovědět?
„Chci se dostat zpátky.“
„Na to neznám odpověď,“ špitla a odvrátila hlavu. Začínala mít strach.
Pustil ji. „Co bych z toho měl, kdybych se zaobíral malou holkou?“ ušklíbl se.
Lilithka si třela zápěstí, ještě bolela od toho jeho silného stisku. „Nejsem zas tak malá,“ špitla.

Nechal ji ležet v pokoji a obhlížel dům. Zjistil, že jeho pátrání je beznadějné. Zůstal stát v chodbě, děvče blokovalo dveře.
„Zdá se… že tu budu muset chvíli zůstat.“
„Já…“ Napadlo ji řešení. Teď už doopravdy netoužila po jeho přítomnosti. Zacouvala k počítači a začala vyťukávat vzkaz, trochu podobný S.O.S.
Všiml si toho. „Co tam děláš?“ Vmžiku byl u ní.
„Nic.“ Rychle odeslala zprávu a ucouvla. „Říkají mi Lilithka.“
„Uchiha Itachi.“ Neochotně jí stiskl ruku a nepřestával si ji měřit podezíravým pohledem. Lilithka měla pořád ještě v krku knedlík Jen doufala, že Leonyda odpoví co nejdřív.

Poznámky: 

Takže doufám, že jste si užili další díl Laughing out loud Příště - Rika, Ketsueki, Characterless a T.a.r.a.n.e.e. Laughing out loud

5
Průměr: 5 (55 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Pá, 2016-07-15 14:32 | Ninja už: 4321 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

Misia L:

Tak ten Kakashi ma úplne prekvapil Laughing out loud len tak si odkráčal a ďalej neriešil Laughing out loud no čo, nie je to jeho problém Laughing out loud takžé, Sorafay nakoniec prespala u Naruta hej? Laughing out loud zaujímalo by ma, o čom Naruto hovoril Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Út, 2012-06-26 20:14 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

miluju bitky, já bych po něm něco začla házet

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-01-01 15:20 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

super diel Eye-wink najlepší bol ten začiatok Sticking out tongue len o Minate a Minatovi mohlo byť viac napísané -n_n-

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2013-10-10 11:44 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Laitte: Mohlo, ale není Eye-wink

Sakura Sayuri Midori: Po kom? Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2008-12-12 19:28 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Válíš, válíš a zase válíš Laughing out loud mazec díl Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-11-16 01:23 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Super díl.. a Minato je prostě Minááto xD.. nějak by mi nevadilo bejt na místě Minnie xD


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Lineral
Vložil Lineral, Út, 2008-10-14 21:12 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 696 | Autor je: Editor fóra, Prostý občan

Kdyby se Minato objevil u mně... tak nemá klidnou noc xD

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-12-12 22:10 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Lineral: Tomu věřím Laughing out loud

Lalija: Tak na sebe nežárlete, je to jenom fanfiction Eye-wink

Kaze19: Ještě bude hůř Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2008-09-29 15:05 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

skvelí!Já mít doma Itachiho...toby se deli veci xDSem zvedavá co naše hrdinka leonyda odpoví:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, St, 2008-09-24 22:02 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

další skvělý dílek z dílny Styron Smiling
číst tuhle eFeF mě baví čím dál víc Eye-wink

můj kec (Laughing out loud):

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-09-29 15:10 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Buuublinka: Jo, tahle FF je fakt makačka Smiling Ale zatím ještě zásek nemá. Shikamaru... toho bych taky brala Laughing out loud

lady_anjelik: Jak se znám, tak něco extra pitomýho Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, St, 2008-09-24 14:12 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

sqvělé, sqvělé, sqvělé Laughing out loud už ani nevím co ti mám vždycky na povídku říct pišeš upe dokonalost sama Laughing out loud

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, Ne, 2008-09-21 20:58 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

je náročné pozerať FMA, toto čítať a snažiť sa nezobudiť zo smiechu brata Laughing out loud. Viete aké je to náročné?!! Laughing out loud
Proste super mega úža diel XD

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-09-19 22:41 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Super dílek...!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-09-24 20:18 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

T.a.r.a.n.e.e: To jsem opravdu ráda, že se ti líbí Laughing out loud

Miharu 美晴: To je dost náročné. Stačí dělat jednu věc Laughing out loud

Demonic_Angel: A já za chvíli nebudu vědět, co odpovídat Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Nagaso
Vložil Nagaso, St, 2008-09-17 17:22 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

ti vies iba chvalit ale to negativne


Akatsuki personality test -- Create and Take a Fun Quiz @ NerdTests.com's User Tests!
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2013-10-09 22:03 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Nagaso: I po několikerym přečtení mi stále nedochází význam tohohle příspěvku. K čemu se to vztahuje, prosím?

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-09-17 17:20 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mimozemšťan? Jaaaa? Teeeda xDD
No fajn, ja viem, Naruto je natvrdlý xD
Skvelý dielik, Itachi, Minatko, Izumo a Kotetsu, jooj fajnové postavy Laughing out loud
Už sa veľmi teším na pokračovanie xD
Je to výborné Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, St, 2008-09-17 17:10 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Styron Leonyda: tak to bylo dokonalé, nejwíc cool Izuma a Kotetsu Laughing out loud a Styronko, to proplesknutí jsem si zasloužila .... vážně Laughing out loud je to skvělé a už se nemůžu dočkat na další díleeeek Eye-wink

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-09-17 17:22 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Lilithka: No nevím... nejspíš sis to nezasloužila Smiling

sorafay: Ber to tak, že jsi ze světa, který je mimo jejich svět... čili vlastně mimozemšťan Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, St, 2008-09-17 16:04 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Další super dílek Laughing out loud
Moc se těším na další Laughing out loud

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2008-09-17 15:58 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

bezvaaa:-) mocinky se na další díl těším... Jak malý mimino na zmrzlinu Laughing out loud

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Út, 2008-09-16 21:24 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

Úža!Už se nehorázně těším na další díl =D

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Út, 2008-09-16 19:10 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

hehe... supeer dílek!! mazecký... příště budu já... já!!! jó! hehehe... XDD
no já už k tomu nemám co říct, protože se smíchem dusím a nemůžu mluvit... těžko se mi i píše, takže se omlouvám, za tak krátkej koment, ale snad i tak potěší... Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-09-17 16:13 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Ketsueki_Gaara: To si piš, že potěší Laughing out loud

Hikate: No, pokusím se ho sem dát zítra Laughing out loud

Soalna: I já se těším Laughing out loud

Lenura: Snad ho dodám co nejdříve.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink