manga_preview
Boruto TBV 10

Nečekaný brácha, nečekaný problém! Dattebayo! //3. část//

3. Všichni jsou nenormální!
...„Neříkej mi pane domácí, jmenuji se Jirayia!“ řekne ten stařík a vrhne na mě zářivý úsměv.
„Fajn, Jarayio, já teď půjdu ven, kam si mám hodit věci?“
„Ukážu ti tvůj pokoj! Je nahoře!“ vyhrkne. Bezva, pomalu se potácím nahoru do schodů, když za mnou vydupe schody ten úchyl.
„Tak šupšup, trvá ti to!“ zachechtá se a plácne mě po zadku!
„Co si myslíš, že děláš-ttebayo?!“ zaječím a pořádně ho švihnu po tý jeho šedivý palici.
„Ale no tak, Naruto, proč děláš tyhle šaškárny?“ zaskučí. Ooo už mě chytá rapl!
„Jakej Naruto? Jsem Narumi! A nemám žádnou potřebu spát v domě úchyla, měj se!“ Odstrčím ho a seběhnu schody.
„Počkej! Naruto!“
„Já nejsem Naruto!!!“ zařvu ó děsivě a doprovázena efektivním prásknutí dveří opustím jeho dům. Tak, to by bylo, teď bych si mohla najít další hotýlek. Opatrně se vytrmácím z tý nechutně zapáchající uličky a rozhlédnu se po ulici. Opodál se pořád ta růžovláska hádá s chudákem blonďáčkem, u kterého ještě stojí ten děda z krámku s ramenem a káravě mu tam něco říká. Tak fajn, teď bych mohla najít sídlo Hokage, abych věděla, kde ji hledat, až se bude něco dít.
Po čtyřech minutách bloudění Konohou mi ale došla trpělivost! „Hej, ty! Kde sídlí ten páprda, kterýmu tady říkáte Hokage?“ vřísknu nervně na nějakého cool emo týpka.
„Naruto, co zase blbneš...“ řekne znuděně.
„Já nejsem žádnej Narvuto-ttebayo! Blbče, kde najdu Hokage?“ křiknu a ten chudák si ze sebe musí otřít moje sliny.
„Jsi otravný.“ zamrmlá a odejde, ccccc taková drzost.
„Hej! Kam jdeš? Ještě jsem s tebou neskončila!“ ječím dál.
„Co je to tu za rozruch?“ slyším za sebou ženský hlas, prudce se otočím a málem nabourám do.. ehe, tý části ženského těla, na kterou chlapi většinou zírají jako první.
„He?“ vyhrknu a uskočím.
„Naruto, co tady vyvádíš? A proč vypadáš takhle?“ zahromuje ta žena.
„Dejte mi už pokoj s nějakým Narutem! Kde najdu Hokage-ttebayo?!“ prskám dál.
Žena si mě sjede ultra rentgenovým pohledem a pak prohlásí: „Ty... asi vážně nejsi Naruto, že?“ Oh... Drahá paní, právě vám gratuluji, jste jediná v této vesnici, kdo to se svým myšlením dotáhl tak daleko, že uznal, že nejsem nějaký Naruto! Prosím o ohlušující aplaus!
„Super dedukce! Kde je Hokage?!“ zatleskám.
„Máš s ní tu čest.“ ŠOK! //tak měl´s mě vůbec rád..?!// ehe jasně...
„Cože?!“
„Ano, a ty,“ ukáže na mě a já si při jejím pohledu cvrknu do kalhot. „kdo jsi?“
„Jmenuji se Narumi a jsem zde na prázdninách!“ nahodím super zářivý kukuč, i když nevím, co mi bude platný, když je ženská, a snažím se být co nejpřesvědčivější.
„Odkud jsi?“ Sááákra, ta ženská je nějak zvědavá.
Drahá paní Hokage-sama, jsem Narumi a jsem z té nejstrašnější organizace na světě, Akatsuki. Poslal mě sem ó Temný leader Pein, abych zadržela posily, které pošlete na záchranu Kazekegeho, možná o tom nevíte, ale mojí parťáci z Akatsuki se ho chystají zabít! „Jsem ze... Slunečné vesnice.“ zašklebím se.
„Dobře, a máš nějakou propustku?“ Oooo teď jsi mě dostala, bábo.
„Samozřejmě.“ Zahrabu v baťohu a vytáhnu nějaký cár papíru a nacpu ho tý ženský pod nos. Ta si asi dvě hodiny pečlivě pročítá těch pět řádku, pak mi vrátí ten papír a řekne: „Vítej v Konoze, Narumi!“ a obnaží mě tak zářivým úsměvem, že si musím nasadit sluneční brýle.
„Díky a Hokage-sama, nevíte, kde je tady nějaký přijatelný hotel?“ zeptám se ještě.
„Samozřejmě, běž na konec této ulice a potom zahni doprava a zhruba uprostřed je.“ vysvětlí, já poděkuji a rádoby velice ospale jdu tam, kam mi řekla, jakmile ale zatočím za roh, běžím zpět, musím přeci zjistit, kde sídlí, neasi?
K mému velkému překvapení se dozvím, že sídlo Hokage je v té největší budově s rozhledem na celou vesnici. Wááááu, to jsem fakt nečekala!
Fajn, zase se nekonečných 5 minut trmácím zpět a potom další minutu hledám hotel. Vypadá celkem dobře, a když vejdu dovnitř, zjistím, že tomu odpovídá i jeho cena. Naštvaně vydupu na ulici. Héééj lidí! Chci, abyste věděli, že milostivá a neohrožená členka Akatsuki, Narumi, bude dnes spinkat pod mostem!
Takže, co teď? Možná bych si mohla vlízt do nějaký papíroví krabice a předstírat, že jsem opuštěný koťátko, to by šlo, ne? Ne? Ok, tak ne... xD
Um... Zahledím se na oblohu bez mráčku. Večer bude pařák, takže jednu noc snad být bezdomovcem vydržím. A taky už vím, kde se natáhnu! Hehe...
Velice tiše se vyškrábu na super mega hodně velký sídlo Hokage a podívám se po celý vesnici. Abych pravdu řekla, při zapadajícím slunci vypadá Konoha celkem hezky... Samozřejmě nejsem žádná romantička, protože jsem velice krutý a nelítostný vrah!
Tři momenty ležím natáhnutá na střeše, pak mě to ale přestane bavit, tak se nakloním přes okraj a poslouchám ožralý hlas Hokage, který ke mně doléhá otevřeným oknem. Aha, tak teď se žádné důležité informace nedozvím, takže směle na průzkum! Nahodím cool-hrdinský pohled hodný agenta top secret a velice elegantně seskočím ze střechy. A taky velice elegantně dopadnu na nějaký strom, kde se přerazím o větev, potom o druhou a celou tu elegantnost dokončím řachnutím na zem. Ehe... zvednu se a ostražitě rozhlédnu, pořád jsem v utajení, nikdo mě neviděl. Zapluji za strom, kde se velice akčně rozhlížím po okolí.
Po několika minutách mě ta šaškárna přejde a já vylezu zpoza stromu.
„A...ahoj, Naruto-kun.“ už pomalu začínám na tohle jméno slyšet, protože trhnu hlavou směrem k dlouhovlasé dívce.
„Co chceš?“ řeknu otráveně a dívka zalapá po dechu. „Co koukáš? Jmenuju se Narumi, ne Naruto.“
„A...ale!“ Víc se nedozvím, protože dívka jde do mdlob. Sakra! Jako super tajný agent top secret bych jí měla odklidit, aby po mě nezůstaly žádné stopy! Popadnu tu holku a táhnu ji někam do temné //co ty ulice s tou temnotou pořád mají?// uličky.
„Fůůů, hehe...“ oddychnu si a podívám se na to dokonale zamaskované tělo za popelnicí.
„Naruto?“
„Narumi, idiote!“ otočím se s efektivním vyštěknutím, na který mi odpoví vysoký.
„Hááf! Hááf!“ Páni, umím mluvit se psy!
„Eskymáku, co chceš?!“ Ukážu prstem na kluka, kterého jsem potkala už před vesnicí a v hlavě se mi rodí plán, jak odklidím i jeho.
„Eskymáku? Naruto, přestaň blbnout!“ OOO mám toho tak akorát dost! Proč mě všichni oslovují klučičím jménem?! V zápalu hněvu hrábnu po jeho ruce a dám ji na moje... ehe prso... xD
Eskymák zrudne jak rak a já hned jeho ruku odstrčím. „Co děláš, ty úchyle!“ zaječím vyčítavě.
„Naru—to... ty...“ koktá ze sebe a obří slina právě dosáhla země. Tak to stačí, vrazím mu pořádnou facku, až jde taky do mdlob. Teda do mdlob ne, ale vypadá to, že nevnímá, takže radši rychle zdrhnu.
Tak fajn, musím popřemýšlet, Sasori a Dei napadnou Kazekageho pozítří večer, takže už popozítří se tu objeví prosba o pomoc. Takže mám na vybranou, buď budu sledovat okolí a toho posla zneškodním, nebo udělám Hokage v papírech takový nepořádek, že se to na nějaký čas ututlá. Nebo jí můžu zneškodnit jejím milovaným saké a ona pak nebude schopna říct smysluplnou větu. Převelice ďábelsky se zašklebím a právě bych mohla konkurovat všem machrům v soutěži o nejproradnější úsměv. Udělám všechny tři! Jen abych měla jistotu...

Poznámky: 

Ok, tak jsem ráda, že to čte aspoň jedna věrná n_n Mimochodem, kdyby se tu objevil další zbloudilý čtenář, byla bych ráda... Laughing out loud Tak, sem se vší tou kritikou Bad xD

4.97959
Průměr: 5 (49 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivík-chan
Vložil Ivík-chan, St, 2011-01-19 22:45 | Ninja už: 5068 dní, Příspěvků: 121 | Autor je: Prostý občan

Mám dotaz píšeš, že ležela na střeše tři momenty- kolik jeden moment??? Moc hezká povídka nejúžasnější jsou ty vtipy v závorkách!

Prosím o přečtení! - http://147.32.8.168/?q=node/89529 Moc pěkná povídka, uřčitě za to stojí!

A zmínit bych se taky měla o této povídce - http://147.32.8.168/?q=node/86767 .
Prosím tedy o to, aby jste si je přečetli.

Obrázek uživatele Nori-chan
Vložil Nori-chan, So, 2010-03-20 20:26 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

To je geniální... Smiling

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, So, 2009-01-24 02:45 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Vážně úžasný! Sugoi!!

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Út, 2009-01-20 18:02 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

ehmmmm .. no .. další zbloudilý čtenář se hlásí k životu !! Moc hezkej dílek Eye-wink

Obrázek uživatele Tekuri Yontei
Vložil Tekuri Yontei, Po, 2009-01-12 09:47 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

ty jo to nemá chybu nemám vůbec slov a ještě teď se dusím smíchy xD

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Pá, 2009-01-02 12:32 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

mwuhehe, "zbloudilý čtenář" je tu a vala sa smiechom po zemi Mrk vazne je to genialne :DD

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, So, 2009-01-03 16:59 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Smíchy po zemi? Až tak? Ty kámo, co sis dal?! Laughing out loud Ale díky
_______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Lajlushka
Vložil Lajlushka, Čt, 2008-12-25 21:38 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

J8 z toho nemůžu:D jdu číst dál Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Út, 2008-12-30 14:50 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jojo, jen čti, hlavně se mi tu neudus :D
_______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele Janken
Vložil Janken, Út, 2008-12-23 15:57 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

prostě úžasný !! toto mě dostalo Laughing out loud
„Super dedukce! Kde je Hokage?!“ zatleskám.
„Máš s ní tu čest.“ ŠOK! //tak měl´s mě vůbec rád..?!// ehe jasně...
„Cože?!“

ale v tomto díle je toho víc Laughing out loud ale tohle bylo fakt moc :D

Obrázek uživatele Yuffie
Vložil Yuffie, Čt, 2008-12-11 20:18 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Další zbloudilý čtenř je tu a popadá se smíchy.A zase mastí na další díl,hned co napíše,že je to moc moc moc hezký a vtipný.Tak já mastim.

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2008-12-04 17:43 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Chybí tomu už jen jedna věc... A to aby si ji Naruto speltl sám se sebou Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Čt, 2008-12-04 19:24 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

xDDD tak to vůbec není špatný nápad! Myslím, že on je toho schopný xD
___________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Út, 2008-11-11 22:11 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Hehe, pridávam sa k "zbloudilým čtenářúm" Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Takari
Vložil Takari, Ne, 2008-09-14 21:18 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Prostý občan

další díl, další díl, další díl!!!!

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, St, 2008-09-03 20:09 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Tak už to čtu podruhý xDD... a je to pořád úžasně super!!! Kaorííííí //xDD// Mákni ať už je tu new díl!!!!Nar se mi líbí pořád víc a víc XDD Píííííííííííííííííííííííííííííííš!!! Kaoríííííí xPPP

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-08-31 16:33 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Jé! (aneb objevil se zbloudilý čtenář....) Mě se to náhodou líbí! Je to sranda. (a navíc, když se koukneš, kolik lidí to zhodnotilo....no jo, někdo se holt stydí psát komentáře. Třeba já. Většinou. XD

Obrázek uživatele deidara-sasorik
Vložil deidara-sasorik, So, 2008-08-30 23:59 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

joj já se hlásím k věrnym čtenářúm!!!!!!! Honem sem dej další dílec jinak mě máš na svědomí X33

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-08-30 12:58 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jako... hrozná ptákovina ale je to sranda číst, a přesvědčovací metoda použitá na Kibu Laughing out loud

No už chybí jen to aby ji svým jménem oslovil sám Naruto Laughing out loud