manga_preview
Boruto TBV 11

Naprosto úžasně romantické SasuShi 7

Sasuke, 41. jednání (O den později - ráno, 9 am Konožského času, řízeno podle rovníku):
Tak jsem se vzbudil a venku byl strašnej jekot. Fakt, hroznej. Vykoukl jsem z okna, čímž jsem logicky rozdělal žaluzie, což logicky vzbudilo Shinii a...
„A můžeš zatáhnout, ty blbče?“
Ne, myslel jsem: ...a všude byla samá sláva! Lidičky tam lítali s nějakýma strášně barevnýma věcma... Všude byl znak našeho klanu (měli bychom si na něj dát copyright, okinawa!) a ještě klanu Aburame (i oni mají znak? Borci-ttebayo... Jéžiš, co už blbnu. Naruto je jako mor.)
Tak jsme se oblíkli a vběhli mezi tu záplavu našich vějířů a aburamovských berušek a... A byl tu problém. Narazili jsme na Shiniina otce, kterej se bavil s Narutem a oba dva se asi pominuli...

Shinia, 41. jednání:
...ne, oni se zbláznili! Můj otec, vážený pan Aburame, vyšel po pěti letech z našeho útulného rodinného domečku a teď se procházel...ne, POBÍHAL Konohou s velkým bilboardem nad hlavou, kde černí broučci tvořily nápis: „Shino si bere Sasukeho!“ A hned vedle něj si to pyšně nakračovalo něco extrémně oranžového se stejně extrémně oranžovím bilboardem: „Měl jsem pravdu!“
Překvapeně jsem pohlédla na Sasukeho, ale než jsem stihla jen otevřít pusu, přiřítila se k nám Sakura s přemírou růžovvých triček v náručí a vykřikla, aby byla slyšet přes všeobecný frmol:
„Ahojíčky novomanželé, Nemáte zájem o zakoupení triček ON JE ŽENA?“

Sasuke, 42. jednání:
Hmm ... Máme zájem? Já bych měl ... Shinia se ale vztekle otočila a utíkala směrem za Narutem.
„Kolik za to chceš?“ povídám Sakuře. Ono je to dost kůl, co? Nemůžu být pozadu...
„Dva kunaie a jeden borůvkovej balzám na rty, kterej máš z avonu.“
„Nemám!“
„Ok, tak ty dva kunaie...“
Hmm, štígro, měl jsem je u sebe. Jinak zbraně nenosím... Na co, že jo?
„Hele, co že s tou svatbou souhlasíš?“
Sakura překvapeně zamrkala.
„A jo... Já jsem pro NaruSasu... A NaruSaku... Ale víš co? Nesouhlasím! Ale ona je děsná prča, že je Shino ženská...“
„Aha?“
„Stejně si myslím, že se rozvedete a vezmeš si Naruta. To s ním sice budu já, ale budeme tři. No nebude to krása?“
Radši jsem poodešel dál. Všude... Lidi si nesli hrníčky s nápisy "On je žena", Kiba tam poskakoval se psíma dečkama On je žena! (bože ...) a když jsem se podíval na nebe… Práškový letadlo mezi mrakama psalo kurzívou "On je žena" ... Jako reklama na nějakou trefenou telenovelu s nějakou Chýlkovou...

Shinia, 42. jednání:
„Naruto, ty BAKA!“ Chytla jsem toho zmetka mrňavýho za límec a trochu ho nadzvedla.
„Ale Shino-chan, musíme přece držet spolu-ttebayo! My skrytý holky!“ Zasmál se nervózně Naruto a jeho pohled sklouzl do mého výstřihu.
...Hmm, to víte... Když jsem ráno viděla ten frmol, tak nějak mi přišlo zbytečné dělat ze sebe kluka...
„Cože?!“ Zařvala jsem a zatřásla s ním.
„Já jsem taky holka dattebayo!“ Pištěl Naruto, když jsem s ním naprosto Sakurovsky cloumala o zem.
„COŽE?!!“
„No dobře, tak nejsem... Ale bylo by to kůl, co říkáš -ttebayo?!“ Zachechtal se a já se konečně uráčila ho položit.
Nádech, výdech... Pokoušela jsem se uklidnit a postavila se vedle Naruta. Měl na sobě to růžové tričko od Sakury a na něm velký, bílý nápis ON JE ŽENA a šipku mým směrem. Pche, myslí si, že tímhle mě vytočí? Naprosto fenomenálně jsme ho obešla a nechala tak šipku mířit na... na MĚ?! COŽE?!
V tu chvíli se za námi přiřítil Sasuke.

Sasuke, 43. jednání:
Co to vidím, co to vidím? Narutovo tričko míří na Shinii... No, to je fuk.
„Ahoj, milá-“
PLESK!
„Hej! Proč mě fackuješ?!“
„Ty blbče, co to máš na sobě?“
Co by... Koupil jsem si jedno z těch Sakuřiných triček... Modrý... S tím moderním nápisem On je žena.
„Víš ty vůbec co to znamená?“ zavrčela na mě.
„Ono to něco znamená?“ zdvihl jsem obočí.
„Ty pito-“
„Nehádejte se děcka... A pojďte si koupit zmrzlinu! Shino dostane kopeček grátis a ke každý placený zmrzlině vám dám nálepku ,On je žena´ jako bonus!“ mával na nás Kakashi, který v oranžové zástěře stál u nedalekého cukrářství... Asi bych si taky měl najít tu brigádu, když už ji mají všichni. Váhavě jsem se k němu rozešel (ještě jsem nesnídal), a Kakashi se na mě podíval zpoza knížky s nápisem ,Icha Icha On je žena speciál'
„Tý jo, o čem to je?“ zeptal jsem se nevinně.

Shinia, 43. jednání:
Naprosto razantně jsem došla ke stánku, rozhodnuta ho převrhnout Kakashimu na hlavu, samolepky hodit do kanálu a knihu nacpat Jirayovi do pr... Ehm... Do pusy. To by mě ale zezadu nesměl chytit můj otec, ehm, tedy spíše jeho broučci a nezačít svůj zdlouhavý monolog:
„Shino, dceruško moje: Nejsem si jist, jestli ti spíše nemám říkat Shinia, jako tvůj snoubenec, avšak to teď není hlavní. Je na mě vysvětlit ti vše potřebné, abys pochopila, že vše, co se tu dnes děje, je jen a jen pro tvé dobro – připravujeme se na svatbu. Ano, byl velký šok pro všechny obyvatelé Konohy, když se zjistilo, že ten zamlklý a zahalený chlapec z rodiny Aburame, je vlastně zamlklé a zahalené DĚVČE z rodiny Aburame! A ještě větší šok nastal, když se zjistilo, že tento chla... ehm... toto děvče je zasnoubeno s nejhezčím, nejsilnějším, nejnadanějším, nejcoolovějším a celkově s nejgeniálnějším Uchihou... Sasukem Uchihou.“
Itachi, který procházel kolem, vztekle zasyčel, ale jinak se snažil mého otce naprosto ignorovat a usrkl ze svého rudého hrnku s černým nápisem ON JE ŽENA.
„...A proto se všichni dobročinní občané Listové rozhodli uspořádat ti tento překrásný předsvatební den, protože zítra je svatba.“ Dokončil pan Aburame a nechal broučky odletět.

Sasuke, 44. jednání:
Itachi je tu! Zítra bude svatba... No, ale... DO-! KU-! PR-! Špagety! (Nemůžu být sprostej)
Nejenže si usrkává jakousi bryndu z hrnku On je žena, čímž je stejně cool jako já s mým tričkem, ale on navíc... On na sobě má taky tričko! Jenomže... Bože!
Ještě se s ním přede mnou naparuje a čeká na moji reakci... A víte co na něm stojí? No nevíte, jasně, vy mi jenom čtete myšlenky, stojí na něm: Můj bratr není gay.
Je to sice pravda... Ale... On je strašně důležitej člověk! Jako... Taková celebrita... A co když to na něm uvidí ostatní, nechají si to na trička natisknout jako novou módu... Jenom si to představte! Taková Hinata s nápisem Můj bratr není gay. Nebo takovej Jiraiya... Bože, Iruka-sensei! Lidem je jedno, co to znamená, hlavně, že je to moderní! Ehm... Není to moje teorie?
„Sundej to!“ vyštěkl jsem na něj, zatímco Shinia psychicky rozdýchávala, že zítra bude Uchihová. Shino Uchihová... To je srandovní...
„Proč?!“ zeptal se na oko blbě Itachi. „Konečněs mě přesvědčil, že nejsi.“
Ale stejně si ho sundal - šlo to nějak lehko - a pod tím měl další tričko...

Shinia, 44. jednání:
Chvíli jsem stála jako opařená, pak jsem se odhodlala, chytla Sasukeho za ruku a odtáhla ho kolem Itachiho, kterej si upravoval záhyb na svém tyrkysovém tričku SASUKE UCHIHA NENÍ GAY. Nechápu, proč kvůli tomu Sasuke tak vyvádí, vždyť je to pravda, ne? I když... Ta barva se mu moc nehodí k očím...
No každopádně chytla jsem Sasukeho za ruku a odtáhla ho zpět do jeho Uchiha doupěte. Zabouchla dveře, posadila ho na křeslo a složila ruce na prsa.
„Tak...?“ Koukla jsem na něj.
Sasuke chvíli přemýšlel a nejspíš ho to hodně bolelo. Pak na mě kouknul s jiskřičkou pochopení v očích a řekl: „Tak...?“
Pomalu jsem se nadechla a zase vydechla. Poslední dobou bývám docela cholerická... „Tak jak se cítíš, jako budoucí novomanžel?“
Nechápavě na ně mrknul.
„Já jen, jestli ti došlo, že zejtra budem mít svatbu....“
Stále se tvářil, jako kdybych mu vysvětlovala postup při výpočtu kvadratické rovnice.
„Víš, to znamená, že budeme MÁNŽELÉ. Já tvoje manželka a ty můj manžel.“ Pokusila jsem se vysvětlit více do podrobna.
„A co má být?“ Vyslovil se nakonec tolik uznávaný Uchiha.

Sasuke, 45. jednání:
Já vážně nechápu, co jí na tom jako vadí... Tak bude mít prstýnek. Její první... Ha, má alergii na nikl!
„Hele, kupovala sis jako malá prstýnky?“
„Cože?“
„No odpověz.“
„Viděls někdy Shina s prstýnkem?“
Tím se to potvrzuje!
„Dobře, dobře... Tak náš svatební prstýnek nebude z niklu, ale z oceli... Víš co? Na mangashopu mají se znakem listový, chceš ho? Já si koupím třeba s nápisem ,Uchiha je bůh´, až to tam začnou prodávat a-,“
„Grr... Prstýnky jsou ze zlata, ty pitomče!“
Oukej ... Alergie na zlato? Asi ne, co?
„A co ti na tom vadí?“
„Bude to...“
„Nezvyk?“
„Taky, ale,“ zamračila se, „no... Já nevím co mi na tom vadí!“

Shinia, 45. jednání:
„Napadlo tě vůbec někdy, že spolu budeme muset SPÁT?! To se od manželů očekává...“ Vzpoměla jsem si náhle na jeden z důvodů. „a.... budu ti muset rodit malý Uchiháčky, vařit večeře a drhnout kunaie!“ Pokračovala jsem ve výpočtu. „Manželství znamená, že už jsi dospělej. Budeš muset pracovat a nebudeš se smět řídit módou – proč myslíš, že sou naše rodiče vždy v tak zastaralém oblečení?“ Ha! Uhodila jsem na jeho citlivou strunu! Hmm... Radši ještě přidám: „A když se oženíš, zaručeně ti do pěti let vyplešatěj vlasy!“ Vykřikla jsem důležitě.

Sasuke, 46. jednání:
Eek! Plešatej Sasínek... Fanynky, slyšíte to? Bože! Asi mám horečku... Kolem mě to sálá... Jako kdybych dělal katon a nevěděl o tom ... Leje ze mě, jako kdyby zalívali mrkev... A móda! To je fakt... Dokázal bych chodit v... důchodkách? Panebože, panebože.... Omigaaaaaaawd! I kill me! Noooo... I can't! Eh... Pardon, přeply se mi titulky, ta angličtina je všude...
Už to ale mám!
„Budu převratovej rodič, a pořád budu nosit svoje košile a mašličky, to mrně zvládnem a... strčíme ho Itachimu! A...“
A? A co ty vlasy ty pitomče?! Už to mám! Uteču od oltáře! Nechci vypadat jako naleštěnej šmanda... No jó, Manda. Ten je taky plešatej... Nééé! I Baki je pleašatej! A Sasuke?! Sasuke nesmí!
„Vezmeme se, ať to stojí, co to stojí!“ Svůj plán si necham pro sebe... Ale vzít se musíme! Chci napodobit Julii Roberts... A vezmu si radši botasky, na to utíkání...

Shinia, 46. jednání:
Bolestně jsem si povzdechla. „Dobře Sasuke, když si to skutečně přeješ, tak si tě tedy vezmu...“ Stejně nic jiného nepřipadá v úvahu... I když... Ne! Já mám plán! Chachachachacháá! Uteču od oltáře jako Julia Roberts v tamtom filmu... Ha! Nevěsta na útěku! Jak krásně to zní... Budou to nové nápisy na tričkách, bude to nový fenomén!
Ne, žádná další generace nebude, protože od teď, budou všechny nevěsty utíkat podle mého vzoru!
„Tady se žádné kunaie čistit nebudou!“ Vykřikla jsem bojovně. A sakra.. Sasuke. Nervózně jsme se na něj usmála: „Říkal jsi přece revoluční manželství, ne?“ Ne, žádné manželství! muhahahahahaha!

4.78049
Průměr: 4.8 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, Ne, 2010-04-04 17:55 | Ninja už: 5241 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Supeeeeeeeeeeeeer, kdy bude dalsi dil ??? pls, otpoves, uz se nemuzu dockat Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Pá, 2009-11-06 03:24 | Ninja už: 5465 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

tak tohle bylo dokonalý, už dlouho jsem se tak nezasmála XD

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele ShinshiHatake
Vložil ShinshiHatake, Út, 2009-10-27 23:36 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Co na to rict?Luxusni,jsem z toho nadsena...Tohle se vam moc povedlo,jen tak dal:)

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Ne, 2009-10-25 00:21 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

To je tak supeeeeeeeeeer. Já chci další díl !! je to vážne super, boží, srandovní, a fakt hustý. Že jo bude další díl, ne ??? xD

Obrázek uživatele Aoi_tatsu
Vložil Aoi_tatsu, Pá, 2009-04-10 10:29 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

já umřu.......xDDDDDDDDDDDDDDD

Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.

Calime

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2009-02-12 18:29 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

No holky, pokud to příští díl bude poslední, uvažujte o něčem podobném, ano? Zase se ráda zabiju těmi výmysly, které vymýšlýte. Prostě zkuste vymyslete něco dalšího, ano?

OMG, tam je samý myslet Shocked

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Po, 2009-01-26 17:29 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Co na to říct než: Vše přečteno jedním dechem (néé, vůbec jsem se neudusila xD) a je to naprosto a zcela super ultra geniální! *fuj, to je zase slovní obrat xD* Echrm, prostě doufám, že z mé reakce jde poznat, jak moooc se mi to líbilo ^^


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2008-11-05 15:31 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

ja větčinou srandu moc nemusím.ale tohle je BOMBA Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, St, 2008-10-08 19:50 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Tohle je teda vážně mega krutý. Originální nápad - Shino jako holka mě naprosto dostal, úplně vtipný. Tohle je prostě krutá vraždáá xD smíchy sem nikdy umřít nechtěla, ale asi je to nejlepší xP A ty Pokémoni tam už ani nevim, ve kterým dílu. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Super eFeF, holky. Sticking out tongue *umřela....*


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-10-07 21:27 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Krutý, jako vždy! Nemůžu se dočkat pokračování

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Pá, 2008-09-05 19:36 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

úžasný, bombový, megální, jejejejej prostě PECKA! nevim co jinka sem napsat, je to vážne BEST!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-09-05 18:11 | Ninja už: 19904 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To snad není možný já zase nemůžu najít ty kapesníky!!! xDDD Jáááj kde je ten ventolín???!!!!!!! xDDD Vraždááá!!! Policiééé!!!!!!! Laughing out loud Já etě neci umžííít, já etě neci konéééc!!!!!!! Sad Teď vážně... Eye-wink jestli při příštím díle nelehnu tak už nevím!!! Sticking out tongue Kam na to chodíte, tohle by nemělo být takhle na ráně, ještě z toho budou nemocnice praskat ve švech!!!!!!! Laughing out loud Megální práce holky!!!!!!! Smiling

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-09-05 12:57 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Bomba na entú!!! Laughing out loud

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Pá, 2008-09-05 12:48 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

supoš dílek

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-08-31 22:22 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Holkýýý vy jste prostě vražda v...v...v podobě dvou nevinných dívek xDD (to hádám podle Nikass xD)...tohle je prostě ženiální!!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele ZikyAcYanto
Vložil ZikyAcYanto, So, 2008-08-30 06:18 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

JJ - taky se těším na další dílek, ale sem strááášně smutná, že to bude závěrečnej... Ale co, aspoň ho sem rychle dejte - nemůžu se dočkat Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Čt, 2008-08-28 17:16 | Ninja už: 6264 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Holky, to je ta nejvtipnější věc, kterou jsem kdy četla. Scary Movie oproti tomu vypadá jako drama.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-08-28 12:03 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Bomba! Oba budou utíkat... jej, to bude trapas! Už se moc těším! Suprová FF holky Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Čt, 2008-08-28 11:19 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkujéééém xDD
Příště bude závěrečnej díl Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, Čt, 2008-08-28 11:17 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

Vy mě chcete zabít... ale je to úžasný!

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-08-28 11:06 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Pěkně se nám to zamotává xD Šup sem s dalším dílem-ttebayo! xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-28 10:13 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

angličtina je všude Laughing out loud
je to úúža rychle dalšíí

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-08-28 00:57 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Přeply se mi titulky... ha, vražda v jednu ráno! xD To se nedělá... je to skvělý, vy dvě... jako ostatně vždycky Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-08-27 23:47 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Kdo uteče vyhraje? *víc napsat nestihl protože se opět svalil ze židle*

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, St, 2008-08-27 23:27 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

hey tag to je hustý Laughing out loud *řeže se smíchy* kde kurňa na ty nápady chodíte všichni Laughing out loud už aby byl další dílek Laughing out loud