manga_preview
Boruto TBV 09

Kytička má holku!? ep.04... A máš to, Peine!

Popadla Konanin kartáč na vlasy a jala se zuřivě česat.
Pro jistotu sundala šátek z krku, aby jí napřekážel a...
...zamrzla uprostřed pohybu, když viděla na svém krku...

...umíte si asi představit, že se vyděsila toho podivného tetování.
Co to je? pomyslela si, Je to...hnusný! Vyzařuje z toho zlověstná aura...
...nebudu jim to ukazovat...! rozhodla se nakonec.

Pečlivě si uvázala šátek a vešla zpět mezi Akatsuki. Beze slova se chopila koštěte a začala zametat.
"Možná ji nemusíte, Šéfe, ale myslím že by tu měla zůstat!" prohodil Deidara.
"Taky bych řek. Uklízí a pracuje úplně bez odmlouvání." připojil se k němu Sasori.
Pein zakoulel očima, chvíli si něco bručel jen tak pro sebe a nakonec svolil.
"No tak dobře. Ale snažte se jí vrátit paměť a zjistit o ní co nejvíc. Ale hlavně jí nedávejte žádný důvěrný informace, jasný?!"
"Jasný!"přikývli jednohlasně Akatsuki a odešli každý zase za svou prací.
Konan zabalila svůj kartáč do kufru a odjela na, jak to nazývala, zdravotní dovolenou za sestřenicí.

Večer, v osm hodin na minutu přesně už byl prostřený stůl a v kuchyni na "sporáku" stály dva hrnce, ze kterých se kouřilo.
"Večeře!" zvolala Sagi a ninjové se poslušně usadili u stolu, dokonce i Pein.
Jako první Sagi přinesla každému sklenici čisté vody, což někteří ocenili spíš nabručeným remcáním.

"Jestli si myslí, že nám bude k večeři servírovat VODU tak ji..." začal bručet jako vždy nabručený Itachi,
"...obětujem Jashinovi! Aspoň od ní bude pokoj!" dodal Hidan a podivně se zachechtal.
Vzápětí ale schytal facku od Zetsua.
"Hele, já ji sem přines a jestli jí někdo něco udělá, tak ho sežeru!"
"Coooo? No já snad špatně slyšim!" bělovlasý dostal záchvat smíchu,
"Tak-hehe-to je-hehe-dobrý-hehehe! Ty se snám-hehehe-zabouchnul!"
Slzy smíchu kanuly po tváři nejednoho Akatsuki, protože Hidy samozřejmě nemluvil potichu.
No prostě, chlámali se jak chlámaví chlámalové na srazu chlámavých chlámalů.
Do záchvatů smíchu se sem tam ozvaly výkřiky typu: "Bacha ať jí samou láskou nesníš!" "Jo, Zetsu, válíš!" "Zabouchnutá zelenina jede!" apod.
Jen třem lidem nebylo do smíchu.
Totálně červené Sagi u plotny (v tomto případě proto, že se styděla),
totálně rudýmu Peinovi, chrlícímu nadávky (v tomto případě rudýmu vztekem)
a Zetsuovi, který si už zase vedl svou sám-pro-sebe-mluvu-s.r.o.
"Cos to zas plácnul?!"
"To,co mi přišlo na jazyk!"
"No promiň, ale mě z týhle zamilovanosti vynech, jo?"
"Já NEJSEM zamilovanej!"
"Hele já jsem bohužel ty a já vim co ty cejtíš, no ne?"
"Nejsem zamilovanej a nejsem!"
"Ikdyž možná seš... jsem..."
"Jsme..."
"Tohle nemá smysl!"
"No to teda nemá!"
"Takže co nám vychází za závěr?"
"Že nejsme zamilovaný ani jeden, jenom... se nám líbí..."
"Tak v tomhle jsme výjmečně za jedno!"
Měl štěstí, že ho nikdo neslyšel, jinak by chytli ještě větší záchvat smíchu.
Když se zabijáci jakž takž uklidnili, začala Sagi servírovat polévku.

Jídlo bylo opravdu vynikající, to musel uzat i Pein.
Avšak po večeři si zavolal "provinilce" k sobě do pracovny.
"Vysvětlíte mi to nějak?" zeptal se a dosedl do křesla.
"No, my...ehm..." vykoktal ze sebe Zetsu, načež Sagi protočila oči vsloup a dala se do vysvětlování sama.
"Netuším, co se stalo a proč jsem tam v tom lese ležela, ale faktem je že tady Kyt...Zetsu mě našel a zachránil. To taky netuším proč, ale z vděku tu dělám uklízečku, kuchařku a pradlenku a vůbec neremcám. Tak si nestěžuj ty páprdo co se tváříš jako bůhvíjak hrozně moc tajemnej "Šéf" a přitom vypadáš jak naprostý pako propíchaný bůhvíjakejma zbytkama starýho šrotu!"
Zetsu se nehorázně rozřehtal a vylítnul z pracovny, aby Sagiinu řeč ještě za tepla zopakoval ostatním ninjům.
Sagi stála rozkročená, ruce v bok a celá udýchaná, protože to řekla jedním dechem, u křesla, v němž se krčilo ustrašené, klepající se Peiňátko a fňukalo.
"Proč...? Proč urážíš moje-smrk-krásný-smrk-kovový-smrk-cinkrlátka?!Bééééé!" popravdě nikdy nevypadal míň jako vůdce obávané zločinecké organizace.
"Tak, to je všechno co jsem ti, milej "Šéfe", chtěla říct a pokud dovolíš, půjdu si teď najít nějakej pokoj nebo něco takovýho." Sagi vyslovila slovo ŠÉF s takovým opovržením, že kdyby se rozkrájelo tak by všechny Akatsuki uživilo dva dny a ještě by zbylo.
Ve dveřích se zastavila, otočila a usmála se na vzlykající hromádku neštěstí a šrotu.
"No tak, neplač. Jako Šéf ses ztrapnil jenom přede mnou a před Kytičkou, ne?"
"Jsem Pein."
"Já vím..."
Zavřela dveře a sestoupila po schodech od pracovny dolů mezi jásající dav, který jí gratuloval za to, jak pořádně vypekla Peiňátko a který jí také později oznámil, že v pokoji bude s Tobim, který prý není vůbec nebezpečný...

Poznámky: 

Sagi se nám začíná pořádně vybarvovat...hihihi...

PS: Tenhle díl se měl původně jmenovat Večeře...hih... ale po sváče a snídani by to ž nebylo originální... Smiling
Budu ráda za jakýkoliv komentář!!!

4.884615
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2021-02-09 20:16 | Ninja už: 2691 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia Pre V:“ No jasné, Orova prekliata pečať, ale prečo, to nevieme. Sagi má zástancov, aj Sasori sa medzi nich pridal. A čo čakali okrem vody? Vodku? Vôbec si nepamätám, žeby Akacuki holdovali alkoholu Puzzled Itík je tu akýsi morózny Ehh... jasně... hehe... Ale večera bola fajnová. Ja uschnem, robia si srandu, že Zecu sa zamiloval, ale aspoň sa nakoniec polovičky zhodli, že sa im Sagi páči, čo je dobrý začiatok Jump! Sagi zjazdila Peina pod čiernu zem: „...vypadáš jak naprostý pako propíchaný bůhvíjakejma zbytkama starýho šrotu!" Laughing out loud Jésušu, Pein dal Sagi do miestnosti spolu s Tobim, to teda bude komédia Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!!

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2016-08-19 23:12 | Ninja už: 4220 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Mise L: Přemítám jestli nám ze Sagi nezačíná vyrůstat malá Marry Sue, ale snad to nebude tak horké, jak to vypadá. Nicméně Pein, co se sesype z toho, že mu orazí jeho vysoce leštěný šrot je zajímavá představa.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2016-02-24 23:33 | Ninja už: 4195 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise V:
Sagi se mi líbí. Nenechá se vystrašit prokletou pečetí (mám na sobě cosi divného, tak si to prostě převážu šátkem), nedá se vystrašit hromadou práce a v neposlední ředě ani samotným Peinem-sama. A strachy se klepající Peiňátko je hodně originální představa Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, Ne, 2008-11-23 14:39 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

"Zabouchnutá zelenina jede!"// heh tak to je moc se válím smíchy Laughing out loud a jak to nandala Peiňátku fakt drsný děvče

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, Čt, 2008-10-23 19:14 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

chdatko Peiňátko xDDD Tie jeho šruty sú náhodou cool Laughing out loud heh.. ale Sagi je teda fasa odvážna xDD

Obrázek uživatele MishaN
Vložil MishaN, Út, 2008-09-02 14:50 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle mě dostalo: Sagi stála rozkročená, ruce v bok a celá udýchaná, protože to řekla jedním dechem, u křesla, v němž se krčilo ustrašené, klepající se Peiňátko a fňukalo. Laughing out loud
Při představě Peina, jak se krří a klepe v křesle jsem se málem usmála k smrti Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-08-27 21:56 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Wow... to je krutý! Tobi, který vůbec není nebezpečný... začínám se bát! Zlatíčko Zetsu a bezvadná Sagi Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Drakuba
Vložil Drakuba, Čt, 2008-08-28 14:45 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

musim rict ze to je TROCHU(jen trochu) podobny povidce tady od Styron...Eye-wink

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-08-28 14:56 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Řekla bych, že ne Laughing out loud Spoustu lidí uklízí bez odmlouvání Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Čt, 2008-08-28 10:56 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Styron: Boj se, boj se o chudinku Sagi...muhehehe...

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, St, 2008-08-27 19:50 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Zetsu vážně válí, Sagi ale taky, chudáček Peiňátko je nějaký citlivý Laughing out loud
Těším se na pokráčko Eye-wink

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-08-27 23:04 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Jinými slovy jsem měl v plánu napsat to samé... takže jen připojuji svůj podpis s tím že se těším na pokračování Eye-wink