manga_preview
Boruto TBV 09

Kytička má holku!? ep.03... Tu holku mi sem netahej!

"Jdeme. Snad ti někdo dokáže vrátit paměť dřív, než tě sežeru. Pak potáhneš tam, odkuds přišla."
"Jsi legrační, Kytičko..."
A tak Zetsu a Sagi opustili dočasný úkryt a vydali se na dlouhou cestu za zbytkem Akatsuki...

"Dělej!" křikl dvoubarevný chlápek na dívku, která se jen tak tak držela na nohou a plazila se za ním.
"Simtě dyť už nemůže!"
"A co já s tim...?"
"Ještě nám tady umře!"
"Sváča!"
"Já tě přetáááhnu..."
Sagi zamyšleně pozorovala, jak se Zetsu hádá sám se sebou a jak se vzápětí začíná mlátit pěstí do hlavy.
"Ehm...Kytičko," pípla, "nemůžeme si na chvíli odpočinout...?"
"NE!" "JO!" vykřikla každá polovina to, co měla na mysli.
"Tak jo nebo ne?"
"Ne..." ukončil ninja debatu, popadl nebohou Sagi a hodil si ji přes rameno.
"Hééééj, co to děláš?! Pusť mě!" křičela a mlátila do masožravky pěstičkama, co jí síly stačily.
Nic ale nezabralo, a tak se po chvíli úporného snažení vzdala a nechala nést.
Přemýšlela, jak si má vzpomenout...
"Au!" vykřikla najednou, na krku jí totiž začalo něco hrozně bolet.
"Neřvi!" okřikla ji ihned čená půlka Kytičky.
"Nebuď na ni takovej a trochu povol stisk!" okřikla zas černou půlku bílá.
"Přestaňte se furt hádat!" okřikla pro změnu Sagi obě dvě půlky a Zetsu, jelikož se urazil, ji pustil na zem.
Nezastavil se a šel dál.
"Héééj, Kytičkooo! Počkeeej na mě!" vykřikla Sagi a rozběhla se až podivnou rychlostí za zeleným ninjou, který se ztrácel v dáli...

Tak nějak došli až k jeskyni.
Zetsu do Sagi strčil a ona elegantně
*ala-držkopád-přímo-komusi-na-nohy-a-následné-povalení-dotyčného-na-zem* vstoupila do skrýše Akatsuki.
"Bože můj, já nechtěla, moc se ti omlouvám..."
"Jakej Bože?!" rozkřikl se na ni bělovlasý ninja a začal zuřivě mávat kosou s třemi hroty.
"Cos to sem přitáh, Zetsu?! Já ji tu nechciiiii!" vykřikl a zelený se jal prchat přímo do "pracovny", kde hodlal oznámit Šéfovi problém-ala-zajatkyně-Sagi.
Sagi zatím nechápavě zírala na rozzuřeného bělovlasatce, který lítal po místnosti, kosil kosou všechno, co mu bylo v cestě
a vykřikoval: "Za co, Jashine, za co...?!"
Dívka zavrtěla hlavou a pomyslela si něco o paku s divnou vírou, když vtom se k ní přitočil jakýsi rozesmátý blonďáček s culíčkem.
"Hele, před Hidanem nikdy nemluv o jinym bohu než o Jashinovi, doporučuju." uchechtl se.
"Mimochodem já jsem...ááá!" nedokončil větu, páč k němu přiběhla postavička v oranžové masce a nestačila zabrzdit, načež ho srazila k zemi.
"Deidaro-sempai, moc se omlouvám! Tobi nechtěl! Tobi je hodný kluk!" vykřikoval mužíček a oprašoval blonďáka, který se zatím sbíral ze země.
"Tobi, mazej si uklidit pokoj!" okřikl ho dotyčný povalený a Tobík poslušně odkvačil kamsi do dlouhé chodby, která nejspíš vedla k pokojům jednotlivých členů.
"No, tak tohle byl Tobi a já jsem Deidara." usmál se na dívku a podal jí ruku.
"Sagi," špitla. Ruku však nepřijala, páč se z ní na ni usmívala jakási...ústa...?!
"Jejky, promiň..." Deidara zatřepal rukou a ústa zmizla.
Tak si tedy podali ruce a v tom...
"Tu holku mi sem netahej Zetsu! Koukej jí rychle vypakovat, nebo ji sněz nebo...co já vim, ale hlavně aby tu už nebyla!" vřeštělo cosi zrzavého a propíchaného různýma piercingama na nebohou Kytičku, která se tvářila celkem zaraženě.
"To jsou tady divný lidi," špitla Sagi a vydala se rozhodným krokem přímo k totálně do ruda rozžhavenému piercingáčovi.
"Pane, můžu vám být užitečná. Budu vám... třeba uklízet. Máte tu totiž bordel jak v medvědím brlohu, co medvědím...dinosauřím!"
Peiňátko se na ni chvíli koukalo, několikrát otevřelo a zavřelo pusu až nakonec vyhrklo: "No tak fajn! Ale nelez mi na oči...ty..."
"Jsem Sagi a vy?"
"Co je ti po tom? Já jsem Šéf a to musí stačit!" zařval a zaběhl do kanceláře.
Dveře práskly a vypadly z pantů.
"Teda Peine, už čtvrtý dveře v tomhle týdnu!" břiběhla jakási modrovlasá žena a jala se Vůdce peskovat jak malé dítě, následně zasazovat dveře zpátky a v neposlední řadě i...
..."Kdo to je...?" vytřeštila oči na dívku s o trochu světlejšími a o hooodně delšími modrými vlasy než měla ona sama.
"Já-jsem-Sagi!" zařvala Sagi tak mocně, že to museli slyšet i někde v Konoze...co v Konoze, rovnou na Měsíci!
Akatsuki v okolí popadali následkem tlakové vlny ( Sticking out tongue ) a modrovláska odběhla do své a Peinovy ložnice pro cosi...
"Já jen že by ses měla upravit," podala dívce malý modrý kartáč na vlasy.
"Díky," šeptla Sagi a následně se otázala, kde je koupelna a byla vyexpedována do místnosti se sprchou, záchodem a velkým zrcadlem.
Popadla Konanin kartáč na vlasy a jala se zuřivě česat.
Pro jistotu sundala šátek z krku, aby jí napřekážel a...
...zamrzla uprostřed pohybu, když viděla na svém krku...

Poznámky: 

Takže se to nejmenuje oběd...muhahaha... Sticking out tongue
PS:ach ano, chci napínati lidi ikdyž už asi všichni vědí, co bude Sagi na tom krku mít, že...?
No co jinak... budu ráda za komíky Smiling

4.84483
Průměr: 4.8 (58 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2021-02-09 19:56 | Ninja už: 2691 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia Pre V:“ Ja sa uhihňám na smrť, Akacuki sú skvelý komediálny spolok hihihi Zecu hádajúci sa sám so sebou, šialený hysterický fanatik Hidan, chutný Deidara a vrchol zmätkárstva Tobi. Pein je teda drsňák, zvozí každého aj našeho dobráka Zecua. Ale Sagi sa vynašla, upratovačka v sídle bláznivých chlapov je na nezaplatenie. Aspoň Konan má dajakú autoritu. Jejda, žeby Sagi mala dajaké špeci džucu? Asi hej, keď sa Orocháč zaujímal. No pohľad do zrkadla môže kadečo odhaliť, však uvidíme, čo pre nás autorka prichystala. Som s príbehom veľmi spokojná Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2016-08-19 23:01 | Ninja už: 4220 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Mise L: Na svém krku viděla cucflek Laughing out loud minimálně velký jako dvě padesátikoruny. Když vidím Tobiho s maskou, tak mě jímá nostalgie na ty časy, kdy se nevědělo, kdo se vlastně ukrývá pod maskou a byla to sranda.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2016-02-24 23:24 | Ninja už: 4195 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise V:
Akacuki jako spolek podivných legračních individuí... no to je u FF skoro klasika. Každopádně ke komediálnímu duchu povídky se to hodí. Na konci to vypadá, že v příští kapitole se bude pokračovat v dramatičtějším tónu, takže se těším.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, Ne, 2008-11-23 14:22 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

heh chudák Hidánek musel mít šoka Laughing out loud ...fakt povedený Smiling

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Ne, 2008-11-16 21:48 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Dobrý, dobrý, jednodušde dobrý xDD

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, Čt, 2008-10-23 19:09 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

P-e-r-f-e-c-t!! *skanduje* Pein sa teda ukázal xD.. A čo sa týče Sagi tá musela mať kuráž, keď sa ponúkla ako hm... gazdiná xDDD

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2008-08-12 23:43 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Tak to odporúčanie od hAnko sa fakt vyplatilo, táto poviedka je fakt super a už sa teším na ďalší diel... Paráda...

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-08-15 20:32 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

O-ona ti doporučila mo-moji povídku...? *vytřeštěný vočiska* Já tomu nemůžu uvěřit...!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Vallia
Vložil Vallia, Út, 2008-08-12 12:00 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Hej to bylo super xD!!!!!honem další dílek!!xD

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, Út, 2008-08-12 11:49 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

Hidánek se holt zase vyznamenal... u té části jak tam pobíhá a všechno kosí jsem se chechtala jak debil

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele Spirit-hime
Vložil Spirit-hime, Út, 2008-08-12 11:25 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Nemůžu použít nic jinýho než Hidanovo: Za co, Jashine, za co...?! Tomuhle se říká vražda abys věděla Laughing out loud

Jsem jako kočka...občas se k vám přitulím a občas není radno si se mnou zahrávat.


Feed Me!

Adopted from Valenth
Smiling

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2008-08-12 11:14 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Medvědí ... ne dinosauří brloh Laughing out loud Sagi co by zatím hospodyně, kdo ví co bude dál, honem pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-08-11 18:46 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Vedeš... fandím Sagi, moc moc! Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink