Jirayia - Narutova možná katastrofa 4
„Ero-senin?!“ nieslo sa teplým vánkom do uší staršieho muža.
„Hm? Čo sa deje, Naruto?“ odvetil mu hlboký hlas bez väčšieho povšimnutia. „Nechcel by si mi náhodou povedať niečo o tej tvojej knihe?! Ak máme zhromažďovať informácie pre tvoje Icha Icha Paradise, veľmi by ma zaujímalo aký druh informácií to vlastne bude.“ Jirayia sa zarazil, tak o tomto ešte nestihol premýšľať. Ten chlapec možno nie je až taký hlúpy ako vyzerá?! V každom prípade musí rýchlo vymyslieť niečo, čo by efektívne zabralo na tú malú deravý hlavu a nezanechalo vážnejšie následky. „
Ehm...“ začal trocha nerozhodne, premýšľajúc si nový bojový plán. Určite mu nemôže povedať všetko, teda nie celkom všetko, zaškeril sa nad svojou
genialitou.
„Je to romantická kniha...“ začal sladko, skrývajúc pravý zmysel uberajúcich sa myšlienok.
„Takže sa bude týkať vzťahov medzi jednotlivými ľuďmi a tak podobne.“ Dokončil nakoniec veľavýznamne, čoby zlatý bod večera.
„Tak ma niečo napadlo, Naruto.“
„Niečo zvrhlé?“ nasledovala okamžitá odpoveď z chlapcovej strany. „Nie, nič zvrhlé.“ Upozornil ho nahnevane.
„Nechcel by si si zahrať v mojej knihe, nejakú postavu?!“
„He???“ nechápavo sa zadíval na Jirayiu. „Dobre si počul!“ povedal veselo. „Práve hľadám nejakú vedľajšiu, avšak kľúčovú postavu s podobnými vlastnosťami, aby trocha oživila celý dej.“ Narutovi zalichotili slová starého zvrhlíka, predsa len on a film? To by ho nikdy nenapadlo, o to viac sa cítil poctený.
„Takého malého otravného chlapíka s natvrdlým výrazom v tvári, ktorý by sa motal do života ostatných a znepríjemňoval im spoločne strávené chvíľky...“ Rozplýval sa, možno až príliš nahlas, ani si nevšimol, že ho celý ten čas počuje.
„Niečo ako teba, Naruto!“ To má byť teraz ako ohromený, alebo čo?
„Máš veľmi nepekný spôsob vysvetlenia, Jirayia.“ Predniesol nelichotivo s prižmúrenými očami, potom ako si uvedomil, čo sa od neho vlastne očakáva.
„A navyše nevyzeráš vôbec zle.“ Podotkol milo, pričom sa pri pohľade na vydeseného chlapca začervenal.
„Ako to myslíš?“ „Iba že máš skvelý charakter a silnú osobnosť, nič viac! Vážne, ver mi trochu...“ rýchlo zahovoril danú tému a ponoril sa do závažnejších vecí.
„Aha, a Ero-senin?“ nedal sa odbiť zvedavosťou naplnený Naruto.
„No čo zase chceš?!“
„Prečo potom zakaždým, keď sa snažíš robiť ten tvoj tzv. nevinný prieskum dostaneš do tváre alebo inej časti tela?!“ Jirayia rázom očervenal od končekov uší po päty, ohromne sa ovládajúc, aby sa neprezradil. Prekukol ho? Ale ako by to dokázal! Veď bol taký opatrný...
„To je iba nedorozumenie, nič viac, Naruto! Určite si iba zle pochopil danú situáciu, to je celé.“ A venoval mu nútený úsmev.
„Toľko nedorozumení naraz a zakaždým???“
„Bohužiaľ ľudia dnes nemajú žiadny zmysel pre pravé umenie.“ Odpovedal smutne a tváril sa nešťastne.“ Uistil ho, no nie práve najlepším spôsobom.
„To vidím...“ utrúsil na záver pomerne otrávene. Prišiel čas na jeho tajnú techniku, zaumienil si v duchu!
„Jirayia-sama...“ ozvalo sa spoza neho sladko. To bude dievča, pomyslel si natešene a otočil sa s vyplazeným jazykom k majiteľovi toho nežného hlásku. „Prosím, Jirayia-sama, nenapínaj ma toľko.“ Zahlásil Naruto po použití Oiroke no jutsu, zahalený v kúdele šedého dymu. Zlatovlasé dievča bolo také nádherné a zvrhlý pustovník taký očarený, že na rozhovor skrátka nezostávalo dostatok miesta.
„Krásna...“ vyrozumel spoza potoka pretečených slín.
„Ehm... Kam to siahaš, Ero-senin?“ Opýtal sa Naruto podozrievavo, no už vo svojej normálnej podobe. Jeho ruky sa náhle strnulo zastavili vo vzduchu. „Kde je to anjelské stvorenie?!“ vyzvedal bezradne, krútiac hlavou na všetky svetové strany a pretierajúc si zasnené oči. Jeho sprievodca sa po tom, čo si všimol, že sú znova sami nepekne uškrnul, a poškrabkal si líce.
„Naruto, to si ty?“ a vystrúhal nepodarenú grimasu nad chlapcovým znechuteným výrazom.
„Každý sa raz pošmykne...“ vydal zo seba zahanbene s narastajúcim smiechom. „Ale tebe sa to stáva pomerne častejšie než ostatným!“ odvrkol mu, mieriac na jeho slabosť pre ženy.
„Nepodceňuj, mudrca z ropuchovej hory, to by bola veľká chyba, Naruto.“ Odvrátil sa od neho a znova vykročil, nechávajúc ho za sebou. „Odkedy ťa poznám, robím samé chyby, počínajúc tebou.“ Zamumlal nezrozumi
teľne, aby ho však vysoký muž za ním nepočul pokračoval o niečo rýchlejšie. „Čaká nás dlhá cesta, Naruto a mne by sa zišla tvoja výnimočná pomoc...“ Prudký vietor sa rozfúkal a osvetlil Jirayiov vážny pohľad.
„Naozaj?!“ Vyriekol natešene, že aj on konečne zažije nejaké to dobrodružstvo, a nebude sa iba nepovšimnuto motať v tieni legendárneho sanína alebo skôr legendárneho zvrhlíka?!
„Keď si mal na mysli pomoc...“ začal otrávene, ľutujúc situáciu do ktorej sa svojím unáhleným správaním dostal, „predstavoval som si niečo trochu iné, ero-senín...“ zahundral napálene, priviazaný o strom a so zviazanými rukami. „Už som ti toľkokrát vravel, že ma nemáš takto oslovovať a navyše sľúbil si mi to pamätáš?!“ pripomenul mu ostro, snažiac sa ho čo najskôr umlčať. Chcel niečo namietať, no bolo neskoro neznámy predmet v jeho ústach mu nedovoľoval prehovoriť či si na čokoľvek sťažovať.
„A teraz ticho, už sa blížia...“
„Čo to tam je?“ opýtala sa neznáma postava oblečená v čiernom plášti svojho rovnako maskovaného spoločníka, pričom tváre mali zahalené.
„Netuším, možno nejaký nepriateľ?!“ odvetila druhá osoba obozretne a obe sa priblížili iba tak blízko, až kým nezbadali zmäteného Naruta.
„Veď je to iba malý chlapec a niekto ho pripútal o strom!“ „Musíme mu pomôcť.“ Zhodli sa na ďalšom kroku a šikovnými pohybmi sa ocitli pri nevinnej obeti niečej nepeknej hry!
„Kto si a čo sa ti stalo?“ Ako im len chcel odpovedať, no nemohol, Jirayia mu strčil do úst starú ponožku, ešte skôr než sa vyparil. Ten darebák, opakoval si.
„Presne som videl, čo sa tu stalo!!!“ ozvalo sa z neďalekého krovia a mocný Jirayia sa skotúľal z menšieho kopčeka, ktorý si ako inak predtým nevšimol?! Zase je namočený v liehu? To snáď ani nie je pravda, skonštatoval bezradne. „Jau!!!“ Toto asi nebolo súčasťou jeho plánu, pomyslel si ohúrene nad jeho štýlom zapôsobenia. A to má byť jeho ctihodný učiteľ? Tento šedivý blázon?! Vážne začínal pochybovať či si vybral svojho senseia správne! Sivovlasý muž sa pomaly pozbieral, pričom mu z vrecka vypadla menšia fľaška, kde podľa dojmu Naruta kedysi bývalo saké, sebavedomo sa pretlačil k dvom tajomným cudzincom a na perách sa mu roztiahol široký úsmev. Osoby si pomaly zložili nevkusné plášte a ťažké kapucne.
„No, že ma to nenapadlo skôr...“ uvedomil si, keď sa pred ním z ničoho nič objavili dve pôvabné kunoichi z neznámej dediny. Hnedovláska a červenovláska vyzerali celkom prekvapene, Jirayia sa však tváril nadmieru spokojne. Takže to celú tú dobu plánoval?! A jeho využil iba ako návnadu, ten starý prešibaný kocúr!!!
„Chúďa chlapec, ktovie čím všetkým si musel prejsť, vyzerá tak zúbožene!“ odvetila žena s červenými vlasmi, smutne si vzdychnúc, hnedovláska k tomu vzápätí dodala: „Určite je vystrašený a premočený, mali by sme sa o neho postarať.“ Tento chlapík rozhodne neprospieva môjmu duševnému zdraviu, súhlasi s nimi v duchu.
Jirayia jedným očkom pozoroval nahnevaného Naruto, ktorý išiel priam z kože vyskočiť.
„To je v poriadku dámy, ja si ho vezmem so sebou, nemajte o neho starosti.“
„Vy ste taký gentleman, a je vidieť, že máte srdce na správnom mieste...“ odvetili naraz obe. Naruto chcel vypľuť tú bagandžu, čo mal v hube, ale jeho sensei, mu ju jednou rukou pridržiaval na mieste.
„Hmm... mm..mmm.....“ bránil sa zubami nechtami.
„To nemá zmysel, Naruto.. a díky, že si sa mi postaral o príjemný večer!“ pošťuchol ho od nastaveného chrbta.
"A teraz k tomu dámy prečo sme sa tu dnes takto stretli... To musel byť osud, čo skrížil naše cesty dohromady, nemyslíte?!“
Rýchlo obe schytil za pás a a ruka v ruke odchádzali preč v objatí, nechávajú bezmocného Naruta priviazaného ku stromu a s pekelnými bleskami sršiacimu z rozzúrených očiach.
Jirayia je späť vo vrcholnej forme, je vidieť, že jeho chúťky alias Zvrhlý pustovník nebudú mať nikdy dosť, no to je asi jeho osud, nie??? Inak zdá sa, že čím ďalej je Naruto viac paf a paf zo svojho senseia, Jirayia ej koniec koncov jedinečný učiteľ, a má v zálohe ešte množstvo prekvapení! Nakoniec ho nečaká žiadny príjemný koniec, vieme svoje, no ale čo nech si ešte trochu užije?!
Misia 3S: Občas ti preskočil zvyšok slova do druhého riadku - keď budeš mať možnosť, tak si to oprav. Jirayia sa nchal nachytať na obohrané Oiroke? Dúfam, že tie kunoichi nebudú iba epizodické postavy, inak by to bolo príšerne lacné.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
*snaží sa dostať sa spod stola kam ju dostali záchvaty smiechu*
Jiraiya neskončí dobre, ešteže máš aj pokračko, mesiac by som nevydržala
Je to senzačný. Akorát lituju Kakashiho jestli se do jeho oblíbený knihy dostane Naruto tak to bude mít rázem po čtení ale jinak je to super chudák Naruto
Krúciš toš to je šelmovské. Ty jedna šibalko tak ty takhle na mě a dostáváš mě do svého kouzla víc a víc s další povídkou propadám tvému psaní a kouzlu. Přiznávám se veřejně k již zmíněné CHISAIIFILIÍ.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
ty joo. honem pokráčko!! teda chudak naruto.. takhle zneužitej.. super to je a snad bude brzo pokráčko
Yuumei - více spoluautorská FF xD určo se mrkněte ;-)
Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD
Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!
Aneb POMELO vždy výtězí
Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD
Tééda zlatko tohle se ti povedlo... Bobiš Naruto ponožky v puse mu asi moc nechutnaly....
Nechcem si predstaviť, čo Naruto s ním spraví, keď sa odtiaľ dostane
To je jednoduché, bude se na něm učit rasengan
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF