manga_preview
Boruto TBV 09

Mise Ananas 6

Další dílek našeho Ananasu...

,,Děsivé.‘‘ poznamenal Lee, opatrně Naruta hodil do záchodové mísy a spláchl. Sasuke poděšeně vykulil oči, vyprskl pár umělých zubů a jal se ubohého liščího mástra zachraňovat. Samozřejmě se to neobešlo bez hysterických výkřiků, které mylně považoval za řičení amerických drsňáků.
,,Ty jeden *pípííííppípíííppíííííííp!*‘‘ pištěla Hinata na vysoké frekvenci a mlátila ubohého zelenku ne zrovna čistou štětkou na záchody, mimochodem ve tvaru deformovaného ananasu. No jo...holt časté používání je vidět na všem....
,,Kua, říkali jste, že je to vchod! Tak proč mě tyranizujete vy...vy...vy...‘‘ hekal Lee ublíženě a Hinata naštvaně vrčela.
,,Noo? Co my?‘‘
,,Nemá někdo hlad?‘‘ usmál se Lee, oslepil všechny svým zářivě zeleným chrupem (musí ladit s oblečkem ne?).
,,Eh....‘‘ vyjádřila se Ino, která pořád nestíhala pobírat všechno, co se kolem ní dělo a tak se spokojila se střílením přezíravých pohledů, lamentováním nad Sasukem, který tahal stále spícího Naruta ze záchodu za nohu a Hinatou, která vypadala jako naštvaný buvol. Lee se právě snažil odlepit svou tvář ze zdi, kam ho poslala Hinatina něžná ručka. Mumlal přitom něco jako Feministka, Do hnoje, Auvééé, Kua cihla a podobná slova nadšení.
Konečně Sasu Naruta vytáhl, očistil ho od řas (bůh ví, kde se tam vzaly....asi to bude tou čistou odpadní rourou....Domestos 4ever!!) a hodil ho na zem. Narutínek chrápal dál.
,,To ho neprobudí ani tohle?‘‘ vykulila oči Ino, která konečně sjednotila slova s myšlenkami. Hinata se podle ušklíbla.
,,Hyuuga uspávací prostředek nikdy nezklame. Vymyslela jsem ho kvůli otci, když jsem chtěla jít voayerizovat před Narutův dům a on mě nechtěl pouštět. A tak jsem ho zfetovala no.‘‘ přiznala pyšně (ou jé drsná Hin). Sasuke se zamračil, nahodil pohled vyděšeného šmouly a začal si mumlat pod zalepovacím knírkem.
,,Sasí....kua si evendžr....přece se nebudeš bát takovýhle slepoty....‘‘
Naneštěstí ho Hinata slyšela, naprosto nebrutálně ho popadla za flígr a vyhodila do stropu. Což nebylo zase tak těžké díky oněm extrémně nízkým stropům. Poté se však projevila gravitace, Sasanka se zřítila z výšky metru a půl a spolu s ním se zřítil i strop, jehož trosky bohužel zavalily ubohý záchod. Hned na to se dolů sesunul těžký dřevěný žebřík, který sejmul Ino.
,,Co to? Atentát!‘‘ vyhrkl Lee, zanořil hlavu do koberce (na záchodě prosím xD).
,,To je prosím....tramtarýrarááá!! vchod do tajného úkrytu. Těžce nenápadný.‘‘ oznámila jim vesele Hinata, kopla do Leeho, aby vzal Naruta a začala šplhat po žebříku. Sasuke začal naprosto neslušně slintat, když spatřil její kalhotky s Tweetym, které se jí ukrývaly pod sukní, ale pak mu spadl do oka křižík a nemohl déle šmírovat.
Postupně se všichni vydrápali nahoru a rozhlédli se kolem sebe.
,,Dokonalé!‘‘ křikl Lee, hodil Naruta opět na zem (chudák kluk...je mi ho už fakt líto xD) a plácnul sebou na gauč. Hinata však popadla svého milovaného blondýna, odstrčila propagátora síly mládí kamsi pryč a láskyplně spícího ninju uložila. Poté se otočila k ostatním.
,,Tak. To bychom měli. Moje hračka je na místě. Teď...*ďábelský smích a cenění zubů*...teď je na řadě Sakura, mwuhehehéé!!‘‘

„Joo! Souhlas!“ zavřeštěli Zelená příšera a Temný rytíř (podle Evendžerských listů – rytíři jsou in xD) zároveň.
„Ale…“ inteligence mstit… eh, pardon, rytíře se opět projevila. „Co tady teda s ním budeš dělat?“
*čertíkovský úšklebek* „Tak to už nech na mně…“
„Ale Sasuke má pravdu,“ ozval se kdesi z podlahy Lee. „Je hezký že je budem mít… ale k čemu nám budou chrápající v nějakým pokoji, kam se chodí záchodem?!“
*několik křížků u hlavy* „Záchody jsou in! A přemýšlení nechte na někom, kdo má mozek!“
„Ale..“ ozvala se Ino…
„Kdo má mozek, Ino!“
Blondýnka se na okamžik zatvářila zmateně, ale pak se v jejím obličeji objevil náznak svítajícího pochopení.
„Takže Sasuke a Lee mají být zticha!“ zaječela nadšeně.
Hin jí věnovala pohled plný soucitu a pak už jen rezignovaně zavrtěla hlavou a ukousla si kus ananasu, který se kdovíproč objevil na stole. Některé věci prostě cenu nemají…
„Kde to vlastně jsme?!“ rozhlédl se Lee a zašťoural se zamyšleně v nose.
„To je tajemství klanu Hyuuga!! Nikdy neprozradím!“ zavřeštěla.
„A co je tohle?“ Lee nenápadně otřel své holuby z nosu o mašličku Mr. Mašličky, zatímco namířil zeleně nalakovaný prstík (kopírovat Akatsuki je in xD )na jakési černé krajky.
*jak moc může Hyuuga zrudnout? Nový světový rekord!* „N-nic!“ Zavřískla a šipkou se vrhla k příšeře. Bohužel Lee měl tajnou zbraň – Magnesii! (ta hnusná minerálka xD) RedBull je out, teď letí Síla mládí! Mistrně uhnul a Hin vrazila plnou rychlostí dvou kilometrů v hodině do zdi.
Takhle mírumilovně pokračovala téměř celá schůzka ANANASu… dokud nebyl čas (Ino zamotaná do záclony – „Ta tma znamená noc?“) na přemýšlení co se Sakurou. Následovaly Hinatiny nadávky, temné mstitelovské pohledy a několik výkřiků typu „Síla mláááádíííí“ (jak jinak že xD)… až byl vymyšlen naprosto geniální plán – improvizace 4ever! xD
„Unesete jí taky!“ zavelela Hinata.
„Ehm… a kam asi?“ poklepal jí na čelo Sasuke.
„No…“ uvážlivě zamáchala rukama „Nevím… na skládku?“

následující rozhovor raději neuveden kvůli cenzuře xD

„Únosů už mám dost.“ Poznamenala Ino o něco později. (jen tři hodiny xD) „ Ten minulej “- kývla na slintajícího Lištičku – „Byl naprosto děsnej!“ dramaticky vykulila oči. „Zlámala jsem si nehet!“
Ostatní uznali, že škoda byla vysoká… a už se nesmí opakovat.
„Tak co s ní?“
Nakonec to byla kupodivu Ino, kdo přišel s nápadem. „Přišla o toho mag… ehm, o kluka, ne? Takže bude smutná… netuším proč, ale asi bude… a tady Sasan jí bude utěšovat! No nejsem génius?“
Nejsi, shodli se ostatní tři. Ovšem nechtěli riskovat další hádky (marně xD) a tak byli zticha. (jistě, výkřiky „Síííla mládí“ samo nechyběly xD)
Tak skupinka mohla znovu vyrazit (Lee a Ino to chtěli mít pod kontrolou – Sasuke raději nenápadně sbalil Hinatin zásobu hned-lehneš-fetu xD)… ačkoliv Super-Lídr Velká Máma se rozhodla zůstat u Naruta… („Co když jsem ho zfetovala moc?“ „Neřeš… on něco vydrží... a kdyby ne, tak co?“ *pomstychtivý pohled* *BUM!!!* *proražený strop*)

Mezitím u truchlící skoro-vdovy
„Já to nevydržííím! Najděte ho! Musíte, Kakashi sensei! Pane Jashine.. já jsem tak pitomá… Proč jsem jen..proč…“ zatroubila Sakura do kapesníku.
Kdyby to nebyla tak uřvaná hysterka, skoro by jí mi bylo líto, pomyslel si soucitně Kakashi, stojící k ní zády.
„Proč jsem ho tu pojistku nedonutila uzavřííít dříííív…“
Otráveně jí podal svou masku, do které se hlučně, s dívčí jemností vysmrkala.
„D-díky… a teď padej do práce! Chytneme ty ananasofily! Dostaneme zpátky mého Narutínka! Uzavřu mu životní pojistku a.. a…“ zmlkla.
To přece byla jeho maska, co držela v ruce…

Poznámky: 

A co stojí za povšimnutí - ani jedna se nepodceňujeme xD

4.89231
Průměr: 4.9 (65 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2016-08-25 23:50 | Ninja už: 4203 dní, Příspěvků: 5855 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise L: V potrubí od záchodu bych řasy nečekala (přece jen potřebují k životu světlo), ale takový Sphaerotilus natans by se tam na Naruta nalepit mohl... Je mi ho docela líto, kluka oranžového, jak ho v povídce všichni jenom otloukají.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2009-07-26 03:32 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Oh my Jshin!! Tohle nemá obdoby Laughing out loud tak Hin není tak nevinná jak se tváří Laughing out loud jen tak dál... Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2009-07-24 13:56 | Ninja už: 5541 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Vy děláte tu Praseč-Ino tak neuvěřitelně blbou... Love you!!!!!!! xD xD xD Dobrý, vážně jim dáváte do těla! xD
Naruto byl skoro spláchnutej a stejně se neprobudil... ten fet by se mi hodil taky. xD
Pěkný, doufám že se k tomu někdy vrátíte. x)

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-09-04 17:33 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Lidičky...strašně strááášně moc se omluvuju...to že není další díl je jen a jen moje chyba (mlaťte mě!!!), slibuju, že URČITĚ do neděle napíšu svou část a pošlu ji nettiex

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-09-04 17:41 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

ehm... a já se s omluvou přidávám, jelikož teď je jasný, že ten kdo bude zdržovat od něděle budu já... Laughing out loud a Riku nemlaťtě, jelikož ta má dost práce s ostatními povídkami, že? xD berte to ptimisticky - zůstanete aspoň dýl živý Laughing out loud

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-20 14:33 | Ninja už: 19851 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

bože to je super Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-08-17 23:18 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tohle nemá chybu Laughing out loud Kde na takové nápady chodíte... Smiling

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-08-10 10:10 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

hned-lehneš-fet
Tak to už né, holky, to už ne. To je moc, moc xDD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, So, 2008-08-09 20:14 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Hlásím se jako, nejspíš první, oběť pokusu o vyvraždění Konohy. Tohle se nedá moc dlouho přežívat a moje bránice to už jaksi nevydržela.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Pá, 2008-08-08 19:09 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

ježíš to bylo dobrý, Kakashi bez masky? hmm to zní zajímavě a slibně Laughing out loud

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-08-07 15:21 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tákže... děkujeeem za komenty! xD

Minata - bez masky... já prostě nemohla odolat xD a pokus o vraždu... *dramaticky ztiší hlas* o to se pokoušíme už od prvního dílu xD a vidím... výsledky se dostavujou *pomstychtivý pohled ála zahrab-se-Hinato* Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-08-07 17:29 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Já též děkuju....ehm..děkuju xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-07 15:12 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

ja se u tadyto vždycky lámu.... je tu úplně sjuper....
ANANAS Laughing out loud
jentak dál už se tešíííím

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-08-07 11:15 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Od prveho do posledneho riadku som sa isla urehotat... A ten zaver nemal chybu

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-08-04 14:45 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Ehm ... *přemýšlivě se poškrábe na hlavě* ... A to bylo jako co? *přemýšlivě se poškrábe na oku* ... Hmm?? ... *máme tu komára, žádný přemýšlení ...* ... Pokus o atentát? ... *zběsile se rozklíží kolem, jestli tu nezůstala kobylka, která na ni zaútočila předešlou noc* ... *nezůstala, to VY, VY ji chcete zabít!!!!* Bože to bylo megalomálně super skvěle úžasně dobře jůů wow mami-kup-mi-to! fíha žůva ... Prostě dobrý! A teď sem se tu smála až mi zaskočila rejže ... Proto vás brzo obvinim z pokusu o vraždu! Máte nebezpečnej džob, psát ananas ... Hrozí vám basa, děvčata ... Nebo na vás pošlu tu osmicentrimetrovou kobylku ... Odplataaa!!! *Sasukeho pohled vzteklé kobylky a naducaného komára v jednom*
Už sem se uklidnila, ale chci zabít znova! Proto se těším na další díl ... A hlavně ... Hlavně ... KAKASHI BEZ MASKY! Můj sen ^^ xDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-08-03 16:45 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Tak už se to rozjíždí Laughing out loud Super!!! XD

Obrázek uživatele Rasha
Vložil Rasha, Ne, 2008-08-03 16:22 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

omd Domestos 4ever xD to mě dostalo xD hej dobře vy xD

naruto test

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-08-03 12:47 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tak to bylo krutý Shocked sice sem ani jednou neskončil pod stolem Laughing out loud bolest hlavy mi to nedovolila Smiling ne to mě nebolí od vás, ale už od rána Sad ale smál sem se dost Eye-wink už se těším na další Smiling jo skoro mi taky bylo Naruta líto, do záchoda mi ho chudáka narvali a dokonce bez životní pojistky, no toto Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Aryen-nyan
Vložil Aryen-nyan, So, 2008-08-02 21:52 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, úžasné, dokonalé, megaskvělé, megaúžasné, megadokonalé Sticking out tongue Co víc dodat? PS:Copy from Rokubi no Raijuu protože už vážně neni co dodat(MegaROFL Smiling )[nááádhera]

Nyaa

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, So, 2008-08-02 15:04 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

No moje zlate...co mi to robite.....moja zachvaty smiechu a utieranie dlazky(toto je praca upratovaciek) vystrasila vsetkych Nemcou a Anglikou okolo mna(xDDDDDD Kos 4ever...Pary ziadny Balaton Laughing out loud xDDDDDDD)a myslia si ze mi totalne je**...dokonca ma odialto(4 stoli vedla seba..zevraj internetova kaviaren...4 eura za hodinu..viete co to je za Cashe!!!!OMG Laughing out loud ...keby tu aspon ten 200kg nemec vedla mna stale ne*ral Sad )prisla vyhadzovat recepcia...Omg taka hanba Laughing out loud ...no moje ....tato seria je to najvtipnejsie co som kedy cital a tento diel bol Mega Smrtelny xDDDDDD

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, So, 2008-08-02 11:49 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

já už nwm co vám k tomu mám psát Laughing out loud jedna hláška hustější než druhá Laughing out loud tohle mi prosím nedělejte Laughing out loud truchlím Sad

Obrázek uživatele Tečka
Vložil Tečka, Pá, 2008-08-01 22:23 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

mno, co na to říct....UPA SUPA!!

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Pá, 2008-08-01 20:36 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

............................ co bych měl asi říct..................... hmmm...................... opravdová klasa *pyšnej, že vymyslel něco originálního xD*

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Pá, 2008-08-01 19:36 | Ninja už: 19851 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, úžasné, dokonalé, megaskvělé, megaúžasné, megadokonalé Sticking out tongue Co víc dodat?

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Pá, 2008-08-01 19:20 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Zalykám se smíchem od přečtení prvního řádku, je to fakt dobré XD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-01 19:13 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

šmanče...nett ta tvoje část je zabíjecí xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”