manga_preview
Boruto TBV 07

愛 - ep.13 - Pravda

I můj odpor povolí. Vím, že ten, jenž stvořil mé prokletí na mě čeká.
A jako v tranzu, jako zaslepená se vydám pryč...
Pryč od Akatsuki...
Pryč od Konohy...
Pryč od Nejiho...
Pryč od Kakshiho...
Pryč ode všech mě milých...
Pryč... a za někým, kdo mi zničil život...
...za někým, kdo mě ale přesto dokázal ovládnout...
...udělat ze mě loutku...
...mířím k Orochimarovi...

Už jsem skoro tam, když si uvědomím co to vlastně dělám.
Ale což, pomyslím si, aspoň ho KONEČNĚ zabiju.
Aktivuju Midorigan, kdyby mě náhodou někdo sledoval.
A opravdu... za nedalekým stromem se někdo schovává.
Zamířím tam a když už jsem opravdu blízko...
"Neko, co tu prosímtě děláš?"
Neji na mě pohlédne, jako kdybych byla jenom výplodem jeho bujné fantazie.
"Jdu se pomstít," řeknu tak chladným hlasem, jak jen dokážu.
Musí to vypadat, že už...k němu nic necítím...musí....!
Obejdu ho rázným krokem a zamířím mezi stromy.

cca hodinu poté, Oriho úkryt, kdesi :D

Zaklepu na dveře.Nic.Posadím se před vchod a čekám.
Nic inteligentnějšího mě nenapadá.
Sedím snad deset minut, když...
"Neko! Ty ses FAKT vrátila..! Teda, říkal mi to ale... měl jsem jisté pochybnosti... tak strašně rád tě vidim!"
Tak, teďka musím hrát omámenou holku, pod vlivem Oroxichtova vlivu Eye-wink !
"Zaveď mě za lordem Orochimaru," řeknu mdlým hlasem.
"A jo...!Vo tomhle se mi asi taky zmiňoval..." mumlá si Kabuto pod vousy(ne že by nějaký měl...!) a vede mě dlouhými spletitými chodbami, které si pamatuju nejen ze snů ale i z doby, když jsem tady ještě žila až k těm dveřím...ze snu... ale tady jsou skutečné...!
Vstoupí a za chvíli je zpátky.
"Můžeš tedy dovnitř," popostrčí mě jako kdyby myslel, že jsem snad zapomněla chodit.
Tak tedy vejdu. Škoda, že Midorigan nejde nenápadně aktivovat.
Kráčím ke křeslu, podobnému trůnu, které stojí na konci místnosti a na něm sedí ON.
"Vrátila ses, má malá Neko," řekne medovým hlasem.
"Ano..." pořád musím předstírat hypnotizovanýho idiota a teď, když se mě pomalu zmocňuje smaragdová chakra, je to ještě těžší.
Vím, že budu muset ještě přežít...takovu drobnost, na kterou když pomyslím, se mi zvedá žaludek...
...sevře mě do náruče, zjevně vychutnává okamžik mého návratu.
...pomalu a aniž by si toho všiml vytáhnu z kapsy kunai...
...a zabodnu mu ho do srdce...
PRÁSK!
Tak tohle v plánu nebylo!
"Vrať nám Neko, ty slizoune!" křikne zamaskovaný Téčko z Akatsuki a zpoza díry ve zdi vykoukne Deidara.
Orochimaru mě stáhne za sebe a k mému překvapení i přes bolest, kterou teď určitě cítí křikne:
"Neskřivíte jí ani vlásek!"
Téčko...teda Tobi -ha, pamatuju si jeho jméno (a je mi podivně povědomý)-
...si začne pomalu sundávat masku.
"Nemyslete si, že ji odsud odvedete, abyste ji zabili a pak z ní vyexpedovali démona, což stejně nejde, páč to není démon ale umělá kekkei genkai!" vychrlí ze sebe Orochimaru v záchvatu pokusu o mojí záchranu.
Podlomí se mu kolena a padne k zemi.
Najednou je mi hrozně, že jsem ho chtěla zabít... a nejspíš zabila... on mě chrání... chránil... do poslední chvíle...
Slzy se mi derou z očí.
"Pche," ušklíbne se Tobi a kompletně si sundá masku,
"máme něco, co ji určitě dostane na naši stranu... máme totiž MNĚ!"
Ne, vždyť...on... je dávno mrtvý...
"...bratře...?!" nevěřícně na Tobiho zírám.
Oběhnu Orochimara a obejmu ho.
Slzy štěstí smáčejí můj obličej.
"Jsi...v pořádku...on tě nezabil...! Tys...mu unikl...!"
Bratr se však rozesměje.
"Hahaha! TOMUHLE?! "
"No, ano.. to on přeci zabil celou naši rodinu... kterou jsem teď pomstila..."
"Neko, ty hloupá Neko! Hahaha... to nebyl on, kdo zabil všechny z naší rodiny, kromě tebe... dodnes nechápu, proč jsem to neudělal..."
Nechápu...co to říká...?
"Cože...co...?"
"...to nebyl on, ale JÁ!"

Odskočím od něj s ublíženým výrazem ve tváři.
"Ale proč?"
"Štvali mě, všichni ti slaboši v naší rodině. Matka, s citem pro mír a lásku, pche..! Otec s jeho zvykem nevyhledávat spory a vždy se stáhnout stranou! Byli slabí, úplně všichni, i ty...ale bylas mou oblíbenou sestrou...nedokázal jsem tě zabít, ale myslel jsem, že tam někde pojdeš!"

"Ty...ty jeden..."
Zelená chakra mě úplně naplní. Proměně v Nekrochiho se vůbec nebráním, ba naopak.
"NIKDO-NEBUDE-KLAMAT-NEKROCHIHO!" Zařvu a vyšlu mocný proud chakry, který zabije nejen mého bratra, ale i všechny Akatsuki, kteří čekají venku.
Pak se bez problémů změním zpátky (začínám svou podivnou sílu celkem dobře ovládat)...
...a běžím k Orochimarovi, ze kterého zatím vyprchává život...

Poznámky: 

Tak na 20 dílů to nakonec nevypadá, ale vzala jsem to trochu hopem... XD XD XD
V jednom díle odmaskovat Tobíka, pozabíjet všechny Akatsuki...

ALE PŘÍŠTÍ DÍL NENÍ POSLEDNÍ!

...no kdyžtak zanechte commentík...díky...!

4.675
Průměr: 4.7 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2019-08-15 10:38 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L4: Musím se všemi souhlasit. Tohle bylo teda velkým hopem. Ovšem je zde stále mnoho věcí, které potřebují dovysvětlit a dovyprávět. Takže se nebojím, že bys to dalším dílem ukončila. A propos co tam dělal Neji? To ji jako špehoval? Nebo co. Tohle mi vrtalo hlavou zbývající díl... zase něco. Když už to vypadá na řešení, tak bum, prásk, objeví se něco nového...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, Ne, 2016-02-07 18:35 | Ninja už: 3598 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise V: No jako možná by ten zápas chtělo opravdu rozvinou třeba trochu bojovat, určitě by to bylo o něco zajímavější, ale i tak dobré, zajímavé, zjištění, že její rodinu zabil bratr, ala Tobíček.

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2011-11-11 21:53 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Úlalá, krásný, jen tak dále Eye-wink

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2011-02-05 19:18 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je veliká škoda, že jsi ten zápas tak rychle ukončila, ale idu dál

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., So, 2010-08-14 15:20 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

och.
Ty kámo, co sis dal?!

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, So, 2009-01-03 13:16 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Tahle povídka je krutě zajímavá... člověk nikdy neví s čím ještě vyrukuješ (a koho zabiješ)

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-27 09:45 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já si myslím, že ty to na tu dvacítku v pohodě dotáhneš, právě proto, že jsi to teď vzala "hopem." Pár věcí na vysvětlení,... a budeme mít co číst Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Andulaa
Vložil Andulaa, Pá, 2008-07-25 18:52 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Prostý občan

juuu tak to je supeeer.moc se mi to líbilo...Tobi mne prekvapil fakt.