manga_preview
Boruto TBV 09

Tytanyk 003 - Soutěž!

--------------

SOUTĚŽ! Aneb jak hAnko a Cornellia donutily Shinobi k tanci

Jo, jen taková poznámka: Tahle šílenost vzniká tak, že každá z nás napíše třeba odstavec, nebo stránku (podle toho, na kolik vystačí inspirace), nakonec to projdem, vychytáme mušky a na světě je další díl! Smiling
--------------

Večer se blížil a Tsunade si zkoušel svoji street-dance sestavu, kterou většinou dostával davy do kolen. Všechno šlo perfektně, byl ve skvělé formě. Náhle uslyšel hluk, tak vyhlídl na chodbu.
“Máme to! Oficiální fotky slečny Dewitt Bukater, jak se dloube v nose, bryndá si na šaty a drbe se ve vlasech! To bude zaručeně trhák! Vidíš, Lee? Lidé bez síly mládí jsou vždy zesměšnění na prvních stránkách!!!“ řekl rozzářený novinář svému fotografovi, který byl o poznání mladší, ale nosil stejnou růžovou kombinézu, jako jeho šéf.
“Ach, mistře Gaii, vy jste tak plný mládí! Mládí vpřed!!!“ zařval Lee a padl mu radostně kolem krku, načež se rozbrečel.
“Fíha, co to je za divný lidi? Nevěděl jsem, že pozvánku na plavbu dostali i duševně chorý jedinci...,“ pomyslel si blonďák a zabouchl dveře kajuty...

Tsunade si to hasil jak drak, širokými rameny a ještě širším hrudníkem rozrážel čekající zástup lidí. Všichni na něj koukali jak na tuřína bez vychování. Jedině on a Gaara totiž neměli nóbl ohoz. Bylo mu to šumák; neměl rád formality, stejně jako čekání.
Bez větších problémů se procpal davem až do sálu. Luxusní obrazy na stěnách, mramorové schodiště, křišťálový lustr a třpytivé šperky vznešených dam. Takovou snobárnu zatím viděl jen na obrázcích. Z představy, jakou to má asi hodnotu, se mu dělaly mžitky před očima. Raději se rozhodl soustředit na soutěž a proklepnout si budoucí soupeře.
Na první pohled ho upoutal muž v zářivě žlutém těsném oblečku. Na povinné jmenovce, kterou všichni účastníci obdrželi při přihlašování, stálo: Deidara Lovejoy. Vedle něj se usmívala postarší žena s ulíznutými bílými vlasy, v šatech s přehlubokým výstřihem stejné barvy jako její partner. Jmenovala se Hidana Dewitt Bukater.
Jako dalšího uviděl nějakého divného zrzavého šampóna, s loutkou ve svítivě rudých šatech. Jmenovka oznamovala: Sasori Boiler a jeho mademoiselle Sandaime Kazekage.
Hned za nimi stál postarší manželský pár - rusovláska a blonďák v černých elastických oblečcích.
Pak tam byl nějakej brejloun v džínách, bílém sáčku a tmavěmodrém klobouku, který se pořád lepil na šedovlasého muže s maskou na obličeji.
Náhle mu výhled zatarasily dvě spoře oděné dívky v krajkových korzetech, miniaturních kalhotkách a v kozačkách s podpatky zvící Empire State Building.
“Ahoj Tsunade, pamatuješ si nás? Viděli jsme se na palubě nahoře… A hádej co? Budeme soutěžit! Ale vidím, že ty taky,“ mrkla na něj laškovně Temari.
“No jasně! Všem tady natrhnu kostýmky, jak parádně to rozjedu!“
Dívky se jenom zachichotaly a odvlnily se do fronty účastníků. Tsunade začal mrkat, aby se zbavil záblesků z jejich třpytek, které pokrývaly většinu viditelného povrchu (a že to byla většina) jejich mladých pevných těl.

Náhle pohasla všechna světla a jen dva reflektory osvítily pódium.
“Vážení a milí hosté!“
“Nebuď takový prkno a mluv normálně, takhle je to otravný...,“ šťouchl do řečníka jeho partner s černými vlasy, staženými do culíku, na celé kolo zívnul a odkráčel na druhou stranu pódia.
Moderátor jen obrátil oči v sloup a pokračoval: “Jmenuji se Kiba Doggy Dog a budu vás provázet dnešním večerem. Támhle u mixáku je můj kámoš Shiky Thunderbolt!“
Shiky otráveně zamžoural a začal se nezúčastněně probírat svou sbírkou vinylů.
Kiba lehce zrudnul a obrátil se zpět k publiku: “Eh, tak to bychom měli… Jo, málem bych zapomněl...,“ a zamával nad hlavou několika bankovkami. “Tady je cena pro vítěze – pět set dolarů!“ Narval prachy do zadní kapsy kalhot a pokračoval: „Hm, tak jestli jsem ještě něco neopomněl, tak můžeme začít. Prosím soutěžící – nastupte na parket!“

“Jako první tu máme slavnou dvojici, madame Hidanu Dewitt Bukater a jejího věrného lokaje Deidaru Lovejoye, kteří to roztočí v rytmu salsy!“
A už se začala z repráků linout melodie Sonido Bestial.
“Hele, a ten Deidara, to je fakt kluk? Mně připadá jako roztomilá holčička… “
“Jasně, že je to kluk… Se mu podívej na ty jeho zvonáče, ty pako!“ hádali se dva malí kluci stojící za Tsunadem.
Vystoupení ho sice otravovalo, ale musel uznat, že ti žluťásci mají šmrnc. Jakmile skončili, lodí otřásl hlasitý potlesk.
“Ano, tak to byl žhavý start! Jen připomínám, pro hlasování napište na papír jméno soutěžícího či soutěžící dvojice a poté lístek vhoďte do označené schránky!“
Pak se Kiba vyhnul pár vejcím, rajčatům a hlávce salátu svištících vzduchem a pokračoval: “Bude druhá rádoby dvojice schopna překonat zahájení prvních adeptů? Vážený kotelník naší lodi, Sasori Boiler a jeho, echm, půvabná družka Sandaimenka, nám předvedou vzrušující tango!“
Sasori si to dovalil na pódium a táhl svou loutku jako na vodítku. Shiky se záhadným úsměvem vytáhl desku, položil ji na plotnu, potom opatrně spustil jehlu... Píseň Čáry a kouzla zajisté v každém zanechá patřičný dojem...
Tsunade usínal, klasické tance ho unavovaly. Ale pak ji znova spatřil... Trůnila u stolu na druhém konci sálu a její černé vlasy padaly přes opěrku židle. Byly tak dlouhé, až si je tou židlí přisedla. Bavila se s tou první soutěžící a rachitickým modrookým blondýnem... Kdo je ta dívka? Zhypnotizovaně ji sledoval, ani si nevšiml, že druhý pár už skončil.
„A do třetice všeho nej,“ hlásil Kiba, vyřehtaný až do mrtva z doznívajícího supersongu, „tu máme dvojici, která dnes slaví zlatou svatbu! Nenechte se zmást vzhledem, plastická chirurgie dnes dokáže divy, ale oběma je vážně přes sedmdesát! Přivítejte Minata a Kushinu Presleyovy! Zatancují vám rokenrol a máme se na co těšit – jsou to bývalí mistří Evropy!“
Ozval se ohlušující potlesk. Zdá se, že pár byl známý i v Americe. A jak to na píseň Hound Dog pěkně rozjeli! Vždyť už nemohli být tak ohební, jako zamlada! Ale ne, jejich vystoupení bylo jako genetický zázrak! Brady hromadně padaly, když Minato vyhodil svou partnerku do vzduchu a dokonce ji chytil! Nikdo ani nedutal a když skončili, chvilku trvalo, než se lidi probrali. Pak se ozval potlesk, který by byl zaznamenán na Richterově škále nejmíň stupněm osm.
“Fíha! Tak tohle nám skoro zbořilo pódium! Tak hned přistoupíme k poslednímu soutěžícímu páru, než vaše nadšení opadne. Přivítejte svůdné seňority Temari de la Rosu a Sakuru Wild s klasickým kankánem!“
Děvčata s výskáním nastoupila před diváky a nohy vykopávala až nad hlavu. Tu a tam se jim odkrylo něco víc, což postarší úchyláci v předních řadách ocenili uznalým hvízdáním. Jakmile hudba skončila, holky poslaly vzdušný polibek divákům a odtančily pryč.
„Dobrá,“ pokýval Kiba hlavou, “máme za sebou dvojice a přejdeme k jednotlivcům… Jako první tu máme našeho statného technika Kakashiho Montanu a jeho variaci na Elvise! Nebude ovšem tancovat na jeho písně, nýbrž na momentální hitovku v českých rádiích - Trezor od Káji Gotta!“
Na první tóny začal Kakashi trhat nožkou a k tomu i třepat rukou do rytmu. Pak začal dělat pohyby, za které by se nemusel stydět ani gumový panák ve vířivce. Nakonec se uklonil a vyplázl jazyk na brejlovce v klobouku.
“Jako další přichází Kakashiho odvěký a nebezpečný rival. Přivítejte Kabuta Jacksona, našeho milého medika, s jeho písní Billie Jean!“
Kabuťák zaujal postoj zády k divákům, s levou rukou v bok a pravou nataženou nad hlavu. A jakmile se rozjela muzika, začal tradičním, ale stále velice efektním moonwalkem a pokračoval klasickými pohyby “Made by MJ“. Nakonec svou kreaci zakončil posunutím klobouku, rukou v rozkroku, otočkou a rozštěpem.
Diváci tleskali jen ze zdvořilosti. Asi se mezi nimi stále našla spoustu puritánů, nebo prostě jen chtěli, aby rychle zmizel.
“Hmm... a náš poslední soutěžící je neznámý blond krasavec. To však neznamená, že našim poloprofíkům nemůže nakopat… Přivítejte Tsunade Dawsona a jeho street dance!!!“
Tsunade se zhluboka nadechl, zatáhl svá mohutná prsa a rázným krokem vstoupil na parket. Hudba se rozezněla. Sličný mladíček zavřel oči a jeho tělo se začalo samo hýbat. Byl to výbuch energie, který strhl celé publikum. Za chvíli se loď otřásala potleskem, dupánim, hvízdáním a duněním v rytmu husťácké písně. Ta loď se tak kvedlala na oceánu, že na nejbližších ostrovech se začli obávat vln tsunami. Při posledním úderu bicích Tsunade vyskočil a dopadl na nohy s takovou silou, že prorazil malou díru do tanečního parketu.
Lidé tleskali tak silně a dlouho, jako by na tom závisela jejich existence. A pak tu bylo ona… Ohromeně na něj koukala s jazykem vyplazeným až na zem. Její sliny pro něj byly tak okouzlující, že se hřál ve světle reflektorů déle, než byla potřeba. Dokonce si ani nevšiml poblázněné Sakury a Temari, které na něj zíraly očima planoucíma chtíčem.
“Dobrá!“ vyvřísknul uvaděč s červenými čárami na tvářích. „Je tu vyhlášení výsledků! A vezmeme to hopem, protože na vás vidím, jak moc se těšíte, až to rozbalí naše Zvučná čtyřko-pětka a vy si parádně zatrsáte!“
Došel si pro krabici s hlasovacími lístky a neuvěřitelnou rychlostí sečetl hlasy (nutno dodat, že jich bylo asi jen dvacet...)
„Takže… Třetí místo získává náš Elvis Kakashi! Druhé… Bez debaty – Minato a Kushina! A první místo... Prosím fanfáru!“ otočil se na Shikyho.
Unuděný Thunderbolt pokrčil rameny a vzdychnul: „Nevim, kam jsem zadrbal tu desku... Udělej si tramtarará a máš to...“
Chudák Kiba se chytil za hlavu, něco neslyšitelně zamrmlal, pak unaveně zvedl hlavu a z posledních sil vykřikl: „Vítězem hlavní ceny, pěti set dolarů, se stává Tsunade!“
Rozzářený blondýn vtrhl na pódium jak liška do kurníku, převzal vysněnou odměnu a mával šílícímu obecenstvu. Mezitím druhé místo dostalo poukázku na večeři a saunu zdarma a třetí dostalo jistou nemravnou knihu...

--------------

--------------

Poznámky: 

Ehm, hm... Ilustrační videa:
Deidara & Hidana: Sonido Bestial
Sasori a jeho marionetta: Čáry a kouzla
Minato a Kushina: Hound Dog
Temča se Sakurou: Kankán
Kakashi: Trezor
Kabuto: Billie Jean
Tsunade: street dancing fighters

Jak bude probíhat vystoupení Zvučné čtyřkopětky? A jak si Tsunade s Gaarou užijí peněžitou výhru? Odpovědi na tyto a mnohé další otázky naleznete v příštích dílech. Eye-wink
(btw: jakákoliv podobnost s filmem Titanic z roku 1997, ve kterém hrála Kate Winslet a Leonardo DiCaprio, je čistě náhodná, fakt!)

4.741935
Průměr: 4.7 (31 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, Ne, 2009-02-15 15:25 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

áááááá! dva kastroli v...v...v růůůůůžovoučkých kombinézkách?! OMJ! tak to mě dostalo! dobrý! Laughing out loud a Kakashi Montana...jak mohlo tohle někoho napadnout!?!? Laughing out loud xD

SUUPER!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, St, 2009-02-11 15:56 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Já nemám slov! Asi se brzo uchechtám k smrti! A ještě k tomu ta videa! Laughing out loud

Obrázek uživatele Shorren
Vložil Shorren, Čt, 2009-01-01 00:17 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Kam vy na to chodíte? naprosto bez chyby...ty upravená jména jsou vskutku geniální XD XD snad brzo bude další díl, jinak umřu nedočkavostí XD

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Út, 2008-12-16 17:44 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Aj, to je úžasný! Ještě že doma nikdo není, smát se u počítače nahlas u mě není běžné... xD Moc se mi to líbilo, zcela dokonalé dílko, těším se, zda-li bude další ^^


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2008-09-29 22:04 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

COŽE?!?VY ME ZABIJETE!Já snad umřu!Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:DSasori Boiler a jeho mademoiselle Sandaime Kazekage,Kakashiho Montanu-Trezor od Káji Gotta!
TREZOR?To nemyslíte vážne!:DTo je moje oblíbená písnička:D:D:D:DVe zdi na mne tupe zíra,ocelová temná díra...xD
Tohle je naprosto úpe super hyper mega genialní!Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, So, 2008-09-20 19:22 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Naprosto totálně úúúúúúúúžasný!!!! Jen tak dál, už se mooooooooooc těším na pokráčko!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Raikiri Myaku
Vložil Raikiri Myaku, Pá, 2008-08-08 12:07 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

pomoc ze Sasori Boiler a mademoiselle Sandaime Kazekage
jezis toto mi nerobte ved sa udusim ryzou XD

www.narufan.blog.cz

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-07 14:57 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

je to sjuper..nemam vic co dodat Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., St, 2008-08-06 21:51 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Občas mi robí problémy moja nedostatočná predstavivosť ale je to uuuuuplne geniaaaalne- Sugoi, sugoi, sugoi, uz aby bolo pokraaaacko!

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Čt, 2008-07-31 17:44 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Bomba! Akorád si neumim předtavit Tsunadeho xD já ho pořád vidim jako důstojnýho prsat.... omlouvám se, ale myslim, že to se stává každýmu Laughing out loud

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Út, 2008-07-29 19:41 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Fakticky supeeeer! Už se těším na další

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Evka-chan
Vložil Evka-chan, Út, 2008-07-29 12:03 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

Ježiši to je dobré Laughing out loud Ja asi sko... au... no už som skončila aj pod stolom Smiling Len tak ďalej

Byť debilom je ťažké... pretože konkurencia je veľká! Laughing out loud
Nikdy nehovor, že sa to nedá urobiť... pretože príde nejaký bblbec a urobí to! Laughing out loud
MY FF:Keď cigaretka zhasne , Výlet

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-07-27 22:47 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Hned za nimi stál postarší manželský pár - rusovláska a blonďák v černých elastických oblečcích --> Čuchám čuchám správně MinaKushi? Laughing out loud (Edit: - už jsem dál xD - čuchám správně!! Jóóó!! :D)
Dycky když napíšete, jakej má Tsunade mocnej hrudník, napadne mě týpek podobnej nadutýmu holubovi xDDD
Ale nééé, todle vypadá na další megadobrou sérii ... Skvěle, skvěle!!!

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, Ne, 2008-07-27 00:10 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

to nemá chybu =D teď sem si pustila trezor vod káji na tom youtube =D bych to chtěla slyšet fakt od Kakashiho =DDD *LOL*

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, So, 2008-07-26 23:54 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Je to super. To meno Sasori Boiler nemá chybu.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-07-26 13:05 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Paráda, fakt suprový. Obzvlášť ten konec s tou děsně nemravnou knihou Laughing out loud A ty jména jsou perfektní Laughing out loud
No a díky těm báječným videím je to skutečně zajímavý zážitek Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-07-29 22:21 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Díky za pochvalu videí. Smiling Pídila jsem se po nich dost dlouho a ten Sasori... No škoda, že neumim stvořit flash animaci, protože představa tančících loutek je náramná. Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-07-26 10:31 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělý! Kam vy na ty jména chodíte... Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2008-07-26 10:24 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Zatím to na palubě ještě ustojím, ale pokud to pojede stejným tempem dál, asi brzy budu následovat děti Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-07-26 08:04 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Jéžiši xDDD tak dohle bylo teda něco xDDD Kiba Doggy Dog xDD *umřela smíchy*

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-07-25 23:55 | Ninja už: 19845 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Holkyyy!!!!! xDDD Tohle mi nesmíte dělat už je pokročilá hodina a já se nemůžu tak nahlas smát!!! xDDD Jashin Kiba Doggy Dog je ae nej!!! Laughing out loud Sticking out tongue Megální dílo!!!!!!! xDDD

Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, Pá, 2008-07-25 23:11 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

Kočky vy sa prekonávate... Laughing out loud A tie mena!!!... preboha kde na ne chodíte??? Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-07-25 19:54 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jaaj nádherná spolupráca... Zase jedna na vyvraždenie konohákov Laughing out loud
Teda Minato a Kushina Presleyovy ma dostali xD Vy ste skvelé, a tá súťaž nemala chybu Smiling
Som zvedavá, čo vás napadne v ďalšej časti Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.