manga_preview
Boruto TBV 08

Tytanyk 002 - Vyplouváme!

--------------

VYPLOUVÁME! Aneb hAnko a Cornellia vyslaly svou lodičku na cestu...

Jo, jen taková poznámka: Tahle šílenost vzniká tak, že každá z nás napíše třeba odstavec, nebo stránku (podle toho, na kolik vystačí inspirace), nakonec to projdem, vychytáme mušky a na světě je další díl! Smiling
--------------

Psal se rok 1912 a Tytanyk kotvící v Southamptonu dělilo jen deset minut od první plavby. Na molu se tísnila hromada lidu, muži řvali, ženské pištěly a brečely, děcka s úděsným vytím padala do vody... Zakrslý námořník v trapném modro-bíle pruhovaném triku otevřel dveře fialové limuzíny. Vzápětí se na zemi rozplácla černovlasá dívenka ve fialových šatech.
„Chjo,“ povzdychnul si Kisame Hockley. „Tak vstávej, miláčku. Já ti říkal, že tu děsnou mašli nemáš nosit. Pořád si na ni šlapeš...“
Orochimaru Dewitt Bukater se zvedla a vzdorovitě trhla hlavou: „Ale mně se líbí!“
„Nehádejte se, děti,“ usměrňovala je matka mladé slečny, paní Hidana Dewitt Bukater, „a pojďme se raději nalodit na tu nepotopitelnou nádheru.“
Kisame nabídl své budoucí tchýni rámě a vykročili na můstek. Za nimi cupitala stále vzteklá Orochimaru, následovaná jejich roztržitým sluhou, Deidarou Lovejoyem.
Motory se rozběhnou, pára zasyčí, čas vyplutí se nevyhnutelně blíží. V tu chvíli v davu na břehu nastalo pozdvižení. Zástupem se prodírali dva udýchaní mladíci.
„Hej!“ zavolal Tsunade Dawson na svého italského přítele. „Ale pěkně jsme ty dva blby o ty lístky obrali, co?“
Gaara de Rozzi se dusil smíchy: „Ten švédskej blbeček tak dlouho blufoval, až oblafnul sám sebe. Jo, pokr je zlatý řemeslo!“
Tryskem se přehnali přes můstek, prosmýkli se kolem kapitána lodi, který právě důstojně kynul nadšenému davu, a ztratili se mezi ostatními pasažéry...

Tytanyk zdvihl kotvy. Shromáždění na molu propukli v hlasitý jásot, vyprovázejíc monstrózní plavidlo na jeho historickou pouť. Tsunade pobíhal po palubě jako smyslů zbavený, nakláněl se do hlubin pod sebou a výskal radostí. Gaara jen nechápavě vrtěl hlavou. Nakonec tomu světlovlasý mladík nasadil korunu, když se na přídi vyšplhal na zábradlí a zařval: „Jsem králem světa!!!“
Pak zavřel oči, zaklonil hlavu a naplno si vychutnával slastný pocit volnosti, stejně jako jeho kadeře vlající v mořském vánku.

Jakmile kotviště zmizelo z dohledu, chtěl se Tsunade porozhlídnout po lodi. Jenže Gaara, pohrávajíc si ze zátkou od své písečné tykve (která mu dělala problémy při každé prohlídce před vstupem do letadla), měl jiné plány. Chtěl z blízkého hřiště na beach volleyball postavit obrněný pískový hrad. Tsunademu ovšem stačilo pár slov a Gaara se k němu připojil. Jako vždycky neměl blonďák problém lidi přesvědčit. Jeho mocný hrudník mluvil za vše.
Paluba byla vyleštěná jako zrcadlo a také velice klouzala. Tu a tam bylo možno vidět děti, které nestačily zabrzdit a narážely do sloupů okolo, další jen vesele padaly do oceánu.
Pak tu byla pochybná dvojice v punkerských oděvech, která poškrábala záchranné kruhy svými kovovými ozdobami a měla z toho obrovskou radost. Za chvíli na ně vyběhl rozzuřený kapitán Sarutobi a pokusil se škrábance zahladit smirkovým papírem. Modrovlasá punkerka mu kousek šmirglu zabavila. Složila z něj růži, kterou si vetkla do vlasů a ruku v ruce s opírsingovaným druhem se ztratila v davu.
Vedle obrovského pískového hřiště (Tsunade viděl, jak se jeho příteli rozšířily zorničky potlačovaným chtíčem) byl vybudován honosný bazén. A na převlékacích kabinkách se skvěl veliký barevný plakát, hlásající do světa: “Dnes se v hlavním sálu koná taneční soutěž! Odměna pro vítěze je více než lákavá – 500 dolarů!!! Přijďte se bavit! Na závěrečné párty to parádně roztočí Tayuya a její slavná Zvučná čtyřko-pětka!“
“Hele, Gaaro, tohle si nemůžeme nechat ujít, co ty na to?“
Dotázaný obrátil oči v sloup a řekl: “Tohle není žádná zábava, radši bych…“
“Přestaň už s tím stupidním hradem, probůh! Jestli tam se mnou půjdeš, tak si pak můžeš stavět, jak dlouho chceš… ,“ skočil mu Tsunade do řeči.
Gaara si jen povzdychl: “Tak dobrá, ale tancovat nebudu, ještě bych si vysypal písek...“

Inu, lehli si na lehátka, aby si odpočinuli před namáhavou akcí. Netrvalo ani vteřinku a uslyšeli dívčí hihňání. Tsunade líně pootevřel oko. Asi metr od nich stály dvě rozverné dívčiny v oblečení, které by určitě nezahalilo nikoho, natož bujné křivky obou dívek. Významně na ně pomrkávaly a kroutily se, jako by jim někdo do síťovin nasypal svědící prášek.
“Hele, ten blondýn je sexy… A co teprve ten roztomilý, s těma skvělýma očníma linkama!“
“Zajímalo by mě, kde je kupuje… Vypadají kvalitně… Možná se tak narodil... a možná je to Maybelline!“
“Tak se ho jdi zeptat…,“ navrhla ta menší s blonďatými culíky.
“Když já nevím… Jak vypadá můj make-up?“
“Skvěle… tak už běž!“
Nakonec se obě vydaly k nim. Červenaly se a vlnily boky. Vypadaly jako fanynky, co si chtějí požádat o autogram. Nakonec jako první pobrala kuráž blondýnka.
“Ahoj fešáku, jak se jmenuješ?“ svůdně se sklonila před Tsunadem.
Ten na chvíli ztratil hlas, jak se snažil nezírat tak okatě do jejího výstřihu. To Gaara na to šel ještě trochu nenápadněji a přivolal si třetí oko, aby mu neunikl jediný pohled...
“Já jsem Tsunade a ty?“ pozdvihl obočí, když se jí mini-mikro-sukýnka „nedopatřením“ vyhrnula ještě trochu výše.
“Já jsem Temari… A tohle je Sakura...,“ a přivolala mávnutím rukou svou kamarádku, která si zatím čechrala růžové vlasy a s jiskrami v očích sledovala sličného Itala.
“Moc mě těší. A tvůj kámoš?“ zavrněla Sakura.
“To je Gaara de Rozzi,“ strčil Dawson do parťáka. Ital se vztekl, že se mu rozpadlo písečné oko, a důrazně poznamenal: “Právě jsi mě vyrušil od zkoumání neobjevených zákoutí!“
“Ty jeden dobytku! To si nech na potom...,“ zasmál se Tsunade.
“Ty… Gaaro,“ zeptala se nesměle Sakura, “můžeš mi říct, kde jsi vzal to úžasný líčení?“
De Rozzi se zarazil. Ano, byly to dívky velice pěkné,… ale mozková aktivita nula.
“To jsou vzácná přírodní barviva z Itálie. Nikdy se nesmyjí…“
“Páni…,“ vydechla růžovláska a svůdně na něj zamrkala. “Nemohla bych je někdy zkusit?“
Bóóóže, to je slepice!
“Promiň, už mi došly….,“ zavrčel a otočil se k ní zády.
Sakura se jen stáhla, jako by ji uhodil, a posmutněla.
“Z toho si nic nedělej… on má srdce z písku...,“ snažil se situaci zachránit Tsunade. Moc to ale nepomohlo.
“No nic, hoši… my už musíme jít... Zase se někdy uvidíme…. Sbohéééém,“ ušklíbla se Temari nazlobeně na Gaaru a odtáhla svou kamarádku pryč.

Tsunade se zamyslel. Tak tohle byly kočky. Jenže takových už měl. A všechny byly stejné… Namalované panenky. Cítil, že hledá něco víc než jen zábavu… něco hlubšího.
A pak ji uviděl! Stála u zábradlí, dlouhé černé vlasy jí vlály ve větru, fialová hedvábná mašle za ní lítala jako vlajka při národních svátcích... až se divil, že na ní neodlétla, jako na padáku. Šaty s vysokým rozparkem odhalovaly bílou nožku s tetováním hada na kotníku.
Něčím nepopsatelným ho okamžitě okouzlila. Možná to byly její lesklé mastné vlasy, které se na slunci třpytily jako drahokamy. Nebo možná její štíhlá siluetka, či snad její dlouhý jazyk, kterým na jeden pokus slízla celý kopeček zmrzliny. Páni, to byl ale nádherný jazyk!
Ze snění ho probudil až kopanec do zadku od jeho věrného společníka: “Na co vejráš?“
“Ale na nic… Tak co říkáš na ty dvě? Nebyly k nakousnutí? Podle mě jsi nemusel být na tu růžovou tak hnusnej!“
Gaara si odfrkl: “Pěkné byly, jen co je pravda. Ale takovýhle slepice jsou na nic. A ta malá byla pěkně otravná. I když by se vyjímaly jako ozdoba mého mistrovského písečného díla...,“ přemýšlel nahlas.
To už Tsunade nevydržel a praštil ho přes hlavu. Pak se chtěl pohledem vrátit k oné neznámé, ale ta už zmizela.





Poznámky: 

Získá Tsunade vytouženou lásku a postaví Gaara svůj hrad, než se loď potopí? A potopí se vůbec??? To a mnohem víc se dozvíte v dalších dílech. Eye-wink
(btw: jakákoliv podobnost s filmem Titanic z roku 1997, ve kterém hrála Kate Winslet a Leonardo DiCaprio, je čistě náhodná, fakt!)

4.784315
Průměr: 4.8 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, St, 2009-02-11 15:34 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je dokonalé! Už zase se dusim smíchy! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, So, 2008-12-27 03:16 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

No potěš koště... Tsunade chlap... kluci holky... Asi jste neměli tak velkou zásobu ,,šarmatních a sexy" ženskejch co? Tohle je ta největší p**ovina co jsem kdy četla, ale je to bezvadný.

Obrázek uživatele Sůů
Vložil Sůů, Út, 2008-11-25 20:43 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Tu a tam bylo možno vidět děti, které nestačily zabrzdit a narážely do sloupů okolo, další jen vesele padaly do oceánu. XD OMG

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2008-09-29 21:54 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

To je mazéééééc!:DBože muj vy mne zabijete!:Dta Sakura nemela chybu!:DA tayuya a její písečná 4-5 to nemelo chybu!:DTešíím se na další díl:)

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2008-09-03 16:14 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

mazec to by mě nenapadlo:))

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, St, 2008-08-13 21:28 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

mocko se mi to líbilo, je to nádherně popsané a smála jsem se tak jakoby debilně Laughing out loud je to prostě skvělé, moc mě to chytlo je to dokonalé !!!! Smiling

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-07 14:43 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud
je to bezva

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Út, 2008-07-29 19:32 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Takjo...aby to byl zase dlouhej článek...
pokud se nemýlím, bude se neznámá jmenovat Orochimaru...? Eye-wink
Fakt super, řehtala jsem se u toho...a to veeeelmi...
Pro lidi, kteří nechtějí poslouchat fňukání, neotevírejte spoiler...!
*jen jsem si s tim musela někde ulevit tak pardon že zrovna tady...*


Nebudu tu fňukat, páč skutečně není kvůli čemu... aspoň mám co číst, když jste se do toho teď tak pustili...

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-07-27 22:35 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Ou joj ... Tákže Tsunade to schytal! Jáááj, já z vás vůbec nechápu, a vůbec ... Tohle je geniální Laughing out loud Diamanty ... Ou xD Holky, jdem do Ramy, ať máme diamantový třpyt xDDDD
Skvělý!!! Laughing out loud
Není to těžký, pořád si uvědomovat, že musíte psát Tsunade se zasmál (a žádný a)? Laughing out loud Já bych byla zblblá xDDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-07-29 22:19 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Dík, Minuš. Smiling
Co se týče Tsunadeho, tak žádný problém (tedy aspoň na své straně Smiling) nevidim. Prostě od začátku ho beru jako chlapa v kaťatech, bez culíčků, rudých rtíčků a jiných předností Laughing out loud, takže žádné "zasmála" se mi tam necpe. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-07-25 14:14 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Teda tomu se říká husťárna! A jak jste to pohlaví všem pěkně pomotali. No prostě báječný! A jsem zvědavá na další část Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Čt, 2008-07-24 09:32 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

preboha tam taa Orochinka a ten popis: mastne vlasy jej vialy vo vetre.. no ja som nemohla.. Laughing out loud to bola skratka parodia na slovo vzataa:D gratulujem, uzasna praaca a mooc sa tesim na dalsii dieelik Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-07-18 23:26 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Hehé, fakt se potopí? Tomu se nějak nechce věřit...každopádně,ať žijou parodie! Laughing out loud
Jen tak dál, slečny! Eye-wink

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Pá, 2008-07-18 22:35 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

*nemuze udusit zachvat smichu*XD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Satake
Vložil Satake, Čt, 2008-07-17 19:33 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan

*blbe se tlemi* Smiling

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Čt, 2008-07-17 19:09 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

to je skvelé..nemám slov si super hAnko!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-17 18:24 | Ninja už: 19836 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ten Tsunade a ta Orochimaru... mno co říct... momentálně mě nic nenapadá!!!!! Laughing out loud Sticking out tongue Skvělá FF se všim co má být jednoduše megální!!! Eye-wink

Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, Čt, 2008-07-17 16:28 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Jeziiiiiiis je to uplne super.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-07-17 11:52 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

No, skvělý! Upřímně řečeno, nic mě k tomu nenapadá... snad jen - Laughing out loud a Kakashi YES smajlík holt řekne vše... xD

Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, Čt, 2008-07-17 10:11 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

No proste ste jedničky... Laughing out loud Kakashi YES Len ma zaujíma ako vám mohlo napadnúť "děcka s úděsným vytím padala do vody..." Alebo "Tu a tam bylo možno vidět děti, které nestačily zabrzdit a narážely do sloupů okolo, další jen vesele padaly do oceánu." Chudák decka... Laughing out loud Kto ich potom lovil z vody??? Laughing out loud

Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, Pá, 2008-07-18 01:55 | Ninja už: 6154 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

No já to tedy nebyla Laughing out loud jsem hrozně zlá a děcka topím... muhaha.. ale ne... kecám... trochu lehkého násilí nikdy neuškodí Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-07-17 19:21 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

To první napadlo mě a to druhé zas Cornell. Laughing out loud
Asi holt nebudem rodinný typy a topící se děti nás nechávají naprosto chladnými. Laughing out loud Ne, to ne, abychom si zase neodradily budoucí nápadníky. Eye-wink Prostě nám to tak nějak vytanulo na mysli, napadají nás i větší hovadiny, takže se máte na co těšit. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, Čt, 2008-07-24 18:25 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

V poho... holky ako mňa to dostalo ešte keď si na to spomeniem tak sa vždy musím pousmiať... veď aj čierny humor je potrebný... aspoň je to pestrejšie... Kakashi YES

Obrázek uživatele Kakashi_Girl
Vložil Kakashi_Girl (bez ověření), Čt, 2008-07-17 09:17 | Ninja už: 19836 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

pěkné pěkné ...

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-07-17 09:08 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Gaara proste nemal chybu, som rada, ze to citam este pocas vzniku a nie ako poniektore poviedky... Je to proste uzasne, tesim sa na dalsi diel.

Obrázek uživatele Evka-chan
Vložil Evka-chan, Čt, 2008-07-17 06:53 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Prostý občan

...čo na to napísať?! Bolo to úžasné. No Tsunade a Ori? teda Ora? Joj taká škoda, že tá krásna slečna nebol Naruto. Tá poviedka je skvelá a ty tiež, hAnko Smiling

Byť debilom je ťažké... pretože konkurencia je veľká! Laughing out loud
Nikdy nehovor, že sa to nedá urobiť... pretože príde nejaký bblbec a urobí to! Laughing out loud
MY FF:Keď cigaretka zhasne , Výlet

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-07-17 00:15 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

podobnost čistě náhodná xDD jasněě xDD a Tsunade je dokonalá...uhm pardon, dokonaleeej xDD celý je to tak šíleně praštěný až je to geniální xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-07-16 22:06 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

....*stále se válí po zemi smíchy* XDXDXD a já si myslela, že ty sličné...ehem, ehem, dívky Laughing out loud jsou Naruto a Sasuke Laughing out loud !No tak doufám, že nedoufám zbytečně a oni se tam objeví Laughing out loud . Rychle pokráčko=)!!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-07-16 21:56 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hahaha, hAnička ty si dokonalá Laughing out loud
Ale ja som sa tak tešila, že Gaarinko bude dievčatko, už som si predstavovala tie červené vlásky v copíkoch ako Pipi, no nevadí Smiling
Jaa už aby bolo zase pokračovanie, ja chcem vedieť viac o tom, ehm, páre, no Cornei už sa mooc teším Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, St, 2008-07-16 20:42 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Krása, ještě mi sece prochu dělá problémy rozpoznat, jestli jde o holku nebo o kluka, ale n aTsunade už jsem si zvykl. Laughing out loud Jsi bezva, hAnko a tvoje povídky taky! Nevíš, kdy by jsi mohla sepsat další díl?

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD