manga_preview
Boruto TBV 15

Romeo a Julie po Narutovsku 6

Žádná svatba a Tři pohřby:
"Takže jak jsem řekl, Naruto bude v růžovém a chci, aby nad námi létali zlatí andělíčci." To promlouval lord Orochimaru. Nacházel se právě v Uzumaki manor a domlouval detaily svatby s Minatem Uzumaki.

Takový nevkus! Narutovi absolutně nemůže slušet růžová, to ví každý blbec, který má jenom trochu citu pro barvy. Měl by přestat nosit ty hadí čočky, díky nim si plete barvy.

"No, snad se nám ho podaří přesvědčit, aby si ty růžové šaty po babičce vzal," přemýšlel otec jmenovaného.
"A samozřejmě po vás chci, abyste ho řádně připravili na svatební noc," zněl další požadavek.
"Jak to myslíte?" nechápal Minato. Nějak si pod tím pojmem nedokázal nic představit. To jako že mu má vysvětlit, jak se dělají děti v mužském podání?
"Mám na mysli, že mu pořídíte hezké a kvalitní prádlo…nějaké svůdné, jestli si rozumíme," mrkl Orochimaru na Minata.

Prý mrkl! Ještě jsem se nezmínil, že lord Orochimaru nemá oční víčka?

Minato se rozzářil. "Ach tak! Ale Naruta asi nepřesvědčíme, aby si vzal tanga."
"Preferuji boxerky," odvětil lord.
"Výborně. Osobně se o to postarám… Měl bych ještě jednu otázku - kdy přesně by měl obřad proběhnout?"
Lord se krutě usmál. "Za týden."
Minato na něj vykulil modré oči. "Ale to nemůžeme stihnout!" namítl.
"Můžeme. Dovolil jsem si zahájit svatební přípravy již před měsícem. Stačí už jen zvolit oblečení a oznámit mému budoucímu choti, že se budeme brát."
Když Minato a lord Orochimaru dohodli poslední detaily a lord sebral svůj velectěný zadek a odjel, zašel Uzumaki starší do patra, kde měl pokoj jeho syn. Zaklepal a po vyzvání vstoupil. V pokoji ale nikdo nebyl.
"Už vypadnul?" ozval se hlas pod postelí. Patřil jeho synovi.

Důmyslná skrýš!

"Co to tam provádíš?" Ano, pro Minata Uzumaki to byl den plný překvapení. A to ještě nebyl konec.
"Schovávám se. Myslel jsem, že klepající by mohl být Orodržka, tak jsem pro jistotu dělal, že tu nejsem."
"Synu, to by ti nejspíš neprošlo, když by tě jasně slyšel říkat: Dále." Minato taktně přešel „přezdívku“.
Bloňdásek zčervenal. "To mě nenapadlo," přiznal. "Co tady vůbec chce, že si mě ani nezavolal?"
Minato s hrdým úsměvem usedl na postel, kde už seděl i jeho syn, který se konečně odhodlal vylézt.
"Přišel se domluvit na detailech svatby."
"Koho si bere? Přece ne mamku!" nechápal Naruto.
"No to opravdu ne. Víš, Naruto, lord Orochimaru se o tebe velice vážně zajímal. Je to milý člověk, který vždy naší rodině pomáhal, stál za námi, vyhrožoval nám smrtí…A tak, když mě přišel požádat o tvou ruku, neváhal jsem."
"Neváhal jsi ho poslat tam, kam slunce nesvítí?" zadoufal Naru.
"Neváhal jsem souhlasit."

Parchant jeden! Takhle zaprodat svého syna! Jen proto, aby nad ním mocný lordík Orík držel ochrannou ruku! Tohle by nikdy neudělal ani můj otec! I když…

Rozhostilo se ticho. Naruto jen velmi pomalu vstřebával tu novou informaci. Jeho otec přišel za ním do pokoje, aby mu sdělil, že ho bez jeho vědomí zasnoubil s největším úchylem široko daleko.
"ZBLÁZNIL SES? JAK TĚ TO MOHLO NAPADNOUT, DÁT MU SOUHLAS BEZ MÉHO VĚDOMÍ!" rozkřičel se.
"Laskavě na mě nekřič, Naruto! Jsem tvůj otec! Za týden se koná svatba a ty tady jančíš!"
"ZA TÝDEN?"
"Přesně tak. Lord začal s přípravami už dříve."
"Tati, já si ho ale nechci vzít!" škemral Naru zoufale.
Minato si nad vrtochy svého syna jen povzdechl.
"Až ho poznáš, tak uvidíš, že je moc milý," snažil se ho přesvědčit.
Naruto pocítil šílené zoufalství. Něco takového se rovnalo katastrofě. Jestli rodičům přizná, že je ženatý s Sasukem, tak Minato Sasukeho zabije a Naruto bude volný…a pak ho donutí si Orochimara vzít. Jestli to řekne až po obřadu, tak stejně Sasua zabije, prohlásí sňatek za neplatný a donutí ho k nové svatbě s lordem. Prostě si ho nemůže vzít. Sasukeho se nevzdá.

Můj jedinečný, úžasný Naruto! Ach, jak moc mě miluje! Ani se mu nedivím! Já jsem totiž to nejdokonalejší stvoření, jaké se kdy narodilo. No, sice trochu šilhám, napadám na levou nohu, jednu ruku mám delší než druhou a mám srostlé dva prsty na pravé, ale to jsou drobnosti, které jen podtrhují mou jedinečnou osobnost.

"Tati, já si ho prostě nevezmu."
Teď už se Minato rozčílil. On nejlíp věděl, co je pro jeho syna nejlepší a hodlal to uskutečnit. Svatba s Orochimarem bude ku prospěchu všech. S jeho pomocí pak konečně definitivně porazí i Uchihy a usednou na trůn nejmocnějšího rodu ve vesnici. Nemohl dopustit, aby jeho syn tuhle příležitost zhatil. Takže se uchýlil ke krajnímu řešení.
"Máš dvě možnosti, Naruto. Buď si Orochimara vezmeš, nebo tě nechám odvést k příbuzným do Ameriky. Nezapomeň, že strýček Jimmy tě VELICE touží vidět."
To by pro Narua bylo strašné. Když si Orochimara vezme, aspoň se budou moci se Sasuem vídat, ale jestli ho odvezou za oceán, už se nikdy neuvidí. A Naru věděl, že by to nepřežil. A tak, po obrovském vnitřním souboji…
"Tak já si ho vezmu," souhlasil nakonec poraženým hlasem.
Minato se spokojeně usmál.
"Já věděl, že dostaneš rozum. Ujišťuji tě, synu, že ten sňatek je pro tebe to nejlepší."
Naruto s očima plnýma slz vzhlédl ke svému otci, který se už chystal odejít.
"To se právě šeredně mýlíš, otče."

Jakmile se Naruto trochu vzpamatoval z šoku, okamžitě tajně vyklouzl z domu a běžel na faru bratra Kakashiho.
Bratr Kakashi byl sice trochu pod parou, pravda, ale alkohol mu rozhodně neubral nic z jeho okouzlující osobnosti.
"Co tu ku*va chceš? Co jste zase udělali? Zase jste někoho zabili? To snad není možné! Pokračujte tímhle tempem a za měsíc v tomhle pohanském městě nebude ani noha, které bych se mohl snažit vtlouct do hlavy trochu víry! Ani půlka nohy! Ani prst!" ozval se neurčitý obrys na podlaze skrz alkoholové výpary, jakmile Naru vstoupil na faru.
"Bratře Kakashi, stalo se něco strašného!" bědoval Naruto už ode dveří.
Volaný obrátil krví podlité oči v sloup. "Neřvi tu a pořádně si přihni! Na! Správný křesťan se ve chvíli nejvyšší nouze obrátí na láhev. Skrze euforický stav, kterému se říká opilost, k nám promlouvá Bůh a nutí nás řešit zásadní otázky jako: Kolik jsem toho vychlastal? Kolik ještě můžu, abych se neotrávil? Tak je to správně, chlapče! A teď povídej…"
"Bratře, za týden se mám ženit," povídá Naru s nešťastným výrazem.
Zavládlo ticho. Bratr Kaky se poškrábal na hlavě a přemýšlel.
"Moment, moment. Tos nebyl ty, koho jsem předevčírem oženil s malým Uchihou? Jo jo, Uchihovi…přinášejí samé problémy. Být tebou, tak od něj zdrhám někam na opačný konec světa, změním si jméno a podstoupím plastickou operaci. Jak se jednou zapleteš s Uchihou, tak jsi v pr**li navěky. Věř mi, mluvím z vlastní zkušenosti. Když mi bylo…"
"Bratře Kakashi, to je mi teď úplně jedno! Nezajímají mě vaše opilecké historky! Já mám vážný problém a potřebuju pomoc! Za týden se mám ženit s lordem Orochimarem! Došlo to vašemu lihem nasáklému mozku?"
Bratr Kakashi vyskočil jako čertík z krabičky na kondomy.

Vskutku zvláštní přirovnání… ale hodné bratra Kakashiho.

"Ahá! To si žádá řádné řešení! Žádnou paniku, sličná děvo, bratr Kakashi vám pomůže a hrdinně vás zachrání! Ale nejprve mi to všechno pěkně pomalu povyprávěj a nespěchej tolik."
Naruto, který už byl zralý na odvoz do blázince, se nakonec přinutil ke klidu a všechno detailně bratru prozradil. Ovšem to o svých šatech a spodním prádle raději vynechal.
Když skončil, bratr Kaky radostně vyskočil (tentokrát jako čertík z bedny odpáleného dynamitu) a zaběhl kamsi do menších dveří na pravém boku fary. Jakmile se vrátil, Naru na něj upřel nadějný pohled. Vypadalo to, že bratr přišel na nějaké řešení.
"Co tak tlemíš? Byl jsem jenom na ha**lu."
"Ale já myslel, že jste na něco přišel…"
"To je pravda. Přišel jsem na to, že si musím koupit toaletní papír. Ale abychom se dostali k tomu tvému problému… Mám jeden návrh. Zrovna nedávno jsem uvařil lektvar, po kterém, když ho vypiješ, budeš na chvíli jako mrtvý. Dostal jsem geniální plán na jeho využití. Noc před svatbou s Oriem ho vypiješ, takže až tě ráno budou chtít vytáhnout na ten obřad, zbude jim leda tak strojit funus. Uloží tě do rodinné hrobky, jak už je u Uzumaki zvykem a tam…" dramatická odmlka.

Už jsem vám říkal, že bratr Kakashi byl kdysi významným hercem? Opravdu…jeho podání mrtvoly bylo nepřekonatelné.

"A tam?"
"A tam si pro tebe s Uchihou přijdeme. Spolu pak budete moci utéct do mého domu na venkově. Jistě chápeš, že se budete muset skrývat, ale myslím, že to nějak přestojíte a zabavíte se. No ne?"
Naruto mu padl kolem krku. "Bratře Kakashi, vy jste génius! Jak se vám jen odvděčíme?"
"Finanční stránku věci si domluvím s Uchihou, nestarej se. A teď už padej, spratku, musím poslat orla Uchihovi. Je nutné mu vyložit náš plán. Sám tě z té hrobky tahat nebudu. Ještě si namůžu záda. Tady máš ten jed a nezapomeň - vypij ho noc před svatbou!"

Jeden významný ninja-vynálezce (konkrétně Ctirad Mokvavý, vynálezce první samosekací sekačky na trávu, která posléze dostala krvavé choutky a obrátila se proti svému majiteli) kdysi řekl, že non-ninja vynálezy jednou budou zkázou celého ninja světa. Těžko říct, jestli se jeho veselé proroctví opravdu splní. Ninja společenství o tom dosti pochybuje. Nicméně, jeden takový non-ninja vynález se stal zkázou pro Naruta a Sasukeho. A to konkrétně letadlo.
Orel, kterého poslal bratr Kaky za Sasuem si takhle vesele plachtia vzduchem nesouc důležité poselství, kochal se krajinou, těšil se na spokojený výraz chlapce, kterému byl vzkaz přivázaný na její nožce určen… když tu uslyšela podivný hučivý zvuk.
Nic netuše si plachtil dále, ale stále se za neutichajícím zvukem otáčel na všechny strany. Najednou bylo mnohem těžší letět. Vzdušné proudy zesílily. Neznámý hluk také.
Orla něco začalo táhnout zpátky. Usilovně se snažil letět dále, uniknout, ale byl příliš slabý. Otočil hlavičku a za sebou spatřil obrovitého ptáka, jakého ještě nikdy nespatřil. Podivné na něm bylo to, že ho k sobě šíleným tlakem přitahoval… blíž a blíž.
Než ho rozmixovala turbína, stačil si orel pomyslet zhruba toto: Nééééé!!!!!

Naruto sedí osaměle na posteli ve svém pokoji. Přes opěradlo židle má přehozené nadýchané růžové šaty a nové spodní prádlo. Naru sedí a nepřítomně na to kouká. Sáhne pod polštář a vytáhne malou skleněnou ampulku. Její obsah je jedovatě zelený a na skle je pro jistotu nalepena lebka se zkříženými hnáty a nápisem: NAPIJ SE, JESTLI CHCEŠ, ALE PAK ZA MNOU NECHOĎ S TÍM, ŽES NEVĚDĚL, CO V TOM JE.
Naruto vstal, oblékl si připravené šatstvo, lehl si zpátky na postel a odzátkoval ampulku.
"Až do dna, Sasuke," zašeptal a vypil celý její obsah.

Dveře Narutova pokoje se rozrazí a dovnitř vletí rozesmátá Kushina Uzumaki.
"Vstávej, zlato, už je nejvyšší čas vyjet. Dnes je tvůj den! Á - koukám, že už ses oblékl. Tak vstávej, ať můžeme vyrazit."
Jenže Naruto dál ležel a nereagoval.
"No tak miláčku, myslela jsem, že tě to trucování už přešlo."
Žádná reakce.
"Ach jo! Ty ses zase přejedl sladkostmi, že? Víš, že ti cukr nedělá dobře na nervy."
Kushina popošla blíž k posteli svého syna. Všimla si, že se mu nezvedá hrudník a že je nezvykle bledý.
"Madaro! O tomhle jsem četla v knížce první pomoci! Když je osoba nepřirozeně ztuhlá, nedýchá, nereaguje, nedá se probudit, zorničky nereagují na světlo a osoba neprojevuje radost ze života, znamená to, že je mrtvá. Madaro! Naruto! Ty jsi mrtvý?"

Čekala snad, že jí odpoví?!

"Minato! Miláčku! Pojď sem honem! Naruto je mrtvý!"
Do dveří vlétne vyděšený Minato Uzumaki a nevěřícně kouká na svou manželku, stojící nad nehybným tělem jejich syna, oblečeného v nádherných růžových šatech. Nevěří. Nechce věřit. Nemůže. Tohle se nemohlo stát. Jeho Narutovi ne.
Ale i přivolaný doktor jen konstatuje smrt.
A Uzumaki nezbývá, než spolu s Narovými a Akimichi chystat pohřeb.

Týýý jo! To byl snad první vážný odstavec, ne? Za chvíli z toho bude regulérní drama!

Poznámky: 

Začíná to být fakt drama :D
btw. asik dva díly do konce xD

4.761905
Průměr: 4.8 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, So, 2017-09-02 20:58 | Ninja už: 5145 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Vážne je to úžasne. Skoro až do konca je to vtipné, len ten posledný odsek je smutný. Chudák orol, keď ho vcucla turbína, no a je z neho meat.Laughing out loud Ale, ako bude asi reagovať Sasuke, keď sa dozvie, že jeho milovaný manžel je mŕtvý? Ani Kakashi nezaostáva, keď vyskočí ako čertík z krabičky od kondómov.Laughing out loud

Obrázek uživatele adusinka
Vložil adusinka, St, 2011-08-24 21:17 | Ninja už: 4848 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Uzasne Smiling ten obrazok je kawaii Laughing out loud

Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, Čt, 2009-01-22 21:58 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

jako obvykle ti to snowie(můžu tak oslovovat, né?*roztomile pokukuje*) přináším jen a jen chválu z několika mála slov: KAWAIIIII....xDDD končím...

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2008-07-15 23:16 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Hm... hezký, to se musí říct, ale jako kluk zásadně nesouhlasím s tím obrázkem na konci! A budu se soudit! Laughing out loud

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Ne, 2008-07-13 12:01 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

SUPER SUPER!!!! RYchle pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, St, 2008-07-09 13:37 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

HONEM DALŠÍ....to je úpe super!

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Po, 2008-07-07 12:06 | Ninja už: 6117 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

bestovní Laughing out loud už se těšim, jak ho teda budou zachraňovat, když o tom Sasuke neví Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-07-05 21:13 | Ninja už: 6214 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

jááj xDD drama nedrama...já se tlemila xDD Naru v růžových šatičkách xDD jéžiš...a Kakashi jako duchovní bratr xDD...*leží kdesi pod stolem*

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-07-05 21:12 | Ninja už: 6255 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hahaha snow, nemá to chybu Smiling Mne sa to vážne páči viac takto, desivý koniec Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.