manga_preview
Boruto TBV 07

Co je to OSUD? Minulost,přítomnost, budoucnost … | 14. |

Nano vs. Rogen ; Unáhlené chování Gaary ...

„Sundej si tu kapucu … já už jsem tě viděl.“ Pravil tajemným, ale přesto chladnokrevným hlasem.
/Je to tu … přesně to, co jsem nechtěla./ pomyslela si Nano a naštvaně odhodila plášť.
Zjevila se její přenádherně tvarovaná postava v bojovném elegantním a přesto drsném oblečením.
Rogen se na ní s překvapením podíval. / Je hezčí než minule … je tak … přitažlivá …/ vydechne. Dívka se proti němu vyřítí . Jako předtím odráží svou katanou její útoky a skoro se neunaví. Nano máchne pěstí ale on jí chytí ruku otočí jí a silou jí přitiskne na zeď nějakého baráku ……………………………………………………………………………………. .

Nano na něj kouká nepřátelským pohledem. Rogen zas s naprosto kamenným výrazem.
„Zlepšila si se, ale ne o moc.“ Promluví.
/Jeho obličej je tak blízko …/ pomyslí si Nano. Kdyby popošel o půl kroku blíž, dotýkali by se tělem. Z dálky se ozývá řinčení kovů a výkřiky. To oni naprosto ignorují. Panuje tu dost hustá atmosféra.
/Co to se mnou je? Ztrácím nad sebou kontrolu …/ hypnotizuje Rogen očima Nano pod ním.
„Okamžitě … ze mě … slez!“ prská mu do obličeje.
(Obrazně řečeno. xD )
„Heh … a co když ne?Mě se tu líbí.“ Zašklebí se na ní.
„Nemáš na výběr …“ odpoví mu dívka. Díky jeho nepozornosti si stihla nenápadně ze stehna vyndat kunai. Ten je právě teď ostrou špičkou přiložený k jeho břichu.
„Grrr …“ nabroušeně poodstoupí od ní.
„Na takovýhle blbosti nemám čas!“ vykřikne a zamíří pryč. Rogen jí zastoupí cestu.
„Nikam.“ Opět s kamennou tváří vytasí svojí katanu.
/Tak tohle teda NE!/ Nano se naštvala.
Vyrazila a hodila po něm svoje zbraně.Uhnul, ale nepustil jí dál. Teď je na řadě on. Pod jeho útoky se musela jen chránit a ustupovat dál od cesty, vedoucí zpátky do boje.
/Nebojuje z plných sil …/ zastaví se kousek dál od něj a hluboce se podívá do jeho očí. Rogen to nevydrží a předstírá, že ho strašně zajímá katana.
/Ona to ví … určitě ví, že se jí nesnažím zabít! / pomyslí si nervně.
„Jdi do háje!!!“ rozkřikne se na něj.
„Ne díky, ale nechce se mi.“ Odvětí jí s klidem Rogen. Nano udělala něco, co ho překvapilo. Odhodila kunai.
V klidu se postaví a s naprosto poklidnou tváří vyrazí proti němu. On, stále držíc katanu, se na ní překvapeně dívá.
„Ty mi neublížíš … kdyby si mě chtěl zabít, tak by si to udělal hned. Nehrál by sis se mnou.“ Stále míří pomalými kroky k němu.
/Sakra … má mě přečteného./ Rogen schová svojí katanu. Když už je dívka u něj, chystá se ho obejít. Nedovolí jí to … zastaví jí jeho ruka. Chce ho odstrčit, ale on jí chytne a zas přitiskne na zeď domu. Tentokrát hruběji, jelikož se Nano vzpírá.
„Řekl jsem, že nikam nepůjdeš!“ zavrčí jí do obličeje.
„Co ode mne sakra chceš! Nech mě jít a nebo mě zabij!!! Laskavě mi dej pokoj!“ vyjede na něj Nano se zvýšeným hlasem.
„Si roztomilá, když se rozčiluješ …“ praví tajemně a přitiskne se k ní.

Každý cítí tělo toho druhého.Cítí, jak se mu zrychlil tep. On zas, jak Nano daleko rychleji dýchá … je tam takové ticho, že jde slyšet tlukot jejich srdcí.
„Grrr …“ zavrčí Nano, ale její zamračení polevuje. Jsou tak blizoučko … Rogen pohnul hlavou a dotkli se nosy. V ten moment pocítili, jakoby jim proletěl tělem elektrický proud.
/Ty jeho oči … jsou úchvatné! Hluboké jako oceán, co skrývá plno tajemství tak, jako i on…/ rozklepou se jí kolena. Ne strachy, ale z jeho těsné blízkosti.
Rogen to uvidí a obejme svou mužnou rukou její štíhlý pas. Druhou ruku si opře o zeď těsně vedle dívčiny hlavy.
/Ty její rty … Už to nevydržím!/
Jeho rty se vpily do jejích. Hrají si spolu … sem tam skousnou rty toho druhého, ale jemně, aby jej neporanili. Tohle není obyčejný polibek.
Je to polibek plný vášně, chtíče … touze po tom druhém a strachu. Je to strach o to, že tohle jednou musí skončit. Něco tak krásného …
Je to čím dál více žhavější. O to víc se k sobě mačkají. Rogenova ruka sjíždí z pasu na její krásně zaoblené boky … vychutnává si jí co nejvíce. Ani Nano nezůstává pozadu.
Levou ručkou mu zajede do vlasů. Pravou má položenou na svalnatém rameni. Z vlasů sjíždí přes krk až na hruď. Druhou rukou mu přejela bříšky prstů po zádech…On jen slastně vydechl. Pod jejími dotyky tál, jako ona pod jeho. Zkoumala krásně vypracované tělo.
/Ach jo … zamilovala jsem se …/
/Musím přestat, nebo se zblázním …!/ honí se mu v hlavě. Odtrhnou se od sebe, leč ani jeden z nich nechce.
„Prosím, pusť mě. Moji přátelé potřebují pomoct … jdou má jediná rodina.“ Praví smutně k němu. Dívají se sobě hluboko do očí.
/Nemohu jí tu držet. Rodina … tak jako je Akatsuki moje./
„Nechci, aby se ti něco stalo…“ pravil po pravdě.
/To je on. Ten praví Rogen, který se ukrýval hluboko uvnitř a teď vyplul na povrch./ Pomyslí si Nano. Věděla to už od první chvíle, kdy mu pohlédla do očí. V ten moment se do něj zamilovala. Tak i on do ní. I když si to oba dva ze začátku nechtěli připustit.
„Nic se mi nestane. Dokážu se o sebe postarat.“ Odpověděla mu.
„Já vím, ale nedokážu si představit, že bych tě mohl ztratit zrovna, když jsem tě našel …“ broukne svým tajemným, příjemně uklidňujícím hlasem.
Nano se za celou tu dobu upřímně a krásně usmála tak, jak to umí jen ona.

„Neboj …“ pravila. On jí jen neochotně pustil a kousek poodstoupil.
„Opatruj se … Rogene…“ pošeptala mu do ucha. Vlepila mu polibek a podívala se na něj.
Nemuseli si říkat „MILUJI TĚ“. Oba dva to cítili a dokázali si to vyčíst z pohledů v očích. Nano zmizela rychlostí blesku zpátky do boje. Rogen tam chvíli stál a pak se také vydal.

***

„Kakashi-sensei !!! Potřebujeme pomoct! Tohle sami nezvládneme!“ křikla Sakura na stejně unaveného Kakashiho jako ostatní. Všichni už měli pár lehkých ran, ale nic zvláštního. Alespoň se mu podařilo znehybnit Itachiho levou ruku.
„Souhlasím se Sakuraou-chan!“ křikl Naruto útočící na svého nepřítele.
/To vím taky,ale co můžu dělat…/ řekl si v duchu Kakashi a zamračil se.
„Kde je Nano ? Viděla jsem jí před dlouhou chvíli utíkat pryč s tím klukem!!!“ zeptala se opět dívka s růžovými vlasy.
„Cože?“ podivil se Naruto.
„Támhle je.“ Ukázal jejich sensei na řítící se postavu k nim.
„Omlouvám se, měla sem nějakou práci! Jak to vypadá?“ optala se jich a přidala se k Sakuře, která vystřídala Leeho v boji proti Kisamemu. Lee šel pomoct Nejimu a Tenten s Deidarou.
„Vidím to bledě. Všichni jsou unavení a zranění. Potřebovali bychom pomoct.Budeme muset počkat, až dorazí posily z Konohy!“ vykřikl Kakashi, aby přehlušil hluk.
Napravo od nich se objevil Gaara. Díky jeho písku, měl Deidara problém. Přestal zvládat situaci.
„Itachi!!!“ zakřičel na vedoucího z Akatsuki na této misi. Ten se po něm ohlédl a kývnul. Deidara se zaměřil na Gaaru. Itachi odhodil surově Tenten, která nehybně padla o kus dál. Neji zpanikařil a rozběhl se k ní.
„Tak co ty naše písečná oblůdko ... tohle nevyhrajete…“ řekl posměšně směrem ke Gazdovi Deidara. Akatsuki se začali stahovat a mizeli z vesnice na poušť. Gaaru tohle rozčílilo. Jednal bez rozmyslů a vydal se za nimi. Když to zpozorovala jako první Nano, vyřítila se mu pomoct. Tohle by sám nezvládl.
„Nano, Gaaro!!!“ Zvolali všichni společně, ale než by se vydali byli by už dávno pryč. Proto za nimi nešli. Mizeli jim z dohledu. Akorát se z druhé strany dostavila pomoc. Tým Kurenai-sensei. Sama sensei spolu s Kibou, Hinatou a Shinem.
„Přišli jsme pozdě, sakra!!!“ vykřikl Kiba a Akamaru zaštěkal.
„Kde máte zbytek?“ zeptala se Kurenai.
„Támhle.“ Ukázal na skupinku lidí z Konohy a Sakuru, která léčila právě tenten. Naruto vykřikl.
„Gaara zmizel za Akatsuki a Nano se za nimi vydala taky!!!“ křikl Naruto nervózně. Bál se o Gaaru a i o ní.

„Cože???!“ Kibovi se zjevil na tváři ustaraný výraz, který ostatní překvapil.
„Kankurou sežeň schopný ninji jdeme za nimi !!!“ zařvala Temari.
Po chvíli se vydali všichni z Konohy už vyléčení s posilou, Temari, Kankurou a pár ninjama za Kazekagem, mladou dívkou a zločineckou organizací Akatsuki …………………………..

Poznámky: 

Takže, dostala jsem se na internet dřív. Proto přidávám aktivně další dílek. Doufám, že se vám líbil. Byl to spíše takový díl o lásce. Pište komentíky, hlasujte a těšte se na další díl.
Vaše Iriam :)
__________________________________________________________________________
Příště : Gaaro, Gaaro ..... začni používat mozek, nebo to nedopadne dobře.

POKRÁČKO PŘÍŠTĚ !!!!

5
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2020-09-19 18:29 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

„Misia PM:“ Naši zaľúbenci hartusia zbraňami a najmä jazykom hihihi Jasné, že sa nechcú zabiť, ale dačo iné Evil Vzájomná blízkosť láka a je to tu, vášne zvíťazili, červenám sa Stydím, stydím, stydím! Zdá sa, že Rogena vychovali Akacuki, keď ich považuje za rodinu. Tímy zatiaľ bojujú, čakajú na posily z Konohy a Nano chýba. Divné, že Deidara dokázal Gáru tak vytočiť, že sa prestal ovládať Gaara Aaa, tím Kurenai dorazil, ale akosi neskoro, Nano s Gárom sú fuč Ehh... jasně... hehe...

P.S. Odkaz na 15. diel: https://konoha.cz/node/30196

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, St, 2008-08-27 00:35 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Cool!! Prostě boží čtení. Laughing out loud

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, Po, 2008-07-14 15:08 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

moc pěěěěkný aaaa

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Ne, 2008-06-15 17:48 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Děkuji všem za komentíky. Strašně moc si jich vážím a čím víc jich je, tím více mě to nutí psát dál. Ještě jednou díky, jste moc hodní. Smiling

Vaše Iri

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Shinuzuka
Vložil Shinuzuka, Ne, 2008-06-15 18:18 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 214 | Autor je: Prostý občan

čím vícě komentářu tím více psaní hmm tak to tu asi začnu psát tak 300 komentu ke každému dílu Laughing out loud
dneska sem si to tu zase četl a uklidnilo mě to a navodilo mi to náladu mno byl sem tak vklidu že sem se i mohl učit zítrá mám zkoušky mno prostě jen tak dále
hluboká poklona mladá slečno Iriam Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-15 16:21 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Sem vážně na konci se svojí slovní zásobou!!! Sticking out tongue Je to hold mega úža super čuper!!!!! Laughing out loud To ti musí zatim stačit na nic jinýho už nepřijdu! Eye-wink

Obrázek uživatele Shinuzuka
Vložil Shinuzuka, Ne, 2008-06-15 13:37 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 214 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-14 21:05 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tomu sa vraví chémia Eye-wink
Gaarinko nepremýšľa? no pekne Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., So, 2008-06-14 21:12 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

děkuji Smiling

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -