愛 - ep.10 - Jak na*rat Orochimara ve dvou jednoduchých krocích (krok č.2)
Krok číslo 2: Zabijte mu nejlepšího kandidáta na nový tělo a zároveň nejlepšího exota a to pomocí kekkei genkai, kterou sám Oroxicht stvořil!
Loudám se ulicemi Konohy a přemýšlím. Ještě nikdy jsem neměla v hlavě takový zmatek. Jsem šťastná, protože už je ze mě ninja, ale naopak nešťastná, když pomyslím na pitomej klon, na Itachiho smrt, na Nejiho...
Najednou do někoho vrazím.
"Promiňte," omlouvám se když v tom pohlédnu do známého obličeje...
"Neko...?"
Nevěřím svým očím... je to opravdu on...? Co tady dělá...? Proč ho nikdo nevidí...? Nebo už snad zapomněli, co je zač...?
Vy...!?
"Ano, já a nikdo jiný, přišel jsem si pro tebe...!
Já s váma ale nikam nejdu!
Jistě, už jsi zdejší ninja..."
Nesnáším, když mě propalují ty hadí oči...
Vadí to? Mě osobně ani ne, teď mám větší šanci vás konečně odděla za to, co jste udělal mý rodině...!"
A co jsem jim udělal...?"
Zelená chakra mi už zase ovládá mozek. To je jenom jeho dílo, jen jeho...a jenom on za to musí zaplatit...musí platit...
Nedělej, že o tom nevíš, slizoune!
"Malá Neko... ntuším, o čem to mluvíš!"
Už to nevydržím a zaútočím na něj. Jaké je však moje překvapení, když se rozplyne. Byl to klon!
OROCHIMARU! TY IDIOTE!
Po téhle scéně, kdy jsem nepoznala iluzi od skutečnosti se rychle vytratím domů. Zítra mám přece misi, musím se pořádně vyspat...
Sedím na kameni na "osudné louce" a čekám na Uchihu mladšího. Teda, spíš Uchihu jediného a posledního, protože jak ho znám, ten si holku natrvalo určitě nenajde. Kakashi, Naruto a Sakura(proč jen musím bejt v týmu s ní?! Život je taaaak nespravedlivej!) jsou poschováváni kolem.
Začnu škrábat kunaiem po kameni, jako bych snad dělala Itachimu náhrobní kámen...
"Želíš toho, cos udělala?" Hlas mu hodně zeslizovatěl, co jsem ho viděla naposledy.
Stejně bys ho zabil ty...takže je mi to jedno...!"
Škoda, že tě nesmím zabít..." na jeho tváři se objeví úšklebek, "netuším, na co tě lord Orochimaru potřebuje."
"Tak to já taky ne. A navíc, já ho chci zabít..."
"Ale tak jako tak, Itachiho tělo ti nedám. Zbavil jsem se ho. Aspoň něco...teď půjdeš se mnou."
"No jasně! To tak!" odseknu.
Pohodí černými vlasy a zamyšleně se podívá do lesa, odkud přišel. Tuší snad něco? Zazanamenal snad Sakuru, Naruta nebo Kakashiho? Nebo snad na někoho čeká...?
"Já tě nežádám, poroučím ti. Jakmile totiž dostaneš prokleté znamení, takové jako mám já, staneš se naplno lordovou služebnicí."
"Víš moc dobře, že to nejde. Víš, že má kekkei genkai je nestabilní? Nebo se ti s tím snad Hadoflus nesvěřil...?"
To ho zřejmě namíchne, protože v jeho očích uvidím červený záblesk Sharinganu.
"Jak chceš," pronese obřadným tónem,"budeme bojovat!"
"To mi vyhovuje," obdařím ho zářivým úsměvem, " v tom případě...MIDORIGAN!"
Hodí po mě několik kunaiů. Já se uspěšně vyhnu a oplácím promyšleným vodním jutsu. On se však taky vyhýbá, snaží se mě spražit plameny. Zase se netrefí, pak ani já jeho...jako by ten zápas snad neměl konce. Když takhle bojujeme pět minut, vyskočí z křoví Naruto, kterej to zřejmě nevydržel a zařve:
"Sasukeeee! proč ses musel přidat k tomu slizounovi?!"
"A, Naruto... muhahahaha!" Sasan dostane záchvat psychopatickýho smíchu, z kterýho jde až strach.
"Tohle bude zábava! Muhahahaha!" Sasan se zaměří na Naruta, kterej jen ztěží uhýbá jeho útokům. Netrvá to dlouho a slyším už jenom něco podobný slovu...něco jako "RASEN-DORI!" , když na sebe oba míří svými technikami.
"Tak dost!" zařvu, zelená chakra se hlásí o slovo.
"Sasuke je MŮJ PROTIVNÍK!"
Proměna tentokrát netrvala moc dlouho. Teď už i Sakura s Kakashim vylezli z křoví, snažíce se proměnu zastavit. Naruto stojí a zírá, Kakashi křičí "Ovládej se, klid!", Sakura prchá tam, odkud přišla. To všechno vidím jako za závojem. Jediný jasný cíl je Sasuke a moje touha ho zabít.
Vařítím se takzvanou anti-sharingan rychlostí, kterou nepostřehne ani Sasu. První z 13 hadích ocasů se kolem něj omotá jako provaz.
"Orochi no jutsu!"(ano, veeeeelmi originální XD) vykřiknu, udělám pár znamení rukou(takovejch 15, ne víc XD)a z mých zbylých 12ti hadů/ocasů se stane jeden velký had. Ten se oddělí a plazí se směrem k Sasuovi. Ten, zoufale se snažící vyprostit ze sevření třináctého hada zařve
"Zachraňte mě! Naruto!Sakuro! Vždyť jste moji přátelé! Pomozte mi! POmóóóc!"
Had se sklání nad Sasukem, tlamou mu zakryje celou hlavu.
"Já nechci...nechci zemřít..."
Skousne.
K zemi padne bezhlavé tělo posledního Uchihy. Had se rozdělí na 12 menších a ti se poslušně vrátí na své původní místo. Ucítím příval energie. Chakra, kterou měl Uchiha mladší, kekkei genkai, kterou vlastnil... se nyní stala součástí mé, což znamená...zabila jsem Itachiho...člověka, pro mě velmi důležitého...někoho, koho jsem měla ráda...
..."Mangekyou Sharingan..."
Ano, funguje to...
Takže jubilejní 10! Píšu to den před odjezdem na výlet do lanovýho centra a 4 dny po příjezdu z Kopřivnice z mezinárodního kola soutěže v programování(Baltík 2008), kde jsme mimochodem byli 12! Důvod, proč to píšu dneska je, že nemám depku(výjmečně) a X factor psát nechci, páč byste pak čekali na další díl a já bych nic a nic XD, no, snad se líbil i když trochu kratší toto díl byl...
Teď mě napadá, aby to nebylo stejně dlouhý jako Naruto XD( jasně, episoda 400, co dělat, když je vám 80 XD)
PS: Jo, je to tak trochu divný, ale nějak se mi to chce zamotávat XD a udělat z Neko dokonalou osobu, co zabíjí všechny, na který narazí XD
Mise L4: Z tohoto dílu mám takové rozporuplné pocity. Vím, že jsi autorka, ale něco mi tady nesedí. To byla Sakura tak vyděšená, že nepřišla prosit o Sasukeho život? Přeci jen to byl její vyvolený. Nebo Naruto, ten taky mohl žádat jen jeho uvěznění, aby tam měl čas na nápravu a to stejné Kakashi. Ten mohl zakročit, přeci jen to byl jeho student. I když zběhlý. Ne, že by mi jeho smrt vadila, ale není to moc uspěchané? Takže nám vlastní MS. Co přijde příště? Trochu mi evokuje MS...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Mise V:opět vydařený díl. Konečně to Sasuke schytal Orochimaru jako přelud, taky super. jak mohla získat Mangekyou Sharingan, to jsem sice nepochopila, ale opravdu zajímavý díl.
krása, je to velice poutavé a nejde se od toho odtrhnout
O-o
Ty mě chceš zabít!! Nejdřív umírám smíchy, pak napětím!
Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.
Tarush se vyžívá v zabíjení různých postav. Ty bys brzy vyvraždila celou Konohu, kdyby ti někdo půjčil řízení Naruto Anime...
heh...tak to taky myslm xD
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
Jsem OROfil...a to takový, že naprosto nenapravitelný. Proto rovnou říkám...
OROCHIMARU JE MŮJ A BUDU SE ZA NĚHO PRÁT! (a byl můj i před tou děsnou vlnou jeho stoupající popularity. Byl můj více tehdy než dnes.
Nehodlám to opakovat, já vám tohle hádě NEDÁM! A kdo mi na něj hrábne, toho uškrtim!
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
ha zabila Sasukeho ta radost z toho skoro vyvážila to naštvání z toho že zabila Itachiho (skoro)
Hustý xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Další nedepkoidní dny přeji, jde ti to k duhu
A gratuluji k umístění, mezinárodní kolo určitě není žádná brnkačka
Ha, jsem hrdou členkou Spolku Žroutů knih! Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární. Přesto se nemusíte obávat, že jste o nás ještě neslyšeli... Spolek založen 12.3.2009 Kdo fandí knížkám, ať se přidá! Aktuální seznam členů a přihlášky u naší předsedkyně Akumakirei :)
ja som prvaaa! je to super ako vždy! !
NYOHOHOHOO~