manga_preview
Boruto TBV 13

Plátky růží!

Tohle také není nějakextra dlouhé! Ale doufám, že se to bude líbit! Je to jednorázovka na pár SasuXSaku

"Sasuke! Jsem doma!"křikla na celý dům Sakura ale odpovědí ji bylo pouze hrobové ticho. Pokrčila rameny a zamířila do kuchyně aby vyložila nákup a poté zamířila do ložnice. Na schodech ale šlápla na něco měkého a příjemného. Zvedla nohu a podívala se na co šlápla. Když si to ale pořádně prohlédla zjistila, že je to okvětní plátek růže, krvavě rudé barvy. A když se podívala kolem sebe zjistila, že tyto plátky pokrývají celou zem a vedou až do ložnice.

"Hmm to by mě zajímalo co vymyslel tentokrát."pomyslela si Sakura a pousmála se.. Za ty dva roky co spolu chodí, ji taková překvapení Sasuke připravuje často ale dnes cítila, že to bude něco specialního. Pomalu se vydala až nahorů a zastavila se u dveří. Zhluboka se nadechla, vzala za kliku a vztoupila do vnitř. To co uviděla ji doslova vyrazilo dech. Všude po pokoji byly rozházené lístky růží, pokoj byl osvětlen pouze mnoha svíčkami a nakraji toho všho stál malý stoleček s dvěma svýčkami a talíři s vybraným jídlem.

"To je užasné!"vydechla Sakura a rozhlížela se po pokoji. Najednou z rohu místnosti vystoupil Sasuke v pořádném obleku a s usměvem přešel k Sakuře.

"Doufám, že se ti to líbí!"řekl Sasuke a upřel na ni prosebný pohled. Sakura se na něj usmála.

"Je to fantastické! O něčem takovém sem vždycky snila!"řekla Sakura a padla mu kolem krku. Sasuke ji políbil a dovedl až ke stolu s jídlem. Sakura se s usměvem posadila na židly a počkala až si sedne i Sasuke. Spolu pak začli jíst.

"Chutná ti?"zeptal se ji po chvíli Sasuke a Sakura přikývla. Něco tak dobrého dlouho nejedla. Pak už nikdo z nich nepromluvil dokud nedojedli. Sasuke vztal a sklidil ze stolu, Sakura se na něj otočila.

"Sasuke?"zeptala se Sakura.

"Copak?"otázal se Sasuke a otočil se na ni. Sakura se na něj vážně podívala.

"Proč jsi vlastně tohle všechno přichystal?"zeptala se ho zvědavě Sakura. Sasuke zvážněl.

"Ne že by se mi to nelíbylo! Je to naprosto užasné!"řekla rychle Sakura ale Sasuke ji prstem umlčel. Vzal ji za ruku a pomohl ji vztát. Dovedl ji doprostřed místnosti a tam si kleknul před ní na koleno. A vytáhl růžovou krabičku. Sakura zalapal po dechu.

"Vezmeš si mě?"zeptal se ji Sasuke vážně. Sakura na něj překvapeně hleděla. Tři slova, které dokáží změnit tvůj život. Ale nejsou jednotná bez odpovědi. Nikdy nevýš jaká je správná a jak tvé rozhodnutí dopadne. Ano musíš se řídit hlavně srdcem ale i rozum je potřeba. Sakura si toto všechno uvědomovala a už předem věděla co odpový.

"Ano!"vykřikla a vrhla se mu kolem krku. Sasuke ji štastně objal. Trochu se od ní odtáhl a chytnul ji za ruku. Vzal prstínek co byl v krabičce a nasadil jí ho. Byl z čistého stříbra a byly do něj vsazeny růžové a zelené diamanty.

"J-je užasný!"zakoktala Sakura a do oí se ji draly slzy. Ale ne jen tak obyčejné! Byly to slzy štestí a lásky, ketré k Sasukemu pocitvala. Sasuke se usmál a láskyplně ji políbil.

"Miluju tě, Sakuro."zašeptal Sasuke. Sakura se usmála.

"Také tě miluju a milovat nepřestanu!"také zašeptala Sakura a znovu se políbili.

4.6875
Průměr: 4.7 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Pá, 2009-10-09 16:35 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Oi... tak sladké, tak presladené.... a ešte k tomu SasuSaku... bééé...
PS: Mňa si nevšímaj, ja len nemám rada tento pairing a sladké poviedky Laughing out loud Ale ak si odmyslím všetok ten slad a pár SasuSaku, tak je to naozaj pekne napísané, tak romanticky Laughing out loud kto by nechcel zažiť takéto požiadanie o ruku?

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-05-24 11:45 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Wow!!!

Bomba!!!Báječný!!!Fantastícký!!!Ty vždycky umíš lidi nadchnout!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2008-05-23 18:56 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

skvely!!! ty pravopisny chyby nejsou dulezity.. nejsme ve skole a tohle bych nejspis snad ani nevymyslela Smiling

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Čt, 2008-05-22 19:44 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

juuuj tak to je supeer Smiling fakt hezky pises a nasel sem tam 3 chyby to je na tebe rekord xD lol neee Laughing out loud je to super jen tak dal:)


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Autobahnführer
Vložil Autobahnführer, Čt, 2008-05-22 17:38 | Ninja už: 6178 dní, Příspěvků: 105 | Autor je: Prostý občan

Sice kratky, ale o to lepsi Smiling

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Čt, 2008-05-22 13:23 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

krásne Eye-wink júj som si to rád prečítal


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-05-22 11:25 | Ninja už: 6069 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takový sen by Sakura ráda určitě prožila Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!