Sama proti všem 14: Nečekaný útok
Ale najednou se ozvala ohlušující rána a zem se mohutně otřásla.
Yoshino se snažila udržet rovnováhu a povedlo se. Naruto se rychle zvedl a zmateně se rozhlédl. U bran Konohy byly slyšet výkřiky. Oba dva zakleli a bleskově se rozeběhli k bráně.
U ní se jim naskytl hrůzný pohled - desítky zvučných ninjů se snažilo dostat do vesnice. Listoví dlouho nevydrží. Yoshino na nic nečekala, skočila na nejbližší strom a pronikavě zavyla. Zvuk se táhl na stovky mil daleko a ninjové na setinu vteřiny zanechali boje, ale hned zase pokračovali. Yoshino věděla, že ninjům z Království Stínů to bude trvat přinejmenším 5 hodin, než sem dorazí. Zase seskočila dolů a zařvala na Naruta:
"Musíme přivolat ostatní!" Naruto kývl, vyvolal klon a poslal ho za Tsunade. Yoshino aktivovala Kiiroigan a ohodnotila situaci. Bylo tu 39 zvučných ninjů, ale nikde žádný Orochimaru nebo Akatsuki. Asi se přeřekla, protože náhle uviděla mezi stromy 10 stínů.
"Akatsuki!" zavrčela. Naruto se zhrozeně podíval jejím směrem. Také je zahlédl. Mezitím se už objevili všichni Jouninové a Chuuninové. Všichni se dali do boje se Zvučnými. Yoshino zapíchla pár ninjů a právě bojovala s dalším, když se náhle brána rozpadla pod obrovským fialovým hadem. Yoshino v něm poznala Mandu (Orochimarův Summon). Najednou se objevil Jiraia na Gamabuntovi a Tsunade na Katsuye (to byli zase jejich Summoni). Jiraia, Tsunade a Orochimaru se odebrali na nedaleké bojiště, aby si to vyřídili mezi sebou. Hned na to Yoshino zahlédla Kyodaija (3 Orochimarovi hadi). Udělala několik pečetí a vykřikla:
"Kuchiyose no Jutsu (Technika přivolání)!" v oblaku kouře stálo 7 velkých vlků různých barev. Třem z nich dala nějaké pilulky. Jakmile je vlci sežrali, ohromně zmohutněli a vrhli se na Kyodaija. Yoshino na zbylé 4 něco zavrčela a ti se rozutekli. Dívka si sundala návleky a vyrazila vpřed.
Kiba bojoval s jedním zvučným ninjou, ale lehce se ho zbavil pomocí Tsuuga (Ostrý tesák).
"Yoshino!" zařval, ale vzápětí se na něj vrhl další. Dopadl stejně jako jeho předchůdce. Kiba se rozhlédl. Hledal ji už hodnou chvíli, ale ne a ne ji najít. Náhle ji uviděl. Právě sežehla nějakého zvučného ninju svým ohnivým Jutsu. Rychle se k ní rozběhl.
"Yoshino!" křikl na ni. Náhle po něm hodila jehlu. Bleskově se skrčil.
'Co to do ní proboha vjelo?!' ptal se sám sebe a otočil se. Za ním stál zapíchnutý Zvučný ninja s kunaiem v ruce. Nebýt Yoshino, bylo by po něm. Otočil se k ní zády a pomalu přistupoval, zatímco odrážel útoky nepřátel. Když byl už u ní, ohlédl se letmo přes rameno. Yoshino právě zabila dalšího ninju.
"Yoshino!" dotyčná otočila hlavu. Kiba zapíchl protivníka a pokračoval:
"Už jsem se rozhodl!" musel křičet, protože tu bylo poměrně rušno.
"A jak?" zeptala se ho dívka.
"Radši tě budu mít jen jako kamarádku, než abych tě neměl vůbec!" Yoshino se k němu překvapeně otočila čelem a Kiba udělal to samé. Široce se na něj usmála a objala ho. Kiba mezitím poslal jednoho zvučnýho ninju za Yoshino na onen svět. Oba se od sebe odtrhli, usmáli se na sebe a každý se rozběhl jedním směrem.
Naruto se prodíral davy ninjů a sem tam nějakého zabil. Hledal určitou osobu. Jestli tu byl Orochimaru, byl tu i on. A náhle ho uviděl. Stál tam a čekal na něj. Narutovi se do očí nahrnuli slzy.
"Sasuke." zašeptal. Dotyčný zmizel a Naruto velmi dobře věděl kam.
"Sasukeee!!!" zařval a rozběhl se za ním.
Yoshino se rozhlížela kolem. Taky někoho hledala. Náhle zaslechla zahvízdnutí a rychle vyskočila do vzduchu. Metr od ní se do země zabodl kunai. Ve vzduchu se otočila o 180 stupňů a hledala útočníka. Najednou ho spatřila. Stál uprostřed houfu bojujících a jakmile se jejich pohledy střetly, ušklíbl se. Jeho černé vlasy vlály ve větru a oči zářily Sharinganem.
"Dlouho jsme se neviděli, Yoshino." promluvil. Dívka se zamračila.
"Nerada tě zase vidim, můj drahý." mladík, vlastně už dospělý muž, se pronikavě zasmál.
"Já to samé říct nemůžu." řekl a zmizel. Yoshino zaklela a následovala ho. Objevila se na malém paloučku. Už tak dlouho tu nebyla a ted' cítila nepříjemné mravenčení po celém těle.
"Vzpomínáš? Tady jsme se porvé setkali. Bylo ti jedenáct, že? Tajně jsme se tu scházeli, bylo to naše malé hnízdečko lásky. Škoda jen, že si tě pak zotročil ten blbej vládce." ozval se pro Yoshino velmi známý hlas. Otočila se. Byli od sebe vzdáleni tak 20 metrů, ale i tak muž viděl dívčiny jantarové oči. Pozorně si ji prohlédl.
"Vyrostla jsi...a zkrásněla." začal. Yoshino nakrčila obočí.
"Zato ty si čím dál tím odpornější." odpověděla mu. Muž se zasmál.
"Vždycky jsem měl rád tu tvoji jedovatou povahu." Yoshino si odfrkla.
"Zato já doted' nechápu, jak sem mohla chodit s takovým ubožákem!" tohle se neznámého zřejmě dotklo, ale nedal to na sobě znát.
"Yoshino Yoshino. Kam se jen poděli ty nádherné časy, kdy jsme byli spolu? Jen ty a já?" zeptal se.
"Ty už sou dávno pohřbeny, můj milovaný Itachi." dotyčný se zamračil.
"Dobrá, tak ty půjdeš za nimi!" pronesl, možná až příliš dramaticky a rozběhl se na ni. Složil několik pečetí a zařval:
"Katon: Housenka no Jutsu (Živel oheň: Technika ohnivých koulí)!" Yoshino tento útok čekala. V pohodě se jim vyhla, ale náhle se Itachi objevil přímo před ní a silně ji udeřil do břicha z bezprostřední blízkosti. Yoshino z úst vytryskla krev a Itachimu přímo do obličeje. Ten od ní odskočil. Ušklíbl se, otřel si krev z obličeje a olízl si ji z prstů. Yoshino, která se jen stěží držela na nohou, se znechucením málem pozvracela. Itachi se podle rozesmál.
"Na mě nemáš, Yoshino. Bez problémů bych tě zabil." Yoshino se znovu narovnala a aktivovala svůj Ookamigan (Vlčí oko).
"Ty vůbec nic nevíš. Seš tak slabej... Mnohem slabší než já. V podstatě sme úplně stejní, ale přesto sem o hodně lepší než ty. A víš proč? Protože já mám něco, co ty ne." Itachi se ušklíbl.
"A co to má být?" zeptal se arogantně. Yoshino chvilku mlčela.
"Láska." muž se hlasitě rozesmál.
"Od tebe to sedí. Pokud vím, tak jediná tvoje láska jsem byl já." řekl nafoukaně. Yoshino se pousmála, což Itachiho vyvedlo z míry.
"Mýlíš se. Taky sem si myslela, že se už nikdy nezamiluju. Ale přece jen se konečně našel někdo, kdo mě opravdu miluje a klidně za mě položí život." Itachi se zamračil.
"A kdo to je?" v jeho hlase byla slyšet známka žárlivosti. Yoshino vypadala nesmírně št'astně.
"Jeho jméno je...Písečný Gaara." hned na to začala Yoshino neuvěřitelnou rychlostí dělat pečetě. Jedno z jejích znamení na ruce zazářilo. Vyskočila vysoko do vzduchu a vykřikla:
"Katon: Gouryuuka no Jutsu (Živel oheň: Technika obří dračí hlavy)!" Itachi vytřeštil oči. Tenhle útok rozhodně nečekal. Z dívčiných úst vyšlehl obrovský ohnivý drak a Itachiho úplně pohltil. Zmítal se v tlamě draka a ten s ním pak tvrdě udeřil o zem a vypařil se. Chvíli tam jen tak ležel v obrovské díře a pak namáhavě vstal.
"Asi jsem tě trochu podcenil." řekl obdivně, težce oddychujíc. Yoshino se pohrdavě ušklíbla.
"Řekla bych, že trochu víc." rozeběhla se k němu a obdarovala ho náramnou ránou do obličeje. To Itachiho odhodilo o 5 metrů dál. Ten tam zůstal ležet a vypadalo to, že je po něm. Ale náhle vyskočil na nohy a zvolal:
"Tsukuyomi (Měsíční Čtenář)!" Yoshino hleděla přímo do Itachiho Mangekyou Sharinganu. Chytla se za hlavu a bolestivě vykřikla. Viděla tu nejhorší noční můru - smrt jejího klanu. Viděla její tetu, jak umírá v krutých bolestech a jejího otce, jak nad ní stojí a zasazuje jí poslední, smrtelnou ránu do srdce. Yoshino znovu vykřikla a začala plakat. Genjutsu se změnilo. Stála před branami Konohy. Všechno bylo zničené a náhle uviděla ležícího Naruta.
"Naruto!" zakřičela a rozeběhla se směrem ke chlapci. Těsně nad ním se prudce zastavila. V obličeji měl šokovaný výraz. Byl mrtev. Yoshino tekly slzy proudem a opodál uviděla Sakuru, Hinatu a Kibu. Všichni leželi na jedné hromadě a i když Yoshino věděla, že už nejsou na tomto světě, k nim běžela a položila je zvlášt' vedle sebe. Najednou uviděla další noční můru. Asi 10 metrů od ní klečel Gaara a jeden zvučný ninja mu právě zabodával kunai do srdce.
"Neeeee!!!" vykřikla pronikavě Yoshino a rozeběhla se k nim. Chtěla ninju zabít, ale ten se těsně před úderem rozplynul. Yoshino se vyjeveně dívala na místo, ale pak se prudce otočila a klesla na kolena ke Gaarovi. Vzala ho do náruče a usedavě se rozplakala. Byl mrtvý. Yoshino si přitiskla jeho hlavu na svou hrud' a bolestně zařvala.
Yoshino se ve skutečnosti zmítalana na zemi před Itachim. Ten k ní promluvil:
"Vidíš to? Nedokázalas to. Nedokázalas je ochránit a ted' jsou všichni mrtvý. Všichni zemřeli a to kvůli tobě!" Yoshino v Genjutsu uslyšela Itachiho hlas. Prudce otevřela oči a podívala se na Gaaru. Ne! Tohle nemohla být skutečnost! Gaara by ji nikdy nezradil. Nikdy by neumřel a když už, tak jedině spolu s ní. Sklonila se k němu a políbila ho.
Náhle Yoshino obalila černá chakra.
"KAI (Uvolnění)!" odvolal své Genjutsu Itachi a vyděšeně odstoupil. Yoshino se vznesla do vzduchu a otevřela oči. Zářily krvavě červenou barvou a z chakry se jí začaly tvořit ocasy. Itachi se vyjeveně díval na dívku, která se zase snesla na zem. Stála v přikrčené poloze a chakra se trochu stáhla. Itachi ted' zahlédl dlouhé drápy a ostré tesáky. Otevřela oči. Byly hrozivě narudlé a tak dychtivé po krvi, že div nespadl na zadek. Yoshino neustále vrčela a náhle promluvila:
"Nikdo, nikdo nebude zabíjet mý blízký bez úhony!" rázem se jedním skokem vrhla na Itachiho a zabořila své zuby do jeho hrdla.
Tak tady je ten slíbený dílek! (Moc se omlouvám za zpoždění, ale to víte, škola volá ) Jo a kdybyste se divili nad těma trochu krvavějšíma scénama, tak to taky pardon ale mám děsně vražednou náladu!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
to je vynikající jen doufám, že nebudou moc unaení po tréninku a že to všechno dobře dopadne
jak ty to děláš, že je to pořád tak napínavý??? už se těším až ho zahryzne!!!
Můj Valenth
Pokousané Itachisko, jů! Mám se hned podívat, jak to bude dál, anebo si zas na chvíli odskočit ke kreslení? Hm... záludné... ne, musím, aspoň ještě jeden díl!!!
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Bezva. A ta vražedná nálada nevadí. Tím víc to je super!!!!!! 100 boů ze sta
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
no tak tenhle díl byl..........hustej,nák nenacházim slov. dávám za 5 plnej,a klidně i víc kdyby to šlo ale bohůžel,tak pomyslně bych dala snad 15 hvězdiček
nádhera jako vždy moc se mito líbylo
To je ale nervák. Hned jdu na další, sice se mi přes rameno dívá kolegyně, ale snad mě nepráskne