manga_preview
Boruto TBV 15

Sama proti všem 13: Naruto vs. Yoshino

"Tak jdem na to!"

Naruto se vrhl proti Yoshino s nataženou pěstí. Čekal, že uhne jako vždycky, ale ona úplně v pohodě jeho ruku zastavila. Ušklíbla se a vzápětí dostal Naruto tak bolestivou ránu do břicha, že mu téměř vytryskly slzy.
'Tolik chakry, tolik energie! Ale jak je to možný? Vždyt' má míň ocasů než já!' dumal Naruto, zatímco se sbíral ze země.
"To, že ted' mám míň ocasů ještě neznamená že si silnější." odpověděla mu na nevyřknutou otázku.
'To tedy znamená, že má o hodně víc ocasů.' odvodil Naruto. Yoshino se usmála.
"Správně." nadlidskou rychlostí se k němu rozběhla a nebýt toho, že si Naruto dal ruce před obličej, by ho odrovnala naproto famózním kopem. Ale hned na to se otočila o 360 stupňů a pěstí ho odhodila asi o 10 metrů dál. Naruto za sebou při pádu zanechal dlouhou, hlubokou rýhu v zemi. Měl na těle pěkné šrámy, ale ty se okamžitě začaly zase hojit. Yoshino si před něj stoupla s rukama v bok.
"Můžu ti dát radu? Vyvolávej ocasy postupně, pak totiž neztratíš tolik síly najednou." Naruto přikývl a soustředěně koncentroval svoji chakru. Ocasy se pomalu stahovaly a nakonec mu zbyl jen jeden. Rozeběhl se proti Yoshino a asi 2 metry od ní se odrazil od země a skočil. Ta ho lehce odkopla. Byla na něj moc rychlá. Naruto se zase postavil a přimhouřil oči. Rázem mu vyrostly další 2 ocasy. Opět se mu nepodařilo Yoshino nijak zranit. Objevily se opět 2 ocasy. Tentokrát se zdáli být rovnocennými soupeři. Sem tam se Narutovi dokoce podařilo Yoshino zahnat do kouta, ale ta ho nakonec pokaždé trumfla. Už ho to přestalo bavit. Narostly mu zbylé 4 ohony a to už začínal být pořádně naštvaný. Přikrčil se a skočil na ni. Ta tentokrát nestihla uhnout a chlapec ji povalil na zem. Chtěl jí dát pořádnou ránu, ale dívka jeho ruku chytla, rychle vstala a mrskla s Narutem o zem. To mu vyrazilo všechen dech. Boj byl u konce. Yoshino si oprášila z oblečení velkou spoustu prachu. Přistoupila k Narutovi a vytáhla ho z obrovské díry, kterou vytvořila. Byl v bezvědomí. Ráda by ho nechala odpočinout (ovládání démona je velice vyčerpávající), ale jestli měl Naruto převzít nad Kyuubim kontrolu, musí trénovat, a to hodně. Černovláska začala dělat pečetě a pustila se do léčení. Za 15 minut byla hotová. Dala blond'ákovi chvilku na vzpamatování a zase ho vytáhla na nohy. Naruto vyvolal klona a s jeho pomocí si vytvořil Rasengan (určitě nemusim vysvětlovat že?) a znovu se na ni vrhl. Ta vyčkávala, až jí bude na dosah. Avšak metr od ní klon zmizel. Tohle nečekala a rychle se otočila. Pozdě. Pravý Naruto ji zasáhl Rasenganem do břicha. Rána dívku odhodila o pár metrů dál, ale kupodivu dopadla na nohy. Naruto vykulil oči.
'Co to proboha dělám?! Mohl jsem ji zabít!' přemítal si v duchu vyděšeně. V podstatě měl pravdu. Správně to mělo Yoshino zabít, ale ta vypadala živá jako mrtvá. Náhle ji chakra zcela pohltila a zvedla do vzduchu. Otevřela oči. Naruto se při pohledu do nich tak lekl, že spadl na zadek. Obrovská díra v jejím břiše začala červeně zářit a pomalu se zacelovala. Chakra se stáhla a ona spadla na zem. Naruto nebyl schopen žádné reakce. A ani nemusel. Dívka totiž opět vstala, jako by se nechumelilo. Nechápavě se podívala na vyděšeného chlapce.
"Děje se snad něco?" zeptala se nevinně. Naruto se probral z tranzu a vyletěl na ni:
"Ne! Vůbec nic se neděje! Snad jedině to, že jsem tě právě viděl vstát z mrtvých!" ječel jako smyslů zbavený. Yoshino ted' svitlo.
"Ááá, to je kekkei genkai mýho démona. Má schopnost regenerovat poškozenou tkáň a znovu ji zacelovat. Stává se to pouze při vážných zraněních a většinou nemám ponětí o průběhu." vysvětlila mu klidně. Naruto se pomalu uklidňoval. Yoshino se usmála.
"Většinu lidí to vyděsí, i když ani pořádně nevim proč." řekla jen tak do vzduchu. Naruto si ulehčeně oddychl. Už si myslel, že Yoshino skutečně zabil.
"Jo mimochodem..." začala. Naruto polkl.
'Tak ted' mě určitě zabije!' pomyslel si. Cítil, že se začíná silně potit.
"...ten výpad byl naprosto famózní!" Yoshino se rozesmála, při pohledu na Narutův nevěřícný obličej.
"No snad sis nemyslel, že sem neporazitelná ne?" popravdě řečeno si to Naruto skutečně myslel. Všiml si, že Yoshino narostly 2 ocasy a zhoustly jí vlasy tak, že její jehla z nich málem vypadla. Ale Yoshino ji stejně vytáhla. Narutovi klesla čelist při pohledu na ty přenádherné vlasy. Yoshino pevně sevřela jehlu v ruce a udělala pár pečetí. Jehla najednou zazářila a Yoshino s ní projela svými vlasy. Jednotlivé pramínky se změnily v dlouhé a nebezpečně ostré jehly. Naruto měl takový pocit, že by měl vzít roha. A jeho šestý smysl ho nezklamal, protože jak se Yoshino vlasy ohnala, všechny jehly z nich vyletěly a mířily přímo na Naruta. Ten neměl šanci vyhnout se jim. At' kličkoval jak kličkoval, jehly ho všude pronásledovaly.
"Jak je tohle možný?!" křikl na Yoshino. Ta se ušklíbla.
"Tak já ti to vysvětlim... V těch jehlách je obsažena speciální látka, která reaguje na tělesné teplo a jelikož je ovládám zvláštním Jutsu, budou tě pronásledovat tak dlouho, dokud tě nezasáhnou." Naruto zaskučel.
'Tak tohle je konec! Dřív nebo později mě stejně dostanou.' vytáhl kunai a hodil ho po jedné z jehel. Ta však uhla, jako by byla živá. Naruto si vzpomněl, že Yoshino říkala něco o tom, že je ovládá. Vzal 3 shurikeny a hodil je po Yoshino. Ta jim sice uhla, ale jehly tím ztratily směr. Naruto té chvilky využil a vyvolal 10 klonů. Jehly je zasáhly a všechny klony rázem zmizely. Yoshino obdivně pokývala hlavou.
"Taktika dobrá. Ale to ti moc nepomůže." řekla a vytáhla něco železného. Naruto nebyl schopen rozpoznat, co to je, protože to bylo složené. Yoshino tu věc natáhla a Naruto nasucho polkl. Byl to dlouhatánský, železný řetěz. Vypadal sice hrozivě, ale nijak vážně ho zranit nemohl.
"To si jen myslíš." pronesla dívka a opět vytáhla ze svého pouzdra nějaké malé, železné věcičky. Vyhodila je do vzduchu a několikrát po nich švihla řetězem. Blond'ák zaklel. Obyčejný řetěz se změnil v ostnatou a pekelně nebezpečnou zbraň. Yoshino se ušklíbla a mrskla řetězem. Ten se bleskovou rychlostí hnal k Narutovi. Hodil po něm kunai, ale ten se od řetězu odrazil.
'Jestli mě ten řetěz zasáhne s takovou rychlostí, je po mně!' ale stalo se něco nečekaného. Řetěz těsně před ním uhnul a u nedalekého stromu se zase stočil. Několikrát Naruta takhle obtočil a najednou jím dívka trhla. Naruta to přitáhlo ke stromu a Yoshino řetěz ještě přišpendlila dlouhou jehlou. Naruto se všemožně zmítal a švihal ocasy. Marně.
"Zbytečně plýtváš energií. Ten řetěz je obalen mou chakrou, neroztrhneš ho." ujistila ho pobaveně Yoshino. Naruto začal skučet. Ostny ho bodaly všude možně a jeden ho píchl vy-víte-kam. Naruto zařval ( i když možná trochu předstíraně). Yoshino usoudila, že by to mohlo stačit. Vytáhla jehlu a škubla řetězem. Naruto byl zase volný. Bolestně se chytil za vy-víte-co a naštvaně se podíval na Yoshino. Ta jen stěží potlačovala smích a tak se raději otočila. Po chvíli Naruto nechal skučení a hlasitě sebou švihl na zem. Yoshino se na něj podívala přes rameno a viděla, jak sedí opřený o strom a oddychuje.
"Všechno dobrý?" zeptala se vytlemeně. Naruto se zamračil.
"To se zeptej jeho!" vykřikl a ukázal na vy-víte-co.
"Je mi líto, ale já mu nerozumim tak jako ty." to jí stačilo. Yoshino nad sebou ztratila kontrolu a sekla sebou na zem k Narutovi. Dostala tak nekontrolovatelný záchvat smíchu, že skoro brečela. Ale Naruto to myslel vážně.
"Uzdrav ho, prosííím." poprosil ji. Yoshino se na něj nevěřícně podívala a když viděla, že Naruto nežertuje, sebou sekla podruhé. Na léčení vy-víte-čeho opravdu připravená nebyla.
"Neboj, než se oženíš, zase se vzpamatuje." pokusila se mu to říct co nejchlácholivěji, ale v návalech smíchu to prostě nešlo. Naruto si povzdychl.
"Hinata bude mít za manžela invalidu." řekl smutně. Tohle Yoshino málem zabilo. Smíchy se skoro zardousila a začala bušit pěstí do země, až se třásla. Když se KONEČNĚ uklidnila (asi po třech hodinách), vstala a hodlala nechat Naruta odpočinout a vydat se za Hinatou. Ale najednou se ozvala ohlušující rána a zem se mohutně otřásla.

Poznámky: 

Už to mám sice promyšlený, ae pokráčko až zejtra! Eye-wink

5
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-12-22 10:39 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

já jsem se válela skoro na zemi, ten konec byl nejuchvancancujícnější

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-08-03 09:06 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jeeeeeeee doufám že se pan vy-víte-kdo uzdraví!!! to by pak byla chudáček Hinata... těším se na další! Laughing out loud

Můj Valenth

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-07-31 21:01 | Ninja už: 6209 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Áááách..geniusálně popsaný souboj. Chudák Naru, bude z něj chcípáček xDD oj já chtěla komentovat desátý díl jakožto jubilejní, ale nějak jsem se začetla.. Tož to nevadí, komentuji teď xD Je to skvělý! Občas mi teda vadí, že je Yoshino až moc dokonalá (všechno umí, všechno zná), ale to je jen jedna věc. Jináč mooc pěkný, pádim na další

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-31 21:05 | Ninja už: 20053 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Mno tak to pozor!!! Sticking out tongue To co neumí je být citlivá a to co nezná je soucit!!! Eye-wink Takže dokonalá až tak neni!!! Smiling Ae máš pravdu asi sem to trochu přepískla!!! Sticking out tongue A jinak moooc děkuju!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-07-23 09:49 | Ninja už: 6145 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Souboj na jedničku, teda fakt! Možná se tam na můj vkus až příliš mnohokrát opakovalo slovo "ocas", ale jinak bez výhrad. Já bych totiž souboj tak bravurně nezvládla popsat.
A pak to s my-samozřejmě-víme-čím Laughing out loud mě odrovnalo stejně jako Yoshino. Ještě že nejsem doma, ale u mamky v kanceláři... tady je na zemi aspoň koberec, čili mě ten pád ze židle tolik nebolel. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Po, 2008-05-19 14:02 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

JO JO, JE TO SKVĚLÝ ! Laughing out loud TAK JÁ SE DU RYCHLE MRKNOUT NA DALŠÍ Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-05-18 17:24 | Ninja už: 6096 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

zase nádhera už nevim co bych hezkého napsla je že jeto supeeeerrrr Smiling a už se těšim na další díl jak malý dítě se těší na zmrzlinu Sakura Naruto

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-05-18 10:15 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak bezvadně popsaný složitý souboj a ještě si dokážeš dělat legraci, píšeš opravdu dobře, na to kolik je ti let. To ber jako pochvalu, prosím Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Shun
Vložil Shun (bez ověření), So, 2008-05-17 19:30 | Ninja už: 20053 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

no já sice čtu tenhle díl takže nevim jestli jsi někde psala že Naruto se dokáže ovládnout se všemi ocasi ale vím zase když má všechny ocasy tak by se měl proměnit v Kyuubi no Houkou jinak super

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-05-19 07:07 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Že ty si vždy a všude najdeš něco, kvůli čemu rýpnout. FF má v názvu jako druhé slovo fiction = zdání, klam, domněnka, představa, smyšlenka. Takže v povídce může hrdina klidně zvládnout to, co v předloze neumí Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele eli47951245
Vložil eli47951245, So, 2008-05-17 19:14 | Ninja už: 6078 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

tak tenhle příběh je vážně suprovej, je romantickej, je u něj sranda (kdybych byla normální, ležim na zemi a smíchy nemůžu popadnout dech) a ted tam přidáváš i akci, no prostě neumim ani dostatečně vyjádřit, jak se mi to líbí!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-05-17 18:52 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

No super a kdy zítra???

Budu čekat u PC na další díl!!!

Jo a ten invalid byl fakt good ale jak si mohl myslet že si vezme Hinatu ještě ji ani nepoprosil o ruku!!!

Jo a doufám že to skončí happy endem!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi