manga_preview
Boruto TBV 09

Loučení a návraty 12

Tak, a je tu další...

Sakura
Unaveně si povzdechla. Bylo krásné, slunečné odpoledne… Seděla ve stínu stromu, nedaleko brány Konohy, a přemýšlela. O čem? … Pohladila si rukou bříško, a trochu bolestně zasykla. Ten malý (nebo malá?) byl opravdu čilý, neustále ji kopal. Ale ona byla za každé kopnutí vdečná, znamenalo to totiž, že její děťátko žije. Dítě… Pousmála se. Její dítě. Zní to dobře, pomyslela si.
Ale... její tváři prolétl stín. Mnohem lépe by znělo naše dítě. Ucítila, jak jí po tváři stéká slza. Jedna jediná, křišťálově čistá kapička smutku. Smutku a víry.
Musíš to dokázat, Sasuke, pomyslela si. Prostě musíš.

Naruto
Dítě… budou mít dítě.Sakura se Sasukem budou mít dítě...

„A jinak?“
„Co jinak? Mým snem je stát se Hokagem. Budu chránit svoje přátele, bojovat za svou vesnici. Být nejsilnější ninja na světě!“ zvolal s úsměvem na rtech.
„Jo, to vím… ale jinak? Co si ještě přeješ?“
„Jinak…“ Naruto se trochu zamračil. Oba věděli, co chce říct… O Sasukem příliš často nemluvili, přece jen – to, že rána bolí méně, neznamená, že je zahojená.
„Jinak…“ O NĚM nemluvit. „Ramen!“
Tentokrát se zamračila Sakura. Není přece možné, že byl až takové neromantické pako… „A co jinak chceš?“
„No… Chci vědět, jak ve skutečnosti vypadá Kakashi-sensei,“ pronesl s úšklebkem.
Sakura se zklamaně odvrátila. Co by taky chtěla. Byl to prostě Naruto.
„A chci si tě jednou vzít,“ zašeptal jí najednou do ucha. „Oženit se s tebou… a mít konečně rodinu… velkou rodinu! Budeme mít spoustu dětí… Bude to skvělé, uvidíš...“
Něžně ji políbil. Sakura se potěšeně začervenala.
Ačkoliv to možná vyznělo jako jeden z jeho nesčetných vtípků, myslel to naprosto vážně, a onato věděla. Opravdu věřil tomu, že se to skutečně stane, byl si naprosto jistý…

Ale jistota přece neexistuje.
Násilně potlačil vzpomínku a soustředil se na přítomnost. Na něj. Sasukeho. Ukradl mu Sakuru… i jeho sen… Sen o dítěti, o rodině… to vše teď má, to, co mělo patřit Narutovi! Zase jím projel pocit křivdy.
„Dítě…“ zašeptal.

Sasuke
Konečně mu to řekl!
Zvedl se ze země. Stál teď naproti blond ninjovi, a díval se mu zpříma do očí. Konečně! Už bude konec téhle podivné věci, konec hledání… Konečně čas návratů.
Splnění jeho slibu už bylo nadosah, už zbývalo málo… vlastně to ani nebylo tak těžké…

Naruto
„Jo, je těhotná. Proto by ses měl vrátit,“ řekl prostě Sasuke.
Proč by se sakra vracel? Jaký má vlastně celá tahle záležitost smysl? O co tu vlastně jde?
Vrátit se do Konohy… vlastně… sám nad tím před Uchihovým příchodem uvažoval… Stát se Hokagem… Ale teď? Nemohl… nešlo to. Vidět to dítě vyrůstat… jeho šťastné rodiče… dokázal by to?
Ne. Jednoduchá odpověď. Nedokázal. A navíc… chtěl, aby Sakura byla šťastná. Miloval ji tak moc, že ji nechal jít, ale žít blízko nich, to už je moc. To ne.
Co teď? Lidé často říkají, že mají chuť někoho zabít… myslí to s nadsázkou, rozhodně ne vážně… ale Naruto tu chuť opravdu měl.
Ale… už jednou to nedokázal…

Sasuke
Bylo ticho. Naruto na něj jen tak zíral, myšlenkami daleko… Možná to bylo absurdní, ale Sasukeho to najednou přestalo bavit.
Tak co bude? Vláčel se sem takovou dobu, tak dlouho hledal a teď… co? Budou tam jen tak stát a házet po sobě střídavě udivené a vražedné pohledy?
Řekl mu že bude mít syna (nebo dceru? To zatím nevím ani já…XD) a on nic… tedy, kdyby on byl na jeho místě, jásal by… Kdyby měl syna…
„Kdybych měl syna…“ řekl nahlas zamyšleně…

Naruto
Kdybych měl syna? Ta slova ťala do živého. Tak co, tak co, sakra? Konečně bys obnovil ten svůj klan, o to ti přece šlo, nemám pravdu? Zachtělo se mu zařvat. Chtěl ho znovu chytit pod krkem a tentokrát pořádně přimáčknout… Přivřel své rudé oči., a zprudka se nadechl. Nemůže to udělat… ne. Ne, že by v tu chvíli byl nějak zvlášť proti tomu, to ne, ale… Zabít…? A navíc… už kvůli Sakuře ne.
Nikdy by jí nedokázal ublížit, to dobře věděl. Nezabiju ho, rozhodl se. Ale ne kvůli němu samotnému. Bude to kvůli ní… aby byla šťastná.
Což ale neznamenalo, že by pořád neměl vztek.

Sasuke
Znovu se ozval. „Tak co uděláš? Vrať se konečně! Potřebujeme tě!“
My… ačkoliv si to neuvědomoval, stále volil špatná slova.
Začínalo to být opravdu únavné.
Přistoupil k němu. „Pojď.. jdeme. Všichni čekají…“

Naruto
Přesně nevěděl proč, ale najednou se cítil … prázdně. Všechno, jako by mu najednou bylo jedno. Bylo to zvláštní, šílené…
Vrátit se do Listové… díky nechci, pomyslel si. Ale… teď už na tom stejně nezáleží… Ačkoliv by to nepřiznal, tak… po celou dobu pořád v sobě měl naději… malou kapičku naděje. Že všechno bude jako dřív, Sakura-chan si uvědomí, že miluje jen jeho… ale ne. Ona teď čeká dítě. Dítě… proti Sasukemu by bojovat mohl, ale proti jeho malému ne. Neměl právo mu brát otce… vlastně, jaké právo? Jako by se tady někdo řídil nějakými pravidly…. To sotva. Sasuke taky neměl právo jen tak mu zničit život.
Ale, to už je fuk.
Nevrátím se do Konohy už nikdy, pomyslel si. Ale ty ano. A hned. Sakuře ubližovat svojí nepřítomností už nebudeš.
Znovu ho chytil pod krkem. A co? Usnadňovat mu to opravdu nebude.

Sasuke
Najednou… ani pořádně nepostřehl, co se děje. Jeden krátký, rychlý hmat… čekal, že ho Naruto zabije. Zavřel oči.
Ale když je otevřel, tak…nevěděl jak, ale… byli zpět.
Nikdy by nevěřil, jak moc může člověka potěšit pohled na bránu. Bránu k jejich domovu…

........pokračování příště.........
a menší spoilerek...

Poznámky: 

No, abych pravdu řekla, tak tenhle konec není nejspíš o moc lepší než ten předchozí... zase když už to konečně začne být zajímavý....Laughing out loud No, já se asi fakt nezměním, takže prosím kunaie a kameny zase schovat...
No nic, a co se týče třináctky - určitě bude. Eye-wink A kdy? tak do pátka, snad... Eye-wink
A ke třináctce - *odešla stavět protiatomový kryt* (zase - pochopíte po přečtení Laughing out loud)

4.97826
Průměr: 5 (92 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2017-07-13 22:03 | Ninja už: 2695 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Tento diel ma svojou absurditou rozosmial. Jeden čihi, druhý hota a nie sú schopní sa dorozumieť. Dialógy a vnútorné monológy tých dvoch nešťastníkov sú ako tebou obrusované diamanty, som nadšená Smiling Konečne sa s celkom iným zámerom, ako plánoval Sasuke, dostávajú pred bránu Konohy. Uvidíme, čím nás prekvapíš v pokračovaní Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2016-02-12 14:56 | Ninja už: 5868 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V. *pročítá si komentáře...* Nettie, oni tě za to chtěli zabít?! oO Dráha autora je vážně o kejhák, opravdu. xD Trochu je chápu, usekáváš v nejnapínavější části, ale to přece k tomu patří, jinak by se čtenář nevracel. x) Sasuke opravdu neumí volit slova a Naruto je stále ťululum.

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 17:40 | Ninja už: 5257 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Nádhera! Super! Skvělé! Úžasné!! Nemám slov...

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 18:11 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

to je nádherné.. .užasnééé

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 21:12 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Jejda já myslela že se to v tomhle díle vysvětlí a zase nic!

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-05-30 21:06 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Moc pěknej díl Smiling
A neboj se kunaije a kameny nepužiju Smiling

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2008-05-17 17:28 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Hmmm trošinku to trvá.............

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-05-16 14:45 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

sakra už se těším Laughing out loud ať už to schválí Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-05-16 13:48 | Ninja už: 5848 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! oni to ještě nemají schválený! :-´ POMOC!!! jdu páchat ssebevraždu


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, St, 2008-05-14 20:16 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Hmm podle mě by bylo nej kdyby on ho tam hodil do tý vesnice a zase zdrhl.............Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-05-14 20:17 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

a dalších 12 dílů? To bych se z toho zcvokla... A Sakura taky Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-05-14 21:12 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

no a polovina lidí co to čte taky Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-05-14 19:58 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Tak pro tentokrát tu C4 schovám.Ale pokud tady ten dílek nebude ani v pátek tak jí zase vytáhnuXD.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-05-14 10:36 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já měla třináctý narozeniny pátek třináctýho a taky se nic nestalo... Laughing out loud
Takže myslím, že povídka bude ušetřena... ale pokud se vám pátek nelíbí, můžu to sem hodit až v sobotu... Eye-wink
Ale teď vážně - díky za komentáře... jsem za ně fakt ráda a... no, však vy víte Eye-wink
P.S. Tak já se bojím kamenů, a vy na mě s C4... bojim bojim, co bude příště... Laughing out loud

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, St, 2008-05-14 19:52 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jen se boj Laughing out loud

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2008-05-14 19:51 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Dobře, dobře, už ten šutr odkládám:-D

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-05-14 19:22 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Když si měla třináctý narozeniny pátek třináctýho - tak se ty dvě třináctky vyrušily! Chápeš - to je fyzika (chemie, okultistika, biologie? Kdo vi:D)

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., St, 2008-05-14 14:07 | Ninja už: 5848 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Dej to sem v sobotu a C4 nebude jen hrozbou. Ale počkat, to by to pak neměl kdo dopsat! Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud Ale dát to sem ve čtvrtek by nebylo k zahození. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, St, 2008-05-14 14:15 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Naprosto souhlasím.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-05-14 14:05 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

hmm nájemnej vrah ? Laughing out loud ne to by sme nemohli Laughing out loud by sem se nedozvěděli jak to dopadne Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-05-14 10:16 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

boží, jinak k tomu nemám co dodat... ale pátek a 13.díl, mno já na takoví nesmysli moc nevěřím, ale co když se něco stane? Třeba že v Čr všem hromadně padne net?? Ne, dělám si srandu, mooc kwásná povídka, moc se těším na další

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Út, 2008-05-13 21:47 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

kunaie schoval???!!! tak jo, ale jenom proto, že chci vědět, jak to dopadne Laughing out loudLaughing out loud:DD: jakoooo Laughing out loud takovýhle konce....to se nedělá Laughing out loud seš zlá Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-05-13 21:18 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Pátek...13.díl...to je přece nešťastná kombinace xD....och nettiex, ty mi dáváš tolik možností, jak Sasukeho proklínat a nadávat mu do...hloupých lidí xD (budu slušná)...tahle povídka je prostě úžasná...stává se ze mě fanda NaruSaku...naprosto proti mé vůli...to jsem nikdy nečekala...no a už jen 88 dílů...už se ti to krátí xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-05-13 21:10 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Slečno slečno ... Vy nás doopravdy nemáte ráda a nenapíšete alespoň náznak! Ne ne a ne, co? !! Laughing out loud
Když si poprvý naznačila, že to Naruto špatně pochopil, tu větu sem si četla asi desetkrát a přemýšlela o tom, jestli mu to dojde ... Nedošlo Laughing out loud
Sakryš ... doufám že 13 ještě není "Fin" .. Když už sou doma ... Nene, ať někdo zase uteče, nebo tak Laughing out loud
Ách jo .. Ty víš, co si o týhle FF myslím Smiling Dokonalost sama ..

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Út, 2008-05-13 21:01 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

neeee ja to uz takto nevydrzim uz 3 dieli Laughing out loud ja som uz death ale je to uuzasne naj co som citala naozaj

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Út, 2008-05-13 20:50 | Ninja už: 5848 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

jen pět slov - krásnější už to být nemůže !!! Laughing out loud Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Út, 2008-05-13 20:20 | Ninja už: 6133 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Skvelé Smiling

stop trollin man!

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Út, 2008-05-13 20:11 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

SuPrOvÝ fakt zhe jo Kakashi YES se taaaaaaaaaak tesim na pokraacko;)

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-13 20:08 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

sakra kdy už se dozvim něco konkrétního Laughing out loud , jestli sem to dobře pochopil tak byl u brány konohy ale to je tak vše Laughing out loud , doufam že už děláš na dalším Laughing out loud Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-05-13 20:06 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hádam do piatka? to by si nás tak dlho mučila? veď ja som už teraz málinko nervózna, čo sa neviem dočkať tej trinástky Smiling....konečne zase Konoha, no malý tip na to, kto tam čaká aj mám Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.