manga_preview
Boruto TBV 15

Loučení a návraty 5

Snad se bude líbit, původně jsem to chtěla vymýšlet až zítra, abych nad tím mohla pořádně zapřemýšlet, ale nechci mít stajana na svědomí Smiling takže už dnes... doufám, že to tím zas tak moc na čtitelnosti neztratilo :D

Naruto
Proč, proč, proč… má cenu se takhle ptát? Beztak se tím nic nezmění, co se stalo, to se stalo. Ale bolí to. Hodně.
Vztekle nakopl kamínek, ležící na zemi. Ta bezmoc, zoufalství, nenávist, vztek a … láska. Pořád ji moc miloval, nemohl si pomoct... Všechno to ho dohánělo k šílenství. A nemohl s tím nic dělat.

Musel k Tsunade pro novou misi. Vůbec se mu nechtělo, vždyť se Sasuke sotva vrátil, ale povinnost je povinnost, to i on musel uznat. Takže se rozloučil s přáteli, a odešel. Nechal tam Sakuru a Sasukeho samotné, vždyť taky proč ne…
Dozvěděl se, že ihned další den musí odejít na novou misi, bude trvat několik týdnů. Protestoval, nechtěl se jen tak vzdát přítomnosti ostatních. Když se konečně vrátil Sasuke, měl by odejít on? Třeba jen na pár týdnů? To je nesmysl…
Hokage jeho argumenty kupodivu uznala. Sama poznala, jaký ten muž je, když si něco umane. Nemělo cenu mu odporovat. Což byl taky jeden z důvodů, proč souhlasila, aby se Sasuke mohl vrátit do vesnice. Pro Naruta to bylo důležité, a navíc… měl jakýsi dar, dar přesvědčit o své věci ostatní, snad to bylo tím, že jí sám tak bezmezně věřil… Už léta tvrdí, že se stane Hokagem. Pro vesničany to zpočátku byla jen hloupost od kluka, co si až moc věří… naivní sen démoního monstra. Ale pak… všechny dokázal přesvědčit, že právě on, Uzumaki Naruto je ten pravý. Z opovrhovaného a nenáviděného chlapce se stal postupem let hrdina, který nikdy neutíká z boje, a pro ostatní je schopen všeho. Prostě to měl v sobě.
Pousmála se. Byl bys na svého syna pyšný, Yondaime, pomyslela si.

Na vesnici se pomalu snášela noc. Lidé dávno spali, až na několik mladých... na které čekala ještě jedna, dost zásadní událost...
Naruto si vesele pískal. Sice nebylo správné vyvléct se z mise, Hokage by takové věci dělat neměl, ale… chtěl se stát Hokagem, aby mohl chránit své přátele, ty, na kterých mu moc záleží. Ale být přítel neznamená jen chránit jejich životy. Znamená to být s nimi, dělit se s nimi o radosti i starosti, bolest i štěstí… zkrátka, z mise se s čistým svědomím vyvlékl.
Rychlými kroky se blížil k místu, kde byli jeho bývalí týmoví partneři. Bude to skvělý překvapení, pomyslel si.
No, to se nemýlil. Překvapení opravdu bylo, ovšem ne skvělé… vlastně všechno, jen ne dobré…
Už z dálky rozeznal dvě tmavé postavy. Usmál se.

Sakura
Kráčela vesnicí, k Sasukemu. Prošla kolem nějaké těhotné ženy s manželem, nadšeně hladícím její bříško. Něco jí nežně šeptal do ucha, a žena se šťastně usmívala.
Sakura přidala do kroku. Nemohla se na to dívat. Když viděla ten šťastný pár, uvnitř ji bolelo. Ona něco takového nepozná… vlastní vinou.

Proč… sama pořádně nevěděla. Možná to bylo vzpomínkou na ty roky, kdy do něj byla zamilovaná… Možná jakoby tím nějak chtěla dokončit to, co začalo tak dávno, ukončit vztah, který nikdy ani nezačal… Zní to naprosto nesmyslně, to věděla. Jak by chtěla polibkem něco ukončit? Vždyť jím to naopak začíná… polibek je čin lásky, ne pokus o dokázání opaku.
Vlastně ani nevěděla, co přitom cítila…nejdřív. Pár sekund poté u ž něco cítila – že dělá obrovskou chybu. Pokusila se vykroutit ze Sasukeho sevření, ale on ji držel moc pevně.
Než stačila použít nějakou hrubší metodu, najednou-

Naruto
-Najednou uviděl něco, co mu dost ošklivým způsobem převrátilo život naruby. Ten pocit, když vám někdo, komu jste tolik věřili a o kom byste neřekli, že vás někdy zradí, tak ublíží... První vteřinu jenom nevěřícně zíral, nevěřil tomu, co vidí… ale pak… začalo mu to docházet. Sakura, JEHO Sakura se líbala s Sasukem, jeho nejlepším přítelem. Bývalým nejlepším přítelem.
Na chvíli byl neschopný pohybu. Celým mozkem mu procházela jedna jediná myšlenka – Sakura a Sasuke. Ona a on. Ne. To ne. NE!!! PROČ?

Znovu nakopl kámen, ležící na cestě. Zabolela ho noha, ale to on nevnímal. Co je proti troše fyzické bolesti ta psychická? Klidně by bral fyzickou bolest, spoustu bolesti, jen kdyby to znamenalo, že by měl Sakuru zpět...

Sakura
Uslyšela něčí kroky. A pak… Sasuke se od ní odtáhl, ale stále ji objímal. A před nimi stál…Naruto.
Ten výraz v jeho tváři… na to nezapomene. Nikdy. Byl tam vztek, nevěřícnost, údiv, a hlavně – bolest. Spousta bolesti.
„Naruto…“ zašeptala. Měl ve svém obličeji takový ten výraz nemusíš-nic-říkat-já-vím. Ale nevěděl. Ne to, co se mu chystala říct.
„Ale? Ty nejsi na misi?“ zeptal se zvesela Sasuke. Naruto i Sakura najednou pocítili chuť ho zabít. No, samozřejmě – o jejich vztahu nic netušil. Nebo možná ano… kdo ví.
„Tak to jsi první, kdo to ví, já a Sakura…“ pokračoval Sasuke nevzrušeně…
Naruto se cítil, jako by mu někdo vyrval vnitřnosti, a zadupával je do země. To ne…
Sakura sebou trhla. Jak, já a Sakura? Ona přece miluje Naruta! S ním chodí! Okamžitě otevřela pusu, aby se bránila – celé to bylo jen velké, hloupé nedorozumění.
Ale když pohlédla Narutovi do očí, zarazila se. Bylo v nich něco, co zatím viděla jen jednou, když odešel Sasuke. Ohromná bolest ze ztráty někoho blízkého. Ale on ji přece neztratil! Musí mu to vysvětlit. Prostě musí.
Ale on ji předešel. „Buď…buď šťastná…Sa…Sakura-chan…“ její jméno vyslovil s námahou. Otočil se, a utíkal pryč. Cestou mu chladný večerní vítr rozháněl slzy po tvářích...
.

Naruto
Sám nechápal, proč to udělal. Jen tak odešel, bez boje… vzdal se. To nebyl jeho styl, jen tak klidně odejít…
Ale láska není něco, co se dá vynutit, to dobře věděl. Ta přichází sama… Jestli miluje Sasukeho… nemůže jí stát v cestě, ať už to bolí jak chce. Na to ji až moc miloval, jak si uvědomil. Chtěl, aby byla šťastná...
Vlastně to měl vědět. Když se vrátil… A to, co Sakura cítila k Sasukemu před lety, věděl. Možná, že ji to nepřešlo, jak mu tolikrát tvrdívala. Možná, že ho vždy milovala, jen čekala, až se vrátí… možná… ale proč tedy spolu chodili? Byljen nějaká náhražka za Sasukeho? Ne, to by Sakura nikdy...
Ale proč...

To je samé proč, proč, proč…pomyslel si muž. Proč neznáme odpovědi na všechno? A existují vůbec?

Sakura
Chtěla se rozběhnout za ním, vysvětlit mu, že…
„Hej, Sakura-chan, co se to tady děje?“ zeptal se Uchiha nechápavě.
Žena ho ignorovala. Prudce vstala, sestřásla ze sebe jeho ruce a chtěla se rozběhnout za ním. Ale náhle se jí zatočila hlava, a udělalo se jí špatně. Kdyby jí Sasuke okamžitě nezachytil, skončila by na zemi…

Naruto se zastavil. Ani nevěděl jak, ale stál před kanceláří Hokage-sama. Byla ještě uvnitř. Okamžitě se rozhodl.
„Bábi Tsunade? Já....beru tu misi.“

.............pokračování příště.............

No, je na vás, abyste řekli, co si o tom myslíte.... (poučena od Ayashiki) Smiling
další - https://konoha.cz/?q=node/25798

4.98718
Průměr: 5 (78 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2017-07-11 21:46 | Ninja už: 2888 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Chudák Naruto, úplne si viem predstaviť, čo prežíva nielen on, ale každý v jeho situácii. Prostredníctvom Tsunade si vystihla podstatu Narutovej osobnosti: "a navíc… měl jakýsi dar, dar přesvědčit o své věci ostatní, snad to bylo tím, že jí sám tak bezmezně věřil…" Silná viera skutočne môže dokázať divy Smiling Podarilo sa mu presvedčiť Hokage, aby nemusel ísť na misiu, lebo priatelia znamenali pre neho všetko. Atmosféra pred škandálom, Narutova radosť, ako prekvapí, mi pripomína tóny Osudovej. Sakurine myšlienky... hops, napadlo ma, že Sakura je paródia na Hamleta Laughing out loud Máš neskutočný cit pre vystihovanie rozporuplných pocitov a dilem Kvítek sakury Pri čítaní vrcholenia drámy som sa úplne spotila, dej nabral tempo a každá veta je úderná, musím sa krotiť, lebo by som spísala litánie Laughing out loud Najradšej by som zvolala kolokvium psychológov, etikov a filozofov, diskusia by bola určite vášnivá. Sasana neodsudzujem, nebol znalý pomerov, išiel na istotu a prijal, čo sa mu núkalo, resp. nekládlo odpor. Keď suka nepripustí... Nedorozumenie? Ozaj? Vysvetľovanie? Kde je zodpovednosť za svoje činy a myslenie na ich dôsledky? Kladiem otázky aj ja, odpoveď už ponechám na každého svedomí, úsudku a vcítení sa do situácie, všetky premisy si presne stanovila. Nešťastný Naruto praje šťastie svojim "priateľom" - to je celý on, jeho veľkorysosť a obrovitánske milujúce srdce. Prijíma misiu, práca je najlepší liek. Ešte by som poznamenala na margo otázok a odpovedí, metodológovia hovoria, že ak nevieme nájsť odpoveď, asi sme zle položili otázku Smiling A podpisujem sa pod všetko, čo si napísala o láske a jej podobách Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2016-02-11 23:27 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V... Nedorozumění, předsudky, unáhlené závěry. Život se pořád točí v kruhu. Klasika. Ale víš ty co? Mě se to líbí. Asi mi to nebudeš věřit, ale v hrudníku cítím takové to nostalgické nadšení, jsem natěšená, co bude dál. x) Staré povídky jsou moc milé, nostalgické a opředené časy, kdy to tu žilo a cítila jsem tu vůni domova. ~

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Ne, 2011-08-07 21:18 | Ninja už: 4859 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

priznám sa... prvá FF, pri ktorej som mal pocit, že mi z oka vytečie čosi slané... no nebudem robiť drsňáka Laughing out loud ... proste dojemé

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 15:28 | Ninja už: 5449 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Ja te nenavidim, Sasuke!!! A to i driv, ale ted vic, nez si nekdo dokaze predstavit!!! Chcipni, Sasuke!!!

Jinak super FF! Smiling

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 16:40 | Ninja už: 20041 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

ty jo,já vydrřím hodně ae tohle mě rozbrečelo.. vcítil sem se do Naruta,,...něco takového sem sám zažil takže vím jaké to je..

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, St, 2008-07-16 10:33 | Ninja už: 6401 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

To byla nádhera. Začala jsem Sasana nenávidět Laughing out loud
Doufám, že se to urovná.

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, So, 2008-07-05 11:43 | Ninja už: 5976 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

srašně smutný Sad((

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-07-05 11:44 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

neboj... uvidíš konec Smiling

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 19:19 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Ježiš to bylo tak super skoro jsem nemohla dýchat tak mě to zaujalo! a smutný to bylo skoro jsem brečela fakt moc kawai!!!!! honem na další ať vím jak to dopadne!

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-05-30 19:36 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

hezký moc hezký ale smutný Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-04-28 21:47 | Ninja už: 6096 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Sákryš ti mě štvou, že to nechtěj schválit =( Btw mě už něco neschvalujou od soboty ... Ale na tu tvoji šestku se fakt těšim .. Ať si pohnou !! xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-04-25 20:00 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hm, fakt super. další díl se nejspíš trochu protáhne, protože jsem si nainstalovala nějakou blbost, potom odinstalovala a ono mi to nějak vymazalo nejenom všechny obrázky a videa, co jsem v počítači měla (do pr... mám po Narutovi, abych to stahovala znova Sad) ale taky textový dokumenty - takže ta část 6 co už jsem měla je taky v tahu Sad fakt do p*dele...

Obrázek uživatele Ansatsu Sha
Vložil Ansatsu Sha, Pá, 2008-04-25 21:26 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

sakris a ja som sa tak tesil Sad

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-04-25 21:29 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

No, nebojte...teď jsem mákla, psala jak zjednaná, a tu polovinu (i když trochu upravenou, moje paměť za moc nestojí) mám zpátky Smiling teď už jenom půr řádků, a 6 je na světě...Smiling
Ale ty videa, obrázky a písničky....to bude horší..Sad

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-04-25 21:04 | Ninja už: 6096 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

No tak to je mi fakt moc lito =( To musi hodne nastvat ... Me to taky stve Laughing out loud
No, jak jinak to mam okomentovat ... Ty vis, ze kdyz do toho das tolik citu, emoci, zajimavyho deje a jeste to vsechno pocukrujes NaruSaku, tak se do toho zakousnu a nikdo me od toho neodtrhne Laughing out loud Boze, je to skvely Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-04-25 20:11 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

No.. fakt když se daří tak se daří...dneska je fakt den na nic....

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-04-25 20:13 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ježíš to mi povídej... obrázky, videa a teď i písničky, jak jsem zjistila, v tahu... pokračování povídek v tahu... Sad fakt, dneska je den na dvě věci Sad

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-04-25 20:15 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

no když prozkoumáš můj podpis, tak zjistíš ještě jednu věc která je na nic

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-04-25 20:17 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ježíš, chudák... Sad snad se z toho dostane... co jsou proti tomu moje blbý soubory...Sad

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Pá, 2008-04-25 20:25 | Ninja už: 6239 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Drž palce Smiling

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Pá, 2008-04-25 19:31 | Ninja už: 6239 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Veľmi krásne... Je mi ľúto, že nenapíšem viac, ale teraz nemám náladu, silu ani chuť...

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Pá, 2008-04-25 19:21 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Hm...skvelé

stop trollin man!

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Pá, 2008-04-25 19:21 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Hm...skvelé

stop trollin man!

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Pá, 2008-04-25 19:00 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Tak jaká je situace s dalším dílem?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-04-25 19:04 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Z poloviny hotov Smiling
teď se budu dívat na Lovce dinosaurů, dopíšu ho zítra...snad, nevím jestli se dostanu na PC...ale snad jo, už jenom abych tě neměla na svědomí Eye-wink

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Pá, 2008-04-25 19:09 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

No to doufám protže jinak by jsi přišla o fanouška a ja bych nikdy nezjistil jak to dopadne......

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-04-25 19:11 | Ninja už: 6107 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Nj... ale některý věci ovlivnit bohužel nemůžu, třeba máminy řeči "Sedíš pořád na tom počítači bla bla bla..." ale snad ji překecám Smiling...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2008-04-25 17:26 | Ninja už: 6383 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super příběch další díl rychle?????

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, Čt, 2008-04-24 20:27 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

to je parááádní dalšííí!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Arya
Vložil Arya, Čt, 2008-04-24 20:28 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

krásne Smiling prosííím čoskoro pošli pokráčko
_________________________________________________________
Forbidden love:https://konoha.cz/?q=node/23624

Sand angel :https://konoha.cz/?q=node/25720