manga_preview
Boruto TBV 09

Vyjímka z pravidel (01. Kapitola)

,,Narodila ses do velice známého klanu...známého v mém světě. A ne jako jedináček... máš dvojče,žijící dvojče,bratra. Právě proto tě tvůj otec odnesl a ukryl zde. Nikdo se neměl dozvědět,že má ještě dceru. O osm let později se narodilo ještě jedno dítě,opět chlapec.... Potom,před 4 lety,si tě tvé dvojče zavolalo k sobě....Děly se tehdy strašlivé věci a nikdo z Vesnice ukryté v listí na to nechce vzpomínat..."

,,Počkej...něco...něco si vybavuji. Občas se mi zdává zvláštní sen... Mám veliké schopnosti,dokáži bojovat...skoro nikdo proti mně neobstojí..."
,,,To není sen Hanako... Stalo se to. Bratr ti pak ze strachu,že tě budou pronásledovat vymazal paměť a opět tě vrátil do tohoto světa."
,,Haku! Dokážeš mne vzít tam,kam patřím...? Dovedl bys to? Prosím..."
,,Uvědomuješ si,co to způsobí? Objevíš se ve světě který ani trochu neznáš,se schopnostmi,které neumíš ovládat...a..."

,,A co?"
,,už nikdy se nebudeš smět vrátit. už nikdy se sem nevrátíš"
Rozhlédne se po parku ve kterém sedíme od doby,kdy jsem ho našla v knihkupectví.
,,Ale Haku! nezapomínej,už jsem tam jednou byla a svojí moc jsem ovládala dokonale... Nevím proč,ale to, naco ostatní potřebují léta treningu jsem se zvládla naučit během jediného boje... během boje,při kterém...jsem spolu s Itachim vyvraždila svou rodinu."

Po tomhle mém prohlášení je chvilku napjaté ticho.
,,Neměla sis to pamatovat..."
,,Neměl ses o mně dozvědět."
,,Takže...ty se chceš opravdu vrátit? víš,že právě probíhá chuuninská zkouška?"
,,Ano... vlastně...vlastně vím téměř vše. Asi poslední měsíc,ve stejnou dobu,kdy ses mi začal objevovat ve snech se mi zdálo i o Vesnici,o Itachim... i o Sasukem. Nepřikládala jsem tomu důležitost...konec konců studuji na výtvarné škole tvůrčí psaní,ale teď všechno zapadá! Haku... to je ten čas o kterém se psalo v dopise,když mne tady našli. Nastal čas,abych se vrátila...."

,,Nejspíš máš pravdu...vezmu tě tedy s seou zpět...ale..smím se na něco zeptat?"
Podívá se na mě smutnýma očima. Ten pohled nevydržím a sklopím hlavu.
,,Ptej se...na cokoli."
,,Co bude semnou? Nebudeš už mne potřebovat a...."
Nenechám ho dopovědět větu. Místo toho se kněmu nakloním a lehkým polibkem umlčím jeho rty.
,,Bez tebe bych byla ztracená. Budeme spolu...slibuji."
Odpoví mi krásným úsměvem a vezme mne za ruku.
,,Připravena? Nechceš si to rozmyslet...?"
,,Ne...už není cesty zpět."

Celý svět okolo nás se začne otáčet. Nejprve pomalu,ale pak rychleji a rychleji až z reality zbydou jen rozmazané čáry. Když vše začne zase zpomalovat stojíme uprostřed lesa.
S údivem si prohlížím Haka i sebe. je pořád nádherný,jeho oči neztratili nic ze svého lesku a vlasy z délky...jen..je to jiné. To oblečení...přece jen rozdíl mezi ošoupanými džínami a rockovým tričkem. A co teprve já. Moje havraní vlasy do pasu,které byly zapletené do dvou copů mi volně vlají podél obličeje,černé oči se mení na rudé.. ,,To bude Sharingan..." Vloudila se mi mysli vzpomínka... ,,Určitě dokáži i... Ano! Zvládám i Mangekyou Sharingan..." Pak stačí myšlenka a oči zase zčernají. Místo krátké sukně a trička mám na sobě černé minišaty s rudou výšivkou draka na zádach a výstřihem ve tvaru slzy.
Neujde mi,že si moje "nové já" prohlíší i Haku.

,,Líbím se ti?"
,,Jsi dokonalá. Ale teď musíme jít. Myslím,že náš příchod určitě někomu neunikl."
,,Jak myslíš. A co bude dál? chtěla bych se účastnit zkoušek. Jen pro formálnost,protože je mi jasné,že zvítězím,ale chtěla bych získat titul oficiální cestou. A také alespoň lépe poznám mého malého bratříčka."
,,Jak to chceš udělat? musela bys nejdříve projít i Akademií a pak se teprve stát Geninem. Nemluvě o prvních dvou částech zkoušky."
,,O to si nemusíš dělat starosti... koukej."
Sáhnu do malé taštičky připevněné na pásku.
,,Čelenku už mám.."
S těmito slovy si ji uvážu do vlasů.
,,A s tímhle svitkem..."
Znovu sáhnu do taštičky.
,,Mě Hokage nechá zapojit se rovnou do třetího kola."
,,Cožě? Jakže...počkej,nechápu to."
,,To ani já Haku..."
Povzdechnu si.
,,Ale přesně o téhle situaci se mi před týdnem zdálo a tak vím,že vše vyjde,tak jak to pláuji."
,,Věštěcké sny...?! Tuhle schopnost má jeden ninja z tisíce,možná i víc!"
,,Opravdu?"
Odvětím lhostejně.

4.75
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Just Aito
Vložil Just Aito, Pá, 2020-10-16 12:25 | Ninja už: 1502 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise PM
Páni. Nemám slov. Sice naprosto nechápu, jak cestují mezi světy, ale líbí se mi to. Haku mi přijde jako velmi charismatický člověk, tak doufám, že se ho Hanako bude držet. Upřímně je Hanako opravdu zvláštní. Věštecké sny jsou toho důkazem. Jsem zvědavá, co se s nimi stane dál. Hlavně jestli jí opravdu vyjde ta zkouška.
Opět skvělá práce! Kakashi YES

Just Aito, be happy and peaceful! :3

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-09-07 15:54 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia L4: Haku rozpráva Hanako o jej pôvode, je z Konohy. Bohvie prečo otec odpratal dcéru do iného sveta Puzzled Hmhm, Hanako má ozaj zvláštne vizionárske sny Shocked Jasné, že sa chce vrátiť domov, hoci je to ošemetné. Ooo, ona s Itačim vyvraždili rodinu Whááá Pamäť sa jej vrátila, len Haku sa obáva, že naňho doma zabudne. Fiiha, Hanako má aj MS a ide na čúninské skúšky. Napínavééé, autorka rozohrala divokú hru Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!!
P.S. Dragon-chan začala misiu L3, v Prológu nemá komentík a misiu neukončila, tak snáď nebude problém Puzzled
A škoda, že nie sú dvojaké prepojenia na pred a za kapitolu Sad

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, Ne, 2018-08-12 11:27 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Ty jo docela zajímavý nápad. Itachi a Sasuke mají sestru. Smiling Příběhy o Uchihách mě hodně baví. A ještě je do toho zapojený Háku, jsem hodně zvědavá jakto že je na živu. Jump! Těším se až si přečtu další kapitoly. Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele KawaiKaeru
Vložil KawaiKaeru, Ne, 2013-05-26 19:26 | Ninja už: 3989 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc hezké z prologu jsem si myslela že se to bude odehrávat jenom v tamtom světě Laughing out loud Fakt povedené,ale to s tou chuuninskou zkouškou Laughing out loud to je na mě strašně náhlé Laughing out loud Těším se až si přečtu další díl Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Pá, 2009-09-04 22:59 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Super. Páči sa mi to. Hádam sa to ďalej nezmení Laughing out loud

Obrázek uživatele BioNaru
Vložil BioNaru, Pá, 2007-10-26 13:48 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Jé to je super, jen si nedokážu představit Haku v civilu.Laughing out loud

Obrázek uživatele Jane.s.
Vložil Jane.s., St, 2007-11-28 23:01 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Já si tak Haku taky nedokážu představit Laughing out loud Ale nemusí to být špatný pohled...Laughing out loud

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, Čt, 2007-10-25 22:42 | Ninja už: 6204 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

Super super!!!! Gratulace!!! Ještě lepší než před tím!!! Už se těším na dlaší!

Laughing out loud DATTEBAYO Laughing out loud

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Čt, 2007-10-25 23:02 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

Další díl bude nejspíše v pondělí...ale o tom už jsem se tu mylsím zmiňovala... rozhodně ale bud ehodně překvapivej... myslím,že se máte na co těšit...

Obrázek uživatele Tajwa
Vložil Tajwa, Čt, 2007-10-25 21:03 | Ninja už: 6196 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

heh slintám je to dokonalé jako hlavní hrdinka kdy bude pokračvá ní???

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Čt, 2007-10-25 21:04 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

na víkend jedu pryč,takže nejdříve v pondělí... i když... možná.... ale nejspíš ne... musím všechno promyslet,aby to bylo pořád zajímavé^^