manga_preview
Boruto TBV 08

Vyjímka z pravidel (02. Kapitola)

,,Opravdu?"
Odvětím lhostejně.
Haku jen zavrtí hlavou a zdá se mi,jako by mu po tváři přelétl stín smutku.
,,Děje se něco?"

Přistoupím k němu a zadívám se mu do očí.
,,Ne,všechno je v pořádku...jen..."
,,Jen co?"
,,Jako bych místo tebe slyšel Itachiho."
,,Ty ho znáš?"
,,Párkrát jsem s ní bo...párkrát jsme se potkali."
Podezíravě se na něj podívám,ale pak to raději nechám být.
,,Za chvíli se setmí. Měli bysme se utábořit."
Změní téma rozhovoru. Já po pohledu na oblohu pomalu se barvící do ruda přikývnu a následuji ho do lesa. Nakonec najdeme vhodné místo pod skalním převisem.

,,Dáš si?" nabídnu mu bobule,které jsem nasbírala. S úsměvem si vezme. Brzy nato,co jsme rozdělali oheň se setmělo a na temné obloze se objevily hvězdy. Zářily jak drahokamy na černjém sametu. Nemohla jsem od nich odtrhnout oči.
,,Takové hvězdy u nás nebyly..."
,,Pst!"
,,Stalo se něco?"
Ustaraně se zadívám na jeho tvář. Na čele se mu soustředěním udělaly vrásky.
,,Někdo tu je. Ať se děje cokoli,nepoužívej při boji Sharingan!"
,,Ale proč..."

Jsem zmatená,ale moje otázka se ztratí když těsně okolo nás proletí shuriken.
,,Prostě mě poslechni!"
Vykřikne ještě Haku,ale to už se rozhrně křoví a proti nám stojí dva bojovníci ANBU.
,,Pokud se nám vzdáš a prozradíš Zabuzův úkryt nic se ti nestane!"
,,Mistra nikdy nezradím...."
Odpoví klidným hlasem Haku a připravuje se k boji.Zatímco bojoval s jedním z nich druhý obrátil svou pozornost na mne.
Celkem snadno jsem se vyhnula dalšímu hozenému shurikenu a udělala pár jednoduchých pečetí.

K mému (ne)překvapení útok snadno zadržel. Rozhodla jsem se totiž,že Haka přecejen poslechnu a vydávala jen tolik chakry jako naprostý začátečník.
doslova jsem cítila,jak se pod maskou samolibě usmál.
,,To ještě neví s kým má tu čest..."
Napadlo mne. Ale teď už je čas na další /promyšlenou/ chybu.
Rozběhla jsem se k němu,napřažená k fyzickému útoku.

Chvilku jsme spolu bojovali,ale měl větší sílu a za pár okamžiků jsem zkončila v leže na zádech a on nademnou.
,,Tohle jsem neplánova co? Co teď budu dělat..."
Běží mi v hlavě myšlenky. Z mého "rozjímání" mě ale vytrhne tichý hlas.
,,Taková hezká kočička,a vystrkuje drápky....nejspíš by potřebovala zkrotit!"
Pustí jednu mou ruku,aby měl svou volnou a dává se masku na stranu-chce mě políbit. To je jeho osudová-a poslední-chyba.Nikdo,ale opravdu nikdo si ke mně tohle nebude dovolovat! už jsem se neovládla a oči mi zaplály rudě. Rukou,kterou před okamžikem pustil jsem dosáhla na jeho kunai.
,,Nikdy,ale nikdy mi neříkej kočičko!" s těmito slovy jsem mu ho vrazila do srdce.

Když si jeho parťák,dotěď bojující s Hakem všiml,že zvuky rvačky vedle nich ustaly,také přestal bojovat. jeho zrak nejprve spočinul na těle ležícím na zemi a pak se zastavil na mých rukou,rukou od krve.
,,Co jsi ksakru zač!"
Naštěstí jsem sharingan zase stihla v čas "vypnout",takže alespoň tohle neví...
,,Nech ji být! vem si svýho kámoše a vypadni!"
Zastoupí mu cestu Haku,když se na mě chce vrhnout.Muž v kočičí masce se podívá nejdříve na něj,pak na mě a nakonec vezme donáruče tělo svého druha a zmizí s ním hluboko v lese.

Jen co dozní i poslední šelestění listí Haku se vysíleně posadí.
,,Achmujbože!"
To je jediné,na co se zmůžu. Na jeho hrudi se táhne dlouhá,silně krvácející rána.
,,Počkej,lehni si tady...hned jsem zpátky!"
,,Kam bych asi chodil,nemyslíš?"
POkusí se o úsměv,ale sykne bolestí. zaběhnu do lesa aza chviličku se vracím s lahví naplněnou vodou a svazkem bylin.
,,nejsem sice ninja lékař,ale tohle zvládnu..."
Vodu s bylinami dám nad oheň a zatím ho opatrně vysvléknu do půl těla.
Co nejjemněji omyju zasychající krev a naštěstí se ukáže,že rána není moc hluboká. Ještě na ni dám rozmělněné léčivé rostliny a převážu pruhem látky.

Při ošetřování jsem se dozvěděla proč ANBU po Hakovi šli a usoudila jsem,že jeho nevinné oči zas tak nevinné nebudou.

,,Tak..hotovo..víc dělat nemůžu..."
Řeknu,když na konci improvizovaného obvazu vytvořím malou mašličku.
,,Díky...co bych bez tebe..."
,,Určitě by sis nějak poradil."Přeruším ho.,,Bolí tě ještě něco,krom tohohle?"
Něžně ho líbnu přez obvaz.
,,No...když tak o tom přemýšlím,tak tady." Ukáže si na tvář a svůj proslov doplní šibalským úsměvem. Dostane tedy další pusinku.
,,A tady...tam je to v pořádku?" Přejedu mu prstem přez rty.
,,Ne...tam už vůbec ne..."
Nakloním se nad něj a zatímco jsou naše rty spojeny ve vášnivém polibku,rukama pártá po zapínání mých šatů. Když ho konečně najde jediným pohybem mne z nich vysvobodí a přetočí na záda....

4.533335
Průměr: 4.5 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Just Aito
Vložil Just Aito, Pá, 2020-10-16 12:43 | Ninja už: 1495 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise PM
Ou ou ou, tady se nám Haku začíná odkrývat. A Hanako i přes dlouhou ztrátu paměti opravdu briskně používá svou moc. Co dalšího nám odhalí místo, na kterém tak dlouho nebyla? Budou si na ní v Listové pamatovat? Zajímalo by mě, jak by se zachoval Itachi, kdyby ji potkal a jak se zachová Sasuke. Počkat, ví vůbec Sasuke, že má sestru? XD
Opět nádherná práce Kakashi YES

Just Aito, be happy and peaceful! :3

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-09-07 16:20 | Ninja už: 2678 dní, Příspěvků: 3003 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia L4: Nuž, keď je Hanako Itačiho dvojča, nečudo, že ho Hakuovi pripomína. Ooo, aj s Itíkom bojoval Ehh... jasně... hehe... No, v nindža svete niet pokoja obdivovať hviezdy, zas sa ktosi zjavil a Haku jej zakáže používať Šaringan. ANBU sú asi z Konohy a Haku je verný Zabuzovi, kdeže by ho ten zradil. Hanakin protivník je akýsi drzáň, a tak aj dopadol. Nemal mačaciu masku Kakaši? Keď sa mu podarilo aj Hakua zraniť. Ooo, akosi rýchlo nabehli na vec aj s pusinkovaním a ostatné bude asi v ďalšej kapitole Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!!

Obrázek uživatele KawaiKaeru
Vložil KawaiKaeru, Ne, 2013-05-26 19:42 | Ninja už: 3982 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc hezký Smiling Pořád se jenom usmívá fakt hezký. Hodně se to liší od příběhů co jsou teď v roce "2013" Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele akik
Vložil akik, Út, 2008-04-08 22:18 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

no keby to bol niekto iny nez haku tak by to bolo lepsie

Obrázek uživatele LeiaKashi
Vložil LeiaKashi, Po, 2008-01-28 23:47 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

uzasny pribeh =)

Obrázek uživatele es
Vložil es, Čt, 2007-11-15 22:24 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Juj to je mocinky hezký!!! jen tak dál!!!!

Obrázek uživatele lefiath
Vložil lefiath, Čt, 2007-11-08 01:45 | Ninja už: 6170 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

Nevím jestli je ideální si představovat romanci s klukem, co vypadá jako holka, mluví jako holka, a pravděpodobně bude teplouš.

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, Čt, 2007-11-08 14:59 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

Nemužu pochopit lidi, co soudí ostatní podle zevnějšku!

Laughing out loud DATTEBAYO Laughing out loud

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Čt, 2007-11-08 07:48 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

tk to už je věc názoru. stejně,jako si můžeš myslet,že Haku je na kluky o mě si můžeš myslet,že jsem na holky. Pokud kluk nemá dlouhý vlasy,ani si ho nevšimnu....

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, Ne, 2007-11-04 21:32 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

Super super!! Kdy bude další?

Laughing out loud DATTEBAYO Laughing out loud

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Po, 2007-11-05 15:48 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

to vážně nevím..,když nejsou komentáře,nebaví mě psát

Obrázek uživatele Tajwa
Vložil Tajwa, St, 2007-11-07 21:32 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

hehehehehe... to je fakt skvělí příběh (asi se budu opakovat) jako polonahý Itachi n_n

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, St, 2007-11-07 22:41 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

HMMM polonahý. Proč neoddělat to polo Laughing out loud Laughing out loud

Laughing out loud DATTEBAYO Laughing out loud

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, St, 2007-11-07 22:50 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

taky jsem se už ptala...ale nejspíš ještě nepíšu tak dobře^^

Obrázek uživatele Tajwa
Vložil Tajwa, St, 2007-11-07 23:04 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

Tak to neni jen nechci vypadat jak úchyl ale proč ne. Je to stejně skvělé jako nahý Itachi ve sprše ...

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Čt, 2007-11-08 07:46 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

tak v tom případě moc díííky^^...škoda že ne v mé sprše /heh...teď jako úchyl vypadám já^^'/

Obrázek uživatele Tajwa
Vložil Tajwa, Čt, 2007-11-08 17:06 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

To já bych jich do sprchy nacpala víc heh ...

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Čt, 2007-11-08 17:20 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

hihi, tak to já taky.... ale rozhodně je tady vypisovat nebudu... bylo by to hodně dlouhý,ale snad stačí,když řeknu,že jsem silně japanofilní^^

Obrázek uživatele Tajwa
Vložil Tajwa, Čt, 2007-11-08 21:52 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

jo jo já už taky jsi mě nakazila....hehe

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Po, 2007-11-05 15:50 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

tu máš komentár a ,,koukej psát dál"!Laughing out loud niečo také pekné sa len tak nevidí a ja chcem vedieť ako to bude pokračovať. Takže, zajtra, najneskôr pozajtra tu chcem vidieť ďalšiu časť!!!Laughing out loud (a neber to ako nejaký nátlak na tvoju osobu:)

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Po, 2007-11-05 17:04 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

jistě... budu se snažit,ale nic neslibuji... musím přepsat slohovku,protože téma Itachi a Deidara jako partnerský pár mi učitelka zakázala Sad

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, Út, 2007-11-06 16:29 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

Tak to máte nějakou prdlou úču Laughing out loud Já jsem zatím všechny slohovky na 2. stupni psal na téma Naruto a nic mě neříkala Laughing out loud

Laughing out loud DATTEBAYO Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Po, 2007-11-05 18:18 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud tak to si neviem predstaviť že by som o nich písala sloh...obzvlášť keď shonen-ai nie je téma zrovna môjmu srdcu blízka

Obrázek uživatele Hanako
Vložil Hanako, Po, 2007-11-05 18:39 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

Uh... tk to já zase shonen-ai můžu..... ale tohle bylo jen takový...náznak. jedna pusa. na téma "čas žít,čas umírat"