manga_preview
Boruto TBV 08

Piata veľká vojna ninjov 2. časť

Sakura z diaľky zbadala Saia, ako sa opiera o strom a v dlani zviera štetec.
"Sai!" zakričala a zdvihla ruku nad hlavu.
"Ahoj. Hľadala som ťa. Až potom mi došlo..."
"Ako si vedela, kde sa nachádzam?"
"No, až potom mi došlo, že na toto miesto chodíš často. Prečo sa ti to tu tak páči?"
"Neviem. Asi je tu pekné prostredie a ticho. Rád som tu sám." Sakura si uvedomila, že to môže byť narážka na to, že Saia otravuje.
"Aha. Rozumiem."
"Prečo si prišla? Čo potrebuješ? Ak chceš vedieť, kde je Naruto, išiel..."
"Nie!" povedala hlasnejšie, ako mala v pláne.
"Prepáč. Chcem povedať, že s Narutom sa o tom rozprávať nechcem."
"Máš nejaký problém?" podozrievavo sa spýtal. Potom bol chvíľu ticho a usmial sa. "To nemalo vyznieť tak..."
"Vyznieť ako?" neuvedomovala si Sakura.
"Nič! Vôbec nič! To len zo slnka sa mi krúti hlava a som zmätený."
"Veď sedíš v tieni."
"Naozaj? No, teraz k tomu, čo si chcela."
"Dobre. Včera, keď nás Tsunade zavolala a predstavila nám náš nový tým."
Sai znervóznel. "Uhm?"
"Myslíš, že je v poriadku, keď tak rýchlo zmenila názor? Samozrejme, Sasuke bol dlhé roky členom vesnice, ale potom sa ju pokúsil zničiť. Mohol by byť stále nebezpečný! Tsunade-sama je náš Hokage, takže by nedopustila, aby bola vesnica v ohrození!"
"No, už boli dva útoky na vesnicu, v časoch kedy bola Hokage."
"Čo tým chceš povedať?!"
"Nemala by si sa neustále spoliehať na niekoho iného. Musíš zvládať veci sama. Rozhodnutie, ktoré Tsunade urobila, je podľa môjho osobného názoru správne."
"Sai..."
"Ak s tým máš nejaký problém, za mnou už nechoď!" postavil sa zo zeme, zobral svoje veci a s nerozpoznateľným výrazom v tvári odišiel.
Sakura sa oprela o kmeň stromu. Vlasy jej padali do tváre, ale neopravila si ich.
"Zistím, o čo Sasukemu ide, aj keby som to mala urobiť sama. Ale pomoc sa zíde. Radšej sa pozriem po nejakých, ešte stále normálnych ľuďoch, so zdravým rozumom!"

***

"Takže Sakurinka sa do toho chce pustiť sama?" smiala sa Karin.
"Zabijeme ju?" usmial sa Suigetsu.
"Ešte nie!" Sasuke a jeho spoločníci pozorovali situáciu spoza skaly.
"Sasuke-chan tu má niekoho rád?"
"Keby sme neboli v tejto vesnici, bolo by už dávno po tvojom Suigetsu. Keď nastane čas, nechám ťa to urobiť."
"Je ale možné, že ešte niekoho zoženie?"
"Možné? Sasuke-chan. Je ich viac, ktorí ešte nie sú pod vplyvom tvojho špeciálneho Genjutsu. Ten týpek so psom, Sakura, ten s chrobákmi, Byakugan jedna, Byakugan dva, slečna záhradka, chlapček neviem bojovať, tlustoobočnatec, samozrejme naša líšticka, a to dievča, ktoré má na hlave dve..."
"Stačí Suigetsu."
"Mimochodom, ten malý tlustý, čo tak veľa je..."
"Stačí."
"Suigetsu! Nevieš ich mená?!"
"Prečo by som ich mal vedieť?"
"Pretože to je plán NKSNLSHITS."
"Nikdo ten plán tak nenazval!" protestoval Sasuke.
"Každopádne, ich mená sú: Naruto, Kiba, Sakura, Neji, Lee, Shino, Hinata, Ino, Tenten, Shikamaru. Tak preto NKSNLSHITS."
"Ako si pamätáš všetky ich mená?"
"Za ten čas, čo sme tu špehovali, som čosi pochytila. Ten názov NKSNLSHITS je dokonalý."
"Karin! Nikdo to tak volať nebude!"
"Tak poďme dokončiť náš plán NKSNLSHITS!"
"Keď to celé dokončíme, všetkých vás zabijem."

***

"Čo ak si niečo nahováram a ja som jediná, ktorá nesúhlasí s rozhodnutím? Možno sa Sasuke naozaj zmenil."
"Kjááá!"
"Čo to bolo?! Ten výkrik!"
Bol počuť v celej vesnici. Ľudia otvárali okná a sledovali, čo sa deje. Sakura nič nevidela.
"Pomóc!"
"Žeby niečo urobil..."
"Pomôžte! Prosím!"
"Sasuke!?" Sakura sa rozbehla na miesto výkriku.
"Čo sa ti stalo?!" pred Sakurou stálo malé dievčatko s hnedými očami a plakalo. Dlane mala celé červené.
"Krv?"
"Kreslila som si s farbami a..."
"Farba? Žiadna krv?" pochopila, že to vyznelo dosť zle. Akoby bola sklamaná, že si dievčatko neublížilo.
"Moja mačka vybehla na ulicu a vyliezla na strom! Ako ju mám dať dole?"
Sakura nahromadila chakru do chodidiel a vyliezla na strom. Opatrne mačku chytila a bezpečne dala na zem.
"Ďakujem vám!"
"Náhoda? Ako som si mohla myslieť, že...To je jedno! Aj tak sa tu deje niečo zvláštne." Rozhodla sa, že sa o tom ešte raz porozpráva s Tsunade. Zaklopala na dvere. Spoza nich sa ozvalo: "Vstúpte."
"Tsunade-sama?"
"Sakura! Dobre, že ideš, práve som chcela zvolať váš tým. Idete na misiu typu A."
"Náš tým? Na misiu? Teraz?"
"Áno. Ide o ochranu Čajovej zeme. Je to malá vesnica, takže to váš tým zvládne. Daj o tom vedieť aj ostatným a vyrazte!"
"Rozkaz!" povedala potichu a opustila miestnosť.
"Spoločná misia? Vhodná na získanie nejakých informácií."

Poznámky: 

Je tu pokračovanie. Už sa nám to začína rozbiehať.Smiling

4.5
Průměr: 4.5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sachida uchiha
Vložil Sachida uchiha, So, 2019-08-03 13:45 | Ninja už: 1722 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Není třetí část? Když hledám nejnovější tak tam není a když přes tvůj profil tak mě to nechce pustit dík za odpověď.Kakashi

Ten kdo se neřídí pravidly je považován za odpad ale ty co odhodí své přátele jsou horší než odpad!!!

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, So, 2019-08-03 17:16 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Tretia časť už je na svete. Tým myslím, že už som ju napísala. Ale bude vydaná až niekedy v pondelok kôly pravidlám.

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Sachida uchiha
Vložil Sachida uchiha, So, 2019-08-03 12:52 | Ninja už: 1722 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Strašně mě baví to číst.Kakashi YES NKSNLSHITS taky pobavilo. Suigetsu, Karin, a juugo je dokonalá trojka.Kakashi ^_^

Ten kdo se neřídí pravidly je považován za odpad ale ty co odhodí své přátele jsou horší než odpad!!!

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, So, 2019-08-03 17:18 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Taký pozitývny komentár. Jump!
To ma teší. Kakashi ^_^ A áno Suigetsu, Karin, Juugo aj Sasuke, sú najlepší Kakashi YES

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-07-29 21:30 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Potešila si ma Jump! Sai akosi Sakuru moc nemusel a z nasledovného textu vyplýva, že je pod Sasukeho gendžucu. Nečudo, že je vyšišený. Zaujímavé, že Sakura nie je zo Sasukeho poľapkaná, ale naopak mu nedôveruje Ehh... jasně... hehe... NKSNLSHITS pobavilo aj mňa hihihi Karin je akási oprsklá, dokonca Sasukemu oponuje. Som zvedavá, ako sa zlepenec - nový tím - bude činiť na spločnej misii Puzzled Musím ťa pochváliť, že chýb rapídne ubudlo Kakashi YES Tu je zopár pozostatkov:

Fajn, že ťa písanie baví a nás zas čítanie, vďaka Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, Po, 2019-07-29 21:49 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem za vypísanie chýb. Som ti vďačnáIno ti gratuluje!
Zajtra, keď si nájdem čas, určite opravím.
Tento komentík ma naozaj potešil. Jump!

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Po, 2019-07-29 21:22 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Prečítala som si oba diely a naozaj ma zaujali. Určite s tým neprestávaj...
Ale ohľadom písania- premysli si, či chceš písať Slovensky alebo česky. Dokopy to nerobí dobrý efekt príbehu. Čo sa týka chýb obráť sa niekoho, rady ti s gramatikou a ostatným pomôžu( ja robím chyby doteraz).

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, Po, 2019-07-29 21:56 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Dávala som si pozor na českoslovenčinu. Eye-wink Neviem prečo, ale keď napíšem vesnica, príde mi to lepšie Smiling Ľudia ma na to často upozorňujú, ale neustále zabúdam. Asi si to napíšem na ruku aby som sa poučila.hihihi

Potešilo ma, že ťa príbeh zaujal. Ďakujem za reakciu a rady.

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2019-07-29 18:49 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

NKSNLSHITS pobavilo Laughing out loud Sasuke to má se svým týmem těžký. Jsem ráda, žes pokráčko nevzdala Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, Po, 2019-07-29 19:28 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Áno no, chudák Sasuke. Kakashi ^_^
Aj ja som rada že som to nevzdala pretože je zábavné to písať. Kakashi YES

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)