manga_preview
Boruto TBV 09

Piata veľká vojna ninjov 1. časť

Sakura ležala na posteli s otvorenými očami a premýšľala nad hádkou medzi Narutom a Sasukem. Tak dlho sa nevideli a hneď si idú po krku. Skoro akokeby sa vôbec nič nezmenilo. Práve naopak. Pomaly si začala uvedomovať, že už nič nebude tak ako predtým. Aj keď sa Sasuke vrátil.
Rukou sa dotkla čelenky konožských ninjov a zdvihla sa s postele. Čelenku si zaviazala okolo hlavy a upravila si rúžové vlasy, ktoré jej padali do očí. Pohľadom prechádzala po svojich veciach na stole. Zrak sa jej zastavil na zarámovanej fotografii týmu sedem.
"Odchádzam!" zavrela dvere a prudko sa otočila. Narazila do Naruta.
"Sa-Sakuro-chan!"
"Naruto?" Nechápala, čo robý pred jej domom a prečo je taký natešený.
"Sakuro-chan! Prišiel som ťa pozrieť."
"Prečo? Som v poriadku."
"Áno, ja len, chcel som vedieť, ako sa máš."
Sakura sledovala úškrn, ktorý sa objavil na jeho tvári. "Je mi dobre." Pozrela sa do zeme.
"A kam ideš?"
Nevedela si vysvetliť Narutove správanie. "Chcela som sa ísť prejsť. Chceš mi robiť spoločnosť?" Neisto sa spýtala.
Naruto sa začervenal.
"H-Hej!" Udrela Naruta, ktorého zastavila až stena. "Nič za tým nehľadaj!"
"To ani náhodou, Sakuro-chan."

***

Sakure celú tú dobu v hlave vŕtala otázka: "Ako to, že nieje Naruto zklamaný? Veď sa pohádal so svojim kamarátom, ktorého dlhú dobu nevidel. A čo Sasuke? Ako sa asi cíti on?" Aj keď sa bála, rozhodla sa získať na túto otázku odpoveď.
"Naruto?"
"Hm?" prechádzali pri stene so znakom klanu Uchiha.
"Príde mi hlúpe sa ťa opýtať, ale neviem to pochopiť."
"O čo ide, Sakuro-chan?"
"Ako to je so... Sasukem?"
"Nechápem, čo tým myslíš." Nepozeral sa na ňu. Stále hľadel pred seba.
"No, pohádali ste sa. Nie?" Naruto sa usmial.
"Ach tak. To už sme vyriešili. Je to v poriadku."
"Naruto a Sasuke si niečo vyriešili? Medzi sebou?" myslela si.
"Vyriešili? A ako vznikla tá hádka?"
"No, vlastne, ty o tom ešte nevieš..."
"Neviem o čom?" Sakura si uvedomila, že sa až priveľa pýta.
"Sasuke so sebou priviedol ďalších troch ninjov. A mne sa od začiatku nezdali."
"Ďalších ninjov?! Takže sú to Sasukeho priateľia?"
"Vyzerá to tak, keď ich priviedol do vesnice. Jedna kunoichi a dvaja ninjovia."
"Naruto. Nenapadlo ti, že to môže byť všetko len hrané?"
"Hra? Áno, to bol dôvod vzniku hádky." Úsmev z jeho tváre zmizol.
"Povedal som, že sa mu ešte nedá úplne veriť a..."
"To máš pravdu," skočila mu do reči.
"Ešte pred pár mesiacmi chcel vesnicu zrovnať so zemou. A teraz príde, spolu s nejakými neznámimi ľuďmi a chová sa, akokeby sa nič nestalo!"
"To áno, ale Sasuke je náš priateľ. Preto mu budem veriť. Asi bola chyba to, čo som mu povedal."
"Vieš, ja by som zareagovala tak isto. Keby som mala odvahu s ním prehovoriť."
"Hej! Naruto! Sakura!" kričal Sai rútiaci sa oproti. Vyzeralo to tak, že nebude vedieť zestaviť, ale zakopol o kamennú dlaždicu trčiacu zo zeme, ktorá ho spomalila.
"Saii?! Si v poriadku?"
"Máme tu problém."
"Čo tým myslíš?!"
"Nič bližšie vám povedať neviem, vysvetlí nám to Tsunade-sama."
"Nechápem."
"Tsunade-sama povedala, že to vyzerá zle a je to naliehavé."
"Takže nevieš, o čo ide?" Sai pokrútil hlavou.
"Naliehavé?! Veď všetko vyzeralo byť v poriadku. Nejaký konflikt medzi vesnicami?" Sai pokrčil plecami.

***

Naruto vykopol dvere. Skoro vyleteli s pántov. Vošiel do miestnosti a každý naň hľadeľ.
Sakura sa vedľa neho postavila.
"Naruto!"
"Hej... Naruto. To sú tý ninjovia?" pozrela sa na neznámu skupinku ľudí pri Tsunade.
"Hm," prikývol
"Tsunade-sama! O akú pohotovosť ide? Čo je tak naliehavé?"
"Pohotovosť?" chytila sa za hlavu.
"Oh áno! Žiadna pohotovosť," zasmiala sa.
"Ale povedala ste že je to veľmi dôležité!" znova sa zasmiala.
"Povedala som to preto, aby som vás sem čo najrýchlejšie dostala. Odteraz máme vo vesnici nových ninjov. Priviedol ich sem Uchiha Sasuke. Dúfam, že spolu budete vychádzať. Bude to potrebné, pretože od tohoto dňa budete spoločne plniť všetky misie. Prosím zoznámte sa," nikdo sa do zoznamovania nehrnul. Sakura sa skrčila za Narutom.
"Tak dobre, zoznámim vás ja. Hozuki Suigetsu." Prstom ukázala na bielovlasého chlapca, ktorý mal zuby ako žralok.
"Nieje to..."
"...Zabudzov meč," usmial sa a napil sa vody.
"Karin," pozrela sa na kunoichi s červenými vlasmi. Mala okuliare.
"Toto je Juugo." Ninja, ktorý vyzeral nebezpečne, sa na nich nepozrel.
"A... Uchiha Sasuke," na okamžik stíchla.
"Tak, a oni traja. Uzumaki Naruto, Sai a Haruno Sakura."
Sasuke sa nepriateľsky pozrel na všetkých troch.
"Viem, že to ešte nejaký čas potrvá, kým si zvyknete na nový tým, ale vy to zvládnete. Môžte ísť."
Ako prvý opustili miestnosť Sasuke a ostatný. Tesne za nimi, fascinovaný Tsunadiným rozhodnutím, šli Naruto Sai a Sakura.

***

"Naruto?"
"Bude to v poriadku, Sakuro-chan," neúprimne sa usmial.
"Chcela by som vedieť, čo si skutočne myslíš," zašepkala potichu, aby ju Naruto nepočul.

***

"Všetko ide podľa plánu," povedal Sasuke a obzrel sa za seba.
"Más pravdu! Už stačí dostať iba Naruta a ešte pár tých ostatných hlupákov!"
"Suigetsu!" Karin ho kopla do nohy.
"To ty si hlupák, keď tu na celú vesnicu kričíš to, čo by si tu nemal kričať!" upravila si okuliare, a zistila, že to, čo práve povedala, nedáva zmysel.
"Prestante, vy dvaja! Ak zničíte môj plán, zabijem vás."

Poznámky: 

Toto by mala byť séria. Ale asi to nikdo čítať nebude☺️. Podľa toho, či sem napíšete nejaký komentár, usúdim, či má zmysel v tejto sérii pokračovať. No neviem. Uvidíme.

4.75
Průměr: 4.8 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sachida uchiha
Vložil Sachida uchiha, Pá, 2019-08-02 22:34 | Ninja už: 1738 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Super dál libi se mi to budu to číst dál a souhlas s ostatními.Kakashi YES

Ten kdo se neřídí pravidly je považován za odpad ale ty co odhodí své přátele jsou horší než odpad!!!

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-07-27 22:03 | Ninja už: 2697 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tiež som zvedavá, ako sa príbeh rozvinie, takže pekne píš ďalej Tee-hee Takže Sasuke sa vrátil do Konohy aj so svojimi spoločníkmi, ja ich inak mám rada všetkých Úpa boží!!! Naruto je napodiv nedôverčivý a Sakura je Sakura Sakura Hmhm, Cunade spojila obnovený Tím 7 so Sasukeho spoločníkmi, bohvie, čo tým sleduje Puzzled Sasuke má plán, z ktorého nevyplýva asi nič dobré, ale to nám snáď postupne prezradíš Kakashi ^_^ Dosť som sa aj pobavila, lebo dávno som nečítala takú super českoslovenčinu Mrk Mala by si to dať niekomu prečítať, lebo z chýb sa mi rosili okuliare hihihi Teraz sa mi nechce, ale potom ti ich vypíšem, aby si mohla opraviť Smiling Rozhodne pokračuj, ja budem určite čítať Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, So, 2019-07-27 22:15 | Ninja už: 1759 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem. To som rada že ťa to zaujalo. Takže určite budem pokračovať! A tie chyby...Kakashi ^_^

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2019-07-27 19:29 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Takže Sasuke se naoko vrátil do vesnice a Naruto správně větří, že je cosi v nepořádku. Zajímalo by mě, co si vlastně myslí Tsunade, když je tak rychle přijala. Přijde mi trošku škoda to hrubé odsekávání hvězdičkami, nahoře je pěkně vidět, že umíš načrtnout scénu; moc by se mi líbilo přečíst si něco takového i dál, trošku uvést do děje, míst Smiling Pravda, že dneska se tu čtenáři hledají hůř, ale myslím, že to smysl má - hlavně tehdy, pokud tě to baví psát Smiling A čtenáři se pak najdou.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Suiget_su
Vložil Suiget_su, So, 2019-07-27 22:18 | Ninja už: 1759 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem. Som strašne rada že si tento príbeh prečítala aj Aku.Kakashi YES Som šťastná!

Kto nepoznal bolesť nikdy nedokáže pochopiť pravý mier.(Pain

Ako člen Akatsuki by si nemal toľko hovoriť ale byť skôr cool. Pretože byť cool je umenie.(Deidara)

Ochránim svojich priateľov bez ohľadu na to akú bolesť si budem musieť vytrpieť. (Pain)