manga_preview
Boruto TBV 09

Souboj o Lásku část 7.

Nečekala ani sekundu a rozběhla se k dvojici stojící před ní.
„Naruto! Stalo se něco Sasukemu?“
Kamarád se zastavil a otočil se směrem k ní. Volnou rukou se chytil zezadu na hlavě a nervózně se zahihňal.
„Nic hrozného. Trénovali jsme tu naší techniku a Sasuke to trochu přehnal, a asi se kapku popálil. Ale říkal, že mu je fajn,“ snažil se to nadlehčit.
Podívala se na bezvládně visícího člena týmu. Byl celý bledý a pomlácený. Ruce měl poškrábané, se spoustou drobných popálenin.
„Musí do nemocnice!“ razantně rozhodla.
„Vždyť nevypadá tak hrozně.“
„Něco jsem řekla!“ zvýšila hlas.
„A ty se tam taky necháš ošetřit,“ vrhla na něj zlý pohled. Vzala si druhou ruku kolem ramen a společně vykročili k nemocnici.
„Proč tak tvrdě trénujete?“ prolomila ticho.
„Musím hodně zesílit, jdou po mně Akatsuki. To přece víš.“
„Ale Akatsuki nejdou po Sasukem. Nemá důvod se tak dřít.“
„Ne, to asi ne.“
„Tak, proč trénuje stejně usilovně jako ty?“
„To není tvoje věc, Sakuro-chan,“ odbyl ji.
Otočila k němu hlavu. Tvářil se vážně. Zamračila se. Už zase ji nechávají stranou.
„Jsem členem týmu sedm jako vy dva, takže si myslím, že to je i moje věc!“
„Zeptej se na to Sasukeho, já ti nic neřeknu.“
Zbytek cesty už nepromluvili. V nemocnici je ošetřili oba. Sasukeho si tam nechali přes noc, Naruto vyvázl jenom s pár obvazy na rukou. Odešel, a ani se s ní nerozloučil.

Probudil se, unaveně mžoural do bílého stropu. Tohle není jeho byt. Kde to sakra je? Rozhlédl se kolem sebe, ležel u okna, vedle jeho postele byly další dvě. Je v nemocnici! Ten blb ho odvedl do nemocnice! Zkusil se posadit. Tvář se mu zkřivila bolestí. Ruce měl obvázané. Vedle jeho postele byla prázdná židle. Byl na pokoji sám. Cvakla klika a dveře se otevřely. Do pokoje vešel Kakashi s tím jeho přiblblým výrazem. Ten snad má v sobě radar! Za ním vešel Naruto, moc se neusmíval, ruce zaražené hluboko v kapsách a trucovitě zíral do země.
„Zdravím, Sasuke, jak ti je?“ zeptal se ho učitel.
„He? Kde je Sakura-chan?“ přerušil je ninja v oranžovém.
„Sakura zařizuje pár věcí,“ odbyl ho sensei.
„Takže, pánové, od zítřka na vás budeme s Yamatem dohlížet. Přidá se k nám i Sakura. Myslím, že vám neuškodí, když chvíli budete trénovat jako tým.“
„Nepotřebujeme dohled,“ otráveně prohlásil mladý Uchiha.
„Vzhledem k tomu, jak to včera dopadlo, tak vám drobný dohled neuškodí. A žádné diskuze.“
Oba mládenci se tvářili dost naštvaně. Jeden z nich si uraženě brblal pod vousy. Aspoň, že Sakura ráno neprotestovala, pomyslel si zoufalí učitel.

Stála přede dveřmi. Ruku měla položenou na klice. Samou nervozitou měla nutkání utéct. Vždyť se není čeho bát. Zhluboka se nadechla, zmáčkla kliku a vešla dovnitř. Lůžko bylo prázdné. Jak jinak.
„Tady,“ ozvalo se z rohu místnosti.
Seděl u stolu a díval se ven z okna.
„Spíš vůbec někdy?“
„Ano, ale málo.“
„Pravidelný spánek je pro zdraví důležitý.“
„Někdo jako já si pravidelný spánek nemůže dovolit.“
„Myslíš někdo jako zločinec?“
Pořád se díval z okna. Zamračil se. Položila košík na stůl a vyskládala většinu obsahu ven. Itachi se pořád díval ven. Ani jednou se na ni nepodíval. Nevypadal, že by byl dneska v dobré náladě. Koukala na věci dolů a mlčela. Byla tak nervózní. Nevěděla, co říct. Zároveň se cítila provinile, že ráno nešla za Sasukem do nemocnice. Možná by za ním šla, ale ráno se u nich objevil Kakashi-sensei a informoval ji o tréninku. Musela jít sem a přinést mu nějaké jídlo navíc. Chtěla ho vidět. Záleželo jí na něm víc, než by si přála. Povzdechla si.
„Já už budu muset jít.“
Podíval se na ni. V tváři se mu zračilo několik emocí. Potlačila nutkání ho obejmout a začít utěšovat. Musela zpátky do Konohy. Řekla senseiovi, že jde jenom pro pár rostlin a hned se vrátí zpátky. Nechtěla, aby ji začali podezřívat, že tráví mimo vesnici hodně času.
„Kam jdeš?“
„Musím natrhat pár bylin a pak zpět do vesnice.“ Otočila se k odchodu.
„Počkej, půjdu s tebou.“
Sakura ztuhla. Určitě se přeslechla. Vytřeštěně sledovala, jak tmavovlasý ninja bere její košík a jde ke dveřím.
„Zbláznil ses?! Přece nemůžeš jen tak nakráčet do Konohy. Víš, jaký poprask by to vyvolalo?!“ pozvolna přecházela do hysterie. Sasuke-kun by z toho zešílel. A co by udělali jí? To snad radši ani nechtěla vědět. Její společník na ni jenom pobaveně koukal.
„Já myslel, že ti pomůžu natrhat ty rostliny. Ale jestli chceš, tak můžu zaskočit do vesnice všechny pozdravit.“ Mrkl na ni a vyšel ven.
„Hej! Počkej!“ Rozběhla se za ním. Už vcházel do lesa. „Stůj! Vždyť ani nevíš, kam máš jít!“
„Jak to, že ne? Vždyť skrytá Listová je tímhle směrem ne?“ provokoval ji dál.
Chytila ho za ruku a táhla ho opačným směrem. „My jdeme tudy.“
Chvíli kráčeli vedle sebe. Když si uvědomila, že ho pořád drží za ruku, trochu zrůžověla a pustila ji. Netrvalo dlouho a došli na místo, kam potřebovala.
Položila košík na pařez a pustila se do trhání bylin. Její společník jí obratně pomáhal. Zvládli to celkem rychle, takže zbyl čas se na chvilku posadit do trávy a odpočívat. Itachi se posadil vedle ní.
„Zítra nebudu moct přijít. Mám celodenní trénink. Přinesla jsem ti nějaké jídlo navíc,“ začala po krátké odmlce. Zkoumala jeho výraz. Mrzí ho, že mě neuvidí? Co když uteče? Nervozitou si kousala spodní ret.
„Já se o sebe dokážu postarat sám. Nemusíš se bát.“
„Kdo říká, že se bojím?“ Vzdorovitě nakrčila nos.
Neříkal nic, jenom se na ni záludně usmíval.

Později toho dne kráčela chodbou nemocnice. Kolem ní pobíhaly z pokoje do pokoje zdravotní sestry. Zajímalo ji, jestli tu ještě bude. Příprava věcí na zítřek jí zabrala víc času, než doufala. Docela se na ten společný trénink těšila. Dveře jeho pokoje byly pootevřené. Nahlédla dovnitř, Sasuke si akorát oblékal vrchní díl oděvu. V tu ránu cítila, jak se jí žene horko do tváři. Zaklepala na dveře, chvíli počkala a vstoupila dovnitř.
„Ahoj, Sasuke-kun.“
„To jsi ty.“ Nevěnoval jí ani pohled a připínal si tašku na zbraně k noze.
„Už jdeš domů?“
„Vypadá to tak.“
Připevnil si meč na záda a prošel kolem ní ven z pokoje. Sakura ho následovala. Cestou ven si neřekli ani slovo. Celou dobu potlačovala nutkání srazit ho ze schodů, nebo mu dát jednu do nosu. Na prostranství před nemocnicí na ni jenom kývl na rozloučení a vydal se opačným směrem. Šla rovnou domu. Konečně taky jednou přijde domů včas.

Poznámky: 

Další díl je na světě. Smiling
Omlouvám se za delší zpoždění, ale skoro vůbec nebyl čas psát a když už jsem se dostala ke psaní tak jsem zvládla napsat tak dvě věty. Jump!
Velký dík patří Alalce, která je tak hodná že mi pomáhá s úpravami. Děkuji moc! Z lásky Ino ti gratuluje!

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, St, 2019-02-27 12:54 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Není vůbec zač, zabralo to jen pár minut Smiling Taky u sebe spousty věcí přehlédnu, a když se k tomu po době vrátím, tak si div nervu vlasy, co jsem to napsala.
Jak píše Senpai, líbilo se mi, jak Naruto Sakuru utřel, ať nestrká nos tam, kam nemá. Hoši jsou skoro stejně záhadní jako Kakashiho skutečná podoba. Jsem zvědavá, kam to bude směřovat. Itachi byl evidentně ve veselém rozpoloženi, uvidíme, jestli se mu po své zachránkyni bude stýskat, když nebude chodit tak často.

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, Pá, 2019-03-01 12:30 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Já jsem tehle díl musela trochu měnit, nevím jak se mi to povedlo, ale původní verze byla docela depresivní. Ja to nebyl
V dalším díle se odhalí jedna ze záhad, ale docela mě děsí reakce na to. Jump!

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2019-03-01 22:30 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Že by odhalení původce Itachiho lesních mdlob Smiling? Neboj, čtu si tvou povídku dál, i když mi trochu nesedí Itachiho chování. Moje představa o něm je zcela jiná - už jen z důvodu bezpečnosti své a Sakury bych ho nechala na tajnačku zmizet z chajdy už tak před dvěma díly. Samozřejmě ke své vlastní lítosti, protože bych tím přišla v příběhu o oblíbenou postavu - trochu kontraproduktivní, já vím Laughing out loud.
Takže vlastně moc dobře, že to píšeš ty a ne já Smiling. Těším se na pokráčko Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-02-26 21:48 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Sakura je prísna na našich vášnivých trénujúcich až do zmrzačenia sa, ale fakt, že ošetrenie potrebujú. Hmhm, takže Sasuke nemusí drieť, lebo nie je cieľom Akacuki, ale však Naruto je jeho kamoš a parťák, tak hádam by mu rád pomohol a navyše je Učiha Puzzled Naruto je tu nezvyklo na Sakuru razantný, čo sa mi páči, že nie je taký truľko ako u Kišiho: „To není tvoje věc, Sakuro-chan,“ odbyl ji.“ A ani sa s ňou po ošetrení nerozlúčil, asi sa urazil Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Kakaši je asi radar sám osebe, všadebol a všetkovidel Kakashi Sasuke je tiež otrávený, že ho stále sledujú. Ooo, sme u nášho Itíka Úpa boží!!! A idú spolu zbierať byliny držiac sa za ručičky Jump! Itači je dajaký vtipkár: „Ale jestli chceš, tak můžu zaskočit do vesnice všechny pozdravit.“ To by bolo pozdvihnutie Laughing out loud Jejda, Sakura má chuť vraziť Sasukemu, možno by sa mu aj zišlo zopár hihihi
Nuž nie vždy ide písanie ako po masle, ale nehorí, vydržíme Mrk Máš exkluzívneho poradcu v našej Alalke Kakashi YES Uvidíme, čo pre nás pripravíš nabudúce, nech sa ti tie vetičky množia ako Narutove klony (Tajū Kage Bunšin no Džucu) Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, Pá, 2019-03-01 12:18 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Děkuji za milý komentář. Smiling Kvítek sakury No já nejsem moc zastánce toho jak se Sakura občas chová hnusně k Narutovi. Tak jí to aspoň trochu v mojí povídce vrací. Jump! Přesně Kakashi musí mít v sobě radar nebo nějaký alarm protože se vždycky objeví přesně tam kde má byt a ve správnou chvíli. Jump!
No světe div se, ale další díl se mi podařilo napsat celý během jednoho dne, takže jestli všechno půjde dobře tak by mohl vyjít někdy příští týden. Stydím, stydím, stydím! Smiling

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07