manga_preview
Boruto TBV 08

Misia: Zvitok pre Skrytú Bleskovú

Bol to znova krásny slnečný deň v Konohe. Listy na strome sa jemne pohybovali vo vetre, ktorý v ten deň fúkal. Kiba, Akamaru a Hinata dorazili do kancelárie piatej Hokage, Tsunade, pre ďalšiu misiu.
„Skrytá Hviezdná nás poprosila o pomoc. Ich dedinu navštívila štvrtá Inazukage so svojou sestrou. Štvrtá Inazukage však bola zabitá, jej sestra sa našťastie zachránila. Štvrtá Inazukage pri sebe nosila zvitok, na ktorom je napísané meno následníka. Vašou dnešnou úlohou bude sprevádzať nákladnú loď mieriacu zo Skrytej Hviezdnej do Skrytej Bleskovej. Na palube bude Nyoko Takeda. Je to staršia sestra štvrtej Inazukage Miyako Takeda. Inazukage ale nariadila otvoriť ho až v Skrytej Bleskovej pred všetkými obyvateľmi. Preto je vašou úlohou chrániť zvitok s jej dedičstvom rovnako ako jej mladšiu sestru pred neprajníkmi, ktorý by sa mohli pokúsiť ukradnúť zvitok. O chvíľu našu dedinu opustia kočovníci, ktorý sa tu zastavili po ceste do Zeme Vody. Preto pôjdete s nimi. Vysadia vás na hraniciach na juhovýchode Ohnivej Zeme. Tam nastúpite na loď a budete pokračovať s nimi až do Skrytej Bleskovej.“
Hinata poslušne súhlasne prikývne. Kiba sa poškrabe vzadu na krku v miernych obavách.
„Nechcem náš Tím podceňovať, ale nemali by sme na takúto misiu byť aspoň traja? Teda Akamaru sa ráta ku mne ako jeden. Takže...“
Tsunade privrie oči a jemne sa pousmeje.
„Aj na to som myslela, keďže Shino teraz pomáha na misii inému Tímu, našla som vám náhradu.“
Sotva to stihne dopovedať, niekto rozrazí dvere takou silou, že takmer vyletia z pántov. V nich sa objaví postava v oranžovej súprave.
„Uzumaki Naruto sa hlási! Babi Tsunade, počul som, že ma potrebujete na novú misiu. Som pripravený!“
Názory na to, že sa Naruto s nimi bude účasniť misie, sú odlišné. Zatiaľ čo Hinata, len čo ho uvidí, očervenie ako dozretá paradajka na poli, Kiba si prekríži ruky na hrudi a nesúhlasne krúti hlavou.
„Konoha je plná skvelých ninjov a vy vyberiete práve jeho.“
„Čo tým chceš povedať?!“ ohradí sa Naruto, otočí sa na Kibu a nahnevane urobí pár krokov ku nemu.
Ten sa s prekríženými rukami a privretými očami len pousmeje. „Presne, to čo som povedal.“
„Vrr... hav,“ súhlasne štekne Akamaru, ležiac v Kibových vlasoch.
„Grr...“
Narutovi na čele navrie malá žilka a chudák Hinata tam len v obavách ticho stojí, nevediac, či si má zastať Kibu, člena jej tímu, alebo Naruta, ktorého má rada už od školských čias na akadémií.
„Tak už choďte, lebo túto misiu dám inému Tímu a vy pôjdete pomôcť Tímu dvanásť čistiť strechy od holubieho trusu.“
„Rozkaz Piata!“
Skríknu všetci traja naraz a utečú z kancelárie tak rýchlo, až sa po nich iba zapráši.
„Vždy viem, ako ľudí motivovať,“ pochváli sa s úsmevom Tsunade, oprie sa a odpije si zo saké.

O 2 hodiny:
More je dnes pokojné, hlavne vďaka peknému počasiu a hladinu nečerí ani jedna vlnka. Naruto stojí na kraji lode a pozerá sa znudene dole na azúrovo modré more a plávajúce ryby v ňom. Popritom nahlas uvažuje.
„Dno musí byť poriadne hlboko. Veď ho ani nevidno. Aké hlboké to asi je?“
V tom k nemu podíde Kiba s lišiackym úsmevom na tvárí a chytí ho zozadu za golier jeho bundy.
„To neviem, ale môžeme to zistiť.“
Naruto rýchlo pochopí akú metódu si Kiba vybral na zistenie hĺbky oceánu a nesúhlasne kýve hlavou a vydeseným úsmevom v tvári.
„Až tak veľmi ma to nezaujíma.“
Kiba ho pustí a Naruto si s úľavou vydýchne. Hinata ich vyruší s ich debaty o zistení hĺbky oceánu, keď príde s mladým dievčaťom.
„Kiba-kun. Naruto-kun. Toto je Nyoko - sestra štvrtej, ktorú máme odprevadiť späť do jej zeme. Kiba sa otočí smerom k nej. V tom okamihu z nej nemôže spustiť oči. Pozerá sa na jej krásne, dlhé, hnedé vlasy, na jej zelené oči, ktoré sú ako drahokam. Od nervozity, že pri ňom stojí tak pekné dievča, sa chystá poškrabať za krkom. Práve vtedy to využije Akamaru, ktorý ho celý ten čas sledoval a jemne ho uhryzne do predlaktia. To Kibu vytrhne ilúzie, v ktorej mysľou bol.
„Aaau! ...jasné, rozumiem.“ Pozrie sa na svojho verného spoločníka.
Nyoko sa len potichu pousmeje.
Blíži sa večer a vzduch začína byť chladný. Naruto sa ponúkne, že kapitánovi pomôže s chytaním rýb, zatiaľ čo Kiba a Hinata sa rozhodnú robiť spoločnosť Nyoko, ktorá stojí na kraji lode a pozerá na zapadajúce slnko.
„Ste v poriadku, slečna Takeda?“ opýta sa rozpačito Kiba. Nyoko na okamih spustí zrak od zapadajúceho slnka ku nim a s úsmevom prikývne.
Hinata poznamená tichučkým hlasom.
„Začína byť chladno. Nechcete ísť do vnútra? Kapitán chytá ryby, o chvíľu bude večera.“
Nyoko a Hinata prejdú po lodi až do kajuty. Kiba ich nasleduje. Po cesta sa pozrie na kapitána, ktorý loví ryby spolu s Narutom. Zatiaľ čo kapitán pokojne čaká kým sa na háčik zachytí nejaká z rýb, Naruto sa nohami zapiera o zábradlie lodi a snaží sa vytiahnuť svoju udicu, na ktorej má rybu. Kiba si len povzdychne a pokrúti hlavou.
„Či to bude za chvíľu, tým si nie som istý.“

Po tom, čo sa Naruto natrápil chytaním rýb, sa pustili všetci piati do jedla. Hinata potichu a nenápadne jedla na kraji dreveného stola v strede miestnosti. Kiba a Akamaru sa delili o rybu, ktorú mali na tanieri a nespúšťa oči s Nyoko. Tá sa naňho jedným okom pozrela a Kiba okamžite uprel zrak inde. Potom sa Naruto pokúsi prerušiť trápne ticho.
„A... ehm.. čo sa vlastne vašej sestre stalo?“
„Naruto!“ Kiba ho hneď zastavil.
„Slečna Takeda určite na to s bolesťou spomína, určite o tom nechce hovoriť.“
Nyoko sa len pousmeje.
„To je v poriadku. Myslím, že je čas tú bolesť pustiť von.“
Kiba, Akamaru, Hinata aj Naruto v tichosti počúvajú.
Nyoko skloní hlavu ku stolu.
„Ani poriadne neviem, ako sa to stalo. Zbehlo sa to tak rýchlo. Moja sestra bola v poslednej dobe dosť vyťažená povinnosťami. A tak si chcela oddýchnuť. Vybrali sme sa teda na výlet do Skrytej Hviezdnej. Keď sme už boli takmer v dedine, spolu sme prechádzali cez most nad roklinou, ktorý sa zrazu začal kolísať. Zachytili sme sa lán po stranách. Vtedy som si všimla že dvaja maskovaný muži vo hnedých vestách a s krátkymi rukávmi sa snažia svojimi kunaimi tie laná rozrezať. Rýchlo sme sa snažili dostať na pevninu. Už sme tam skoro boli, keď v tom sa most pod nami zrútil. Obe sme sa zachytili vytŕčajúcich kameňov, ktoré boli po stranách. Keď sme sa dostali späť hore, začali sme utekať. Nevedeli sme kam ale vedeli sme, že im musíme ujsť. Tí grázli nás ale dobehli v slepej uličke. Moja sestra ma chcela ochrániť. Bohužiaľ sme ale pri sebe nemali žiadne zbrane. Bol to výlet, netušili sme, že sa toto stane. Tajjutsu jej išlo vždy najlepšie, no ani to nestačilo. Zatiaľ čo ja som tam iba tak stála a nevedela sa hýbať, ona chránila naše životy. Jeden z nich ju odrazu bodol kunaiom, potom obaja ušli. Vtedy to so mnou konečne pohlo. Utekala som za ňou.“ Nyoko stieklo pár sĺz po tvári.
„Držala som ju v náručí a ona... ona...“ Utrie si ich a zhlboka sa nadýchne.
„Nemusíte pokračovať. Chápeme, aké to pre vás muselo byť,“ zastaví ju Kiba.
„Tak fajn. Je neskoro. Čas ísť spať. Dovidenia zajtra.“ Nyoko sa zdvihne od stola.
„Počkajte. Odprevadíme vás,“ ponúkne sa Kiba a Akamaru štekne na súhlas.
Nyoko sa pousmeje. „Do kajuty trafím sama, ďakujem.“ Otočí sa a zavrie za sebou dvere.

Uprostred noci sa Naruto zobudí na zvuky čľapkania vody, aj keď bolo more pokojné. Znelo to, akoby do nej niekto niečo hodil. Nevenuje tomu však veľkú pozornosť, otočí sa nabok a spí ďalej. Hinata sa však vo svojej izbe zobudí, otvorí dvere, a ide sa napiť vody. Všimne si, ako cez chodbu kráča slečna Takeda. Ona si ju ale nevšimne. Rozhodne sa ísť za ňou, aby sa opýtala, či niečo nepotrebuje. Keď však vidí, ako niekto ide ku nej, tak sa rýchlo skryje za roh. Nechce však riskovať odhalenie, a tak aktivuje byakugan, aby videla, čo sa deje. Uvidí dve mužské postavy na chodbe, no nedokáže rozoznať detaily. Slečna Takeda ich pozvala ku sebe do izby a Hinata išla potichu za nimi. Keď v izbe rozsvietila, uvidela, že majú na sebe rovnaké oblečenie, ktoré slečna Takeda opisovala. Ako tam tak stála a sledovala priebeh situácie, položil jej niekto ruku na rameno. Prepadla ju myšlienka, že sa tu môže nachádzať aj niekto ďalší, kto ju práve odhalil. Keď sa však otočila, stál tam Kiba s Akamarom. Kiba vyzerá veľmi ustarostene.
„Aj ty si si to všimol?“ spýta sa Hianta.
„Musel by som byť slepý a hluchý ako náš dočasný člen tímu, aby som si také niečo nevšimol,“ odpovie jej Kiba.
„Ale prečo by sa s nimi tak priateľsky rozprávala?“ šepne Hinata pozerajúc sa rovno.
V tom vidia ako im Nyoko dáva do rúk obálky. Keď ich otvoria a nahliadnu dnu, Hinata a Kiba vidia len veľmi málo z toho, čo tam je, ale aj z toho mála hneď vedia, že ide o peniaze.
„P... Prečo by im slečna Takeda dávala peniaze?“ pošepká Hinata.
„Asi mi to už všetko začína dochádzať...“
Akamaru sa iba mlčky pozeral na Kibu, ale neštekol. Vedel totiž, že keby vydal čo i len malý brechot, odhalili by ich. Skôr ako Kiba stihne vysvetliť Hinate, o čo tu podľa neho ide, počujú za sebou dupot a krik.
„Héj. Kde ste? Ja som vás hľadal.“
Dvaja neznámi spoločne so slečnou Takedou sa obzreli za zvukom.
„Naruto, ty pako, teraz si nás prezradil!“ okríkol ho Kiba.
„Nemali ste ma z toho vynechať.“ Začne sa znova hádať s Kibom.
„Chyťte ich!“ zvolala Nyoko.
Dvaja neznámi sa rozbehli.
„To nie je dobré,“ poviel Naruto a hneď bez pýtania sa chopil velenia.
„Tajuu Kage Bushin no jutsu!“
Okolo Kiby a Hinaty sa objavilo toľko klonov, že spočítať by ich bol problém. Koniec koncov táto technika išla Narutovi najlepšie. „Rozdelíme sa, každý pôjdeme s inou stranou.“
Kiba sa nemal čas hádať o tom, kto tu velí a rovnako ako Hinata sa rozbehol, no úplne opačnou stranou spolu s ďalšími klonmi.
„Beriem si to dievča. Vy nájdite tých dvoch faganov!“
„Rozkaz!“ povedal jeden z chlapov na príkaz slečny Nyoko a utekalú za nimi.
Naruto a ďalšie jeho klony utekajú po podpalubí.
„Musím niečo vymyslieť, nemá zmysel tu len tak utekať.“ Na okamih sa zastaví a premýšľa.
„Henge!“ vykríkne Naruto a dva Narutove klony sa zmenia na Hinatu a Kibu aby ho zmiatol.
Čoskoro ho chlap dostihne.
„Sám si prišiel na to, že nemá cenu bežať, ty krpec.“ Keď uvidí medzi Narutom aj tých dvoch ostatných, ktorých mal so sebou, tvári sa zmätene. Nevie, či urobil chybu on, alebo sa všetci traja nakoniec navzájom našli. Netrvá to však dlho a jeho neistota v tvári sa razom zmení v zákerný úsmev.
„Na genina dobré, ale nie dosť. Tak to poďme ukončiť, naničhodný krpec.“
Vytiahne reťaz, ktorú mal okolo opasku nohavíc, urobí rukou vo vzduchu pár kolečiek a zaženie sa po ňom. Reťaz najskôr obmotá klony, premenené na Kibu a Hinatu, ktoré sa rozplynú.
„A-Ako?!...“ Naruto sa otočí prekvapene za chlapíkom, ktorý rýchlo prekukol jeho nápad.
„Jednoducho. Ten chlapec s kapucňou mal so sebou psa. A čo sa teba týka, stojíš posledný za klonmi, to by prekuklo aj malá dieťa.“
Chlapík s úsmevom na tvári hodí reťazou aj po zvyšných klonoch, ktoré sa rozplynú a nakoniec ju hodí po Narutovi, ktorý sa včas uhne. Reťaz ho zasiahne iba okrajom, ktorý mu prereže kúsok látky na bunde a šuchne sa aj jemne o kožu.
„No jasné, Akamaru, to ma nenapadlo. Taký detail, ale dosť podstatný,“ zašomre si Naruto, pozrie sa na rameno, kde má iba úzku červenú čiarku so šuchnutia reťaze o jeho rameno. Postaví sa a zatiaľ čo si chlapík ťahá reťaz späť k sebe, Naruto pomocou kage Bushin si urobí ďalšie klony. Keď chlapík vystrie hlavu k nemu, Naruto už z klonmi beží k nemu. V okamihu sú dva klony aj pár metrov za ním. Klon mu dá päsťou do líca a keď chlapík letí vzduchom dozadu, zozadu ho dva klony vykopnú dohora.
„U-ZU-MA-KI...“ Medzi tým skutočný Naruto vyskočí do vzduchu, schúli sa do klbka, urobí pár otočiek, a keď už ho má v blízkosti pätou sa mu chytá kopnúť do vrchnej časti hlavy.
„Naruto..." Skôr ako stihne urobiť svoj známi kop, chlapík s obmotanou reťazou okolo zápästia ňou švihne a reťaz sa Narutovi obmotá okolo nohy. Obaja tvrdo dopadnú na zem. Kým sa Naruto stihne pozbierať ležiac na zemi, chlapík už nad ním stojí.
„Hovoril som, hlúpy genin na mňa nemá.“
Podpalubím sa ozve Narutov bolestivý výkrik, keď chlapík potiahne reťazou obmotanou okolo jeho nohy tak tesno, že cíti, ako sa mu vrýva do kože.
„Naruto-kun!“
Krik započuje aj Hinata, ktorá mu ihneď beží na pomoc. V tom len zacítil ranu do hlavy a padne k zemi.

Zobudí sa v miestnosti zviazaná. Rýchlo sa rozhliadne a uvidí vedľa seba zviazaného Naruta aj Kibu.
„To vy ste najali týchto chlapov, celý ten príbeh, ktorý ste nám rozprávali bol klam. Ale nechápem prečo,“ ozve sa Kiba zviazaný s Akamarom, ktorý nahnevane zavrčí.
„To je predsa jednoduché,“ povie pokojne s prekríženými rukami a jemne privretými očami. Potom zvýši hlas a otvorí oči. „To ja som mala byť štvrtá Inazikage. Nie ona! Som staršia. Bolo to logické. Ale predchádzajúca Inazukage mala iný názor. Bola bývalou trénerkou Tímu mojej sestry, a tak ju poznala od malička. Vedela, že je to jej sen a nadržiavala jej. Iba preto ma predbehla. Ale bol to aj môj sen! A ten zvitok... ten zvitok sa nikdy do Skrytej Bleskovej nesmie dostať. Ja potom prinesiem správu, že moja sestra tragicky zahynula a budú musieť vyhlásiť ihneď následníka. A keďže zvitok s dedičom sa záhadne stratil pri útoku, rada bude musieť vybrať piatu Inazukage sama. No a kto je lepší kandidát ako pravá ruka a staršia sestra zosnulej kage.“
„A čo keď je na zvitku napísané práve vaše meno. To vás nenapadlo?“ opýta sa jej Naruto s potom na čele.
„Hah... Presne viem, aké meno je na tom zvitku napísané.“
Všetci na ňu zvedavo pozerajú.
„Moja sestra ma nikdy nechcela menovať následníčkou.“
Nyoko sa svojim príbehom vráti do minulosti.
„Jedného dňa ma poslala po nejaké papiere na našu policajnú stanicu. Keď som sa vracala, dvere boli privreté. Počula som hlas jej bývalej trénerky Ayumi, ako sa bavili o možnom následníkovi mojej sestry. Sensei Ayumi jej odporučila, aby urobila túto vec so zvitkom. Začal s tým už prvý a ujalo sa to. Takže je to akoby taká tradícia našej dediny. Keď som započula z úst sensei Ayumi moje meno v súvislosti s následníkom, nenápadne som počúvala za dvermi. Ale moja sestra to odmietla. Hovorila niečo o tom, ako že sa na to nehodím, že Kage musí predovšetkým myslieť na záujmy obyvateľov dediny a až potom na seba a podobné hlúposti.“
„To nie sú blbosti. Ale pravda! Na čo je dobrý Kage, ktorý myslí len na seba a svoje záujmy?“ vloží sa do toho Naruto.
„Buď ticho! Ty o tom ešte nič nevieš,“ zakríkne ho Nyoko. Naruto nahnevane zvraští obočie.
„Ale to je jedno. Onedlho budeme v Skrytej Bleskovej a ja budem piatou. Vy tu zatiaľ počkajte, nikam neodchádzajte,“ povie ironicky a zavrie z nimi dvere.
„To je šialené. Ona je šialená. Z človeka, ktorého sme mali chrániť, sa vykľul človek, pred ktorým musíme chrániť ostatných,“ začne sa Naruto mykať a snažiť sa rozviazať.
„Takýto človek si nezaslúži byť kage v žiadnej z dedín,“ pokračuje Naruto. Vie o čom hovorí, už dlho je známe, že jeho sen je stať sa Hokagem v Konohe.
„Ach tie tvoje zbytočné reči,“ prevráti očami Kiba a potom sa pozrie na Akamara. „Akamaru. Skúsiš mi rozhryznúť lano zubami?“
Akamaru súhlasne brechne, Kiba mu nastrčí ruky obviazané lanom a Akamaru sa ho snaží pretrhnúť. Po pár márnych pokusoch sa mu podarí oslobodiť svojho pána. Keď sa Kiba svojpomocne zbaví aj ostatných lán, ktoré má okolo seba obviazané, oslobodí aj oboch svojich kamarátov.
„Fajn. Teraz musíme ísť dolapiť Nyoko a tú dvojicu s ňou,“ povie Kiba a rozbehne sa preč. Hinata, Akamaru a Naruto sa rozbehnú za ním.
Nájdu ju na kraji lode, ako sa chystá zahodiť zvitok do mora.
„Ešte dnes budem veliť tejto dedine.“
„Myslím, že práve dnes to nebude,“ povie Naruto stojac aj s ostatnými za ňou.
„Vy nedáte pokoj! Na čo čakáte, chyťte ich.“
Na jej rozkaz sa obaja rozbehnú za nimi. Je skoro ráno. Už takmer svitá. Loď sa kolíše na vlnách, no nie je to len vlnami ale aj súbojom, ktorý sa na lodi odohráva. Súboj trvá a trvá. Stoja proti nim silní súperi, ktorý porazili aj zosnulú Miyako. Hinata sa uhýba útokom Nyoko, ktorá ju takmer zhodí do mora. V tom si všimne, ako jeden z chlapov chytí Naruta za golier, zdvihne ho jemne do vzduchu a vytiahne naňho kunai.
„Naruto-kun!“
Hinata sa prešmykne cez Nyoko a s natiahnutou rukou dopredu a veľmi naštvaná beží oproti mohutnému chlapovi, ktorý chytil Naruta.
„Juuken!“
Svojou silou zasiahne chlapa tak silno do brucha a do zdroju čakry, že pustí z ruky kunai a Naruta. Naruto padne na zadok a muž letí vzduchom a prepadne cez zábradlie lodi a padne do mora. Na Kibu sa zatiaľ zaženie druhý chlap s jeho kunaiom, ktorú mu vzal, spolu s ostatnými ninja zbraňami keď ich zväzovali.
„To ale nie je fér, je to moja zbraň.“ Kiba sa uhýba jeho pohybom.
„Život nie je fér chlapček, zvykaj si,“ odpovie mu chlapík, zatiaľ čo sa ho snaží dostať. Kiba spadne na zem.
„A tu si skončil, krpec.“
Vo chvíľu keď na Kibu namieri ostrý kunai, zacíti, ako ho Akamaru pohryzie do ruky. Od bolesti ho pustí na zem. Kiba toho využije, vezme železnú tyč, ktorá leží kúsok od neho a udrie ho do hlavy tak silno, že chlapík omdlie a padne na zem. Potom si Akamara vezme na ruky.
„To je pravda, život nie je fér. Preto aj ja môžem bojovať nefér.“
Naruto sa ešte chvíľu spamätávajú zo situácie, akú práve prežil s Hinatou. Potom sa aj s Kibom pozrú na Hinatu.
„Hinata.“ Beží ju objať Naruto. „To bolo neuveriteľné. Až doteraz som nevedel, akú veľkú silu v sebe máš. Mala by si to robiť častejšie." Hinata znova očervenie v tvári a nedokáže v jeho náručí nič povedať.
„Ešte ste nevyhrali,“ povie Nyoko a zaujme bojový postoj držiac v ľavej ruke zvitok. „Ešte som tu ja. A stále nemáte ten zvitok.“
V tom sa otočí vietor a s ním aj sťažeň, ktorý ju trafí do hlavy. Z ruky jej vypadne zvitok do mora a ona padne v bezvedomí na zem.
„Tak to nebolo tak ťažké," povystiera sa Naruto.
„Zvitok!“ ukáže Kiba na more. Naruto sa rozbehne a skočí do mora. Kiba s Akamarom a Hinatou sa postavia k zábradliu a pozerajú sa do modrého mora kde nevidno ani kus oranžovej farby Narutovho oblečenia. Po chvíli začnú mať strach a prejde niekoľko minút, ktoré sa zdajú ako večnosť. Konečne sa Naruto vynorí z mora aj so zvitkom v ruke.
„Mám ho!“ povie šťastne a potom ofučí peru. „A teraz ma vytiahnite, aby ma tu niečo nezožralo.“
„Akurát tak niečo bez čuchu, alebo minimálne bez nosa,“ dovolí si znova utrúsiť poznámku Kiba, kým Hinata hádže záchranné koleso do mora k Narutovy.

Keď sa Nyoko preberie, sedí zviazaná v cele v Skrytej Bleskovej spolu so svojimi spoločníkmi, ktorý sú ešte mokrý. Je obvinená zo zabitia Inazukage, ako aj svojej sestry a najatia zločincov.
Naruto, Kiba, Akamaru a Hinata sa vracajú k lodi, smerujúcej späť do Konohy.
„Tak. Táto misia sa vyvinula úplne inak ako sme čakali,“ poškrabe sa Naruto za krkom.
„Žiadna misia nie je taká, ako na prvý pohľad vyzerá,“ odpovie mu Kiba a potom pozrie zamyslene do neba.
„Ale zaujímalo by ma, koho menovala slečna Miyoko ako následníka. Ale to už nie je naša vec.“
Pozrie späť rovno na cestu.
„Ehm... Ja som sa tam nenápadne pozrel,“ povie Naruto a búcha si prsty o seba s lišiackym úsmevom.
„Naruto!“ skríknu Hinata aj Kiba zároveň.
„A... Kedy si to stihol?“ priblíži sa k nemu s tichým hláskom Hinata.
„No keď som bol pod vodou, tak som to už nevydržal a musel som sa pozrieť.“
„P... počkaj. Takže kým sme my na palube potichu tŕpli, či ty sa vôbec vynoríš na hladinu, ty si pod vodou čítal obsah zvitku?!“ zvrčí po ňom Kiba.
Potom znova všetci kráčajú k lodi.
„A čo na ňom stálo?“ po chvíli naňho zazrie kráčajúc s Hinatou pred ním.
„Stálo tam... Nyoko Takeda.“

5
Průměr: 5 (1 hlas)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2018-09-10 19:24 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Jojo, nevyplácí se násilně brát, co není tvoje. Ono možná jednou bude... a nebo taky ne, jak vidíme s Nyoko. Trošku jsem se lekla, co to bude za velkou romantiku, když se do ní Kiba tak zahleděl, ale ono ne, bezva Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Út, 2018-09-11 11:23 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Dík,
Je fakt, že pozerám viac seriály a filmy s romantikou ( +Boruto) ale paradoxne sa mi lepšie píšu veci akčného typu Smiling