manga_preview
Boruto TBV 08

Zmätený Kazekage 85.

Diel 85.jpg

Listová bola takmer na dosah a s ňou aj chrípka. Sasuke s lícami červenými od horúčky, hlienmi ktoré cítil pomaly už aj v očiach a bolesťou hlavy, ktorá prikazovala viečkam padať dole. Tanaris so Segawom v šatke nepokojne sledovala Uchihu, snažiaceho sa udržať bdelý. Ráno, než odišli z Tanzaku, dostal silnú teplotu. Inuzuka chcela zostať a počkať, kým to prejde, no on apeloval s tým, že sú na príliš nebezpečnom mieste.

„Žiješ ešte?“ opýtal sa potichu Morimaru, opäť cestujúci s nimi.
„Nepýtaj sa blbosti,“ zavrčal jeho smerom.
„Sasuke,“ rys ho oslovil miernejšie, „ak by sa som premenil do človeka, môžem ti vziať ten batoh.“
„Nie som nemohúci. Až už sa nevypytuj.“
„Fajn,“ urazene sa otočil na svoju ľavicu, kde bola Tanaris, ktorej sa čudoval, ako to s ním vydržala tak dlho pod jednou strechou.

Vyzerala, že nevnímala ich rozhovor a v hlave si ide svoje. A to, že šla. Nemohla sa dočkať svojej rodiny. Otca, až uvidí svoje prvé vnúča. Bratov, až uvidia prvého synovca.
Segawa. Ten ho nikdy neuvidí. Prebodol ju smútok. V hlave, ako ničivý blesk počas búrky, sa jej vyjavil obraz, kedy sa jej brat postavil holým životom medzi ňu a Orochimara.
Tep sa jej zvýšil a pot pomaly vyplavovaním na jej pokožku neprehlušoval hroznú spomienku. Malý na jej hrudníku sa pomrvil, lebo silne tlčúce srdce jeho matky mu opakovane búšilo do líčka. Zamumlal dačo, situácia sa mu nepáčila a ona ho s nežnosťou pohladila. Neušiel jej úsmev nad takou rannou empatickosťou.
Segawa. Keby nie je jeho obety, jej syn by nemal jeho meno. Nenapadlo by jej dať to isté, ako mal brat. Nevedela si však predstaviť, že by jej dieťa sa volalo inak. Zamračila sa nad zvláštnym myšlienkovým pochodom.

Život bol divný...
Keď sa pozrela na verného zvieracieho spoločníka, vzhľadom na zážitky s ním, bytie sa jej zdalo zase nepredvídateľné a keď pohliadla na Sasukeho ešte ďalej, názov pre toto by bol asi divoký. Zakázaný. Nereálny. Reálny. Vášnivý. Hlboký.

Prehltla zmesku pocitov, sálajúcu k jedincovi s momentálne chabým zdravím. Venovala sa radšej ceste a chvalabohu, netrvalo zas tak dlho, čo sa brány Konohy vykukli spoza stromov na nich a tam sa rozlúčili s členom rysieho národa. Ako Seyu a Dotemo Uzumaki prešli cez brány Konohy, aby sa vyhli pohľadom a prípadným stretávkam. Obaja boli v celej Konohe známy, taktiež sa o nich vedelo, že Uchiha má Inuzuku pod krídlom, takže sa ani jeden z nich nechcel zdržovať.
Čiernovláska so synom na bruchu sa obzerala. Listová jej chýbala, útulné domčeky, pobehujúce deti, nádherné počasie a tváre Hokage vytesané do skaly nad dedinou. Čistý, svieži vzduch ich zaniesol až ku sídlu najznámejšiej a najviac váženej rodiny z klanu Inuzuka. Tanaris dúfala, že všetci budú doma i keď absencia ninkenov v ich dvore tomu moc nenasvedčovala. Srdcom jej mierne otriasalo sklamanie, keď sa premenili do svojich podôb a ona zaklopala.

Nič.

Nervózne sa kusla do pery a skoro až zatrieskala. Nebolo to nič nezvyčajné, keď ste sa chceli ku nim dostať. Dom mali veľký a tiché klopanie nie je takmer počuť na druhé poschodie domu, nie to ešte tretie.
Doma nikto nebol. Zložila opatrne zo seba batoh a čupiac, sa v ňom začala brodiť po kľúče. Sasuke sa otrávene oprel o dvere a položil si čelo na čierny rukáv. Chytali ho závraty, že sa mu až pred očami zahmlievalo.
„Mám ich!“ žena sa vystrela na nohy a vsunula oceľ do kľúčovej dierky.
Tiché cvaknutie ich pozvalo dovnútra interiéru s prevažne bielym nábytkom a vôňou, ktorá sa pohybovala medzi vypraným prádlom a orgovánom. Tanaris naviedla klony do svojej izby a tam zmizli.

„Hmpf,“ Sasukeho hodilo do strany, no našťastie ho zachytila skriňa hneď vedľa dverí do jej izby.
„Pomôžem ti,“ pristúpila k nemu, no on ju od seba odohnal.
„Najprv Segawa,“ vydýchol a šúchal si hrudný kôš, „prebal ho a rozlož mu posteľ.“
„Al-“
„Ja to vydržím. Hádam ho nenecháš vo vlastných hovná-“ zasekol sa, lebo zrak z koberca venoval jej zamračenému obočiu, „...hovienkach.“
Inuzuka sa zvonivo rozosmiala a Sasukemu sa na studeným potom obliate líca a bradu vydralo uchechtnutie.
„Tak dobre, počkaj kým ho prebalím...ty hovienko.“
Chichotajúc sa, začala robiť čo mala, následne vytiahla uteráky a napustila Uchihovy vaňu.

Sasuke sa ponoril do horúcej vody. Medzitým Tanaris nakŕmila Segawu a uložila ho spať, lebo už bol večer. Inuzuka zbehla dole schodmi pozrieť do chladničky, lebo aj ju sužoval hlad a Sasukemu by sa určite zišiel slepačí vývar. Nízka teplota naježila jej pokožku a trocha aj nervy, lebo v chladničke skoro nič nebolo. Presnejšie...nič v nej bolo. Tanaris si porazenecky vzdychla a preskúmala mraziak. Tiež tomu moc nedával a žena, vzpriamujúc sa, vedela že jej rodina musí byť preč dlhodobejšie. Existovala len jediná možnosť a to nákup. Tanaris oboznámila Sasukeho so situáciou a ako Seyu sa vybrala do obchodu. Nikto si nič podozrivé nevšimol a ona po pár minútach bola naspäť.

Muž ani nevedel, čí je a padol do čerstvo prezlečených, červených obliečok. Jesť zatiaľ nechcel, ale bol si istý, že ho hlad určite čoskoro zobudí. V ten moment však túžil po posteli a zaslúženom oddychu. Žena, čo ho prikryla svojou perinou, ktorú ešte stihla prezliecť dokiaľ sa kúpal, mu svojim spôsobom závidela, že konečne odpočíva. Ona sa musela postaviť k hrncu. Respektíve, chcela. Jej spoločník bol hladný a chorý a potreboval po toľkých namáhavých hodinách niečo teplé do žalúdku.

Po hodine, čo si tvár naparovala nad vývarom, celé prízemie zaplavila vôňa polievky. Bola tak intenzívna, že molekuly zvyčajne prvého chodu obedu, zaleteli až do nosa Uchihu. Jeho telo bolo tak vyhladované, že mu spánok narušila oná aróma. Vytackal sa z postele a drkotajúc aj napriek tomu, že mal svoju mikinu a Yochiho hnedý župan, vošiel do kuchyne presvietenou bielym svetlom.

„Sasuke,“ Inuzuka sa otočila od linky a pokladajúc varešku, prešla k nemu, dlaňami šúchajúc oblasť kľúčnych kostí, „ako ti je?“
Uchiha si chrbtom ruky mnul viečka a sadajúc na lavicu, zívol: „Stále rovnako. Navyše sa mi úplne zle polyká.“
„Chúďa moje,“ skrčila obličaj ako psík a pohladila ho po chrbte.

Až teraz na ňu pozrel s rozostretým zorným polom. Vyzeral fakt zničene. V tvári nemal farbu, teda nie že by jej normálne mal nejako extra veľa, ale momentálne vyzeral mimoriadne bledo. Ani sa ho nepýtala, naložila mu plný tanier polievky a položila ho pred neho. Roztrasenou dlaňou prijal lyžicu spolu s tichým ďakujem. Ťažkopádne prehltol a snažil sa ignorovať pálčivý a tupý bôľ na mandliach.
Sebe naplnila misku a posadila sa na stoličku naproti nemu. So smútkom sledovala, akosi fúka mililitre na príbore. Oči mal prižmúrené, riasy mokré od karpín a pery vysušené. Dokonalý výzor maroda dokončovala jeho zhrbená póza a štyri vrstvy oblečenia. Bol temer väčší, než Chouji.
Inuzuka sa naňho úpornejšie zadívala. Pôsobil snáď úplne opačným dojmom. Choroba ho musela fakt zmôcť, lebo jej pripomínal poslušne sediaceho malého chlapca. Dokonca ani nejaké slušnosti pri stolovaní dnes neplatili. Žiadna žiadosť o servítku na utretie kútikov úst, či nezakladanie lakťov na stôl.

„Chutí aspoň?“ ozvala sa potichu a trocha sklonila tvár, aby lepšie videla cez jeho hustú ofinu.
Zmätene ju vyhľadal a mlčky prikývol. Priedušky a hrdlo ho na toľko boleli, že nechcel hovoriť.
„Pôjdeš do postele a pozriem sa ti na to, dobre?“ do hlasu pridala rozveselovací tón, no on nijak zvlášť na ňu nereagoval.
„Mrknem sa aj po nejakých liekoch,“ znova žiadna reakcia.

Po jedle sa chorý došuchtal do postele. Pevnejšie si zaviazal župan a celým svojím povrchom tela sa snažil, čo najrýchlejšie vstrebávať teplo z prikrývky.
„Tak pozrieme sa na teba,“ Tanaris si prisadla k nemu s baterkou, „veľkú pusu, áááá.“
Sasuke na ňu hodil pobavený a zároveň rozladený pohľad: „Nie som malé dieťa.“
„Ale ši cholučkýýý,“ našpúlila pery a zaklipkala očami, „tak, veľkú pusu.“
„Tanaris...“ vzdychol a nevedel, či sa má smiať alebo jej radšej vynadať.
„Áááá,“ nastavila svietidlo v zelenom plaste na neho.
Zložil jej ruku do lona aj s baterkou: „Inuzuka.“
„Uchiha,“ nastolila dôležitý ráz, „necháš ma hrať sa na pani doktorku?“
A bolo rozhodnuté. Marod v jej posteli dvihol kútiky a učinil, ako chcela.

Chvíľku okukovala jeho ústnu dutinu a podľa jej nakrčeného výrazu to asi nebolo dobré. Šťukla tlačidlom na konci valcovitého predmetu a začala: „No...stihlo sa ti to dosť hnusne zapáliť. Oblúky máš riadne červené, mandle biele a spuchnuté, to isté aj uvulu a tkanivo vzadu. Ak to máš na prieduškách, musíme ti okamžite zohnať poriadneho lekára. Ešte donesiem teplomer...“
Vzala sa niekam preč a on si medzitým ľahol. Ani netušil, ako sa ponoril do snov.

Tanaris mu nenápadne odmerala teplotu a neskôr ho zobudila kvôli pirulkám na zníženie teploty, no bol tak ospalý, že si to ani nepamätal. Sama bola zničená a unavená, no Sasukeho teploty nedali pokoj. Bolo už cez desať hodín večer, kedy pokožka Uchihu večne ako ľadové skupenstvo sa teraz skôr podobalo teplotou inému stavu vody. Každú chvíľu mu menila obklad, na fázy vetrala celú noc, lebo hrial jej izbu viac, než dokázala pochopiť. V kúpeľni našla aj nejakú bylinnú masť, ktorú mu rozotrela po prieduškách a krku, keď sa zvalil na chrbát. Jeho chrčivé nádychy jej trocha drásali uši. Tie dostali na chvíľku pokoj, až keď Tanaris zišla do kuchyne sa znova najesť. Bezducho vkladala kúpené pečivo nakrájané na koliečka so šunkou do úst...

Hlboká noc naplňovala dom, kedy Tanaris učičíkala zobudeného Segawu a do toho sa zo Sasukeho smeru šírilo bolestivé sykanie. Ihneď sa k nemu premiestnila a naklonila sa nad neho. Mračila sa, líca mal prekrvené zvýšenou teplotou a spánky sa mu trblietali pod slanou tekutinou. Niečo zlé sa mu snívalo. Bol neskutočne horúci. Ako by sa karta obrátila a ona bola tá, kto chutil na dotyk ako prvý sneh. Skúsila ho liečiť medickým jutsu, no po tom, čo ho nepoužívala veľmi dlhú dobu, mu nič nepomohla. Nebola v tom až tak dobrá. Skleslo prisunula dlaň k svojmu telu.

Chcela mu pomôcť, no nemala moc ako. Pomyslela si, že nedostatok spánku a živín za posledný rok ho definitívne zložil. Imunitný systém dostal zabrať asi ako nikdy a nezabránil tak agresívnej angíne. Tanaris sa obzrela za Segawom v postieľke a sondovala. Na to sa venovala naďalej Uchihovi s obkladmi...

Na druhý deň Sasukeho budilo slnko. Vyspaný, leč s dráždivým suchom v zapálenom krku. Hlieny mu zazdili nosné dierky a tak musel dýchať ústami. Vdýchol trocha väčšie množstvo vzduchu, čo okamžite spustilo dusivý kašeľ, ktorý ho až donútil sa posadiť. Priedušky, na ktoré si tlačil mu horeli a brneli pod septickými mikróbmi. Rukávom vyhnal slzy z očí a uvidel dlhočízne hnedé vlasy rozliate na obliečke. Inuzuka zaspala sediac pri lôžku a trupom viac menej položeným pri jeho nohách. Rozhodne zaspala a určite od vyčerpania. Kútiky mierne stiahol so seba a zhodil chodidlá na zem.

Prechádzajúc okolo postele k nej, jeho čuchové bunky indikovali Segawovu plienku. Bola toho plná izba...a nielen izba. Vzal Inuzuku do náruče. Jemne sa pohmýrila a Uchiha sa pozastavil, keď sa podvedome natisla na neho. Tvár zabrodila do prepoteného županu. Inklinovala k nemu dokonca aj keď spala. Túto myšlienku aspoň na teraz vytriasol z mysle a už ju nerušene nechal spať.

Otvoril ventilačku a obmotal si okolo pusy šál, aby nedýchal priamo na Segawu. Musím poznamenať, že kým ten štrikovaný kus našiel, stihol totálne rozobrať dva batohy a na zemi zostal značný neporiadok. Jemu netypické, no mal v paži. Dôležitejšie bolo, že sa malý prebudil a mal svoje potreby. Uchiha ho vzal do kúpeľne, kde ho umyl ešte po včerajšej ceste. Čistučký, voňavučký a zabalený v tenšej deke sa hmýril v malej kolíske, ktorú Sasuke položil do kuchyne na stôl tak, ako to mali vo zvyku vo Vírivej.

Akurát včas pripravil mlieko, lebo Inuzukovské stvorenie už mrnčalo a typicky krčilo nos pre jeho hladové stavy. Sasuke sa posadil do lavice a držal mlieko v dostatočnej vzdialenosti, aby ho nenakazil. Po tom, čo sa malý najedol a odgrgol si, Uchiha sa nacpal polievkou a vytvárajúc klon ho nechal, aby strážil, lebo nevládal stáť na nohách. Zaľahol vedľa Tanaris a ďakoval Božstvám, v ktoré neveril, že má tak veľkú posteľ. Bol by ešte viac dolámaný, keby sa musel krčiť na obyčajnej...

Poznámky: 

Jofuku pro tebe :-)

Viem, že sa stále opakujem, ale skutočne si vážim a ďakujem, že zavítate sem ku mojej srdcovke. Z lásky

^-^ Ino ti gratuluje! Kakashi YES

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, So, 2021-03-27 20:31 | Ninja už: 1187 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Sasuke vážne ochorel Mrk Toto som úprimne nikdy naňho netipovala. Pripadá mi ako typ, ktorého choroby obchádzajú na veľké oblúky, no vyzerá to že bola moja mienka o ňom chybná a predsalen aj on si môže trošku posmrkať do servítka Mrk

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2017-10-04 00:07 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Cítim sa ako prebalený Segava a spokojne si tu vrním a brblem, čo som taká uveličená Úpa boží!!! Chudák Sasan po toľkom vypätí ochorel Sad Len nemusel tak sprdnúť moju lásku Morimara za to, že mu chcel pomôcť, ani sa mu nedivím, že si pomyslel: „Fajn,“ urazene sa otočil na svoju ľavicu, kde bola Tanaris, ktorej sa čudoval, ako to s ním vydržala tak dlho pod jednou strechou." Laughing out loud Tanaris sa zadumala nad minulosťou, až znepokojila malého, ktorý má svoje metódy ako upozorniť na svoju nespokojnosť Kiss! Tak sú konečne doma, len kam zmizli Inuzukovci aj s ninkenmi? Sasulík je zlatík, že sám odpadávajúci dáva prednosť zaopatreniu malého. Ešte aj chladnička je prázdna, no čo sa to deje v klane Puzzled Polievočka musela byť fajnová, keď aj zvädnutý Sasík sa dotrepal do kuchyne a stratil všetky svoje dominancie. Tanaris je chutná, keď s ním zaobchádza ako s malým a on nemá síl sa vzpierať, roztomilí sú obaja Z lásky Veľmi dobre popisuješ hnusnú chorobu, ako sa Tanaris stará a chytilo ma za srdce, keď podvedome hľadá v Sasanovom náručí oporu, ich vzájomná potreba jeden druhého je veľmi silná Úpa boží!!! Sasuke je fakt dojímavý, ako sa stará o malého, taký silný nindža, ktorý prešiel desivou cestou, našiel v malej bytosti tvorčeka, ktorému sa môže bez obáv oddať Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Súhlasím s Aku, že tí traja sú dokonalá rodinka, len... Nuž som veľmi spokojná, čo si napísala a že dielik bol zameraný na Sasukeho a Tanaris, mohla som si ich užiť a vychutnať Kvítek sakury Toto je aj moja srdcovka a si zlatíčko, že ju tak oddane a s plným nasadením pre nás píšeš Kiss! Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2017-10-04 20:51 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Jéééj, pobavilo ma prirovnanie teba samej ku Segawovi. Zlaté. Úpa boží!!!
Sasanka je churááák marod Smiling a Tanaris sa činí a to dosť, lebo si uvedomuje, čo sa on nanamáhal kvôli nej.
Inuzukovci sú preč. Neboj, dozvieš sa kam zmizli. Laughing out loud No pár dní bude mať Tanaris dom na starosti. Žienka domáca! hihihi
Chorobu opisujem veľmi dobre preto, lebo presne táto vec, čo trápi Sasana je jediný vážny problém, ktorý mávam ja so zdravím. Som pomaly už sama sebe lekárkou, čo toľkoto hnísavých angín som prežila. Laughing out loud Dokonca, keď prídem k lekárke, tak jej hovorím, že čo mi má predpísať, lebo na nie všetky antibiotiká reaguje moje telo dobre. Laughing out loud

Ja som tak týmito vecami... ako to povedať. Chcela som proste nejakým štýlom oslabiť Sasukeho, aby trocha viac pocítil závislosť od nej. Nie len psychickú. A práve preto ho musela skoliť jedine choroba. On so svojou psychikou, ako si povedala, nestratil by dominancie len tak. Ani keď proste dostane taký stav, že by sa rezal alebo také blbosti.
Snažím sa nájsť správne slová, lebo ten Sasukeho charakter je fakt oriešok. >.< Áno ja som chcela ukázať, že... som sa zasekla Bad ...že Sasuke v určitých situáciach (iba s ňou) typu hovienko, pani doktorka zvládne používať humor aj keď sme ho v živote nevideli sa zasmiať (aspoň v anime). Jednoducho povedať vtip alebo pochopiť ten jej. A o toto mi ide, že jeho myseľ sa dokáže pri nej tak otvoriť, že dokonca povie aj niečo humorné.
Neviem či som to dobre vysvetlila Laughing out loud, ale ako minule som spomínala...ja tu teraz meliem to, čo sa mi ženie hlavou, keď sa snažím pochopiť Sasukeho samotného. Laughing out loud Ak toto tu dáva zmysel, tak SLÁVA MI! Jump!

Staranie sa o Segawu, keď pojmeme Uchihovu minulosť je paradox. Samému mu to prišlo divné, lebo jeho ruky život brali a teraz majú pomôcť novému na svet. A nie len že na svet, ale aj jeho ďalšia existencia. Nie som si istá tým, či si Sasuke plne uvedomuje, že má k nemu otcovský vzťah. Toto ešte netušíme ani ja, ani Sasuke. :DDDD Znie to vtipne, keď to takto hovorím! Chcíp

Ďakujem veľmi pekne za krááásne slová a som rada, že nevadil fillerový charakter dielu. Kiss!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-10-06 23:05 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Jaaj, tie choroby, tiež si rozkazujem, čo mi majú dať, lebo hocičo neznesiem, ale vidno, že niet nad skúsenosti, všetko sa dá vhodne v príbehu zužitkovať Smiling Fakt Sasana oslabiť nie je jednoduché, fajn, že objasňuješ motív Smiling Ezoterici by povedali, že sú s Tanaris spojení zlatou šnúrou Z lásky Vžiť sa do Sasana a prežuť ho, je ozaj sizyfovčina. Teraz ma napadlo, že ako by ho analyzoval súčasný Oro, keďže ho dobre pozná a sám prešiel metamorfózou. A ešte aj Kabuto po Itachiho Izanami, prípadne s Karin v kolokviu, ja sama by som si na takú FF netrúfala Puzzled Vzťah k malému si bude musieť ozrejmiť asi v nejakej konfrontácii... No vidíš, čo tu človek povymýšľa vďaka tvojmu vymakanému písaniu Laughing out loud Kiss! Z lásky Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-10-03 21:18 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

(Hlavně nepřesouvej na středu, prosím, středu ne! xD)

Nemocný chlap v domě, to je většinou pohroma. Ale Sasuke je statečný. A ti tři jsou dohromady úplně krásná rodinka Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-10-03 22:41 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Sasanka je skvelá, všetci ju zbožňujeme a malý Segawa ho doslovne miluje až. Smiling Ďakujem veľmi pekne! Som poctená, že na moje dielo sa teší aj adminka! Z lásky

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-10-03 23:18 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Když je citlivě napsané, tak těší Smiling

Pošli, kdy ti to vyhovuje, klidně v pondělí, stejně každý večer hlídkuju v Nevydaných Smiling I tu středu nějak dávám. (A dva týdny čekat nemusíš, je potřeba dodržovat jen kalendářní týden, ne pauzu sedmi dní.)

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2017-10-04 20:30 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

...Panebože, asi som bola slepá, keď som si prvý krát čítala pravidla FF. Ja si celých tých cca 5 rokov myslím, že to musím byť 7 dní. >.<

Ďakujem ešte raz za chválu. Z lásky
Diel teda pošlem v pondelok. Jump!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2017-10-04 20:53 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Ouvej xD ...ale nakonec jsi to zjistila, není všem dnům konec, dobrý xD

Chtěla jsem se už dlouho zeptat zeptat; neplánuješ/nenapadlo tě založit si FF nástěnku/seznam jako tu má většina autorů s více příspěvky? (Pokud jsem dobře hledala, nic takového nemáš.) Vím, vypisuješ si vše do podpisu, mohlo by to však být přehlednější a lidé by možná víc mrkli i na ostatní věci. Ale to samozřejmě není rozkaz, jen návrh/otázka.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2017-10-05 00:49 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Vieš čo, už ma to napadlo dávnejšie, ale vieš ja neviem...už som neni taká čítaná, ako som bývala...preto som si hovorila, že je to možno zbytočné vieš. Smiling

Ak presne rozumiem tvojmu návrhu, tak ty hovoríš o vlastne sekcií FF vo fóre, že? Lebo jediné, kde mám ešte ako tak vypísané FF je FC od mestekovej.

//Akumakirei: Jj, jen jsem se chtěla zeptat, vím, že to každému sednout nemusí Smiling Někdy to láká i nové čtenáře, že se víc orientují, proto ta otázka.
V podstatě; o vlastním Příspěvku ve fóru Fanfikce, tady toto.

//Sabaku no Tanaris: Ďakujem za radu, dala som na ňu.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/