manga_preview
Boruto TBV 07

Zakázané ovocie chutí najlepšie 30

_you__re_here__by_ladygt93.jpg

„Teraz je na mňa nahnevaná polovica ženskej populácie, že som mu pokazil jeho perfektný ksicht, však?“ spýtal som sa. Stavím sa, že patrí medzi ne. Dokonca aj ja dokážem uznať, že jeho tvár je výnimočne symetrická.
„To nie-“ začala, ale zastavil som ju pohybom ruky. No... Nejde to podľa mojich predstáv.

To preto, lebo sa správaš ako deb*l. Ozvalo sa mi niekde vzadu v hlave. Normálne by som povedal, že to bolo moje svedomie, ale ten hlas bol až moc hlboký. Super. Takže teraz sa budem rozprávať aj so Sakurou a aj s Kuramom? Si robia zo mňa srandu.
„Pozri. Neprišiel som sa hádať. Chcem si iba vyjasniť jednu vec,“ povedal som. Videl som, ako jej stuhla tvár a napäto ma počúvala. Možno to už bola hotová vec pre ňu, ale ja som musel mať v tom jasno.
„Sme ešte spolu, alebo už máš iného?“ spýtal som sa.
Id*ot! Mal si to sformulovať inač! Ihneď to oprav, pokým ju nenas*rieš a nedokazíš aj to, čo sa ešte dalo zachrániť! Mal pravdu. To som povedal dosť odporne.
„Teda... prepáč. Myslel som to tak, či... Uhm...“ snažil som sa vykoktať. Snahu som mal, ale nevedel som, ako to opraviť. Buď sme spolu my dvaja, alebo ona a Sasuke. Teda ešte možno Sai, ale neverím, že on je taký haj*el, aby to spravil. Sasuke by toho bol schopný. Aj keď sa mi tomu nechce veriť.

Zaškaredila som sa jeho smerom. Tomu hovorím jednanie...no potom sa začal koktať a ja som sa musela zasmiať, pretože toľko pripomínal tú jeho trubihorovskú časť. Zmätene na mňa pohliadol a netuším, či sa mu na tvári formoval hnev alebo pobavenie a tak som radšej hneď spustila: „Nemám iného.“
„Hmpf,“ že ja ho vyhodím von oknom za tento pazvuk!
„Nechcem iného,“ potlačila som vzlyknutie a naštvané fučanie zároveň.

Boli to doslova husté pľúvance pocitov, tak protichodných, že sa mi otriasali všetky orgány v tele. Mala som chuť všetko rozbiť, vyhodiť von z okna Naruta a potom aj seba, túžila som sa mu hodiť do náruče, rozplakať sa. Nevedno, či od šťastia, že znova pociťujem jeho prítomnosť alebo od ľútosti, čo všetko sa muselo stať.

„Zrazu si so Sasukem kamarátka,“ zamrmlal, sledujúc si nohy.
„Zrazu ty s ním kamarát nie si,“ prekrížila som ruky u hrude, je vôbec dobrý nápad teraz chňapať po ofenzivite?
„Dobre, Sakura!“ prudko dvihol ruku so zvýšeným hlasom a zagestikuloval pravačkou, „ako inak som si mal vyložiť, alebo sa cítiť dobre...keď tesne po tom, čo sme sa pohádali kvôli určitej osobe sa dozviem, že s ňou tráviš čas vyše, ako kedykoľvek predtým vôbec v živote dokopy?“
„Ja-“
„I keď možno fakt spolu nič nemáte, aj tak je to divné a mňa šlo o to vyše rozdrapiť!“ vyprskol a potom si rezignovane sadol na koberec, „trápil som sa.“
„Naruto, ja tiež,“ nohy som si dala do tureckého sedu a sledovala, ako sa hrá s textíliou kobercu.
„Tak mi to vysvetli,“ smutne povedal a mierne vystrčil spodnú peru, „pretože je všeobecne známe, že baby v Sasukeho prítomnosti sú jak bez seba.“
Bol strašne rozkošný i keď bol taký smutnučký.
„Bola som ako mátoha,“ skleslo som sa pousmiala, „nespala som, plakala a v hlave hádam nemala horší zmätok. Jedného dňa som stretla Itachiho a ten ma pozval k nim. Prehováral ma...vlastne doteraz netuším, na čo som vlastne šla.“
Venoval mi, aspoň to tak vyzeralo, že začal venovať omnoho väčšiu pozornosť.
„Mal to naplánované, lebo Sasuke bol doma. Zavreli sme sa na záhradu a tam mi povedal, že ma nikdy nechcel, nikdy nemiloval,“ videla som, ako sa mu jemne uvoľnili sánkove svaly.
Jeho modré oceánové oči ma opäť našli a mierne prikývli. Mne sa z absencie jeho osobnosti a krásy začal plačom triasť hlas: „A ako som tam sedela a počúvala...uvedomila som si, že sa ho netúžim dotýkať. Že netúžim, aby ma bozkával alebo čokoľvek...“

„...práve preto sa začal Sasuke so mnou baviť. Nebola som už otravná Sakura. Ale proste Sakura,“ dvihla ramená a stisla pery, „Sasuke celý ten čas do mňa hučal. Deň čo deň, hodinu čo hodinu, SMS čo SMS, aby som šla za tebou udobriť sa. On nie je ten zlý...a ani si nezaslúžil to, čo si mu urobil,“ povedala. Chvíľu som bol ticho. Nevedel som, čo povedať. Som de*il no. Jednal som bez toho, aby som si overil, či mám pravdu. Verím jej, aj keď mi rozum hovorí, že nie. Srdce má vždy miesto pred rozumom. Teda, tak to vždy hovorila mamka a ja s ňou súhlasím. Natiahol som k nej ruku a smutne sa na ňu usmial. Jej malú hebkú ruku vložila do tej mojej. Pritiahol som si ju do náručia a pevne objal.
„Je mi to ľúto. Správal som sa hrozne a nepočúval nikoho. Odpusť mi to. Mal som ti dať čas, aby si sa úplne dostala cez Sasukeho a nebyť na teba hneď odporný,“ povedal som jej. Jej ruky sa ovinuli okolo mňa a cítil som, ako mi pomaly vlhne tričko. Kelu! Musí plakať? Teraz budem aj ja. Nechcem pred ňou vyzerať tak úboho.
„Aj mne je to ľúto, Naruto. Mala... Mala som sa zachovať inak. Hneď som ti to mala celé vysvetliť a nehrať sa na urazenú. Aj ty mi odpusť,“ hovorila s trasúcim sa hlasom. Vtisol som jej jemný bozk do vlasov a začal ju hladkať po nich hladiť. Uistil som sa, aby ani jedna moja slza nedopadla na jej krásne vlasy. Nechcel som ich zamokriť a nedajbože pokaziť.

Po chvíli som ju jemne chytil za bradu a prinútil ju sa na mňa pozrieť. Ešte predtým, než som stihol niečo spraviť alebo povedať, bolo počuť jemne klopanie na dvere.
„Sakura, Naruto. Iba som chcela povedať, že musím ísť na poobedňajšiu stráž, tak ma potom nehľadajte keby dačo,“ počuli sme hlas jej mamy. No, dobre. Aspoň je súkromie. Tak veľmi mi chýbali jej pery, že som ani na nič nečakal a rovno ju pobozkal. Najprv mi jemne bozky opätovala, ale neskôr sa prehĺbili a nenásytne som ochutnával jej pery a jazyk znovu a znovu. Síce som to nemal v pláne, ale keď som sa uvedomil, čo vlastne robíme...boli sme v posteli polonahý. Zastavil som sa a pozrel sa jej do očí.
„Si si istá, že to chceš? Ak ma nezastavíš teraz, tak neviem, či sa budem vedieť ovládať neskôr,“ spýtal som sa jej. Bol som smrteľne vážny. Ak by si neskôr rozmyslela, že nič nechce, tak by som musel asi poprosiť Kuramu, aby ma od nej dostal. Na chvíľu sa tvárila prekvapene a zarazene, ale potom sa opäť usmiala a povedala: „Áno, som si istá.“ To bolo všetko, čo som potreboval vedieť.

Nechápem, netuším a ani neviem, kde sa to vo mne všetko bralo. Prepadala ma menšia nervozita, no všetko to bola otázka momentu a zápalu adrenalínu a túžby.
Milujem ho a chcem, aby videl, že tomu tak skutočne je. Ďakovala som Bohu, že mama šla preč. Úplne som popri udalostiach zabudla, že dnes má stráž pri bráne. A bolo to skvelé, pretože som práve ležala v spodnom prádle pod ním a obdivovala jeho svaly. Blonďavé vlasy a modré oči nadpozemsky žiarili v kontraste s opálenou pokožkou.

Oddala som sa mu, no hneď sa moje nohy kŕčovito obtočili okolo jeho pasu.
„Bolí?“ odtiahol sa so zármutkom v tvári.
Mlčky som prikývla, no rukami pobádala, nech neprestane. Moja tvár sa stále krčila bolesťou, no po chvíľke sa začala strácať.
„Asi som dobrý, keď sa prestávaš mračiť, že?“ pousmial sa.
Pustila som sa do rehotu a on spočiatku tiež, pokiaľ nezamrzol: „Panebože!“
„Čo je?“ čelo sa mi mierne zamračilo.
Jeho obočie sa mračilo zamyslením: „To je zvláštny pocit vnútri, keď sa smeješ.“
„Kriste, Naruto!“ rozosmiala som sa ešte viac, „ja ťa tak milujem.“
Nahodil náramne zamilovaný výraz a priblížil sa ku mne: „Milujem ťa, Sakura-chan.“
Natlačil sa najviac, ako to šlo a mne cez náš bozk prešiel prvý slastný ston...

Druhý deň po príchode rodičov som jak id*ot musel celý deň byť zavretý v mojej izbe, lebo prišla k nám nejaká dôležitá návšteva. Otec si nemohol dovoliť, aby vysoko postavení ninjovia z Mlžnej, ktorí s nimi prišli videli domoklovaného jeho syna. A aj keby uzreli moje fialové nádhery, nepriznal by sa, že mi ich urobil on. Nemám ho rád.
Vyrušilo ma klopanie na dvere a mamin hlas: „Zlatko, máš tu návštevu.“
Sakura? Otvorili sa dvere.

Naruto.

Prudko som sa posadil a otočil sa telom k oknu, opierajúc si lakte o kolená, zatiaľ čo on sa postavil pre do mňa.
„Čo tu chceš?“ zvrčal som a to som sa ešte krotil.
„Čo to máš na tvári?“ zohol sa, aby na mňa videl.
Na moje prekvapenie, jeho tón hlasu bol úplne iný, než som predpokladal. Prirodzený, ba trocha až s dobrou náladou.
„Do toho teba nič,“ odvrátil som tvár a venoval mu neoblomný výraz.
Zakláňal som hlavu na neho a sledoval, ako si ma prezerá z výšky. Nezvykli sme sa takto na seba dívať a ja som ani trocha netušil, čo ten deb*l zamýšľa.
„Pravé oko máš nechutne podliate krvou. Bež si to dať ošetriť Sakure,“ stále znel normálne.
„Sakure?“ spýtal som sa prihlúpejšie, než som chcel.
Ironická narážka, alebo to myslí vážne? Ešte stále som si nebol istý, či...
„Áno, však je to skvelá medička,“ jeho oči sa na mňa usmiali a on sa posadil naproti mne.

No konečne. Bolo čase, aby sa uzmierili. Klamal by som, keby som povedal, že ma to kdesi v duši nepookrialo.
„Nemôžem si to dať ošetriť...“
„Prečo?“ začudoval sa.
Bolo mi svojím spôsobom komfortné sa s ním baviť takto. Čakal som, že keď sa stretneme po tom fiasku v Grillbare, bude na mňa vrčať. Prišiel som tam so Sakurou, sedel som so Sakurou, hovoril som so Sakurou a v neposlednom rade, odišiel som so Sakurou. A on na to nič? Asi si mnohé vysvetlili.
„Proste nemôžem,“ odvrkol som mu a na to si známo povzdychol.
„Otec, však? Zakázal ti to. Tak ako vždy.“
„Sklapni.“

„Sasuke.“
„Hm?“
„Prepáč.“
Neprepaľoval som ho pohľadom, lebo jeho oči boli jedny z mála tých, čo do mňa videli.
„Nasr*l si ma. A to dosť.“
„Viem. Po*rbal som to.“
A to-“
„Dosť,“ dokončil za mňa.
Dvihli sme na seba zraky a uchechtli sa.
„Sasuke...som rád, že sme najlepší kamoši. Nevedel som, či ma tak berieš.“
Ty id*ot, si moja polovička predsa.
„No len sa mi tu nerozrev...však aj ja som rád.“
„Super. Za toto ti musím dať ďalšiu fotku v rámčeku!“ vyhŕkol.
„Nie,“ usmial som sa s dlaňami na odstup, „kašli na to!“

Zasmial sa. Pochybujem, že ma poslúchne. Zrazu bez toho, aby som sa ho pýtal...spustil, ako sa to vyriešilo so Sakurou. Sadol som si k nemu na zem a dobrovoľno-nedobrovoľne som počúval Narutov prvý sexuálny zážitok a samozrejme, ako moc ju miluje a bla bla. Dotyky, bozky a rozkoš a bla bla. I keď som detaily vedieť teda nechcel, ale je sranda počúvať zelenáča, jak o tom básni. Húpal sa pri tom a usmieval jak retard. Dorozprával a až vtedy prišiel na to, že pri tom zabudol dýchať. Oči zabodnuté do zeme po ťažkom nádychu premiestnil na mňa: „...vidíš? Už som aj ja chlap.“
„Skvelé, Naruto.“
„Už sa mi nebudeš môcť smiať za panictvo.“
„Však bože, ja to myslím vždy len zo srandy,“ prehltol som chuť pretočiť oči.
„Viem,“ hodil vševediaci pohľad niekam do neznáma, „ja som ten slušný, čo sa miluje z lásky a ty ten sukničkár!“
Najprv sa zatváril hrozne dôležito a chcel sa začať smiať, no ja som ho so sarkastickým úškrnom šľahol mikinou, čo som mal na posteli.
„Ty obluda, mal som len tri...nie celú Konohu.“
Naruto si odkryl tvár čiernou textíliou a vrátil mi to.

Tri dni po stretávke. Ešte som nedokázala vymazať zlé spomienky. A fakt, že mám nedostatok spánku. Usadila som sa s knihou do postele, keď som počula klopanie na moje dvere.
„Áno?“ spýtala som sa neznámej osoby.
„To som ja,“ počula som Shinov hlas za dverami. Pozvala som ho ďalej a čakala, kedy začne rozprávať.
„No, vyzeráš... Unaveno,“ skonštatoval. Nedokázala som udržať svoj kyslý úsmev na uzde a so sarkazmom v hlase som odpovedala: „Ah, ďakujem. Vôbec nemáme doma zrkadlá.“ Jeho tichý smiech sa odrážal od stien.
„Dobre. Pôjdem k veci. Prišiel som pre teba. Kiba sa chce stretnúť. Vyzerá to, že má nejaké problémy s Ino a chce si to zjavne vybiť na nás.“
„No, predsa by sme neboli jeho kamaráti, keby sme odmietli, ale dúfam, že to myslíš metaforicky,“ povedala som.
„Tak, hádam nás nezmláti tak, ako Naruto Sasukeho a naopak,“ pokrčil plecami a vybral sa na odchod. Pritakala som mu a keď zavrel dvere, začala som sa prezliekať. Namiesto môjho klasického oblečenia som si dala tmavomodré šortky a levanduľové tričko na ramienka. Na moju milovanú mikinu bolo až moc horúco. Keď som sa pozrela do zrkadla, moc som spokojná nebola. Na môj vkus som mala moc holé nohy. Dala som si dolu šortky a navliekla na seba sieťkované silonky a moje predošlé šortky vymenila za čierne. Opäť som sa skontrolovala v zrkadle. Už to bolo lepšie. Ešte som si rýchlo zopla vlasy do konského chvostu a rýchlo zbehla po schodoch dolu až pred dvere, kde čakal Shino.

„Môžeme ísť?“ spýtal sa keď ma zbadal. Premeral si ma očami od hlavy až po päty, čo mi vhnalo krv do líc. Prikývla som a vybrali sme sa za Kibom na druhý koniec dediny. Naozaj si nemohol vybrať lepšie miesto.

„No a keď som tak sedela... Počúvaš ma vôbec?“ rozprávala Sakura.
„Čo? Áno, áno, samozrejme, že počúvam,“ presviedčal som ju. Zastavila sa a dala si ruky v bok.
„Tak, o čom som hovorila?“ spýtala sa ma. Zastavil som sa a otočil na ňu. No do... Dobre. Nepočúval som. O čom, dopekla, mohla tak rozprávať?
„O... O práci v nemocnici,“ povedal som. Povzdychla si a pokračovala v ceste. Bral som to pozitívne. Asi som sa trafil. No, facka mi neletela, takže asi to je dobré znamenie. Vybral som sa za ňou, keď sa zrazu potkla a padala. Rýchlo som ju zachytil a privinul k sebe.
„Wou! Si v poriadku?“ spýtal som sa jej.
„Áno. Áno, som. Len som sa potkla o vlastnú nohu. Tuším som viac nešikovná, ako kedysi,“ zasmiala s náznakom rozpačitosti. Zasmial som sa a povedal: „Podľa mňa je to zlaté.“ Usmieval som sa na ňu, zatiaľ čo som ju držal blízko seba.

Kráčali sme po ulici, keď som za sebou počula plač. Otočil som sa za ním, či náhodou nepotrebuje niekto pomoc. Inštinkt kunoichi. Našťastie to bolo iba malé dieťa, ktoré padlo a už bola pri ňom jeho mama. Otáčala som sa znovu späť, keď sa zrazu predo mňa postavil Shino a chytil ma okolo pliec.
„Deje sa niečo?“ spýtala som sa. Pozrela som sa na neho pochybovačne. Iba nemo otváral a zatváral ústa. Krútila som nad ním hlavou a rozhodla sa ho obísť, avšak zastavili ma jeho ruky.
„Iba... Iba som sa chcel spýtať, ako sa cítiš?“ ozval sa. Ako sa cítim? Čo to, preboha, do neho vošlo.
„Uhm... Dobre? Som síce trochu unavená, ale inak sa mám fajn,“ odpovedala som mu a stále sa naňho začudovane pozerala. Začal prikyvovať a mrmlať: „Dobre.“
„Môžeme ísť? Alebo ešte niečo potrebuješ? Niečo, čo nepočká?“ spýtala som sa ho. Rýchlo sa pozrel okolo seba. Keď nič nehovoril, znovu som sa rozhodla ho obísť, keď ma zrazu objal. Stála som strnulo v jeho objatí a povedala: „S-Shino? Deje sa niečo?“
„Nie. Len som ti chcel povedať, že všetko bude ešte lepšie,“ povedal. Ruky som položila na jeho chrbát a potľapkala ho. Usilovne som ignorovala fakt, že moja tvár celá horela.
„Dobre. Verím ti a budem si to pamätať,“ s týmito slovami som ho pustila a pokračovala v chôdzi. Viditeľne si vydýchol a keď som začala dumať nad tým prečo, zbadala som tie známy pár vlasov, ktoré akurát zachádzali do uličky. Naruto a Sakura. Zjavne sa udobrili. Počkať. To bol ten dôvod, prečo sa Shino tak správal? Kútikom oka som sa na neho pozrela. Jemne som sa usmiala a premiestnila svoj pohľad znovu pred seba. Je vcelku zlatý, keď je taký starostlivý.

Poznámky: 

Tááák nový dielik sme mali veľmi rýchlo napísaný a už pracujeme na ďalšom!

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele GingerHimari
Vložil GingerHimari, So, 2018-07-28 16:40 | Ninja už: 2611 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L3:
Huráááá, tak konečně definitivní pár Naruto a Sakura, tam snad už není nic, z čeho by se to mohlo podělat. Hinata se taky dává trochu do kupy, Shino je fakt borec, že se o ni tak stará, já bych na to ty nervy fakt neměla. Tak už jen Sasuke jestli se rozhýbá a něco vymyslí.

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, St, 2017-09-13 15:40 | Ninja už: 3966 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Jsme ráda, že se to vyřešilo, teď už jenom Hinata a Sasuke-kuuuun

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2017-09-13 19:50 | Ninja už: 4020 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Aj my sme radi... Smiling So Sasukem a Hinatou sa v podstate nič nerozbehlo ešte Laughing out loud takže teraz sa už budeme viac menej venovať im. Zatiaľ Laughing out loud to tak aspoň vidím.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Vlkoberan
Vložil Vlkoberan, Út, 2017-09-12 21:17 | Ninja už: 4760 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

HAHAHAHAHAHAHA Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud co vytknout? Toto bylo tak nádherné jak když Maradona dál gól století. Jedna část příběhu se podle všeho udobřila ale jak to dopadne s tou druhou? Hinata jde na scénu tak jenom doufejme, že její příchod leccos udá do pohybu Smiling

Nemám fakt, co říct... Ta lechtivost tomu dodala lehkost a celý díl se pro mně nesl v takovém tom pocitu, že jsi na dobré vlně.

Jen tak dál Smiling Kolik dílu ještě bude 20? Smiling

Člověk si všímá jenom velkých věcí, ale na všední skutky obyčejných lidí se často zapomíná.

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2017-09-13 07:25 | Ninja už: 4227 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

Sme radi, že sa ti diel páčil. Teda, dúfam. Úprimne, to prirovnanie nechápem. Smiling No, nevieme presne koľko ich bude, ale dúfam, že aj viac ako 20. Túto FF veľmi radi píšeme a myslím si, že sa to týka aj Tanaris keď poviem, že nám veľmi prirástla k srdcu, ale určite ju budeme písať, dokým o ňu bude záujem. Keď ju prestane čítať aj posledný človek, tak vtedy bude predbežný koniec, čož dúfam, že sa nestane. Smiling Ďakujeme, že čítaš našu FF. Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2017-09-12 21:15 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

Kuramu treba vybozkávať (na pusinke sa už pracuje)Z lásky Správne, treba mať vo veciach jasno a nekonfabulovať všelijaké hovadiny! Skvelý rozhovor, konečne sa ľady pohli Smiling Naruto sa úprimne vyznal Sakure zo svojich pocitov a vnímania situácie, na čo ona konečne primerane reaguje a vysvetľuje stav zo svojho pohľadu. „I keď možno fakt spolu nič nemáte, aj tak je to divné a mňa šlo o to vyše rozdrapiť!“ vyprskol a potom si rezignovane sadol na koberec, „trápil som sa.“ „Naruto, ja tiež,“...„Tak mi to vysvetli,“... Ešteže máme Itíka, na ktorého sa dá veľa zvaliť Laughing out loud Cením si, že vysvetlila Sasukeho v podstate nevďačnú úlohu zamotaním sa do ich vzťahu a Naruto si uvedomil svoj debilizmus Smiling Najlepším prostriedkom na urovnanie trablov je posteľ hihihi Takže Sakura a Naruto sú dúfam v suchu Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!!
Ooo, Naruto sa vybral za Sasukem Shocked Parádny rozhovor Z lásky Sasuke aj Naruto sa ukázali ako grandi, muselo sa im riadne uľaviť na duši, že si dokázali odpustiť Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Len teda chlapi sú hrozní, že všetky intímnosti vytrepú a Sasan ma omráčil, že: „Ty obluda, mal som len tri...nie celú Konohu.“ - bohvie, kto boli tie poctené hihihi Zdá sa, že aj Naruto so Sasukem sú v harmónii Smiling
A sme pri Hin s verným zlatinkom Shinom. Chudák Kiba je asi na kolaps, keď zvoláva bojovú poradu Sad Kto by si pomyslel, že Shino je taký empatický, ešte aj Hin vyobjímal, aby nevidela Naruta so Sakurou, ten chlapec je na zožratie láskavý Z lásky A Hin konečne dostáva školu života, že prejavovanie citov môže mať všelijaké tóny a farby a nemusí ju "ohrozovať" na živote Laughing out loud
Nuž Zlatinká moje autorské, zas som si polahodila na vašom dielku a už len vyčakúvam, čím ma potešíte nabudúce Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-09-12 21:53 | Ninja už: 4020 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ahoooj moja Z lásky Jump! , som happy že si zase zavítala pod nový dielik.
Sakura a Naruto mali omnoho originálnejšie a lepšie udobrenie sa, než som dúfala. Červíka do hlavy nám obom dala Hikari Eye-wink. Myslím, že sme to zvládli fajn.
Ja som mala trocha obavy z rozhovoru Sasukeho a Naruta, ale nejak som to dala Laughing out loud Laughing out loud Poctené Sasukem? Pravdu? O jednej z nich sa dozvieme. Eye-wink

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Pato-Sama
Vložil Pato-Sama, Út, 2017-09-12 20:12 | Ninja už: 2443 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Ďalší super diel už sa neviem dočkať na ďalší Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-09-12 20:14 | Ninja už: 4020 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujeme veľmi pekne! Jump!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Lazi
Vložil Lazi, Út, 2017-09-12 22:22 | Ninja už: 2418 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Pěstitel rýže

Super díl, strašně jsem se na něj těšil. A ještě k tomu tak brzo. Skvělá práce. Smiling
Jsem rád, že si to Naruto se Sakurou vyříkali a dopadlo to lépe, než jsem čekal. Laughing out loud (jinak super obrázek, ten uprostřed textu) A taky Naruto se Sasukem, vždyť nejlepší přátelé zůstávají vždy spolu, i když se pohádají (pobijou Laughing out loud ). Jinak Shino je jako vždy starostlivý kamarád.

"Buď světlem pro ty, co umí žít jen ve tmě."

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2017-09-13 07:05 | Ninja už: 4227 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

Sme radi, že sa ti diel páčil. No, bol skôr ako ten minulý. Mali sme dobrú niť a presne sme vedeli, o čom chceme písať. Som si istá, že tvoj kompliment na obrázok Tanaris potešil. Smiling Ďakujeme, že čítaš našu FF.

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2017-09-13 19:51 | Ninja už: 4020 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Áno, Sabaku je happy! Jump!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-09-12 18:45 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

(Barvičky spraveny, bylo potřeba přidat jen pár tagů Smiling)

Pěkný díl, ta spolupráce vám jde skvěle ^^

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2017-09-12 18:50 | Ninja už: 4020 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem moc za opravenie, neviem čo to blbo. Smiling Som rada, že sa ti páči naša spolupráca. Arigato ^^

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/