manga_preview
Boruto TBV 09

Princezna vyvolena Měsícem: Mise, 2.díl

"Hokage-sama, přivedla jsem ho. Čeká na chodbě."
"Dobře, pošli ho sem!"
"Dobře," řekla jenom Shizune a šla na chodbu. "Můžete jít dovnitř."
Muž nic neřekl, jen kývl a šel dovnitř.
"Hokage-sama, co se děje tak důležitého, že to nemohlo počkat až domedituju?"
"Nebuď hned protivný."
"Fajn, co se děje?"
"Jde o Měsíc. Podívej se sám!"
"Dobře," povzdychl muž a přistoupil k oknu. "Hmm, to je divné. Jak je možný, že jsem si toho nevšiml."
"Tak co s ním je?" ptala se netrpělivě Tsunade.
"Nemám ponětí."
"Jak jako, že nemáš ponětí?! Tohle bys snad měl vědět, ne? Vždyť jsi studoval tu Astrologii, nebo o čem to furt plácáš!"
"Astronomii, ale o tomhle tam nic nebylo."
"Mám chuť někoho praštit."
"Uklidněte se! Podívejte se, nerad to říkám, ale tohle by mohl vědět jen jediný člověk. Starý Ketuko."
"Cože?! Ten pomatenec? To asi těžko."
"Co jiného nám zbývá? Bůh ví, co to je. Co když to je něco nebezpečného a my včas nezjistíme co? Co budeme dělat potom?"
"Fajn. Shizune!"
"Ano, Hokage-sama."
"Přiveď Ketuka!"
"Jak si přejete."
"A ty taky odejdi!"
Muž opět jen kývl a odešel.

"Hokage-sama, Ketuko..."
"Pošli ho sem," rozkázala Tsunade a ani nenechala Shizune domluvit.
"Dobře. Pane Ketuko, můžete jít."
"Moc rád vstoupím dovnitř," prohlásil a vstoupil.
"Přeji vám moc hezký večer, Hokage-sama."
Ten je fakt divnej.
"Podívej, Ketuko, na tohle nemáme čas. Podíval by ses, prosím, co se to děje s Měsícem?"
"Samozřejmě, moc rád."
"Tak co se s ním děje," zeptala se Tsunade po pěti minutách Ketukovýho zírání na Měsíc.
"Vypadá to, že je další vyvolená."
"O čem to tady mluvíš."
"No, nemáme moc času na to, abych vám mohl říci celou legendu, takže to zkrátím. Jednou za dvě stě let si Měsíc a Slunce vyvolili vyvolené, kteří budou chránit chrám Tmy a Světla, jenže když probíhala tradiční svatba, tak Princ Slunce zabil Princeznu Měsíce, když byl ovládán bohem Bohem chaosu jménem Koba. Tím způsobil, že už Slunce nebude mít moc, jakou kdysi mívalo. Princezna po své smrti přenesla svou duši do artefaktu a tím byl chrám po dobu dalších dvou set let chráněn. Ovšem v tento den uběhlo těch dvě stě let od té události, což znamená, že si Měsíc teď vybírá vyvolenou. Až si ji vybere, na tři vteřiny se ještě víc rozsvítí než teď a pak zhasne."
"Cože? Děláš si ze mě legraci? Je to jen legenda a legendy nejsou skutečné."
"Když myslíte," prohlásil Ketuko a usmál se směrem k Měsíci, který se na tři vteřiny rozzářil ještě víc než předtím a potom zhasl, "ale mně se to zdá docela dost skutečný."
"Fajn, něco na tom je, to připouštím. Takže to znamená, že si teď Měsíc někoho vyvolil?"
"Ano, bohužel nevíme, kdo to je a kde je. Což je docela problém."
"Proč?"
"Pokud ji najde někdo špatný, nebo ještě hůř Koba, neskončí to dobře. Jelikož je Slunce teď bezmocný a je z něj jenom obyčejná svítící hvězda, musí Princezna Měsíce ovládat Tmu i Světlo sama, takže pokud ji někdo takový najde, muže celý svět pohltit temnota."
"Aha..."
"Musíte mi věřit a poslat nějaké ninji, aby našli a ochránili Princeznu a v bezpečí ji dovedli do chrámu!"
"No tak dobře, ale až zítra. Dneska už je pozdě a beztak stejně všichni spí."
"Dobře, tak já jdu!" řekl Ketuko a dal se na odchod.
"Fajn."
"Vážně tomu věříte?"
"Co mi jiného zbývá, Shizune? No nic, už jdi taky domů."
"Jak si přejete."
S těmito slovy Shizune opustila kancelář.
Tsunade dodělala ještě nějakou práci a odešla taky.

Druhý den brzy ráno byla Tsunade opět v kanceláři a čekala až přijde Shizune.
"Hokage-sama, jsem tady."
"Ano, to vidím, Shizune."
"Tak už víte, koho pošlete na tu misi?"
"Nezbývá mi nikdo jiný než Naruto, Sakura a Sai. Tým 10 s Asumou jsou na misi, to samý tým 8 s Kurenai a tým Gai s Gaiem taky, takže zbývá jenom tým 7 s Kakashim."
"Aha, mám pro ně jít?"
"Jo, ale jen pro Naruta, Sakuru a Saie. Kakashiho později."
"Dobře."

Naruto, Sakura a Sai si mezitím zašli na ramen a užívali si volna.
"Naruto, ty jedno prase, nemůžeš jíst normálně jako člověk?" stěžovala si Sakura.
"Co tím chceš říct? Vždyť já jím normálně."
"Tím chci říct, že se mi z tebe zvedá žaludek."
"Můžete se ztišit?"
"Saii!"
"Ano?"
"Drž hubu."
"Naruto, Sakuro, Saii! Máte se dostavit u..." volala na ně Shizune, ale nestihla doříct.
"Vždyť máme volno. Já k ní nejdu," řval Naruto.
"Ticho, Naruto!" řvala na něj Sakura.
"Fajn, tak teda jdeme."

"Hokage-sama!" řval Naruto a pochodoval si to k jejímu stolu.
"Naruto, uklidni se!"
"Nemůžu se uklidnit, teď jsme měli mít dovolenou!"
"Já vím, ale tohle je důležitý. Všimli jste si včera něčeho zvláštního?"
"No, divně zářil Měsíc, ale byl jsem unavený, tak jsem to neřešil."
"Ty nikdy nic neřešíš, Naruto. Každopádně důvod toho, proč ten Měsíc zářil, je ten, že si Měsíc vybral vyvolenou, kterou musíte najít dřív, než ji najde někdo špatný, ochránit ji a dovést ji v bezpečí do chrámu Tmy a Světla."
"Cože?"
"Hned to vysvětlím. Uděláte vše, co jsem teď řekla a teď vám řeknu legendu, abyste byli v obraze."
Tsunade jim řekla legendu a čekala na jejich reakci.
"Ale Hokage-sama, je to jenom legenda," namítla Sakura.
"To jsem taky říkala, ale obávám se, že to není jenom legenda. Každopádně na misi vyrazíte dneska večer, pomalu vyrazíte do lesa a na kraji počkáte na Kakashiho. Teď jděte!"
"Hai!"
"Jsou pryč. Shizune, teď dojdi pro Kakshiho."
"Už jdu."

Za chvíli přišla Shizune i s Kakashim.
"Co se děje?" zeptal se Kakashi.
"Půjdeš na misi dneska večer. Naruto, Sakura a Sai na tebe počkají na kraji lesa."
"Dobře, a co to bude za misi?"
"Musíte najít vyvolenou Měsíce dřív než někdo jiný, ochránit ji a dovést v bezpečí do chrámu Tmy a Světla, abys to pochopil, řeknu ti legendu."
Tsunade tedy řekla legendu i Kakashimu.
"Teď už chápu, proč ten Měsíc včera divně zářil."
"Jo, přesně tak. Ty nemáš žádné pochyby?"
"Ne, já legendám věřím. Jen nevím, jak máme poznat, kdo je ta vyvolená Princezna."
"To taky nevím. O tom mi Ketuko nic neřekl."
"Chápu... No nic, budeme se holt snažit."
"Ještě předtím než odejdeš. Nevíš náhodou, kdy se vrátí ostatní týmy?"
"Bohužel nevím."
"Obávám se, že tohle sami nezvládnete."
"Nezjistíme, dokud to nezkusíme," prohlásil Kakashi a odešel.
"Co budete dělat?" zeptala se Shizune.
"Budeme muset počkat, až se některý z týmů vrátí a pak je poslat za nimi."
"Co když je nenajdou?"
"To pravé nevím, ještě to nemám promyšlený!" zařvala naštvaně Tsunade a bouchla pěstí do stolu, až se rozbil.
"Shizune, chci teď být sama!"
"D-dobře, už jdu," vykoktala Shizune a rychle odešla.

Byl už večer a Naruto, Sakura a Sai byli na cestě. Cestou Sakura a Sai vyprávěli Narutovi strašidelné historky, aby ho vyděsili.
Za chvíli došli na kraj lesa a čekali na Kakashiho, když v tom slyšeli, jak se za nimi něco ozvalo.

Poznámky: 

Nakonec jsem si nějakej čas našla. Dneska jsem byla doma a doma budu až do středy, takže jsem se rozhodla napsat druhý díl. Smiling

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-08-26 18:58 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

Do veľmi zaujímavého príbehu si sa pustila Smiling Legendy a mýty majú vždy dajaký pravdivý koreň, len sú metaforicky vyjadrované. Uvidíme, ako si Tím 7 poradí so zverenou misiou a kto bude tá vyvolená Puzzled Snáď Sakura neumláti Naruta k smrti, tuším je drzá už aj na Saia Hehe... Písanie ti ide stále lepšie a téma je super, len tie mušky, ktoré spomínali spolukomentujúci, treba odchytať, možno vymyslíme dajakú FF mucholapku Laughing out loud Potešila si ma Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, So, 2017-08-26 20:00 | Ninja už: 2507 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Děkuji. :3
Snad Sakura udrží svoje nervy na uzdě. Smiling
Mušky ještě budu muset odchytat, tak doufám, že příště to už bude lepší. Eye-wink

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2017-08-22 09:52 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Hmm, tak to bude ještě zajímavé, hlavně mě zajímá koho vybereš za Vyvolenou. Nevím proč mě napadá Hinata.... anebo třebas Tsunade.
Pokračování se ti vyvedlo a vyplatilo se čekat. Jako se vyplatí čekat na každý díl. Jsem zvědavá jakým směrem to chceš vést. Tak uvidíme.
Opět souhlasím s Aku. Chce to vyrovnanost mezi dialogy a popisy okolí, situací a podobně. Pak to bude perfecto uno. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, Út, 2017-08-22 13:31 | Ninja už: 2507 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Děkuji. ^_^
Jj na popisech musím ještě zapracovat. Smiling
Spero, che la prosima volta sará meglio. Eye-wink

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Ne, 2017-08-20 22:39 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Hádala jsem, že nás nenecháš na holičkách až do září a hádala jsem správně Smiling Takže tým 7 byl vyslán na misi a uvidí se, jak si se svým nesnadným úkolem poradí. Těžko se hledá ten, o kterém se nic neví.

Dialogy máš pěkné, za to už jsem tě chválila, ale ještě by chtělo zapracovat na té omáčce kolem, přece jen nějaké ty popisy aj., ať se víc orientujeme v situacích a máme si čeho víc užívat Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, Po, 2017-08-21 00:34 | Ninja už: 2507 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Děkuji. :3
Příště se budu více věnovat i popisům. Smiling

Můj blog:Draga Maraka