manga_preview
Boruto TBV 09

Třídeňák 2.díl

Ráno
"Tak už vstávej," slyším jak na mě mluví Ino, ale já stejně předstírám, že spím s tím, že mě za chvíli už konečně nechaj, ovšem dokud..."Holky, tohle nemá smysl. Chce to přejít na plán B. Sakuro přines sem ten kýbl!"
"Jasně, Ino,"
Chtěla jsem rychle vstát, abych se vyhla polití vodou, ale bylo pozdě.
"Však ty se vzbudíš," řekla Ino a následně mě polila tou zatracenou vodou.
"Sakra, holky, tohle už je snad moc, ne?" zuřila jsem na ně.
"Moc? Sakra, my se tě tady snažíme vzbudit asi 2dvacet minut. Tak co jsme asi měli dělat?"
"No já nevím, třeba mi vlepit facku nebo nažhavit kunai a dát mi ho za tričko, prostě cokoliv jen ne na mě lejt vodu, sakra!"
"Hele o tomhle si promluvíme pak, ok? Za chvíli je snídaně, tak si koukej pospíšit"
"No jo furt," řekla jsem ospale, vstala, oblékla se a vyčistila si zuby.
"Tak můžeme vyrazit?" ptala se mě Sakura.
"Ale no jo furt," odpověděla jsem.

"Tak jste tady všichni?" ptala se Kurenai.
"Vypadá to, že jsou," odpověděla Anko.
"Tak fajn," řekla Kurenai,"takže teď jsi řekneme plán na tenhle den. Takže po snídani budete mít volnou chvilku na ty vaše kraviny atd., poté budeme trénovat házení kunaiů na cíl," řekla a v tom se zastavila, protože jsme na ni všichni koukali, jak kdyby byla z jiný planety."No, moc nekoukejte, nemyslete si, že si tady budete dělat, co chcete, vy budete i trénovat a případně nám pomáhat s nějakýma věcma, takže si nemyslete. No nic, pokračujme! Potom možná půjdeme na nějakou kratší procházku a pak ještě potrénujeme a je na vás, co budete chtít a jak se domluvíte. Buď házení shurikeny a kunaii a nebo potrénujeme techniku klonování a pak budete mít volno. Rozuměli jste?"
"Jo," všichni kývli na souhlas.
"Dobře, tak pojďme snídat!"

U snídaně
"Sakra. Tohle nám docela zkomplikovalo plán," začala jsem diskuzi u snídaně.
"To jo. Co teď budeme dělat?" zeptala se Sakura.
"C-co se na to třeba vykašlat," navrhla Hinata.
"Ale no tak, Hin, nebuď labuť. Něco vymyslíme," řekla bezstarostně Ino.
"Snad," vzdychla jsem.
"Hele, teď to nebudeme řešit, radši se pusťme do jídla!" řekla Sakura a nedůvěřivě si prohlédla obsah talíře. To jsme v podstatě udělali všichni, protože to, co jsme měli na těch talířìch, snad ani nebylo jídlo.
"No, hodně štěstí. Kdo přežije, vyhraje," prohlásila jsem a opatrně se zakousla do něčeho, co původně asi mělo být dango, "Pane bože, zlatý rámen od Ichiraku. Začíná mi chybět Konoha. Radši to nezkoušejte jíst, holky!"
Holky se na mě jenom tázavě podívaly a Sakura prohlásila, že to prej nemůže být zas tak strašný, ale nakonec mi dala za pravdu. Takže jsme to nakonec všechny čtyři odnesly a šly jsme ven a volný čas jsme využily k vymýšlení plánu, jak se ulejt z tréninku a jít znovu prozkoumat to místo.
"Jak to uděláme, sakra?" začala jsem pomalu vyšilovat.
"Hmm, nevím musely bychom nějak zařídit, aby si nevšimli toho, že chybíme na tréninku, ale to půjde těžko," zapřemýšlela se Sakura.
"Hmm, máš pravdu. Co se zeptat kluků a TenTen, jestli by nám nepomohli?" navrhla Ino.
"No, proč ne? Za zkoušku nic nedáme," souhlasila Sakura a já jsem jen pokývala na souhlas.

"Hej, kluci!" volala jsem na ně.
"Hmm, co potřebujete holky?" zeptal se Sasuke.
"No, potřebovaly bychom nějak zařídit, aby si Kurenai a Anko nevšimly, že nejsme na tréninku. Potřebujeme si totiž někam skáknout," odpověděla Sakura.
"Aha a kam a na jak dlouho?" zeptal se tentokrát Shikamaru.
"No alespoň tak do pěti nebo šesti a do lesa," odpověděla pro změnu Ino.
"Aha, ale i kdyby se vám to nějak povedlo, aby si ničeho nevšimly, tak si všimnou toho, že nebudete na večeři," řekl Shikamaru.
"Sakra, to je pravda. To nám nedošlo, co s tím? To je v haj**u," zaklela jsem.
"Shikamaru, zkus něco vymyslet. V tom jseš dobrej."
"Hmmm, no něco by tu bylo. Mohly byste předstírat, že vám je špatně, ony vás pak následně omluví z tréninku a večeře a vy si pak dáte pod deky polštáře, aby při případné kontrole myslely, že ležíte v postelích a pak už zbývá jen jedna věc a to je nepozorovaně se odtud dostat."
"To je sice dobrý plán, ale co když na nás promluví nebo se na nás kouknou úplně a odhrnou nám deky a uvidí ty polštáře?"
"O to se nebojte. Pokud na vás promluví a vy neodpovíte, logicky si budou myslet, že jste usnuly a co se týče vaší obavy kvůli ty úplný kontrole, že by vám i odhrnuly deky, tak o to se nebojte, budou mít dost starostí a nebudou mít čas vás nějak kontrolovat, ale kdyby se náhodou něco stalo, tak vás budeme krýt. Že jo?"
"Jasně," řekli všichni naši přátelé sborově. Tamti idioti nás naštěstí neslyšeli, to bychom fakt nepotřebovaly.
"Ok, dík moc."
"Žádný problém, sice je to otrava, ale alespoň nebude nuda."

"Už jdou, tak pojďme simulovat!"
"Senseiové. nám se udělalo nějak blbě," řekla Ino a předstírala, že hodila šavli a tajně dala na zem falešný zvratky.
"No bože, fakt nevypadáte zrovna nejlíp, tak si radši běžte lehnout."
"Dobře, děkujeme," řekly jsme sténavě.
"Fajn, vyšlo to a teď druhá část nepozorovaně se odtud dostat," řekla jsem natěšeně.
"Ok, ale ještě chvíli počkáme, až opravdu začnou s tréninkem, aby si nás nevšimli."
"Ok. Hmm? Hinato, co se děje? Jseš nějaká tichá."
"N-nic jenom... se mi moc nechce....nic nic mi není."
"Aha? Ok tak jo."
"Pssst. Buďte zticha, poslouchám," napomenula nás Sakura.
"Promiň. Co slyšíš?" zajímalo Ino.
"Kurenai jim něco vysvětluje."
"Tak to už asi můžeme jít, ne?" navrhla jsem.
"Jo, už asi jo," souhlasila Sakura.
"Fajn, tak jdem," rozhodla Ino a všechny jsme tajně proklouzly od naší chatky ke vchodu do našeho campu. Bohužel tam byla Tayuya a spol.
"Ale, ale co to tady máme. Kampak si myslíte, že jdete?" rejpala Tayuya.
"My? A co tady děláte vy? Nemáte být na tréninku?" vrátila jsem jí to.
"Však my tam právě jdeme, ale co vy?"
"Už toho mám fakt dost. Shaannarou," řekla Sakura a v tu ránu všichni letěli a nabourali tak silně do hlavy, že nejspíš budou mít otřes mozku a na nic si nebudou pamatovat.
"Ty jo, dobře ty," řekla jsem.
"Ok, tak jdem," rozhodla Ino.
Abychom si to urychlily, tak jsme se odrazily a skákaly jsme ze stromu na strom.

Mezitím, co jsme skákal\ ze stromu na strom, začala jsem řeč, aby nebylo celou dobu trapné ticho.
"Takže, Sakuro, tobě se líbí Sasuke, viď?" nadhodila jsem.
"C-cože? P-proč to teď vytahuješ?"
"No jen tak, ale soudě podle tvý reakce hádám, že jo."
"Ne, nelíbí se mi."
"Ne vůbec," přidala se do diskuze Ino.
"Hele, ty drž zobák Ino-prasečino, tobě se zase líbí Sai."
"Sklapni, velký čelo, já nejsem do Saie."
"Ne, vůbec."
"Tsss. No a co Hinata, tý se zase líbí Naruto," řekla Ino, aby se vyhla diskuzi o ní a Saiovi.
"C-c-co, ne nelíbí," řekla Hinata a zrudla.
"Pane bože, uklidněte se. Radši se koukejte okolo, jaká je tady hezká příroda," řekla jsem zrovna, když jsme minuly jezírko, kde byly nádherné ryby a okolo poletovali ptáčci, ale bohužel tahle krásná příroda za chvíli zmizela a objevily jsme se v našem cíli.
"Tak jo, jsme tady," prohlásila Sakura.
"Tak jo, jste všichni připravení?" zeptala jsem se.
"Jo," vykřikly společně Sakura a Ino.
"N-ne tak úplně. Mě se to moc nezdá. Nevrátíme se radši?" zeptala se s malou nadějí na to, že řekneme jo, Hinata.
"Neboj se, Hinato, to bude dobrý, vždyť jsme tady čtyři schopní Geninové my se jen tak něčeho nezaleknem."
"Jo, jasně asi tak jako minule. Viď Drago?"
"Ale to bylo, protože byla tma a prostě jsme se lekly. Toť vše, Ino."
"Ok, ok hlavně klídek. Tak, zatím to tady, Hinato, prohlídni."
"D-dobře. Byakugan. Nic zatím nevidím."
"Tak fajn, tak jdeme," řekla jsem trochu nejistě, protože přeci jenom to nebylo zrovna nejhezčí a nejmilejší místo. Byla to hnusná část lesa, sluneční paprsky se tam dostávaly minimálně. Stromy neměly skoro žádné jehličí, a děsivé na tom bylo to,že na větvích byla napíchnutá mrtvá zvířata a nedaleko byla jeskyně. Když jsme přišly blíž, viděly jsme krev na zemi. Najednou jsme slyšely divný zvuk, tak jsme se otočily a viděly jsme tam medvěda a nějakýho divnýho ninju. Ten medvěd byl třikrát větší než obyčejný, měl jizvy po celém těle, svítily mu rudě oči a z tlamy mu kapaly zelený sliny.
Ten ninja na tom nebyl o moc líp. Měl jizvy po celém obličeji, zuby ostrý jak nějaký žralok a jako zbraň měl jakousi bleskovou katanu.
"Ale, ale Geninové z Listové, jaká čest to bude vás zabít."
"A sakra," zaklela jsem.

Poznámky: 

Tak je tady druhý díl.
Doufám, že je to lepší oproti tomu prvnímu a že se vám to bude líbit. A že to bylo už víc jako Naruto svět.
V této sérii jsou ještě jako Geninové, protože mi to sedělo víc.

Jen tak pro zajímavost nevíte někdo jak se řekne japonsky oheň nebo něco jako dračí transformace?

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2017-06-21 22:22 | Ninja už: 2704 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Fajn, začína sa nám dej rozbiehať a sme v narutovskom svete Smiling Shikamaru dokonca vymyslel, ako sa baby môžu uliať z tréningu Laughing out loud Žiadna nechce priznať, kto sa jej páči, však možno aj zmeníš tradičné pairingy Smiling Bohvie, čo za záhadného nindžu aj s medveďom sa v príbehu objavil Smiling Podľa mňa je tento diel oveľa lepší a ideš na to dobre Smiling Držím palce a teším sa na pokračovanie Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2017-06-22 15:14 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Díky za chválu na mou osobu. Smiling
Tak oheň je Hi nebo Ho, drak je zase Ryuu a transformace zní Henshin (to mám z Kamen Rider).
Takže by to znělo možná takhle: Ryuuhenho. Nebo to by záleželo jakou kombinaci by sisse vybrala.
Pokračování je to slušné, i když si jistá slova opakovala. Přesto se mi tvoje povídka líbí a mám tip, kdo by to mohl být.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, Čt, 2017-06-22 16:14 | Ninja už: 2525 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda, že se ti povídka líbí. A díky za ten oheň a dračí transformaci. Pořadí by to bylo dračí transformace. A co se týče toho ninji tak jakej máš tip Smiling? Já už mám teda něco vymyšlenýho, ale svůj tip mi klidně řekni Smiling.

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, St, 2017-06-21 22:35 | Ninja už: 2525 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc. Bůh ví kdopak asi bude ten tajemný ninja. Teď momentálně přemýšlím co by mohlo být dál mezitím co se tady snažím dát odkaz na předchozí díl a u předchozího dílu na tenhle, ale nedaří se mi. Jak jsem já mohla mít jedničku z informatiky fakt nechápu. Každopádně je ten odkaz povinej? Jestli jo budu se dál nějak snažit, ale jestli ne tak asi to nechám na zítra a zkusím to zítra, ale nevim jak to dopadne. Nejspíš si vzteky rozbiju mobil nebo noťas.

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2017-06-21 22:42 | Ninja už: 2704 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Odkaz musí byť, lebo čitateľ sa musí prácne preťukávať cez profil autora alebo zoznam FF a to mnohých otravuje Smiling Určite dakto poradí Smiling

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, St, 2017-06-21 22:46 | Ninja už: 2525 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Ok, dobře tak já to jdu ještě zkoušet.

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, St, 2017-06-21 22:58 | Ninja už: 2525 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Není to dokonalý ale odkaz mám.

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2017-06-22 05:56 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Zkontroluj si v Pravidlech FF sekci Úprava textu bod 6. Myslím, že je to tam napsané docela jasně. A oprav si to podle něj.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2017-06-21 20:52 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Je vidět, že se to do Naruta snažíš stylizovat, což chválím Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, St, 2017-06-21 22:44 | Ninja už: 2525 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc. Snažila jsem se i popisovat krajinu atd. tak doufám, že je to lepší. Jo a za ty čárky se omlouvám příště si na všechno budu dávat větší pozor.

Můj blog:Draga Maraka