manga_preview
Boruto TBV 09

Don´t leave me 9.časť- Star dead!

17761506_247837272355641_1230955276_o.jpg

Star dead. Hora známa z poviedok a príbehov starých mám. Tradovaná celé stáročia. Prenádherné vrcholce hory, vyzdobené rozprávkovo vysokými stromami.
"Myslím, že sme tu,“ povedal Sai a tím Kakashi vykročil vpred.
"No, máme čo robiť,“ vzdychla si Ino, keď uvidela obrovský vysokánsky les.
"Pod horou sa nachádzajú rôzne tunely. Sú prepojené medzi sebou. My sa budeme musieť rozdeliť, aby sme vedeli prejsť každý jeden. Tunely sú dobre ukryté pod zemou, a tak musíte mať nastražené všetky zmysly. Buďte obozretní! Sú tu močiare, divé zvery a taktiež sa nebudete vedieť orientovať po tme. Jediný chybný krok a je po vás! Ak tu chce niekto zostať a počkať, rozhodne je to v poriadku! Tak?“ vysvetľoval Kakashi a čakal na reakciu svojho tímu. Vôbec však nebol prekvapený keď pred sebou videl dobre trénovaných ninjou, pripravených na všetko. Ach Naruto, máš naozaj dobrých priateľov.
"Takže, teraz vás rozdelím. Ja pôjdem smerom k močiaru. Je to jedna z nižšie položených častí hory. Sai, pôjdeš po cestičke smerom hore. Na stromoch sú cifry, ktoré označujú ako si vysoko. Keď prídeš k značke číslo 12 použi svoje genjutsu. Ukáže ti, ako ďalej pokračovať. Ino, ty pôjdeš so Saiom. Keď sa však dostanete ďalej, každý budete musieť ísť sám. Nebudem vám to vysvetľovať, všetko pochopíte na mieste. Sakura a Sasuke, vy sa musíte dostať až hore do kopcov. Ak sa pozriete z dola, vidíte ich presne 5. Na jednom z nich je vchod do tunelu. Avšak, zatiaľ čo Sai a Ino genjutsu vyvolajú, vy mu musíte odolávať. Nesmiete dovoliť, aby vám ublížilo alebo aby do vás preniklo čokoľvek, čo uvidíte. Je to len genjutsu, ktoré horu chráni, nie je to realita!“
Keď Kakashi rozdelil úlohy, tím bol prekvapený, odkiaľ vlastne Star dead tak dôverne pozná. Nebude tu prvý krát, pomyslel si Sasuke. Tím sa pomaly rozdelil. Každý sa snažil ísť správnym smerom, ako im Kakashi vysvetlil.

Gaara sa spolu s Temari dohodli, ako zničia Konanin plán. Vyrazil hneď ako bol správny čas. Dostal sa k nej domov a do miestnosti, ktorá mala byť jej izba. Keď však otvoril dvere, nestál v miestnosti, v ktorej by mala spávať mladá žena. Na takomto mieste by nemala spať ani bosorka. Aj pre krvilačného upíra by bolo toto miesto ako peklo. Všade po izbe izbe stáli horiace sviečky. Dokopy ich tam bolo asi dvesto. Vedľa každej sviečky boli rozložené modré a červené kamene. Zo stropu viseli rôzne druhy bábik a všade bol cítiť popol. Na mieste, kde by mala byť posteľ, boli len staré otrhané knihy a z nich povytrhávané stránky. Sasukeho fotky pokrývali jednu časť miestnosti. Na tej druhej boli Sakurine obrázky, avšak nie obyčajné. Na jednej z fotiek bola vyobrazená Sakurina mŕtvola. Na inej boli krvavé škvrny na Sakurinej tvári. Na ďalšej jej telo objímali plamene ohňa. Takýchto obrázkov tu bolo neúrekom.
Gaara nevedel, čo si myslieť. Váhal vôbec, či z tohto domu odíde živý. Konan sa nechala ovládnuť čiernou mágiou. Ona Sakuru nechce zabiť. Ona ju chce zmrzačiť, mučiť, pochovať jej dušu priamo u diabla. Musí utiecť. Temari mala pravdu, Konan nás zahubí všetkých! Nestačí len zmariť jej plán. Pre ňu už je neskoro. Musí utiecť. Vziať odtiaľto Temari a utiecť niekde ďaleko. Mimo Konohy, mimo Suny, mimo tento svet! Gaara sa otočil ale pred dverami už stála Konan. Tentokrát cítil skutočný strach. Strach zo smrti.
Konan sa usmiala a prehovorila. "Ahoj zlatko, prišiel si ma navštíviť?“

"Ty si taký idiot, Sai, prečo ma musel dať do tímu práve s tebou?“ kričala Ino.
"Pretože ti nechcel dať pocit piateho kolesa pri Sasukem a Sakure a tiež nechcel, aby si prekážala v ceste jemu...“ Odrazu dostal silnú ranu do hlavy.
„Ty idiot! Nenávidím ťa! Si neschopný nie len ako ninja, ale aj v posteli!!“
„Ha! Tak ja som neschopný, ale ty už zjavne skúsenosti máš!“
„Čo si tým chcel povedať???“
„Že si len obyčajná, hlúpa...“ Dostal ďalšiu ranu. V podobne hlučnom rytme pokračovali, až stratili cestu. Odrazu stáli v strede obrovskej lúky, posiatej kvetmi. Slnko už bolo vysoko na oblohe. Počuli len štebotanie vtákov a cítili jemný vietor.
"Ach, bolo by tu tak príjemne, keby si tu nebol so mnou..“ pokračovala Ino v hádke. Sai už bol však ticho, a tak si zaslúžil ďalšiu ranu. „Takže teraz ma budeš ešte aj ignorovať?“

Je to snáď sen? Spím? Alebo som už mŕtvy? Cítim sa byť tak strašne slabý. Nedokážem pohnúť rukami. Neviem či vôbec môžem rozprávať. Moje telo je ako z kameňa.. Čo sa to so mnou deje?

„Chidori!“ Vykríkla Sakura, ale z jej ruky vyletel len malý modrý obláčik. Sasuke sa zasmial a povedal Sakure, že hneď ako sa vrátia, naučí ju všetko čo vie o obranných technikách. „Nauč ma všetko!“
„Naučím, ale len brániť, nie zabíjať!“
„Ale Chidori je...“
„Veľmi nebezpečná technika, ktorú nechcem, aby si použila. Sakura, ty si medik. Tvoje miesto je najmä v nemocnici, nie na bojisku.“
„Moje miesto je najmä pri tebe, láska!“
„Áno ale živá a zdravá.“ Sasuke ukončil debatu.
Sasuke... Ty mi vôbec nedôveruješ... pomyslela si.

Kakashi kráčal stále nižšie smerom k močiaru. Bývalo tu to aj predtým také veľké? Akoby som šiel už niekoľko hodín a stále po tej istej ceste. Obito, Rin, spomínate si na to? Boli sme ešte malé deti, keď sme sa tu ocitli na jednej z misií. Dokonca ani náš sensei neveril, že tu vôbec prežijeme. Boli sme dobrý tím! Keď nás tu prepadli nepriatelia zo Zvučnej mysleli sme, že je po nás ale bojovali sme. Ja a Obito sme používali akékoľvek techniky, na ktoré sme si spomenuli. Kryli sme navzájom chrbát. Ty, Rin, si chránila nášho zverenca. Naozaj sme boli skvelo zohratí.
V tom si spomenul na svoj starý tím 7 a na ich boj proti Zabuzovi a Haku. Pri tej myšlienke sa usmial. Ako veľmi mi to pripomínate Naruto!

Hinata nevedela, kam ísť. Pridať sa k tímu už je asi neskoro. Už musia byť ďaleko, pomyslela si a hľadala vlastný spôsob na záchranu Naruta. Dôverovať tímu síce môže, vie, čo všetko zvládnu. Sú to skvelí ninjovia a tí naj-povolanejší, pokiaľ ide o Naruta. Avšak len sedieť a čakať... To je horšie ako bojovať a prehrať. Nemať nijaké správy. Ostáva jej len dúfať...
V tom okolo nej prebehli Sasori, Deidara a Temari. Bolo to akoby okolo nej prebehol len vietor. Čo sa mohlo stať? Niekto ju odrazu chytil za plece. "Neji!“ vykríkla. „Deje sa niečo?“
„Dnes ráno zomrel Gaara z púšte.“

Poznámky: 

9.časť je tu a chystám sa na desiatu Smiling

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, So, 2017-07-08 10:45 | Ninja už: 4925 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Čože Gaara je mŕtvý? No som veľmi zvedavá, ako sa odohrala jeho smrť. Super dielik. Ino nemláť toho chudáčika Saia až toľko. Sticking out tongue

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-04-14 21:21 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Napínavéééé Smiling Ino tuším prebrala Sakurine spôsoby v mlátení svojich blížnych Laughing out loud Neznášam čiernu mágiu, ale neviem prečo, Konan mi je sympatická Smiling Sasuke mi je odporný aj s tou ružovou metlou! Ale dozvedeli sme sa, odkiaľ Kakashi pozná záhady Star dead Smiling Snáď Hin dačo vymyslí a smrť Gaaru vysvetlíš Smiling Už len musíme čakať, čo pre nás v pokračovaní pripravíš Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2017-04-10 22:25 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Situace se začíná přiostřovat. Chudák Sai, že je na něho Ino tolik ostrá. A jsem zvědavá, zda to bude s Gaarou ještě víc rozvedené Smiling

Technická: Nastuduj si ještě Pravidla FF, především jak se píší uvozovky (nemají se používat dvě obyčejné čárky, ale přímo uvozovky; SHIFT a tlačítko s uvozovkami), a také jak má být přímá řeč jednotlivých postav v rozhovorech pro přehlednost na novém řádku, ne za sebou.

Změnila jsem ti datum na dnešní, protože jsi tehdy poslala dva díly v jeden den, takže další díl nejdříve zase v pondělí.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Út, 2017-04-11 07:56 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

No oni to úvodzovky sú ale budem teda robiť iba tie horné ... Smiling

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-04-11 13:40 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Mělas dvojího typu: ze začátku špatné spodní, udělané dvěma klasickými čárkami, pak teprve od poloviny správné spodní, udělané tlačítkem s uvozovkou. Druhé jsem ti ponechala, ale první na začátku jsem nahradila " Takové se vkládají na konoze, neměla jsem bohužel čas upravovat všechny na klasické spodní, horní. Proto souhrnně prosím používej buď slovo nebo "slovo", děkuji Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...