manga_preview
Boruto TBV 09

699 + 7. Časť: Vodca

Chladné krvavé oči študovali každučký pohyb svojho protivníka. Nepriateľ svojimi nepredvídateľnými pohybmi miatol najsilnejšie oči na planéte. Okolostojaci len sledovali priebeh boja. Jediní, ktorí bojovali, boli Suigetsu a Karin, pretože sa pokúšali upokojiť šialenú osobnosť Juuga. Mizukage ležala na zemi s vykĺbeným ramenom a sledovala, ako sa jej milovaná vesnička mení na trosky.
Sasuke začínal byť zúfalý. Mal nedostatok chakry, keďže jej veľa spotreboval, keď sa teleportoval do vesnice. Bol si vedomí toho, že vodca klanu Denki nie je silnejší ako on. Doposiaľ sa len uhýba jeho útokom. Takto ďalej boj nemôže pokračovať.
***

„Nesmieme prísť neskoro!“
„Prestaň tak uháňať, Sakura! Vesnica ti neutečie... a navyše, stále váham, či sa nevrátime.“
„Tak len to skús,“ napravila si rukavicu. Shikamaru len naprázdno prehltol, vedel veľmi dobre, aké sú ženské šialené, ak ide o chlapa a nie to ešte tehotné ženské, ktorým ide o otca ich budúceho dieťaťa. Otrávene si vzdychol.
„Dobre, tak aký je plán, sme tak pol kilometra od vesnice. Typujem, že Sasuke nás už ucítil a už si brúsi svoju katanu na môj krk,“ prehodil len tak medzi rečou do eteru.
„Navrhujem,“ ozval sa chladný hlas démona, „aby ste sa postarali o domácich a ja pôjdem za Uchihom.“
Sakura prikývla, aj keď s plánom maximálne nesúhlasila.
***

Sasuke lapal po dychu. Keďže si šetril chakru, musel bojovať na blízko.
„Som sklamaný, že posledný Uchiha je tak slabý,“ vyvyšoval sa vedúci klanu Denki.
„Mňa udivuje, že ma podceňuješ,“ Sasuke sa porozhliadal. Dookola postávali prívrženci nepriateľského klanu. Prečo nebojujú? Nerozumel, ako môžu len takto nehybne stáť a nechávať všetko na svojho vodcu. „Iba žeby...“ Sasuke sa usmial, vtom ho ale prekvapil známy hlas.
„Sasuke-kun, prišiel som ti na pomoc,“ neveril vlastným očiam.
„Ideš ako na zavolanie,“ Lee sekundu rozmýšľal, či sa baví s pravým Sasukem, pretože ho jeho reakcia maximálne prekvapila.
„To je ale proti pravidlám, Uchiha! Ja chcem bojovať len s tebou! Jeden na jedného!“ hneval sa vodca Denki.
„To je v poriadku. Chceš mať boj jeden na jedného? Budeš ho mať!“ otočil sa k Leemu, „je celý tvoj!“
„Som Rock Lee, počul som, že si najlepší v taijutsu,“ vodca nechápavo prikývol, „musím ťa ale sklamať. Máš zle info, pretože najlepší v taijutsu je Gai-sensei a ja som jeho druhý najlepší študent!“
„Škoda len, že druhý!“ otrávene vzdychol zahalený starec a rozbehol sa oproti Leeovi. Ich boj sa stal maximálne nepozorovateľným. Ich rýchle pohyby mohol sledovať jedine Sasuke.
Lee sa s ľahkosťou vyhýbal vodcovým útokom. Za chvíľku bol na mieste boja len prach a úplne sa obaja stratili pozorovateľom z dohľadu. Lee trafil vodcu do tváre a ten letel do najbližšej budovy.
„Už rozumiem, všivák!“ zasmial sa Sasuke. Spustil Raikiri a trafil bleskom do okolostojacich. Vtom sa na Sasukeho vrhol dav nepriateľov. Vybral svoju katanu a zaútočil na nepriateľov. Lee zastal vedľa Sasukeho. Pozrel Sharinganom Leemu do očí.
***

Lee stál v bielom prázdnom priestore. Oproti nemu stál Sasuke.
„Kde to sme?“
„U teba v hlave.“
„Vždy ma udivuje sila Sharinganu,“ Sasuke ignoroval Leeovu poznámku.
„Potrebujem niečo vedieť. Odkiaľ si vedel, že je ich vodca najlepší v taijutsu?“
„Sanbi nám predal odkaz od Naruta. Tento klan je vedľajšia vetva Uzumaki klanu, ktorý mal byť už dávno v pase. Ich vodca je nositeľom kekei genkai, ktorú má v podobe šiesteho zmyslu.“
„Viem,“ chladne dokončil Sasuke, „a presne ti aj poviem, ako funguje. Keďže ešte nemám nahromadenú chakru, bojoval som s ním na boj zblízka. V taijutsu nie som taký dobrý ako ty, takže to na chvíľu nechám na teba. Nezaráža ťa, že klan sa len tak prizerá?“
„Nejako som sa nad tým nezamýšľal.“
Sasuke si otrávene vzdychol: „Keď ste bojovali, rozvíril sa prach. Vďaka nemu sa znemožnil pohľad na vás, ako bojujete. Vodca Denki sa napája na zrak okolostojacich a vďaka ním vidí všetko dookola. Musel som si to overiť, preto som sa len prizeral. Keď som zrazil svojim raikiri napravo stojacich, ich vodcu to úplne oslabilo.“
„Takže plán je?“
„Zneškodniť všetkých nepriateľov!“ Lee prikývol.
„Nesmieme prehrať, Sasuke. Nesmie získať tvoje oči. Naruto s týmom zajali klan pár metrov od jaskyne, kde sa nachádza Kyuubi. Pripravovali tam teleportačnú pečať. Chcú ovládnuť démonov a potom aj svet. Nastane opäť vojna!“
„Len rob, v čom si najlepší, zvyšok nechaj na mňa!“

***

„Ja neprehrám!!! Tvoje oči budú moje!!!“ vrieskal na Sasukeho starec.
Na Sasukeho zaútočila dlhovlasá dievčina. Útočila na neho taijutsu, ale po chvíľke sa mu zdalo, akoby slabol.
„Ty mi vysávaš chakru?“ v duchu si zahrešil. Mal to predvídať. Už rozumel, prečo sa jeho chakra tak pomaly dobýja. Všetci sú so všetkými spojený.
„Tvoja chakra je tak chutná,“ zažmurkala dlhými mihalnicami. Vtom sa proti nemu postavila a dvihla ruku. V dlani jej začala rotovať chakra, až sa zmenila na rasengan, podobný ako má Naruto.
„To nie je možné!“ nechápavo na ňu zízal. Zapol svoje raikiri a obaja sa oproti sebe rozbehli. Vtom ale Sasuke ucítil rýchlo blížiacu sa chakru. Pozrel nad seba a prekvapene zastal. Sledoval, ako medzi neho a Uzumaki slečnu dopadá bielo modrý slimák v ľudskej veľkosti. Keďže dievča nezastalo a dobehlo na miesto dopadu, slimák dopadol presne na ňu. Ozvalo sa len prasknutie kostí a Sasuke predychával danú situáciu.
„Katsuyu-sama? To vážne? Tá malá...“ nestihol to ani dopovedať a už pred ním stál ďalší protivník, „Ďalšia žena,“ otrávene vzdychol. Tá len celá sčervenela a rýchlo si upravila vlasy.
„Si ten najkrajší chlap, akého som kedy videla,“ Sasuke ju doslova zostrelil svojim Raikiri a otočil sa ku Katsuyui.
„Keď si tu ty, musí tu byť aj ona, že?“ naštvane vyvreskoval na slimáka.
„Je so Sanbim. Vieš, že korytnačke to chvíľu trvá, bude tu o chvíľku.“
***

Ďalej už nerozmýšľal. Nevnímal nič dookola. Keď dobehol k obrovskému démonovi zastal. Naskytol sa mu pohľad, ako Sakura na obrovskom chrbte démona bojovala s dvoma nepriateľmi. No len čo ho zbadala, zamávala na neho: „Sasuke-kun...“
Vtom jeden z protivníkov využil jej nepozornosť a vrazil do jej hrudníka kunaj.
Sasukeho oblial pot. Sakura. Jeho dieťa. Úplne zmeravel. Nemohol sa nadýchnuť. Čo sa to deje? Musí to byť sen!
„Moje dieťa!“ plakala Sakura.
Keď ju protivník chcel trafiť druhýkrát, neváhal ani sekundu a vyrazil oproti nej.
„Musím to stihnúť!“ reval na seba. Vyskočil na chrbát Sanbiho, vtom ale dobehla Karin, strčila Sakuru a hodila sa do rany. Protivník ju trafil priamo do brucha. Sasuke sa k protivníkovi premiestnil, zlomil mu väz a stihol ešte zachytiť obe ženy, kým sa nevládne zložia na zem.
Sasukemu bilo srdce ako o život. Nerozumel, čo sa stalo. Ako mohol niečo také dopustiť. Budúca matka jeho dieťaťa lapala po dychu, zatiaľ čo Karin, jeho bývalá partnerka z týmu TAKA, sa dusila vlastnou krvou.
„Sasuke, stihla som to?“ zisťovala Karin.
„Stihla,“ ubezpečoval ju.
„Nech ma Sakura uhryzne! Rýchlo, Sasuke!“
„Nie, zachráň sa ty, Karin!“ Sasuke nechápavo sledoval na ženy, ako sa hádajú.
„Ide o Sasukeho dieťa! Dieťa! Rýchlo, Sakura!“ vrazila jej do úst vlastnú ruku a Sakura poslušne zahryzla. Cítila, ako sa jej rana bleskovou rýchlosťou uzdravuje.
„Myslím, že to by tvoje dieťa malo zachrániť,“ povedala chrapľavo. Sasuke len nemo pozeral pred seba. Miešali sa v ňom pocity. Radosť, že je Sakura a dieťa v poriadku a zároveň obrovský hnev, že ho Sakura nepočúvla.
Chvíľku na ňu len chladne zazeral. Bez slova nastavil ruku ku démonovi.
„Čo to robíš, Uchiha!“ hromovo zreval Sanbi.
„Požičiaš mi chakru!“ keď jej z neho vytiahol dostatok, vedel, že musí ukončiť boj a že sa musí vrátiť k Leemu.
„Sanbi, nechávam tie dve na teba!“
***

Keď sa vrátil na miesto boja, pomocou Amaterasu rozdelil vodcu od jeho klanu. Keďže predtým odkopíroval premiestňovaciu pečať od vodcu, využil ju na Leeho, aby ho teleportoval ku Sakure. Vo vnútri teritória zostal len on a vodca.
„Musím povedať, že na začiatku si pre mňa bol celkom úctyhodný súper. No, každé jutsu má svoju slabinu, že? Tvoja slabina je samota. Pre mňa je to celkom bežný pojem. Samota je moja súčasť. Ešte predtým, než ťa zabijem, chcem vedieť, prečo si tak bažil po deviatich démonoch?“
„Nie je to jasné? Chcem ovládnuť svet!“
„Ale prečo?“
„Nie je to jasné? Moje kekei genkai mi umožňuje vidieť to, čo vidia iní, tí, čo sú so mnou pokrvne spätí. Ale ak by som ovládol svet, svet by mal jedného vodcu a jedného, kto by riadil všetko.“
„Aha,“ Sasukemu sa zastavoval rozum pri tejto nezmyselnosti.
„Aj ty si bažil po moci, nie sme zas takí rozdielni. Pridaj sa ku mne, Sasuke. Nechám ti oči a spolu môžeme ovládnuť svet.“
„Máš pravdu!“
„Naozaj?“
„Sme si podobní,“ pozrel na vodcu, „a práve preto urobím správnu vec. Nezabijem ťa, urobím ti niečo horšie.“
Aktivoval svoje ľavé oko a vytvoril portál hneď za svojim protivníkom. Skôr, akoby sa stihol premiestniť sa premiestnil pred neho, čo nečakal a štuchol ho priamo do stredu portálu. Keď zavrel portál, všetci rázom prestali bojovať. Zostali nemo stáť a obzerali sa dookola. Sasuke stiahol čierny plameň a celkom nerozumel, čo sa deje. Všetci sa Sasukemu naraz uklonili.
„Vodca, vodca, vodca!!!“ ozýval sa hlasný dav.
Jeden z protivníkov vystúpil z radu: „Keďže bol náš vodca slabý a porazili ste ho, stávate sa oficiálne naším novým vodcom, Sasuke-sama,“ Sasuke prekvapene zazeral na dav, ktorý ospevoval jeho meno.
„Toto nemá úroveň,“ otrávene civel na Sasukeho Shikamaru, ktorý sedel v tureckom sede na streche.
Sasuke ignoroval dav a kráčal na miesto, kde sa nachádza Sanbi. Sakura už pomaly zliezla z obrovského démona. Pribehla ku Sasukemu a hodila sa mu do náručia. Ten sa od nej odtiahol a prísne na ňu pozrel: „Žiadal som ťa len o jedno.“
„Ale Sasuke-kun...“ ten len pozrel na Sanbiho, podišiel k nemu, chytil sa ho a obaja rázom zmizli.
***

Po tom, čo sa Sasuke vyparil aj so Sanbim, prešli tri dni. Vesnica sa pomaly postarala o svojich zranených a začala realizovať opravy škôd. Partia z Konohy sa pomaly chystala na návrat domov. Sakura ale odmietala odísť, kým sa Sasuke nevráti.
***

Sasuke vrátil Sanbiho na pokojné miesto v jazerách, kde sa spojil spolu s Narutom a podal mu informácie o celom útoku klanu. Neostávalo mu nič iné, len sa postarať o pozostalý klan, po tom, čo sa stal jeho vodcom. Skôr sa do Konohy vrátiť nemôže. Musí sa teda vydať na more a nájsť nový domov pre klan a zariadiť mu nového vodcu, ktorý sa o klan postará.
***

Sakura sedela zabalená v teplej deke, na lavičke, na kraji ulice. Chladný letný vánok jej vial do tváre. Pozerala na nebeskú oblohu a spln mesiaca. Pohľad by bol nádherný, keby jej nepripomínal tú noc, kedy Sasuke opustil Konohu. V kútiku duše dúfala, že tento krát to bude iné.
„Prečo nespíš,“ chladne poznamenal Sasuke, ktorý prechádzal ulicou okolo nej. Sakurine oči sa stretli s tými jeho.
„Čakala som ťa, či sa ešte vôbec vrátiš...“ nadýchla sa, „tak trochu déjá vu, nemyslíš?“ Sasuke neodpovedal, zastal a pozeral na ňu: „Modlila som sa, aby som si to len zle vysvetlila, ale cítim, že chceš znova odísť. Rozmýšľam, čo spraviť, ak tadiaľto naozaj prejdeš, s tým, že ma opúšťaš,“ pozrela na svoje ruky, ktoré objímali vypuklé bruško, „mám kričať, mám odpadnúť, mám predstierať bolesť brucha... Alebo ťa mám len nechať odísť? No, na druhú stranu, nemôžem od teba chcieť, aby si robil, čo chcem ja. Nemôže ťa nútiť byť otcom, ak to sám nechceš.“
„Ty si nič nepochopila!“ schladil ju.
„Myslíš? Nesprávaš sa tak!“ postavila sa.
„Musím odísť, aby ste boli v bezpečí!“
„Aha, tak ty si sa rozhodol, že ja budem v bezpečí, keď ty odídeš, správne? Počúvaš sa vôbec? Myslíš, že toto by urobil Itachi alebo ktokoľvek z tvojho klanu? Utiekol by pre jednu nehodu? Žijem, dýcham a rovnako aj naše dieťa,“ Sasuke zaťal zuby.
„Skoro si prišla o život!“ zvreskol na ňu.
„Naozaj? Ty sa na všetko pozeráš len z jednej strany. Napadlo ťa vôbec, že sa to všetko stať jednoducho muselo?! Ty a Karin, to bol nedoriešený vzťah!“
„Čo prosím?“ neveril vlastným ušiam.
„Z tvojej strany možno nikdy nič nebolo, ale čo ak sa to všetko muselo udiať, pre Karin. Vezmi, že sa predo mňa bezhlavo postavila, aby ochránila mňa a tvoje dieťa. Nerozmýšľala nad tým, či ju to zabije alebo nie. Ona to potrebovala a dala šancu nášmu vzťahu. Bola ochotná zomrieť pre naše dieťa a ty chceš len tak odísť? To ty si nedal nám dvom šancu, Sasuke!“ sklopil zrak. Prešiel okolo nej k lavičke, posadil sa, oprel sa a pozeral na hviezdnu oblohu. „Viem, na čo myslíš, že ak o nás prídeš, tak to nezvládneš,“ Sasuke prekvapene pozrel na Sakuru, „čo sa čuduješ, poznám každý tvoj pohľad. Niekedy sme spolu inak vôbec nekomunikovali. Len pohľadom,“ usmiala sa, „naučila som sa čítať z tvojich očí, Sasuke. Ty, ja a naše dieťatko, môžeme byť rodina, ale musíš to sám chcieť,“ svoju ruku položila na Sasukeho, „ alebo môžeš dnes odísť. Tento krát nebudem kričať.“
„Neviem, čo mám robiť,“ pozrel na Sakuru, „opustiť teba a to malé mi prišlo ako najlepšie možné riešenie. Chcem, aby ste boli v bezpečí. Vždy po mne pôjdu.“
„Nezabúdaj, že pôjdu aj po nej a ja ju sama neochránim,“ ukázala na bruško.
Sasuke prestal vnímať: „Po nej?“ vystrašene pozrel na jej brucho, „Myslela si po ňom,“ zdôraznil.
„Nie, ako si počul, po nej,“ zasmiala sa nahlas, „cítim, že je to dievčatko.“
Sasukeho oblial pot. Sakura nerozumela jeho reakcií: „Nemáš to ešte potvrdené, však?“ uisťoval sa.
„Čo by bolo zlé na tom, keby to bola ona!“ urazene podotkla.
„So ženami je to vždy ťažšie, najprv nevedia čo chcú, potom chcú všetko na raz, v zapätí zase nechcú, sú otravné a,“ Sakura namrzene zazerala na Sasukého. Ten, keď si to všimol spustil smiech. Sakure sa rozbúchalo srdce. Takto ho ešte nikdy nevidela. Samozrejme sa nemôže tváriť prekvapene, aby nepokazila tento božský moment. Došlo jej, že sa rozhodol. Zostáva s ňou a s ich malým nenarodeným bábätkom.
„To si o nás ženských myslíš? Nezabúdaj, že som bola v týme 7 sama ženská a poviem ti, niekedy mi tá vaša mužská rivalita pekne liezla na nervy. Neviem, či s malým Uchihom by to nebolo komplikovanejšie,“ Sasuke sa k nej otočil.
„Uvidíme,“ nadýchol sa, „nevadilo by mi, keby to bolo dievča, ale chcem, aby bolo tak silné, že porazí dieťa Naruta,“ Sakura sa hodila Sasukemu okolo krku a silno ho objala. Nikdy nebola šťastnejšia.

***KONIEC***

Poznámky: 

Najprv, by som chcela všetkým zapriať "šťastný nový rok 2017", rovnako celej Konohe.cz a všetkým čitateľom. Aby bol rok 2017 lepší, ako ten minulý.
Dopracovala som sa úspešne k poslednému dielu FF 699 s pekným záverečným číslom 7, ako tým 7 Laughing out loud a to som ani nemala v pláne, čo som veľmi, veľmi rada, dúfam, že sa vám aj posledná časť bude páčiť, chcem sa všetkým poďakovať za komentíky a za bodovanie.
PRIPRAVOVANÉ
Už mám premyslenú ďalšiu sériovku FF o novej generácií, ktorú by som chcela vydať koncom tohto týždňa, takže sa rozhodne máte na čo tešiť.

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2017-01-16 21:51 | Ninja už: 4195 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise N: Ten klan Denki je dobře trhlý Laughing out loud Aspoň si Sasuke bude moci vyzkoušet někomu velet, i když... asi z toho klepne obě strany. A moc se mi líbí ta závěrečná čás. Dalo se sice čekat, že série dopadne dobře, ale je to hezky procítěně napsané. Zkrátka pozitivní Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2017-01-05 11:54 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

I tobě též vše nej do tohoto roku. Smiling
To byl teda nervák, to ti povím. Eye-wink Jinak gratuluji k ukončení série. A budu se těšit na další tvůj počin, který jistě bude stejně napínavý jako byl tenhle. Smiling
Opravdu se mi série líbila, měla spád a spoustu věcí by to vysvětlovalo. Jen tak dál. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Pá, 2017-01-06 12:20 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem veľmi pekne Smiling a ďakujem veľmi pekne za každý tvoj povzbudzujúci komentár Smiling verím že vás nesklamem Smiling

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2017-01-04 21:14 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

„Si ten najkrajší chlap, akého som kedy videla,“ Sasuke ju doslova zostrelil svojim Raikiri. Ach, ach, jak snadno se může mužům zajídat ženský obdiv a jak snadno se mohou rozdurdit xD
Tak nakonec došli porozumění Smiling Taktéž přeji všechno nejlepší do nového roku a ať se daří s další sérií Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Pá, 2017-01-06 12:19 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem veľmi pekne za povzbudivý komentárik Smiling veľmi si toho vážim Smiling

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru