Cimrman v Narutu aneb Naruto v Cimrmanovi
Orochimaru: Ve Skryté Listové by chtěl žít každý. Kromě mě, teda.
Asuma: Já jsem s Choujim hovořil. On tu byl. A seděl tam, jak sedíš ty, ty, ty a ty. Tady všude seděl.
Hiashi: Ukaž lidem čelo, Neji.
Sai: Drazí, jsem malíř.
Jiraiya: Erotika, erotika, proč se nás tak mocně týká?
Orochimaru: Mám nový vynález! Bezbolestné kleště!
Gaara: A nejhorší jsou Akatsuki! Ty potvory vám vlezou všude a strašně rychle se množí!
Sasuke: Shimura Danzou je politická mrtvola.
Sarutobi: Hashiramovou představou chuuninské zkoušky byli všichni nadšeni, ale nikdo se nechtěl zkoušky zúčastnit. Většinou ze zdravotních důvodů.
Jiraiya: V místě, kde nebylo žen, pobyl jsem nanejvýš den.
Jiraiya si dělá poznámky: Co kdybychom přeskočili dětství a vzali to až od prvních sexuálních zkušeností?
Morino při zadávání otázek na chuuninské zkoušce: Ale tady vlevo – a to je zajímavé – tady vždycky seděj blbci! Já nechápu, proč se stahují zrovna do těhle míst...
Ameyuri o pronásledování ninjů: On, ninja, je dobrý běžec. Ale nevydrží.
Hidanova poslední slova: Po mně přijde jiný, a to bude sekáč, pánové! Ne jako já! Ten už se nezakecá!
Iruka ke svým studentům: Všechno tato jutsu mají jedno společné – jsou nezapamatovatelná.
Hashirama při boji se Sarutobim: Mrzí mě to, ale té lípy se nevzdám!
Omoi k Ameyuri: Výměna mečů!
Mizuki po útěku z vězení: Celou dobu jsem žil o suché rýži. Jenom o tanabatě nám vždycky přinesli jabko. A druhý den, podle vězeňského řádu, jsme ho zase museli vrátit!
Orochimaru: Juugo u mě začínal jako řadový vězeň...
Obitova reakce na Kakashiho sharingan: To je dobrý, já to oko znám.
Obito ke Kakashimu: Zavři oko a spi!
Shikamaru po boji s Temari: Blondýnky něžné...
Gai k Rockovi Lee: Znal jsem nějakého Bruce, nejsi ty jeho syn?
Naruto ke Kibovi: Navrhuju sníst psy.
Kakashi o technice problesknutí: Jdu na sever... A už jdu na jih!
Zetsuovo hlášení: Gaaru oživují chvíli po vyjmutí démona, čímž jeho souboji s Deidarou ubrali na efektu a diváky vysloveně zklamali.
Jiraiya před Narutovým tréninkem: Tebe jsem si musel vzít jako takový melouch, naštěstí mám tady kousek jednu silnou erotomanku, těžký případ.
Hidan nad hromadou pobitých nepřátel: Tak se mi to líbí! Na bojišti má bejt živo!
Orochimaru: ... nebo, to už mě vážně štve, když u převleku za Kage chybí klobouk! To pak lidi nemůžou brát vážně!
Kidoumaru: My se v každé vesnici rozhlížíme, kde by se takovej klobouk dal šlohnout, ale nikde ho nemaj a kde ho maj, tam si ho hlídaj.
Debata o Sakonovi s Ukonem.
Orochimaru: A dvojčata se navzájem jen škrtily.
Kabuto: Škrtila.
Orochimaru: Když nespaly, tak se škrtily!
Kimimaro: Ale byly roztomilá...
Orochimaru: To jste nečekali, že se vrátím, co?
Suigetsu: Já teda ne...
Naruto obhajuje před Sasukem svůj nárok na Sakuru.
Naruto: Sakura dobře ví, že ona a já...
Sakura: Dals Hokage hlášení?
Naruto: Dal. My na sebe myslíme už od dětství...
Sakura: Dal sis ramen?
Naruto: Dal. Kdyby žil Sarutobi-sama, tak by našemu svazku nebránil.
Sakura: Dals chryzantémy na jeho hrob?
Naruto: Dal. A upozorňuju, že se se Sakurou máme už léta rádi!
Sasuke: Vidíte, a teď se po letech vrátím já a je konec!
Sarutobi: Každý tým bude mít dva členy.
Tsunade: A není to málo, Sarutobi-sama?
Morino vyslýchá Jiraiyu.
Morino: Jméno?
Jiraiya: Jiraiya.
Morino: Povolání?
Jiraiya: Ero-sennin.
Morino: To musí být zajímavá práce.
Jiraiya: Mě to baví.
Sazami: Věřte, že jsem byl odsouzen nevinně!
Naruto: Jestli jsem si to nemyslel? Nevinný člověk se pozná na první pohled.
Kiba: No jo, hned jak jste se před náma poprvé objevil, řekl jsem si - justiční omyl!
Izumo se baví s Kotetsuem.
Izumo: No ano, to je osud vrátných, věčně sám. Já jsem taky doufal, že se tu jednou zastaví nějaká hodná, hezká, věrná, milující cestující...
Kotetsu: Pracovitá, chytrá, vařit by uměla, vrhat shurikeny by uměla...
Izumo: Ano, přišla mi sem jedna, měla všechno jak jsme říkali.
Kotetsu: Hezká, hodná?
Izumo: Ano, jenom jedna věc jí chyběla.
Kotetsu: Vaření?
Izumo: Shurikeny.
Akatsuki se seznamují s Deidarou.
Tobi: Vy nejste ona, vy jste on? Vy nejste Deidara, vy jste... Deidara?
Zetsu: To jsou věci! Sasori, máš utrum, co?
Sasori: Ale proč? Mně to nevadí.
Záznam z mise ve Sněžné:
Dnes byl vydán zákaz hovoru o katonu, Skryté Písečné, ohnivých jutsu a tak podobně... Mezi týmem panuje ticho, jenom onehdy jsme se tajně slezli pod deku a vyprávěli si o požáru sídla Hokage.
A kde je dnes většina postav? Jsou na malinách...
Já vím, měla bych to přestat sledovat, už mi z toho hrabe... Kdo chce víc, nechť pokračuje operetou
Cimrman je boží víc takových dílek by to chtělo
Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.
Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/
U Sasukeho by se spíš hodilo: Hokage Danzou Shimura je politická mrtvola.
Ale jinak úžasné
http://images5.fanpop.com/image/photos/30900000/Asura-asura-kishin-demon...
http://147.32.8.168/?q=node/109686
jo jooo, starý dobrý Jára Cimrman jsem ráda, že je tu někdo takový magor do Cimrmana jako já
Taky jsem nečekala, že tu je tolik věrných příznivců tohoto zneuznalého génia
FF
Největším světovým spisovatelem, vynálezcem, malířem, fyzikem, lyžařem a filozofem za posledních sto let byl český velikán Jára Cimrman. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
SVATÁ PRAVDA
Nezapomeň na vynález dvoudílných plavek. Kde by svět bez tohoto byl?
http://images5.fanpop.com/image/photos/30900000/Asura-asura-kishin-demon...
http://147.32.8.168/?q=node/109686
Opravu se ti to povedlo! Tvůj humor mě okouzlil
Morino: Povolání?
Jiraiya: Ero-senin.
Morino: To musí být zajímavá práce.
Tak u toho už jsem umírala smíchy!
Super jednorázovka!
Veškerý humor si nároku úžasný pan Cimrman (a ti, co ho dnes hrají...), já se jenom přiživuju Koneckonců, někdo to udělat musel.
FF
Úžasný, lidi jako ty se musí cenit :3 Prostě dokonalost sama, nebyla chvilka, aniž bych se nesmála, už jenom u těch jmen mi cukaly koutky
hAnko - Taky super
Kakashi&Kami
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru
Kdepak Naruto, ale jmelí! Co se ho letos na stromech urodilo!
Díky za povídku, musím si hned nějakého Cimrmana pustit.
Morino při zadávání otázek na chuuninské zkoušce: Tady je to samej debil nebo blbeček. No jen se na to podívejte! Debil, blbeček, debil, blbeček, debil, blbeček... Jenom támhle vzadu, to je výjimka, dva blbečci vedle sebe.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Správně! Jsou to tupá, deprimovaná hovada!
FF
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Naprosto luxusní!!!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Dokonalé! Vážně jsem se zasmála, opravdu povedené.
Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD