manga_preview
Boruto TBV 13

Akatsuki a kámen osudu-05 konec tréninku, začátek misí

blll.jpg

„Tobi, teď nemysli na to, že máš hmotné tělo a pomocí chakry se zanoř do země,“ řekl Zetsu/Itachi a Tobi/Zetsu se snažil udělat to co mu řekl, ale když se mu do země propadla noha tak se vylekal a utekl do lesa.
„Černá půlko asi to bude složitější, než sem si myslel,“ oznámila bílá část, která ovládala Itachiho tělo, ale černá část se neozývala.
„Tak si mlč! Já Tobiho najdu sám!“ rozkřičel se na sebe a běžel ho hledat do lesa.

„Takže..teda….no,“ koktal nervózně Pein/Tobi.
„Šéfe, jsem Uchiha, takže umím oční techniky používat a co sem se tak dozvěděl, tak se dá rinnegan probudit z mangekyou sharinganu, tudíž je to oční technika mého klanu,“ uzavřel to a chtěl odejít, jenže šéf ho chytil za ruku a strhl ho zpátky.
„Nikam nejdeš! Jednou jsem vůdce, takže když jsem přikázal, že se bude trénovat, tak se bude trénovat!“ nadával mu.
„Fajn, tak co mám udělat?“ odvětil sklesle Itachi.
„Vyzkoušej si Banshou Tenin, pomocí něho sem přitáhni támhle ten kámen,“ řekl nakonec.
„Dobře,“ Itachi/Pein natáhl ruku, kterou mířil na velký kámen. Po chvíli se kámen pohnul a jak se blížil, tak trefil vůdce do hlavy a on omdlel.
„Splněno, já se jdu koukat na televizi, tak zatím,“ smál se a odešel do sídla.

„Kisame, během toho co jsi v mém těle, tak se budeš pravidelně modlit k Jashinovi-sama. Je ti to jasné?“ hrozil mu Hidan/Deidara pěstí před obličejem.
„Klidně budu dělat ty pit*mé rituály, jen mě nemlať,“ bránil se.
„Jsem rád, že to chápeš,“ usmál se Jashinista v umělcově těle.
„A jak mám ten rituál provádět?“ zeptal se po dlouhé odmlce.
„Bodneš se do břicha nebo někam jinam, hlavně z tebe musí téct krev. Pak na zem nakreslíš kruh a v něm trojúhelník a do něj si lehneš a přibližně dvě hodiny do sebe budeš bodat,“ popisoval mu zasněně.
„Ale to mě bude bolet,“ protestoval Kisame, ale pěst u jeho obličeje mu dala jasně najevo, že to nikoho nezajímá.
„Ty de*ile, tou bolestí uctíš Jashina-sama. A pokud budeš bojovat, tak nejdřív spolkni krev nepřítele a pak udělej rituál a na to ti poslouží můj miláček,“ vysvětlil a dal mu svojí červenou kosu.
„Chápu,“ kývl na srozuměnou.
„To je dobře, protože teď mi předvedeš, jak jsi to pochopil,“ usmál se ďábelsky Hidan/Deida a jemu přeběhl mráz po zádech.
„C-cože? Na kom?“ začal zmateně koktat.
„Buď na zajatci A nebo B, tak kterého z nich si vybereš?“ Jashinista ustoupil a umožnil Kisamemu/Hidanovi pohled na zajatce.
„Ani jednoho!“ zakřičel tvrdohlavě a chtěl utéct, ale Hidanova slova, která vyházela z Deidarových úst ho zarazila.
„Tak si běž, ale v tom případě zabiji zajatce C,“ vytáhl z kapsy rybu a chystal se jí zabít.
„Né! Dobře, vyhrál jsi. Já obětuji zajatce B,“ odpověděl se slzami v očích Kisame v Hidanově těle.
„Tak do toho,“ usmál se a podal mu vodítko, na jehož konci byl malý bílý králíček.

„Deidaro, mám pro tebe špatnou zprávu,“ oznámil mu Sasori/Kakuzu.
„Jen do toho mistře Sasori, Hidan mi náladu zničil už včera,“ povzdech si.
„Budeš si muset vymyslet způsob, jak bojovat, protože ti svoje loutky nedám,“ oznámil mu mistr.
„A proč?“ nechápal nyní červenovlasý blonďák.
„Protože jsou umění a ty umění nepoznáš a zničil by si je.“
„Umění je výbuch a ne kus dřeva!“
„Umění je dlouhotrvající!“
„Umění je pomíjivé!“
„Nepoznáš umění ani kdyby tě praštilo do obličeje!“
„Já umění poznám, to vám by muselo bouchnout před obličejem!“
„Tak mi pojď dokázat, že ty tvoje bombičky jsou lepší umění!“
„A jak, když jsem ve vašem těle!“
„Třeba já svoje umění můžu používat i v tomhle těle!“
„Tak proto mi nechcete půjčit své loutky?!“
„To taky, ale hlavně protože nepoznáš umění!“

„Tady máš příručku origami,“ usmála se Konan/Kisame a podala ji Kakuzovi/Konan.
„Dík a co budeme dělat místo tréninku?“ otázal se.
„Jelikož jsi v mém těle, tak budeš i dělat domácí práce,“ usmála se a on zalitoval, že se vůbec ptal.
„Každé ráno připravíš všem členům snídani, v poledne oběd a večer večeři. Každý den budeš prát prádlo, ale buď si vědom, že budou všichni proti. Úklid sídla zase bude rozdělovat Pein. Máš nějaké dotazy?“ zakončila to.
„Ani ne, jen co mám vařit?“ zeptal se nakonec Kakuzu/Konan.
„Co budeš chtít, v poličce nad sporákem je spousta kuchařek,“ odvětila a odešla.

o 5 hodin později

„Porada!“ ozvalo se celým sídlem.
„Co dop*dele chce? Jako bychom neměli už tak dost práce,“ nadával cestou Hidan/Deidara.
„Mlč a sedni si!“ zakřičel naštvaně vůdce.
„Jé šéfe, už jste se vzbudil?“ ušklíbl se Itachi/Pein.
„Jo a s tebou si to vyřídím později!“ křičel pořád.
„Za to si můžeš sám, tak v čem je problém?“ bránil se Itachi/Pein.
„To je jedno. Jste tu všichni?“ změnil téma.
„Jo,“ ozvalo se sborově.
„Tak kde je Kisame?“ rozhlížel se šéf.
„Dává oběť Jashinovi-sama,“ ušklíbl se Hidan/Deidara.
„Tak pro něj dojděte!“ rozkázal boss.
„Nikdo ho rušit nebude!“ vstal rozzuřeně Jashinista a v ruce si připravoval jílovou kuličku.
„Do toho Hidane, přesně tak jak jsem tě to učil!“ křičel nadšeně Deidara/Sasori.
„T-to je v pořádku, u-už jsem tady,“ oznámil zelený Kisame/Hidan a sesunul se k zemi.
„Co se mu stalo?“ ptala se zmateně Konan/Kisame.
„Vždyť jsem říkal, že odevzdával oběť,“ kroutil hlavou Hidan.
„To prováděl tu zdlouhavou blbost, kde někoho obětuje a pak do sebe bude bodat?“ protočil oči v sloup Kakuzu/Konan.
„Přesně tak,“ přikývl hrdě.
„A koho obětoval?“ ptal se Sasori/Kakuzu.
„Jednoho bílého králíčka,“ odvětil.
„Vnímejte!“ roznesl se po místnosti Peinův hlas.
„Co zas?!“ zakřičeli na něj všichni.
„Chci vám něco důležitého sdělit a rozdělit vám mise,“ vysvětlil.
„Tak mluv, nemáme na to celý den, musím taky vařit večeři,“ pronesl Kakuzu/Konan a všichni se začali smát, že zrovna on bude vařit.
„Takže zjistil jsem, že v jeskyni poblíž Konohy je svitek, kde by mohlo být napsané, jak se vyměnit zpátky,“ řekl.
„Super a kdo pro něj půjde?“ zeptal se Itachi/Pein.
„Pro svitek půjdou Hidan v Deidarově těle a Deidara v Sasoriho těle,“ oznámil jim šéf.
„Dobře,“ odsouhlasili oba dva.

„Tak a další mise. Kisame v těle Hidana a Sasori v Kakuzově půjdou vydělat peníze, takže zabijte někoho z bingo knihy. Konan v Kisameho těle a Zetsu v Itachiho půjdou získat informace, kde se nacházejí další jinchuuriki. A zbytek bude v sídle,“ rozdal mise Pein/Tobi a porada skončila.

Poznámky: 

Po delší době je tu další díl Smiling doufám, že se líbil a že to ještě někdo čte. Budu ráda za každý komentář a hvězdičku.

4.866665
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2014-03-27 17:05 | Ninja už: 4475 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Laughing out loud Nejlepší byl Itachi a Pein Laughing out loud Laughing out loud A Hidan je taky skvělý Sticking out tongue No, oni jsou skvělí vlastně všichni Laughing out loud Ty jsi skvělá Sticking out tongue

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, So, 2014-03-29 20:07 | Ninja už: 4456 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Moc, moc, moc děkuji Smiling jsem ráda, že se líbí Smiling

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Ne, 2014-01-19 18:24 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Páči sa mi to viac a viac, už sa teším na tie misie. Laughing out loud Priznám sa, že občas (často), som popletená, kto je kto, holt som zábudlivá. Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2014-01-19 19:31 | Ninja už: 4456 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuji Smiling no ono to je holt trošku víc zamotané

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2014-01-18 09:10 | Ninja už: 4409 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

To je skvělý Laughing out loud vsadím se že se na těch misích něco zvrtne Laughing out loud už se nemůžu dočkat dalšího dílu Laughing out loud

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, So, 2014-01-18 09:17 | Ninja už: 4456 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuji Smiling doufám že se ti průběh misí bude líbit Smiling

Obrázek uživatele Sasori-niichan
Vložil Sasori-niichan, Pá, 2014-01-17 16:42 | Ninja už: 4057 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Pěstitel rýže

tak o bylo super pls další díl

Kontraktoři musí uvažovat raconálně jinak nejsou ani lidé ani kontraktoři nejsou nic

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Pá, 2014-01-17 20:27 | Ninja už: 4456 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuji a pokusím se, aby byl další dílek co nejdřív Laughing out loud (ale jak se znám, tak to zase bude trvat věčnost Smiling )