manga_preview
Boruto TBV 15

Jiné a přesto stejné 24. díl- Úklid? co to je?

„Děláš si srandu, že jo?" ozvala se po chvíli ticha Tory.
„Jak se to vezme... Tak napůl."
„Jak napůl?" shodila si svítící vlasy do obličeje, aby nebylo poznat, jak se tváří.
„Tak dobře, spíš vůbec," přiznal Itachi a ušklíbl se.
„Proto jsi byl tak naštvaný, když jsem se seznámila s Jirayou?" nenechala ho ani odpovědět a pokračovala, „Měl jsi mi to říct."
„Já... nechtěl jsem abys..." hlas se mu zadrhl.
„Abych co?"
„No aby sis myslela že se mnou... jak to říct... musíš chodit?"
Konečně k němu zdvihla hlavu a on uviděl, že se jí lesknou oči.
„Ty pláčeš?" optal se něžně a pohladil jí po světélkující tváři.
„Ne nebrečím ty bl*ečku, mám rýmu a teče mi z očí," zahuhlala a vrhla se mu kolem krku a obličej zabořila do jeho trička. To ale po chvíli provlhlo a to Tory prozradilo. Itachi jí silně a zároveň něžně objal a obličej zabořil do jejích vlasů. Nikdo to nemohl, ale na tváři mu hrál úsměv.
Najednou zablikala žárovka, a potom se rozsvítila úplně.
„Jo!" ozvalo se hned z několika částí budovy.
„Ninjanet!" zavýskla Tory, „Jdu potrolit Jirayu." odtrhla se od Itachiho a běžela do jeho pokoje. Tam zapla noťas a netrpělivě přitom poklepávala prsty o jeho desku.
„Jirayo!" vykřikla, když přístroj konečně naběhl, „Už mám tu fotku!"
„Ukaž," vyzval ji. Tory vybrala z facebooku fotku, na které je Hidan s pěnou u huby jak jí nějaký plesnivý dort.
„Ale říkalas že jsi sedmnáctiletá holka,"
„A to taky jsem, ale ty jsi říkal že máš dvacet a jsi strašně sexy... z jistého nejmenovaného zdroje vím, že máš víc než padesát, máš bradavice a jsi strašný d***ař,"
„Já toho Naruta zabiju..."
„Kdo je Naruto?"
„Etoo... nikdo,"
„Tak sbohem," zaklapla svůj noťas a šla si lehnout za Itachim.
Ten si ji k sobě přitáhl.
„Itachi?"
„Ano?"
„Nemyslíš si o mě že jsem d*vka?"
„Ne opravdu ne, pravý princ se objeví až po několika žabácích," usmál se, chytil jí za bradu a políbil. Chvíli zůstala zkoprnělá, ale celkem rychle se z toho dostala a začala mu to vracet. Netrvalo dlouho a ti dva se v těsném obětí vášnivě líbali.
„Ty jsi ale fakt trdlo," ozval se po chvíli Itachi.
„Jo? A proč?" zeptala se zmateně a trochu se odtáhla.
„Takhle pořád měnit názor..." potřásl hlavou, ale potom se zasmál a znova se setkali v polibku.
„Pein všechny znova svolá- Ku*va! No do p*dele, to snad nemyslíte vážně!" Hidan vytřeštil oči a otevřel pusu tak hodně, že se Tory divila, že mu neupadla. „Co to tady děláte?!"
„Chmmm, beru si zpátky svoji žvýkačku," prohlásila suverénně Tory. Itachi se na ni podíval se zdviženým obočím a Hidan otevřel pusu ještě víc. O pět vteřin později jí došlo, co řekla.
„Kur*a, tak tohle jsem říct nechtěla..." poznamenala a zrudla. Hidan a Itachi dostali takový záchvat smíchu, že se začali válet po zemi, a to přišlo hodně divné Miře, která zrovna procházela kolem.
„Co to dělají?" zeptala se kamarádky, ta ale pořád seděla na posteli a tvářila se, jako by jí někdo pomalu požíral všechny živé buňky.
„Tak to bych do tebe neřekl," ozval se Hidan, ale potom se zase začal smát. Itachi ho nakopl a pomalu se začal uklidňovat. Vyčkávavě se podíval na svoji holku.
„Itachi!" zařvala mu zezadu do ucha Mira, až leknutím nadskočil.
„Co je?" otočil se na ni trochu otráveně.
„Co to tady děláte?"
„Tak se zeptej jí," pokývl hlavou k Tory a ušklíbl se.
„Tory?"
„Co děláme? Jdeme za Peinem, prý nás volá," odpověděla Tory, popotáhla a odběhla do jídelny.
Chvíli bylo ticho a nikdo se ani nehnul. Jako první se vzpomatoval Itachi, který se okamžitě vydal za Tory. Hned po něm Mira, ta se rozběhla pro Deidaru a Hidan tam zůstal stát dokud neuslyšel Tobiho hlas jak na něj volá. Radši se rychle zdekoval dolů.
Dole už byli Tory s Itachim, Konan, Kisame, Sasori, Zetsu a samozřejmě Pein. V závěsu za Hidanem dorazil Tobi a v zápětí i Kakuzu. Už se čekalo jenom na Miru s Deidarou a ti se dostavili asi po půl minutě totálně rozřechtaní.
„Jsme všichni? Fajn. Notebooky jdou pryč," začal Pein.
„Nee!" vykřikl Kisame a odběhl pryč.
„Proč?" zeptal se sklesle Itachi.
„Kdybyste mě jednou nechali domluvit, tak bych vám to třeba i řekl," vyprskl šéf a všechny je sjel obvinujícím pohledem. Mit a Deidara se rozesmáli.
„Takže, jdou pryč kvůli tomu, že je příliš snadné zjistit místo našeho pobytu. Dále s vámi není žádná řeč, nikdo nechce mise a všichni jsou pořád zalezlí u sebe. A taky se na nás napojil Orochimaru a teď ví o každém našem virtuálním kroku. Stačí?"
„Ne" ozval se kdo jiný než Tory
„A jaký máš důvod se mnou nesouhlasit?" optal se leader hraným milým tónem
„Ten že všechny tyto 'problémy' jdou celkem snadno vyřešit..." oponovala a pak šeptem dodala: "A navíc přece bych si zkazila svou pověst, kdybych s tebou souhlasila..."
Samozřejmě její šepot slyšeli všichni. Pein na ní upřel svůj vražedný pohled, Mira s Deidarou se znovu rozesmáli a ostatní to přešli úšklebkem.
„Tvoje námitky se neuznávají. Prostě vyhodíme kompy a tečka. Že já se vás vůbec na něco ptal," urazil se šéf a odpochodoval pryč. Mit a Deidara dostali další záchvat smíchu.
„Hele, vy dva, čemu se to ku*va smějete?!" obořil se na ně Hidan, který už dlouho nikoho pořádně neobětoval, a navíc měl bez počítače abstinenční příznaky, takže měl ještě horší náladu než obvykle.
„My?" zeptala se Mira vyděšeným hlasem.
„Jo," vypálil Hidan.
„Deidaro, čemu se to smějeme?" poprosila blonďáka o pomoc.
„Ehhh, smějeme se-" v tu chvíli Tory kýchla tak moc, až odletěla o kousek dozadu.
„Smějeme se Vjatoře," dokončil spokojeně.
Jeho sestra si ho změřila očima podlitýma krví, ale pak dospěla k názoru, že jí za to nestojí a odšourala se hledat kapesník.
Deidara s Mirou se znovu rozesmáli a vypařili se co nejrychleji to šlo.
Hidan pohledem propaloval zavřené dveře a kolemjdoucí Sasori z něho měl děsnou srandu, takže než se nadál už na něj letěla kosa a za ní v závěsu nesmrtelný. A tím začala dlouhá honička po celém Aka-sídle.
Když probíhali potřetí kolem Peina, který něco řešil s Kakuzu, leader zastavil Hidana a rozkřičel se co to provádí a co mu Sasori udělal, že se chovají jako malé děti.
Jejich hádku ukončilo až táhlé Konanino zavytí.
„Ona je vlkodlak?" zeptal se smrtelně bledý Hidan.
„Ne," odpověděl Pein a už běžel ke své druhé polovičce.
„Konan, co se ti stalo?!" volal už z dálky.
„Otevřela jsem dveře Kakuzova pokoje," odvětila slabým hláskem modrovláska a zhroutila se.
„Cože?" ozval se Hidan běžící hned za Peinem.
Leader mezitím doběhl ke Konan a podíval se co jí tak dostalo. Jeho obličej chytil zelenou barvu a bylo jasně vidět, že se hodně přemáhá, aby nezvracel.
Rychle popadl Konan a vytratil se pryč.
Za pět minut se zezdola ozval zvuk svolávající na další poradu. Ze všech pokojů se ozvalo brblání a nelichotivé nadávky určené Peinovi a z jednich dveří se ozvalo i přirovnání rozumu Peina k rozumu starého kozla. Ten si z toho nic nedělal a znovu zatroubil. To už se i začali otvírat dveře a do pěti minut byli všichni dole.
Tam se jim naskytl pohled na stále bledou Konan, která se ještě snažila vydýchat svůj zážitek a na naštvanýho Peina. No možná naštvaný je naštvaný slabé slovo.
Všichni si v tichosti posedali a čekali, co jim chce leader sdělit.
„Takže... jelikož se dnes stala velmi nepěkná věc... a to když šla Konan donést do Kakuzova pokoje čisté prádlo... Měl tam takový bordel (slušně řečeno), až z toho chudák Konan omdlela. To znamená, že určitě není jediný a vy si teď všichni půjdete uklidit..."
„Ukli-co?" vykřikla Tory, ale přes nastalou vřavu ji nebylo slyšet. Pár lidí si začalo rvát vlasy, někteří se rozhodli utéct někam hodně daleko, Tobi opakovaně vrážel do stěny vedle dveří a Deidara s Mirou se přestali smát.
„Máte na to týden!!" dodal ještě Pein a radši se vzdálil, když uviděl Hidana brousícího kosu.
„Mám nápad!" vykřikl najednou Kisame, což všechny překvapilo natolik, že zmlkli.
„Co kdyby každý uklidil pokoj někoho jiného? Bylo by to o hodně zajímavější," navrhl a prosebně si obhlédl přítomné.
„Proč ne," ozval se okamžitě Hidan, kterého už dlouhou dobu zajímalo, kam Kakuzu schovává peníze.
„Mi to nepříjde jako moc dobrý nápad," ohradila se Mira.
„Ne?" otočil se na ni Hidan, stále s naostřenou kosou na zádech, takže trefil do hlavy Tory, která sebou praštila o zem.
„Ne."
„Ne? Co to ku*va meleš? Vždyt to je jedinečná příležitost!" obořil se na ni a postoupil o kus blíž k ní.
„Ale já se toho rozhodně účastnit nebudu," odporovala dál Mit.
„A víš proč, Hidánku?"
„Ne to k*rva nevím..."
„Pro ty co mají menší bordel by to bylo nefér..."
„No jo ale ta příležitost..."
Chvíli si jenom vyměňovali pohledy, dokud to Mit nevzdala a rezignovaně pokrčila rameny.
„Tak fajn, ale stanovíme nějaká pravidla. Jako například to že úklid končí, až s tím majitel pokoje souhlasí, a taky si pokoje budem losovat..."
„Ne! Do p*dele, Mitoro, ty zkazíš každou srandu! Vem si příklad z Tory, ta zk*rveně krásně mlčí!" a ohlédl se na blondýnku, která pořád ležela na zemi a na čele jí nabíhala velká boule.
„Ehh... To si zasloužila," poznamenal do náhlého ticha Hidan a vrátil se zpátky k původnímu tématu: „Já jsem spíš pro, aby každý uklízel tomu, komu vběhne do pokoje jako první."
„No jo ale někdo jako já a Tory stále nevíme kde, kdo bydlí... Teda až na pár výjimek..."
„No o to to bude větší sranda..."
„Víš co? Budeme hlasovat. Každý má čas se rozhodnout než se Tory probere," sedla si na zem a upřená o Deidarovi nohy čekala, až se Tory probere...
Po asi deseti minutách se blondýnka konečně s trhnutím probrala a začala se nemotorně sbírat z podlahy. Mumlala si přitom něco o broucích.
„Takže kdo je se mnou?" zeptal se okamžitě Hidan. Sedm lidí zvedlo ruce.
„Ha!" obrátil se vítězoslavně na Miru.
„Etoo... Sasori?" jmenovaný zdvihl hlavu a tázavě se zadíval
„To, že souhlasíš s Hidanem ještě neznamená, že můžeš používat svou techniku loutek," mile se na něj usmála.
Sasori se zatvářil uraženě a techniku zrušil. Tři ruce šly okamžitě dolů.
„Takže je to asi na Tory."
Na to se všechny pohledy obrátily na blondýnku na zemi, která neměla o ničem ani ponětí…

Poznámky: 

Takže jsme tu s dalším dílem Laughing out loud
Omlouvám se že je pozdě Smiling ale teďka před vánocemi toho bylo celkem dost a já si pak ještě odjela na hory... Takže tímto se moc omlouvám...
zas nevím co jinak napsat takže děkujeme za každý koment i hvězdičku Laughing out loud a protože do nového roku už další díl nebude tak přeji hodně štěstí zdraví a všeho co se takto přeje do nového roku a doufám že tato blbost zůstane a budete ji číst i příští rok Laughing out loud :3

5
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dity žabule
Vložil Dity žabule, St, 2014-01-08 20:46 | Ninja už: 4126 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

fakt luxus! docela se těším, až se dozvím, co Tory řekne a jak to nakonec dopadne Laughing out loud A samozřejmě jako vždy - smíchy jsem se válela po zemi Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Ne, 2014-01-12 21:09 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

To, co Tory řekne stejně nakonec ne přímo dopsala Mira Sticking out tongue (Ale já to nechala na ní, takže si za to můžu sama Laughing out loud )
Děkujeme :3

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Kirin
Vložil Kirin, Pá, 2014-01-03 21:40 | Ninja už: 4085 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Recepční v lázních

Řeknu vám to takto...: Nemějte strach že když holky nebudou nějaký ten čas vydávat tak se nepracuje na tom že to vydají! Mit má trochu problém protože se občas vídáme a tím pádem ji zpacifackuju. Ale to jen v případě že se to nějak podezdřele protáhne. Tímto vám holky doporučuju jedno: vydávejte v co nejkratších úsecích nebo budete mít na svědomí moji smtr, protože by to moje psychyka nedala dohromady s další dosti psychyku drásající věcí (Mit sem o ní říkala...)

Jak zareagují dvě mladé kunoichi na příval nových informací? Bude pro ně těžké smířit se s osudem, který je pro ně připraven? Smířit se s osudem Předurčených? Dokážou svůj úkol dotáhnout do konce a bez úhony? Dokážou překonat všechny překážky? Pokuď chceš vědět víc tak tady to bude vysvětleno: http://147.32.8.168/?q=node/108335

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, So, 2014-01-04 22:07 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Mám takový nepříjemný pocit, že Mira se sice občas na dva - tři dny sekne, ale když něco takového udělám já, tak je to trochu na dýl Sad Sticking out tongue Ale neumírej! Já ti pohřeb neplatím, přece jsme se domluvily na tom, že se potkáme jako živoly, ty zrádče Sticking out tongue Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Kirin
Vložil Kirin, Pá, 2014-01-24 18:10 | Ninja už: 4085 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Recepční v lázních

Nakonec se potkáme nějakýho 8. nebo 9. května Eye-wink

Jak zareagují dvě mladé kunoichi na příval nových informací? Bude pro ně těžké smířit se s osudem, který je pro ně připraven? Smířit se s osudem Předurčených? Dokážou svůj úkol dotáhnout do konce a bez úhony? Dokážou překonat všechny překážky? Pokuď chceš vědět víc tak tady to bude vysvětleno: http://147.32.8.168/?q=node/108335

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, So, 2014-01-04 22:09 | Ninja už: 4137 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

xDDD Živoly xDDD To mi připomíná...můj ještě nezařízený blížící se pohřeb xDDD

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, So, 2014-01-04 22:09 | Ninja už: 4137 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

xDDD Živoly xDDD To mi připomíná...můj ještě nezařízený blížící se pohřeb xDDD

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, So, 2013-12-28 10:15 | Ninja už: 4137 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ano, komentář dávám strašně pozdě...Ale v úterý se mi to fakt z mobilu komentovat nechtělo a bylo by tam spousta chyb, takže komentuji až dnes...Já se u toho nemohla přestat smát... Laughing out loud

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, So, 2013-12-28 23:14 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkujeme Laughing out loud A lepší později, než vůbec :3

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, Pá, 2013-12-27 21:13 | Ninja už: 4253 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Tohle je dokonalá povídka Laughing out loud Nic podobnýho sem ještě nečetla, takže poklona za originalitu! Eye-wink Modlím se za to aby jste nepřestali psát!! Vážně super! Laughing out loud Už se těším na další díl ^_^

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-12-28 10:16 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Opravdu? Laughing out loud jsem totálně happy Laughing out loud
Taky jsem nic podobného Torynčiným nápadům nečetla Laughing out loud ale děkujeme Laughing out loud
No ještě pár nápadů máme Laughing out loud a myslím že ani jedna z nás si je nenechá utéct Laughing out loud takže ještě chvilku otravovat budeme Laughing out loud

Obrázek uživatele Katy...
Vložil Katy..., Čt, 2013-12-26 18:38 | Ninja už: 4083 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Tsunadin poskok

chudáci uklízečky to dopadne. Hlavně největší chudák bude uklízeč Kakuzova pokoje. Určitě má všude rozházené šitíčko Laughing out loud Jinak skvělý díl už se těším jak to bude pokračovat.

"Nevezmu své slovo zpět" to je má cesta ninji

Být shinobi neznamená bojovat ve válce. Být shinobi znamená, bojovat za své přátelé a proto nedovolím, aby mým přátelům někdo ublížil!

Kdo poruší pravidla a nařízení je považován za odpad, ale ten kdo opustí přátele je ještě horší špína.

Hokage není ten, kdo je všemi uznáván. Je to o tom že kdo je všemi uznáván se stane hokagem.

https://www.youtube.com/watch?v=veqyzr3PnAM

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-12-28 09:53 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

No dopadne no... Laughing out loud ani bych neřekla (fajn už nespoileruju...) Laughing out loud Děkujeme Smiling

Obrázek uživatele Chilly Nanuk
Vložil Chilly Nanuk, Út, 2013-12-24 13:19 | Ninja už: 4299 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Pěstitel rýže

Naprosto uzasne Laughing out loud valela jsem se smichy po stole. Uz se tesimna dalsi dil,jak budou uklizet Laughing out loud

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-12-28 09:41 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Děkujeme Laughing out loud No to já taky Laughing out loud

Obrázek uživatele Kirin
Vložil Kirin, Po, 2013-12-23 18:49 | Ninja už: 4085 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Recepční v lázních

hihihi... hahaha... muhahahaha Laughing out loud asi tohle by se dělo u nás doma kdyby tu nebyli rodiče Laughing out loud Eye-wink móóóc vydařený dílek. Mit jsem se ptala už nevím kdy a říkala že díl bude trochu později.. myslela sem že se udusím slzami Laughing out loud
Ano... Hidan a Tory vždycky zabijí Laughing out loud

Jak zareagují dvě mladé kunoichi na příval nových informací? Bude pro ně těžké smířit se s osudem, který je pro ně připraven? Smířit se s osudem Předurčených? Dokážou svůj úkol dotáhnout do konce a bez úhony? Dokážou překonat všechny překážky? Pokuď chceš vědět víc tak tady to bude vysvětleno: http://147.32.8.168/?q=node/108335

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-12-28 08:49 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Vážně? Laughing out loud aspoň vidíme co dovedou rodiče Laughing out loud Děkujeme Laughing out loud
Jasně ti dva no Laughing out loud

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-12-23 12:16 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

"Vem si příklad z Tory, ta zk*rveně krásně mlčí!" to ma dostalo Laughing out loud Laughing out loud A ešte niečo na začiatku...ja to hneď nájdem...á tu to je: „Ty pláčeš?" optal se něžně a pohladil jí po světélkující tváři. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Ako ja viem, že to mala byť pravdepodobne dojemná a romantická chvíľka, ale ta svetielkujúca hlava Laughing out loud
A potom tam bolo ešte kopu, kopu, kopu vtipných vecí, ale už nebudem azda vypisovať Laughing out loud Laughing out loud Proste, zabíjali ste to....zasa Laughing out loud
Je to Hidan vs Mira a Tory to má rozhodnúť Laughing out loud No tak to isto skončí epicky Laughing out loud
A prajem Vám krásne čarovné Vianoce, veľa darčekov, snehu, zábavy a oddychu Smiling A taktiež všetko dobré do nového roku a plno zabijáckych nápadov :3 :* Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, St, 2013-12-25 21:13 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Laughing out loud Akatsuki nepotřebujou vánočního svítícího Santu, stačí převléct Tory Laughing out loud
Děkujeme Smiling
Jo, ten Hidanův nápad je můj a Miřin Miry (myslím) takže já bych byla spíš pro Hidana, ale nakonec se to vyvine trochu jinak... No, uvidíš Laughing out loud
Tobě taky Laughing out loud (Ten sníh by se hodil Laughing out loud )
A ještě hodně :333333333333333333333333333333333333333333 Sticking out tongue

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Po, 2013-12-23 08:36 | Ninja už: 4521 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Úžasný díl, kdybych při čtení neležela, tak bych riskovala zranění při pádu Laughing out loud Moc se těším na nový rok, až bude další díl Smiling

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-12-28 08:44 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Až tak? Laughing out loud No ono se to asi trochu protáhne, ale pokusíme se to sepsat co nejrychleji Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuri
Vložil Yuri, Po, 2013-12-23 07:06 | Ninja už: 4026 dní, Příspěvků: 172 | Autor je: Recepční v lázních

Náhodou to vůbec není blbost, je to vážně moc pěkný. Umírala jsem smíchy. Krásnej díl, těším se na další Smiling

"Ten, kdo poruší pravidla a nařízení je odpad, ale ten kdo opustí své přátele je ještě větší špína!"

"Já nikdy nevezmu zpět svoje slova! To je moje cesta ninji!"

Moje povídka: http://147.32.8.168/?q=node/106883

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-12-28 08:42 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Tak v tom případě moc děkujeme Laughing out loud