manga_preview
Boruto TBV 13

Reset 32 - Špeciál 2.

hinanaru.jpg

Ruky sa mi potili a snažila som sa udržať si akú takú dôstojnosť. To, že som sa celá chvela a slzy sa mi spustili prúdom som nechala tak. Naruto stále mlčal a ja som ešte vždy dívala na zem. Neodvážila som sa pozrieť sa mu do očí. A ak sa aj pozriem... budú červené?
,,Naruto, ak chceš odvolať svadbu... ja s tým nič nespravím. Vybrala som si... pravdu.“ Dodala som, aby to nepochopil zle. Stále nič.
,,Nehnevaj sa na Sasukeho, on sa snažil tomu zabrániť... a ja som si povedala, že radšej ti to poviem teraz, ako by som to mala tajiť a klamať ťa do konca života. Hovorím ti to, pretože viem, že na to máš právo a musíš to vedieť. Som hrozná. Áno, viem, ale nebudem taká mrcha a nepriznám sa ti s tým až budeme svoji, len kvôli tomu, že nás dali zosobášiť. Keď si ma aj po tomto budeš chcieť brať, tak s tým, že budeš o mne vedieť všetko. “ Vyhŕkla som rýchlo a mala som čo robiť, aby sa mi slová neplietli jedno cez druhé.
,,Skutočne ma to mrzí. Nechcem ničiť vaše priateľstvo a so Sasukem to skončilo. Bolo to niečo ako ty a Sakura.“ Ucítila som, ako sa strhol a priala som si vziať tie slová späť. Boli príliš tvrdé a pripomínali mu, čo mi on kedysi urobil. Len s tým rozdielom, že ja už som bola sľúbená nemu.
,,Naruto... prepáč... prosím, nehnevaj sa na neho.“ Zopakovala som a to už som nahlas vzlykala, lebo sa to zo mňa dralo a srdce som cítila až v krku.
Zrazu som zacítila, ako ma chytil jedným prstom za bradu a zaklonil mi hlavu, aby som sa mu mohla pozrieť do očí. No ja som zanovito držala očné viečka zatvorené. Tak hrozne som sa bála tej líšky v jeho vnútri, toho hnevu v jeho očiach a ublíženého výrazu.
,,Pozri sa na mňa.“ Zašepkal tichým hláskom a to ma prinútilo otvoriť oči. Jeho oči boli modrej farby ako ten najchladnejší oceán. Nedokázala som mu z nich vyčítať žiadnu emóciu.
A odrazu ma pobozkal. Neuvedomovala som si kedy sa to stalo. Utápala som sa v jeho očiach a v tom som bozkávala jeho pery. Snažila som sa do toho vložiť všetku lásku, každý jeden cit, ktorý som k nemu prechovávala. Neobjal ma, iba bol naklonený ku mne a dobíjal moje ústa. Po chvíľke sa trochu odtiahol, ale neprerušil úplne náš bozk. Obtrel svoje pery jemne o tie moje a spojil naše čelá. Mala som zatvorené oči a vnútri som sa ešte viac chvela ako pred tým. Počula som, ako vydýchol. Odlepila som od seba zlepené mihalnice a opäť som sa dívala do jeho tváre, ktorá bola tak blízko pri mne, že som videla ryhy, ktoré mal na každom líci. Cítila jeho horúce čelo opierajúce sa o to moje.
,,Máš odpustené... nezazlievam ti to.“ Smutne sa usmial a potom sa odo mňa odklonil. Stála som tam ako prikovaná a zízala som na neho.
,,Každý chybuje. Sme len ľudia.“ Ozval sa znovu po chvíľke, keď som mu na to nedokázala nič povedať. Pohladil ma po mokrom líci a nadvihli sa mu kútiky úst.
,,Nechcem o teba prísť.“ Nežne mi zotrel slzu a odstúpil o niekoľko krokov ďalej v tej sekunde, keď sa otvorili dvere a dnu vbehol môj otec.
,,Naruto, čo tu robíš? Nemal by si Hinatu vidieť pred svadbou.“ Zamračil sa, ale ani jeden z nás sme ho nepočúvali. Naruto sa otočil jeho smerom a odkráčal až ku dverám. Tam sa zastavil a chytil kľučku.
,,Budem ťa čakať pred oltárom.“ Otočil na mňa len hlavu a zazubil sa. O sekundu na to už bol preč a ja som zostala sama v miestnosti s otcom. Rukou som si siahla na pery, aby som sa uistila, že sa to všetko naozaj stalo. Potom som sa pozrela na seba do zrkadla, lebo som si uvedomila, že som určite celá rozmazaná, ale na mojej tvári nebol ani fľak. Ino určite rátala, že budem plakať nad týmto dojímavým dňom a nababrala na mňa make-up, ktorý sa mi nezmyje. Vďaka jej za to.
,,Čo plačeš? Už si dojatá?“ ktosi ma chytil za plecia a otočil k sebe. Otec sa usmieval od ucha k uchu a vyzeral ako človek, ktorý práve vyhral v lotérii.
,,Áno...“ zamrmlala som potichu, asi mi nebolo ani rozumieť, ale to on nepotreboval. Chytil mi ruku a viedol ma cez celú miestnosť von. Ale skôr než otvoril dvere, zastal a premeral si ma.
,,Si krásna. Dcérka.“ Asi po prvý raz som v jeho hlase počula nehu a hrdosť. Samozrejme, prečo by na mňa nebol pyšný, keď som spravila po jeho.
,,Ďakujem.“ Zmohla som sa len na toľko a zhlboka som sa nadýchla.
Už sme vychádzali na chodbu, keď som sa zarazila a zastala som.
,,Otec? Kde je Sasuke? Má naše svadobné obrúčky a Ino mi prišla povedať, že chýba. Bez obrúčok-“
,,Ten mladý Uchiha? Už je v miestnosti s ostatnými. Prišiel asi pred desiatimi minútami.“ Skočil mi do reči, aby ma upokojil a ja som sa musela uvoľniť. Je tam. Nechce mi zničiť svadbu. Teraz je všetko presne tak ako má byť.
Prešli sme cez chodbu a zastali sme. Iba raz som sa nadýchla, keď v tom sa otvorili obrovské dvojkrídlové dvere a počula som úvodné tóny svadobného pochodu. Všetci v kostole sa postavili a upriamili svoju pozornosť na mňa. Videla som usmievavé pohľady ľudí, úškrny na tvárach rady starších, Mikoto ako sa na mňa povzbudzujúco usmieva, Fugaku sa tváril vážne, ale v tvári mal akýsi uznanlivý pohľad, Sakura hľadela niekam úplne inam, Ino stála pri oltári a kývala mi. V tvári mala rumenec od vzrušenia. A bolo tam mnoho iných ľudí, ktorých tváre som nestihla zaznamenať. Mala som pocit, že mi nohy vrástli do zeme a keby sa nebol otec pohol ako prvý, asi by som z toho šoku zostala stáť. Jemne mnou trhlo a rýchlo som mu prispôsobila svoju chôdzu, aby ľudia nič nespoznali. Cesta k oltáru sa mi zdala byť tak neskutočne dlhá a zároveň hrozne krátka. Ino vo fialových šatách stála bokom a priam žiarila. Naruto sa nervózne ošíval a keď ma zbadal, usmial sa, akoby sa mi snažil dodať odvahu. Sasuke stál vedľa neho, ale nehľadel na mňa, ale do zeme a ja som tiež odvrátila pohľad. A odrazu som bola na mieste a otec bral moju ruku a podával ju Narutovi. Niečo mu povedal a Naruto si ju opatrne vložil do svojej. Potom sme sa otočili ku kňazovi, hudba stíchla a dav ľudí si posadal.
,,Drahí snúbenci, prítomní...“ všetko sa mi zlialo do jedného a nedokázala som sa sústrediť na slová, ktoré nám kňaz adresoval. Po celý čas som cítila, ako sa mi ruky viac a viac potia, vnímala som každý Narutov nádych a pohyb a v tom som mala nehoráznu chuť utiecť. Bála som sa a nevedela som sama v tej sekunde, že čoho. Cítila som sa taká maličká v tomto obrovskom dave ľudí čakajúcich na moje rozhodnutia. Mierne som naklonila hlavu a pozrela som sa na Naruta, aby som sa uistila, že je v takej pohode, aby ma to mohlo ukľudniť. Až teraz som si uvedomila, že má nagélované vlasy, čo ma celkom zarazilo. Vedela som, že si ho do parády zobrala tetina kamarátka, ale to, že mu bude gélovať vlasy som netušila.
Proti mojej vôli som sa pozrela aj na Sasukeho, ktorému vlasy vzadu viac stáli ako inokedy a ofinu mal uhladenú. Tak preto sa mi zdal byť iný na prvý pohľad. Tiež mu upravovali vlasy. Potlačila som menšie zachichotanie sa, pretože mi prišlo celkom vtipné, že oni dvaja boli tak upravení.
Sasuke zrejme počul, ako mi cez pery prešiel menší sykot, ktorému som nestihla zabrániť a pozrel sa na mňa. Svoje čierne oči zapichol do mojich a mňa oblial chlad. Toľko bolesti a zúfalstva z neho sršalo, že som musela odvrátiť zrak, ale on bol rýchlejší a opäť sa zadíval do zeme.
Aké strašné pre neho musí byť pozerať sa na toto tu. Aké zlé to musí byť pre Naruta stáť tu a usmievať sa, aj keď už vie, že jeho najlepší priateľ a svedok sa do mňa zaľúbil a ja som mu podľahla. Aké hrozné to bolo pre mňa tu stáť a vedieť, že už niet úniku a priať si rozdeliť sa, utiecť, zomrieť, zachrániť čo sa dá, obom dať to, čo chcú, pomôcť Hanabi. Bolo mi už prirodzené cítiť zúfalstvo a triasť sa nervozitou. A vo vnútri som aj tak bola prázdna. Dutá... Cítila som všetko a zároveň nič.
,,Hinata Hyuuga, beriete si Naruta Uzumakiho za svojho právoplatného manžela, budete ho milovať v dobrom i zlom, v zdravý aj v chorobe, v bohatstve aj chudobe pokiaľ vás smrť nerozdelí?“ keby kňaz nepovedal moje meno, ani by som nezaznamenala, že na mňa hovorí. Počkať. To sme sa už dostali až sem? A kde je – Zišli sme sa tu...? To som tak rýchlo prepásla? Na sucho som prehltla a vyvedená z miery, - že už musím povedať konečný verdikt, ktorý všetko spečatí - som nebola schopná otvoriť ústa.
Všetci čakali čo poviem a cítila som napätie z Naruta, ktorý možno v poslednú chvíľu zapochyboval a bál sa, že nakoniec ucuknem, zo Sasukeho, ktorý asi dúfal, že je to celé len zlý žart, nočná mora a preberie sa. Z otca, ktorý sa mi myšlienkami určite snažil vsugerovať to slovo.
Nie – bolo toľko dôvodov, aby som ho povedala.
Nie – kvôli mojej slobode, slobodnej vôle.
Nie! – kvôli Sasukemu. Pre to všetko, čim sme si prešli a čo sme spolu zažili.
Nie! – aby som sa vzoprela svetu a dokázala, že som hodná toho, rozhodovať sa sama za seba.
Nie! – kvôli Hanabi, aby vedela, že aj ona mu môže povedať to jednoduché slovko. Vzoprieť sa všetkým. Celému svetu, otcovi a bojovať sama za seba. Ja som bojovala za ňu – aby ona už nemusela.
Nie !!! – kričalo moje vnútro.
,,Áno,“ Ucítila som, že pery sa mi pohli sami od seba i keď s námahou. Počula som, ako z mojich úst vyšiel hlas.
Áno, kvôli Narutovi a kvôli nám. Niečo v našom živote, náš slepý bod do ktorého sme sa dostali nás zblížil. Určite áno, lebo mi bol schopný odpustiť. Áno – pretože aj on je v tom so mnou a budeme bojovať každý deň, držať sa zubami nechtami. Nechceme stratiť jeden druhého. Ešte vždy pre mňa znamená veľa. Áno – lebo to zachráni moju mladšiu sestru. Áno – kvôli svojmu klanu, ktorý o pár dní padne na moju hlavu. Áno – lebo mi toto všetko bolo predurčené.
A v tom všetko som postrehla, ako si Naruto vydýchol s úľavou a Sasuke sklonil hlavu. Myslím, že som videla ako mu spadla slza a zaleskla sa v priestore. Zatvorila som oči. Snažila som sa tváriť, že som to nepostrehla. Možno sa mi to zdalo.
,,beriem.“ Zatriasol sa mi hlas a pozrela som sa na kríž, ktorý visel za kňazom. Nechcela som sa na nikoho dívať. Nechcela som vidieť otcov samoľúby úsmev, Narutovu šťastnú tvár, Sasukeho uplakané oči. Kňaz sa obrátil k vycerenému Narutovi, ktorý sa až triasol, aby mohol odpovedať. Nahmatal moju ruku a stisol mi ju. Tak sa chvel šťastím, až sa mi rozvibrovali kosti až niekam po rameno. Vysielal ku mne pozitívnu energiu. Cítila som ju. Zapĺňala mi telo a mala som dojem, akoby som počula Naruta. Tak ma držal za ruku, že som mala pocit, že ku mne prehovára a ďakuje mi. Znovu som zatvorila oči a pousmiala som sa. Všetko čo robím od dnešného rána je správne. Takže ma čaká naplnený život. Už žiadne chyby. Začnem ako nový človek. A s novým menom.

Poznámky: 

Ďakujem každej jednej osobe za to, že si túto poviedku prečítala! Nemám slov Smiling

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2021-02-19 09:27 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Táto Narutova reakcia bola omnoho autentickejšia, než tá zo "sna". Narážka na úškrny v tvárach rady starších pripomenula, nakoľko si zanedbala rozvedenie dôvodov, prečo k tomuto celému došlo. Nemal byť výber Hinaty komplotom voči Hokegemu? Nemohli v tom zohrať nejakú rolu aj Uchihovia, len sa zvedenie Hinaty Sasukemu vymklo z rúk? Škoda preškoda ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, Čt, 2013-10-10 14:47 | Ninja už: 4868 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

*morálne neuznáva momentálne ani jeden z koncov.. a keď už tak ten kde sa všetci zabijú ^^ xD* Ale fajn. Pekne napísané.. len proste mne sem do tejto poviedky nejde NaruHina. Nemôžem si pomôcť ale nejde Laughing out loud

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Út, 2013-10-08 16:45 | Ninja už: 4388 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak se také dostávám k napsání komentáře...
Dílek byl opravdu zvláštní a to zapříčinilo asi množství pocitů, které z něho přímo sršely. Onen kolotoč pocitů a přání mě naprosto přemáhá a nechápu, jak může být Hin pořád normální Smiling NaruHina je zde strašně romantický a je krásné, že jí Naru odpustil Smiling
Ale i přes jejich společnou lásku, prostě nedokážu zanevřít nad Sasukem, kterého mi je prostě víc líto než Naruta, i když je mám ráda oba stejně Laughing out loud
Opět se ztrácím, jestli má být toto opět konec či ne Sticking out tongue
- Pokud ano, tak si mi opět vytřela zrak Laughing out loud
- Pokud ne, tak se modlím při Jashinovi, ať tvé ruce směřují k napsání slova SasuHina Laughing out loud

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Speedy
Vložil Speedy, Po, 2013-10-07 19:27 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 185 | Autor je: Kankurova kosmetička

nejako neviem čo písať tak snáď len toľko že to bolo krásne romantické ale aj tak som za SasuHina Laughing out loud Eli-chan má pravdu, "prečo neutiekla?!" Laughing out loud

▶әʌ!ʇɔәdsɹәd◀

Obrázek uživatele -Sayuri Rin-
Vložil -Sayuri Rin-, Po, 2013-10-07 15:11 | Ninja už: 4478 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásné Z lásky Jen ten konec hmm připadá mi krape Hin neštastná vm sice ... že to dělá kvuli Narutovi a kdybych viděla já Naruta smutného taky by mě to vadilo ale ona patří k Sasukemu Z lásky Povídka je dokonalá Smiling a hele enchceš udělat speciál o tom kdyby to bylo jinak a konec SasuHina !

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Po, 2013-10-07 08:09 | Ninja už: 4532 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Je to velmi krásne no nečakané myslela som že Hinata skončí so Sasukem no podla toho aký ich vzťah bol vášnivý, akčný, taký waw ale zakázaný ako rysovalo sa to tak že ona chce predovšetkým dobre pre sestru ale aj tak taká malá možnosť tam stále bola na Sasuhina Sticking out tongue Ale aj tak všetci vieme, že v anime to je jednoznačne Naruhina a tak to ma byť Sticking out tongue KRÁSNE

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Ne, 2013-10-06 22:49 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

NIE, NIE, NIE!
Čekala jsem, že Hinata uteče, měla utéct, ale no tak! Kam se podělo moje SasuHina Sad((
i když, musím uznat, že ten konec byl dokonale romantický. Dokážeš v lidech probudit silné emoce, úplně se klepu, brečím, směju, všechno! Jsem zmatená!
Dílu nemůžu nic vytknout, napsané dokonale, ale kam to směřuje, jéje. Jen tak dál! Z lásky

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, Ne, 2013-10-06 20:18 | Ninja už: 4192 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Nemáš vůbec zač Laughing out loud Krásnej a zároveň smutnej díl Smiling Tohle není konec že né? :DD Piš prosíím dál :3 Laughing out loud

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Ne, 2013-10-06 19:44 | Ninja už: 4887 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Neskutečně krásné Smiling moc se mi tento díl líbí. Je to velmi milé Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.